-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Αυτή εννοούσα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/526345/θεϊκό αυτό που γράφει ο άνθρωπος παρακάτω:
-δεν έχει βγει ποτέ στη βροχή.
Και νόμιζα ότι μόνο εγώ ήμουν ο τρελός που απέφευγα να παίρνω το αμάξι μου τις βροχερές μέρες.
-
κανω δωρο στον sv2 ενα διωρο με το bravo.Εγω δε θελω βολτα με φερραρι,ειμαι large τυπος,σαν τον κιουση ενα πραμα..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
κανω δωρο στον sv2 ενα διωρο με το bravo.Εγω δε θελω βολτα με φερραρι,ειμαι large τυπος,σαν τον κιουση ενα πραμα..ετσι ετσι
-
'προσωπικο αυτοκινητο'...
Μαντρας δηλ. θα τη χτυπησε σε καλη τιμη προφανως. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κανω δωρο στον sv2 ενα διωρο με το bravo.Εγω δε θελω βολτα με φερραρι,ειμαι large τυπος,σαν τον κιουση ενα πραμα..
ετσι ετσι
-
http://www.youtube.com/watch?v=aR_kz8l9 ... 2-2f-10-HM
-
@sv2 έχεις οδηγήσει δεξιοτίμονη 430?
Το σεμινάριο που θα κάνω έχει δεξιοτίμονη Scuderia.
Θα με προβληματίσει πολύ λες?
-
Nαι.Ακυρωσε το.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Nαι.Ακυρωσε το....πήγαινε να παίξεις εσύ στη παιδική χαρά σου σε παρακαλώ...άντε μπράβο...
-
Προστακτικη στους φιλους σου τους αμερικλανους.Εγω μια συμβουλη εδωσα.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Προστακτικη στους φιλους σου τους αμερικλανους.Εγω μια συμβουλη εδωσα.Τεκμηρίωσέ τη λοιπόν.
Προφανώς έχεις οδηγήσει και τα δύο...και αριστεροτίμονη και δεξιοτίμονη, άρα μπορείς να μου πεις.
Πες μου σε παρακαλώ γιατί να ακυρώσω τα αεροπορικά μου, τα ξενοδοχεία μου και να χάσω τη προκαταβολή μου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Προστακτικη στους φιλους σου τους αμερικλανους.Εγω μια συμβουλη εδωσα.
Τεκμηρίωσέ τη λοιπόν.
Προφανώς έχεις οδηγήσει και τα δύο...και αριστεροτίμονη και δεξιοτίμονη, άρα μπορείς να μου πεις.
Πες μου σε παρακαλώ γιατί να ακυρώσω τα αεροπορικά μου, τα ξενοδοχεία μου και να χάσω τη προκαταβολή μου.
430 οχι.360 στο balocco.θα χεις περιεργη αισθηση και δε θα μπορεις να ξεδιπλωσεις τις οδηγικες σου αρετες.Χρονους δε θα κυνηγησεις επ ουδενι.κι ενας κατοχος bmw που δεν ανηκει στην κατηγορια'μεσος οδηγος-αγοραστης' θα ξενερωσει.Εγω για το καλο σου το λεω γιατι με ενδιαφερει.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@sv2 έχεις οδηγήσει δεξιοτίμονη 430?
Το σεμινάριο που θα κάνω έχει δεξιοτίμονη Scuderia.
Θα με προβληματίσει πολύ λες?
Που να βρώ δεξιοτίμονη 430?
Ενα Vitara έχω οδηγήσει και δεν βολεύτηκα καθόλου......
Αλλά δεν νομίζω να σε προβληματίσει αφού θα αλλάζεις ταχύτητες με τα αυτάκια πίσω από το τιμόνι όπως και στις αριστεροτίμονες......Ε τόσα έχεις οδηγήσει ...έλεγα μήπως σου έτυχε κι αυτό.
Επειδή δεν έχω οδηγήσει ποτέ δεξιοτίμονο και σκεφτόμουν πόσο διαφορετικό και πόσο δύσκολο μπορεί να είναι καθώς ίσως μου πάρει χρόνο να προσαρμοστώ, επειδή θα κάθομαι από την αντίθετη μεριά που κάθομαι τώρα. Βλέπεις δε θα έχω πολύ από αυτόν, μόνο 4-5 γύρους. Πόσο αυτό μπορεί να με επηρεάσει στο οδήγημα?
-
σιγα τη διαφορα, θα πηγαινεις στο 96% αντι για 98% των δυνατοτητων του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σιγα τη διαφορα, θα πηγαινεις στο 96% αντι για 98% των δυνατοτητων του αυτοκινητου.Μακάρι με τη πρώτη επαφή να φτάσω τη Scuderia στο 96% ...ούτε στο 60% δε θα είμαι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
σιγα τη διαφορα, θα πηγαινεις στο 96% αντι για 98% των δυνατοτητων του αυτοκινητου.
Μακάρι με τη πρώτη επαφή να φτάσω τη Scuderia στο 96% ...ούτε στο 60% δε θα είμαι.
σιγα το αμαξι ρε. Απλα φροντισε να καθησεις κοντα για να φθανεις να πατησεις το γκαζι στο τερμα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σιγα τη διαφορα, θα πηγαινεις στο 96% αντι για 98% των δυνατοτητων του αυτοκινητου.
Μακάρι με τη πρώτη επαφή να φτάσω τη Scuderia στο 96% ...ούτε στο 60% δε θα είμαι.
σιγα το αμαξι ρε. Απλα φροντισε να καθησεις κοντα για να φθανεις να πατησεις το γκαζι στο τερμα.
Τι εννοείς (1.85 είμαι)?
-
Έχοντας ζήσει στην Αγγλία και οδηγήσει δεξιοτίμονα, το πρόβλημα προσαρμογής έγκειται στις αλλαγές με το αριστερό χέρι και στο να μένεις στην σωστή μεριά του δρόμου. Μιας και η Scuderia είναι αποκλειστικά ημιαυτόματη και η οδήγηση είναι σε πίστα, αυτομάτως λύνονται και τα δύο προβλήματα. Ούτε που θα την καταλάβεις την διαφορά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχοντας ζήσει στην Αγγλία και οδηγήσει δεξιοτίμονα, το πρόβλημα προσαρμογής έγκειται στις αλλαγές με το αριστερό χέρι και στο να μένεις στην σωστή μεριά του δρόμου. Μιας και η Scuderia είναι αποκλειστικά ημιαυτόματα και η οδήγηση είναι σε πίστα, αυτομάτως λύνονται και τα δύο προβλήματα. Ούτε που θα την καταλάβεις την διαφορά...και σε πίστα μπορει να την πατησει καποιος στο 3:35
Youtube Video -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Έχοντας ζήσει στην Αγγλία και οδηγήσει δεξιοτίμονα, το πρόβλημα προσαρμογής έγκειται στις αλλαγές με το αριστερό χέρι και στο να μένεις στην σωστή μεριά του δρόμου. Μιας και η Scuderia είναι αποκλειστικά ημιαυτόματα και η οδήγηση είναι σε πίστα, αυτομάτως λύνονται και τα δύο προβλήματα. Ούτε που θα την καταλάβεις την διαφορά...
και σε πίστα μπορει να την πατησει καποιος στο 3:35
Youtube VideoΠω πω κουκλες ειναι , δεν θα την συγχωρουσα ομως ετσι ευκολα , θα την τιμωρουσα πρωτα
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)