Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία για A/C
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορία για A/C
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    35
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios2004 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      η απορία μου είναι κατα πόσο επιβαρύνεται το αυτοκίνητο μου με το να έχω μόνιμα το a/c ανοιχτό . Χειμώνα-καλοκαίρι το έχω ανοιχτό μόνιμα πέρα του όταν έχω ανοιχτά παράθυρα. Η θέρμανσή μου λειτουργεί και χωρίς το A/C ανοιχτό, αλλα η αυτόματη επιλογή είναι να είναι ανοιχτό και το αφήνω έτσι.
      Λέγοντας επιβάρυνση δεν αναφέρομαι σε μείωση της ισχύος που νιόθει ο οδηγός αλλα φθορα του αυτοκινήτου μηχανολογικά/ηλεκτρολογικά.

      Με εκτίμηση,
      Δημήτρης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimitrios2004 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        η απορία μου είναι κατα πόσο επιβαρύνεται το αυτοκίνητο μου με το να έχω μόνιμα το a/c ανοιχτό . Χειμώνα-καλοκαίρι το έχω ανοιχτό μόνιμα πέρα του όταν έχω ανοιχτά παράθυρα. Η θέρμανσή μου λειτουργεί και χωρίς το A/C ανοιχτό, αλλα η αυτόματη επιλογή είναι να είναι ανοιχτό και το αφήνω έτσι.
        Λέγοντας επιβάρυνση δεν αναφέρομαι σε μείωση της ισχύος που νιόθει ο οδηγός αλλα φθορα του αυτοκινήτου μηχανολογικά/ηλεκτρολογικά.

        Με εκτίμηση,
        Δημήτρης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrios2004 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          η απορία μου είναι κατα πόσο επιβαρύνεται το αυτοκίνητο μου με το να έχω μόνιμα το a/c ανοιχτό . Χειμώνα-καλοκαίρι το έχω ανοιχτό μόνιμα πέρα του όταν έχω ανοιχτά παράθυρα. Η θέρμανσή μου λειτουργεί και χωρίς το A/C ανοιχτό, αλλα η αυτόματη επιλογή είναι να είναι ανοιχτό και το αφήνω έτσι.
          Λέγοντας επιβάρυνση δεν αναφέρομαι σε μείωση της ισχύος που νιόθει ο οδηγός αλλα φθορα του αυτοκινήτου μηχανολογικά/ηλεκτρολογικά.

          Με εκτίμηση,
          Δημήτρης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Τουλάχιστον έτσι δε θα πιάσει μύκητες όπως πολλά που μυρίζουν μόλις το ανάψεις....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrios2004 last edited by

              Ναι τα θετικα του να είναι εν λειτουργεία το A/C είναι γνωστά , για τους ίδιους λόγους που καθε συσκευή πρέπει να χρησιμοποιείται .

              Απορώ όμως αν δημιουργεί φθορά στο αυτοκίνητο. Μία που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο ανεμιστήρας είναι μόνιμα ανοιχτός και φθείρεται, αλλά δεν ξέρω άν είναι αξιοσημείωτη φθορά αυτή.

              Με εκτίμηση,
              Δημητρης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • A
                alexastrag last edited by

                η λογικη του να λειτουργει κατι συνεχεια για να μην χαλασει μαλλον ειναι λανθασμενη.
                εαν το αιρκοντισιον του αυτοκινητου λειτουργει μια δυο φορες τον μηνα για συντομο χρονικο διαστημα ειναι αρκετο για να διατηρειται σε καλη κατασταση.
                η συνεχης λειτουργια του περα απο την αυξημενη καταναλωση και την πτωση της ισχυος ιδιαιτερα σε μικρομεσαια κυβικα σιγουρα προκαλει και φθορα στα κινουμενα μερη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dimitrios2004 last edited by

                  Δεν αναφερόμουν στο να λειτουργεί συνέχεια για να μην χαλάσει. Με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο απλα ξεκινάει και το A/C και δεν το κλείνω.
                  Το αυτοκίνητο έχει 3200cc και δεν νομίζω οτι επιβαρύνεται ιδιαίτερα όσον αφορα την ισχύ τουλάχιστον.

                  Δημήτρης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Kοιτα πια ειναι η αποψη μου την οποια δεν μπορω να τεκμηριωσω ομως...
                    ΑΝ χρησιμοποιεις μια συσκευη αρκετα συχνα, δηλαδη καθημερινα, καλλιτερα ειναι να την εχεις συνεχεια ανοιχτη. Στατιστικα οι ζημιες γινονται κατα την εκκινηση... οποτε λιγες εκκινησεις= λιγοτερες πιθανοτητες ζημιας. αυτο ειναι ομως στατιστικο και εξαρταται. αν ειναι να ανοιγεις το Α/Κ μονο 2 φορες το μηνα, καλλιτερα μαλλον να μη δουλευει παντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                      Δεν αναφερόμουν στο να λειτουργεί συνέχεια για να μην χαλάσει. Με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο απλα ξεκινάει και το A/C και δεν το κλείνω.
                      Το αυτοκίνητο έχει 3200cc και δεν νομίζω οτι επιβαρύνεται ιδιαίτερα όσον αφορα την ισχύ τουλάχιστον.

                      Δημήτρης

                      Εννοείς οτι ξεκινάει αυτόματα? Δεν μπορείς να το απενεργοποιήσεις να μήν ξεκινάει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        νομιζω οτι το να λειτουργει ετσι απλα χωρις λογο ειναι πλεονασμος και τιποτα απολυτως θετικο δεν προσφερει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimitrios2004 last edited by

                          Ναι μπορεί απο το computer να απενεργοποιηθεί ώστε να μήν ξεκινάει αυτόματα κάθε φορά που ξεκινάω το αυτοκίνητο, αλλά το προτιμώ να ξεκινάει. Είναι φορές που ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα έχω το a/c ανοιχτό. Βασικά μου αρέσει η ξυρασία που δημιουργεί στο χώρο του αυτοκινήτου, ειδικά όταν έξω το κλίμα είναι αρκετά υγρο.
                          Δέν θα διαφωνσω με τον Αλέξανδρο οτι ίσως να είναι πλεονασμός και να μήν προσφέρει κατι παραπάνως, αλλα το ερωτημά μου είναι κατα πόσο είναι ζημιογόνο για το αυτοκίνητο.
                          Συμφωνώ επίσης με τον Spyros οτι δεν είναι καλή ιδέα να ξεκινούμε μια συσκευή πολλές φορές (Για τον ίδιο λόγο σχεδόν ποτε δεν κλείνω το computer mou )..
                          Eιναι σχεδόν βέβαιο πχ το καλοκαίρι οτι το a/c όλοι θα το χρησιμοποιήσουμε ακομα και για μικρές αποστάσεις (πέρα απο αυτοκίνητα που το a/c δεν προλαβαίνει να προκαλέσει κρύο στιν καμπίνα).. Η ερώτηση μου περισσότερο εκεί βασιζόταν.. Στο άν ο οδηγός που το έχει μόνιμα ενεργοποιημένο μπορεί να βλάψει το όχημα.
                          Πχ έχει επιπτωση στον ίδιο τον κινητήρα;

                          Με εκτίμηση,
                          Δημητρης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                            Πχ έχει επιπτωση στον ίδιο τον κινητήρα;

                            Καμμία επίπτωση. Απλά αυξάνει κατα ένα μικρό ποσοστό το φορτίο στον κινητήρα. Φορτίο ίδιου μεγέθους μπορεί να προκληθεί για παράδειγμα, απο έναν επιπλέον επιβάτη μέσα στο αυτοκίνητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Εγώ απλά αφήνω τον ανεμιστήρα να δουλεύει στο φουλ για 2-3 λεπτά αφού κλείσω το A/C. Έτσι μυρίζει πολύ λιγότερο καθώς 'στεγνώνουν' οι αεραγωγοί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Εγω ηξερα οτι το ανοιξε-κλεισε του AC πρεπει να γινεται με την μηχανη αναμενη.Οταν ειναι σβηστη η μηχανη και ενεργοποιημενο το AC η μιζα πρεπει να γυρνα και τον συμπιεστη κατα την εκκινηση.Αυτα μου ειχε πει ο μηχανικος οταν πριν 13 χρονια πηραμε αυτοκινητο με AC.Τωρα μπορει να ειναι καποιο αλλο συστημα ,πιο εξελιγμενο ,που να μην χρειαζεται τετοιες προφυλαξεις.Φυσιολογικα και στο βιβλιο του αμαξιου θα αναφερει κατι σχετικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drizzt last edited by

                                  Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                  Εγώ απλά αφήνω τον ανεμιστήρα να δουλεύει στο φουλ για 2-3 λεπτά αφού κλείσω το A/C. Έτσι μυρίζει πολύ λιγότερο καθώς 'στεγνώνουν' οι αεραγωγοί.

                                  Αυτό ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό (μου το έχει πει και ψυκτικός χαρακτηριστικά) και το τηρώ κι εγώ στο astra-g που έχει A/C (γλιτώνεις πολλή μπόχα..)

                                  Τώρα κάτι άλλο που είδα πριν, για την ξηρασία, μπορεί να είναι πιο ευχάριστη από την υγρασία αρκετές φορές αλλά γενικά δεν είναι καλή για τον οργανισμό. Γι αυτό και όλα τα καινούρια αυτοκίνητα με κλίμα, λειτουργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να κάνουν παράλληλα έλεγχο ποιότητας αέρα και υγρασίας για να έχουν φυσιολογικές συνθήκες στην καμπίνα. Χαρακτηριστικά στο astra-g όσες φορές έχω κάνει μεγάλο ταξίδι χωρίς στάση με A/C δυνατά μετά από κάποια στιγμή νιώθω κουρούμπελο, σε αντίθεση με αυτό με το H που έχει κλίμα το ταξίδι είναι αρκετά ευχάριστο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                    Εγώ απλά αφήνω τον ανεμιστήρα να δουλεύει στο φουλ για 2-3 λεπτά αφού κλείσω το A/C. Έτσι μυρίζει πολύ λιγότερο καθώς 'στεγνώνουν' οι αεραγωγοί.

                                    Αυτή είναι η σωστή λύση!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dimitrios2004 last edited by

                                      Η διαδικασία λειτουργίας του A/C είναι ως εξής. Με το που ξεκινάω το αυτοκίνητο μου , σε περίπου 3sec ξεκινάει να λειτουργεί και το A/C. Ποτέ δεν βγήκε κάποια δυσάρεστη μυρωδία και ποτέ επίσης δεν ένοιωσα ταλαιπωρημένος απο το Α/C. To αυτοκίνητο έχει κλιματισμό και κάνει νομίζω σωστό έλεγχο της ατμόσφαιρας της καμπίνας. Είναι Mercedes CLK320 μοντέλο 2003. Σε ένα BMW 325i που είχα μοντέλο 1999, παρ'ολο που είχε κλιματισμό, μετά απο αρκετές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο είναι γεγονός οτι ένοιωθα λιγο ταλαιπωρημένος.

                                      Με εκτίμηση
                                      Δημήτρης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • N
                                        nikos7 last edited by

                                        πολύ σωστό να το αφήνουμε να δουλεύει μόνο με ανεμιστήρα για λιγο.κάτι άλλο παρατήρησα. Όταν δουλευει ο κλιματισμος σαν να ακούω κάτι από τη μηχανή μέσα ενώ αυξάνω ταχύτητα γύρω στισ 2500 στροφες.σαν να ακούγεται ένα γκρου γκρου γκρου από τη μηχανή μέσα.

                                        όμοιοσ ήχος με τη μηχανή αλλά σαν να ζορίζεται το αμαξι. δεν ξέρω αν είναι ανυσηχητικο και ισως σασ φανει και αστειο αλλά δεν μπορώ να το περιγράψω και καλυτερα. αποφευγω να το βάζω πάντως. μόνο το καλοκαιρι στην πόλη και μόνο κατα τη διαρκεια της μέρασ που καιει ο ηλιος. σε καμια περιπτωση στην εθνική. αν εχει κανεις καμια ιδέα..ελπιζω να ειναι ιδεα μου και ελπιζω να μην ειναι κατι. τις τελευταίες μερες το εχω δει που εχω αρχίσει να το δουλευω πάλι. δεν διαπιστωσα κατι στην επιτάχυνση που να μην ειναι λογικό εκτός του ότι θέλει αλλαγη ταχυτητας σε λίγο υψηλοτερες στροφές γιατι αλλιως τιναζει λιγο το αμαξι τη στιγμη που αφηνεις συμπλεκτη. αυτα ευχαριστω για το χρονο σας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Πατινάρει ο ιμάντας μήπως?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Οι πιο πολλοί συμπιεστές πια έχουν δικό τους συμπλέκτη. Έτσι αποσυνδέονται αυτόματα όταν δεν χρειάζεται ή όταν πατάς τέρμα το γκάζι (που χρειάζεσαι όλη την ισχύ). Μήπως είναι αυτός ο ήχος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr