-
Καλησπέρα σε όλους,
η απορία μου είναι κατα πόσο επιβαρύνεται το αυτοκίνητο μου με το να έχω μόνιμα το a/c ανοιχτό . Χειμώνα-καλοκαίρι το έχω ανοιχτό μόνιμα πέρα του όταν έχω ανοιχτά παράθυρα. Η θέρμανσή μου λειτουργεί και χωρίς το A/C ανοιχτό, αλλα η αυτόματη επιλογή είναι να είναι ανοιχτό και το αφήνω έτσι.
Λέγοντας επιβάρυνση δεν αναφέρομαι σε μείωση της ισχύος που νιόθει ο οδηγός αλλα φθορα του αυτοκινήτου μηχανολογικά/ηλεκτρολογικά.Με εκτίμηση,
Δημήτρης. -
Καλησπέρα σε όλους,
η απορία μου είναι κατα πόσο επιβαρύνεται το αυτοκίνητο μου με το να έχω μόνιμα το a/c ανοιχτό . Χειμώνα-καλοκαίρι το έχω ανοιχτό μόνιμα πέρα του όταν έχω ανοιχτά παράθυρα. Η θέρμανσή μου λειτουργεί και χωρίς το A/C ανοιχτό, αλλα η αυτόματη επιλογή είναι να είναι ανοιχτό και το αφήνω έτσι.
Λέγοντας επιβάρυνση δεν αναφέρομαι σε μείωση της ισχύος που νιόθει ο οδηγός αλλα φθορα του αυτοκινήτου μηχανολογικά/ηλεκτρολογικά.Με εκτίμηση,
Δημήτρης. -
Καλησπέρα σε όλους,
η απορία μου είναι κατα πόσο επιβαρύνεται το αυτοκίνητο μου με το να έχω μόνιμα το a/c ανοιχτό . Χειμώνα-καλοκαίρι το έχω ανοιχτό μόνιμα πέρα του όταν έχω ανοιχτά παράθυρα. Η θέρμανσή μου λειτουργεί και χωρίς το A/C ανοιχτό, αλλα η αυτόματη επιλογή είναι να είναι ανοιχτό και το αφήνω έτσι.
Λέγοντας επιβάρυνση δεν αναφέρομαι σε μείωση της ισχύος που νιόθει ο οδηγός αλλα φθορα του αυτοκινήτου μηχανολογικά/ηλεκτρολογικά.Με εκτίμηση,
Δημήτρης. -
Τουλάχιστον έτσι δε θα πιάσει μύκητες όπως πολλά που μυρίζουν μόλις το ανάψεις....
-
Ναι τα θετικα του να είναι εν λειτουργεία το A/C είναι γνωστά , για τους ίδιους λόγους που καθε συσκευή πρέπει να χρησιμοποιείται .
Απορώ όμως αν δημιουργεί φθορά στο αυτοκίνητο. Μία που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο ανεμιστήρας είναι μόνιμα ανοιχτός και φθείρεται, αλλά δεν ξέρω άν είναι αξιοσημείωτη φθορά αυτή.
Με εκτίμηση,
Δημητρης. -
η λογικη του να λειτουργει κατι συνεχεια για να μην χαλασει μαλλον ειναι λανθασμενη.
εαν το αιρκοντισιον του αυτοκινητου λειτουργει μια δυο φορες τον μηνα για συντομο χρονικο διαστημα ειναι αρκετο για να διατηρειται σε καλη κατασταση.
η συνεχης λειτουργια του περα απο την αυξημενη καταναλωση και την πτωση της ισχυος ιδιαιτερα σε μικρομεσαια κυβικα σιγουρα προκαλει και φθορα στα κινουμενα μερη. -
Δεν αναφερόμουν στο να λειτουργεί συνέχεια για να μην χαλάσει. Με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο απλα ξεκινάει και το A/C και δεν το κλείνω.
Το αυτοκίνητο έχει 3200cc και δεν νομίζω οτι επιβαρύνεται ιδιαίτερα όσον αφορα την ισχύ τουλάχιστον.Δημήτρης
-
Kοιτα πια ειναι η αποψη μου την οποια δεν μπορω να τεκμηριωσω ομως...
ΑΝ χρησιμοποιεις μια συσκευη αρκετα συχνα, δηλαδη καθημερινα, καλλιτερα ειναι να την εχεις συνεχεια ανοιχτη. Στατιστικα οι ζημιες γινονται κατα την εκκινηση... οποτε λιγες εκκινησεις= λιγοτερες πιθανοτητες ζημιας. αυτο ειναι ομως στατιστικο και εξαρταται. αν ειναι να ανοιγεις το Α/Κ μονο 2 φορες το μηνα, καλλιτερα μαλλον να μη δουλευει παντα. -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δεν αναφερόμουν στο να λειτουργεί συνέχεια για να μην χαλάσει. Με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο απλα ξεκινάει και το A/C και δεν το κλείνω.
Το αυτοκίνητο έχει 3200cc και δεν νομίζω οτι επιβαρύνεται ιδιαίτερα όσον αφορα την ισχύ τουλάχιστον.Δημήτρης
Εννοείς οτι ξεκινάει αυτόματα? Δεν μπορείς να το απενεργοποιήσεις να μήν ξεκινάει?
-
νομιζω οτι το να λειτουργει ετσι απλα χωρις λογο ειναι πλεονασμος και τιποτα απολυτως θετικο δεν προσφερει.
-
Ναι μπορεί απο το computer να απενεργοποιηθεί ώστε να μήν ξεκινάει αυτόματα κάθε φορά που ξεκινάω το αυτοκίνητο, αλλά το προτιμώ να ξεκινάει. Είναι φορές που ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα έχω το a/c ανοιχτό. Βασικά μου αρέσει η ξυρασία που δημιουργεί στο χώρο του αυτοκινήτου, ειδικά όταν έξω το κλίμα είναι αρκετά υγρο.
Δέν θα διαφωνσω με τον Αλέξανδρο οτι ίσως να είναι πλεονασμός και να μήν προσφέρει κατι παραπάνως, αλλα το ερωτημά μου είναι κατα πόσο είναι ζημιογόνο για το αυτοκίνητο.
Συμφωνώ επίσης με τον Spyros οτι δεν είναι καλή ιδέα να ξεκινούμε μια συσκευή πολλές φορές (Για τον ίδιο λόγο σχεδόν ποτε δεν κλείνω το computer mou )..
Eιναι σχεδόν βέβαιο πχ το καλοκαίρι οτι το a/c όλοι θα το χρησιμοποιήσουμε ακομα και για μικρές αποστάσεις (πέρα απο αυτοκίνητα που το a/c δεν προλαβαίνει να προκαλέσει κρύο στιν καμπίνα).. Η ερώτηση μου περισσότερο εκεί βασιζόταν.. Στο άν ο οδηγός που το έχει μόνιμα ενεργοποιημένο μπορεί να βλάψει το όχημα.
Πχ έχει επιπτωση στον ίδιο τον κινητήρα;Με εκτίμηση,
Δημητρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Πχ έχει επιπτωση στον ίδιο τον κινητήρα;Καμμία επίπτωση. Απλά αυξάνει κατα ένα μικρό ποσοστό το φορτίο στον κινητήρα. Φορτίο ίδιου μεγέθους μπορεί να προκληθεί για παράδειγμα, απο έναν επιπλέον επιβάτη μέσα στο αυτοκίνητο.
-
Εγώ απλά αφήνω τον ανεμιστήρα να δουλεύει στο φουλ για 2-3 λεπτά αφού κλείσω το A/C. Έτσι μυρίζει πολύ λιγότερο καθώς 'στεγνώνουν' οι αεραγωγοί.
-
Εγω ηξερα οτι το ανοιξε-κλεισε του AC πρεπει να γινεται με την μηχανη αναμενη.Οταν ειναι σβηστη η μηχανη και ενεργοποιημενο το AC η μιζα πρεπει να γυρνα και τον συμπιεστη κατα την εκκινηση.Αυτα μου ειχε πει ο μηχανικος οταν πριν 13 χρονια πηραμε αυτοκινητο με AC.Τωρα μπορει να ειναι καποιο αλλο συστημα ,πιο εξελιγμενο ,που να μην χρειαζεται τετοιες προφυλαξεις.Φυσιολογικα και στο βιβλιο του αμαξιου θα αναφερει κατι σχετικο.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Εγώ απλά αφήνω τον ανεμιστήρα να δουλεύει στο φουλ για 2-3 λεπτά αφού κλείσω το A/C. Έτσι μυρίζει πολύ λιγότερο καθώς 'στεγνώνουν' οι αεραγωγοί.Αυτό ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό (μου το έχει πει και ψυκτικός χαρακτηριστικά) και το τηρώ κι εγώ στο astra-g που έχει A/C (γλιτώνεις πολλή μπόχα..)
Τώρα κάτι άλλο που είδα πριν, για την ξηρασία, μπορεί να είναι πιο ευχάριστη από την υγρασία αρκετές φορές αλλά γενικά δεν είναι καλή για τον οργανισμό. Γι αυτό και όλα τα καινούρια αυτοκίνητα με κλίμα, λειτουργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να κάνουν παράλληλα έλεγχο ποιότητας αέρα και υγρασίας για να έχουν φυσιολογικές συνθήκες στην καμπίνα. Χαρακτηριστικά στο astra-g όσες φορές έχω κάνει μεγάλο ταξίδι χωρίς στάση με A/C δυνατά μετά από κάποια στιγμή νιώθω κουρούμπελο, σε αντίθεση με αυτό με το H που έχει κλίμα το ταξίδι είναι αρκετά ευχάριστο...
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Εγώ απλά αφήνω τον ανεμιστήρα να δουλεύει στο φουλ για 2-3 λεπτά αφού κλείσω το A/C. Έτσι μυρίζει πολύ λιγότερο καθώς 'στεγνώνουν' οι αεραγωγοί.Αυτή είναι η σωστή λύση!!!!
-
Η διαδικασία λειτουργίας του A/C είναι ως εξής. Με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο μου , σε περίπου 3sec ξεκινάει να λειτουργεί και το A/C. Ποτέ δεν βγήκε κάποια δυσάρεστη μυρωδία και ποτέ επίσης δεν ένοιωσα ταλαιπωρημένος απο το Α/C. To αυτοκίνητο έχει κλιματισμό και κάνει νομίζω σωστό έλεγχο της ατμόσφαιρας της καμπίνας. Είναι Mercedes CLK320 μοντέλο 2003. Σε ένα BMW 325i που είχα μοντέλο 1999, παρ'ολο που είχε κλιματισμό, μετά απο αρκετές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο είναι γεγονός οτι ένοιωθα λιγο ταλαιπωρημένος.
Με εκτίμηση
Δημήτρης -
πολύ σωστό να το αφήνουμε να δουλεύει μόνο με ανεμιστήρα για λιγο.κάτι άλλο παρατήρησα. Όταν δουλευει ο κλιματισμος σαν να ακούω κάτι από τη μηχανή μέσα ενώ αυξάνω ταχύτητα γύρω στισ 2500 στροφες.σαν να ακούγεται ένα γκρου γκρου γκρου από τη μηχανή μέσα.
όμοιοσ ήχος με τη μηχανή αλλά σαν να ζορίζεται το αμαξι. δεν ξέρω αν είναι ανυσηχητικο και ισως σασ φανει και αστειο αλλά δεν μπορώ να το περιγράψω και καλυτερα. αποφευγω να το βάζω πάντως. μόνο το καλοκαιρι στην πόλη και μόνο κατα τη διαρκεια της μέρασ που καιει ο ηλιος. σε καμια περιπτωση στην εθνική. αν εχει κανεις καμια ιδέα..ελπιζω να ειναι ιδεα μου και ελπιζω να μην ειναι κατι. τις τελευταίες μερες το εχω δει που εχω αρχίσει να το δουλευω πάλι. δεν διαπιστωσα κατι στην επιτάχυνση που να μην ειναι λογικό εκτός του ότι θέλει αλλαγη ταχυτητας σε λίγο υψηλοτερες στροφές γιατι αλλιως τιναζει λιγο το αμαξι τη στιγμη που αφηνεις συμπλεκτη. αυτα ευχαριστω για το χρονο σας.
-
Πατινάρει ο ιμάντας μήπως?
-
Οι πιο πολλοί συμπιεστές πια έχουν δικό τους συμπλέκτη. Έτσι αποσυνδέονται αυτόματα όταν δεν χρειάζεται ή όταν πατάς τέρμα το γκάζι (που χρειάζεσαι όλη την ισχύ). Μήπως είναι αυτός ο ήχος;
Απορία για A/C