Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ορατότητα και ασφάλεια
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ορατότητα και ασφάλεια
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    15
    19
    76
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Διάβασα ένα συγκριτικό σε περιοδικό του χώρου για τη σχέση της ορατότητας ενός αυτοκινήτου και της ασφάλειας που αυτό παρέχει.
      Δεν θ' ασχοληθώ με το ποιο αυτοκίνητο βγήκε καλό και ποιο όχι, το ζήτημα είναι ότι υπήρχε στο άρθρο μια σωστή επισήμανση:
      Στην προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να πιάσουν αρκετά 'αστεράκια' ασφάλειας τα μοντέλα τους, φτιάχνουν τερατώδεις κολώνες και μικρές γυάλινες επιφάνειες. Έτσι ναι μεν μειώνονται οι πιθανότητες να τραυματιστεί κάποιος επιβάτης σε μια σύγκρουση, όμως μειώνονται ταυτόχρονα οι πιθανότητες να πάρει είδηση ο οδηγός έναν κίνδυνο και να αντιδράσει εγκαίρως.

      Με μια κουβέντα: προτιμάται η θεραπεία από την πρόληψη.

      Το αυτοκίνητο που οδηγώ σήμερα μπορεί να μη θεωρείται από τα ασφαλέστερα, όμως έχει τόσο καλή ορατότητα που μ'έχει βοηθήσει πολλές φορές στην αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων. Αυτόν τον καιρό ψάχνω για τον αντικαταστάτη του, όμως όταν μπαίνω μέσα στα νέα 'ασφαλή' μοντέλα, νομίζω ότι βρίσκομαι σε βαθυσκάφος με φινιστρίνια.
      Γιατί να μην γίνεται λόγος και για το θέμα της ορατότητας όταν μιλάμε (τουλάχιστον) για αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Διάβασα ένα συγκριτικό σε περιοδικό του χώρου για τη σχέση της ορατότητας ενός αυτοκινήτου και της ασφάλειας που αυτό παρέχει.
        Δεν θ' ασχοληθώ με το ποιο αυτοκίνητο βγήκε καλό και ποιο όχι, το ζήτημα είναι ότι υπήρχε στο άρθρο μια σωστή επισήμανση:
        Στην προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να πιάσουν αρκετά 'αστεράκια' ασφάλειας τα μοντέλα τους, φτιάχνουν τερατώδεις κολώνες και μικρές γυάλινες επιφάνειες. Έτσι ναι μεν μειώνονται οι πιθανότητες να τραυματιστεί κάποιος επιβάτης σε μια σύγκρουση, όμως μειώνονται ταυτόχρονα οι πιθανότητες να πάρει είδηση ο οδηγός έναν κίνδυνο και να αντιδράσει εγκαίρως.

        Με μια κουβέντα: προτιμάται η θεραπεία από την πρόληψη.

        Το αυτοκίνητο που οδηγώ σήμερα μπορεί να μη θεωρείται από τα ασφαλέστερα, όμως έχει τόσο καλή ορατότητα που μ'έχει βοηθήσει πολλές φορές στην αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων. Αυτόν τον καιρό ψάχνω για τον αντικαταστάτη του, όμως όταν μπαίνω μέσα στα νέα 'ασφαλή' μοντέλα, νομίζω ότι βρίσκομαι σε βαθυσκάφος με φινιστρίνια.
        Γιατί να μην γίνεται λόγος και για το θέμα της ορατότητας όταν μιλάμε (τουλάχιστον) για αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Διάβασα ένα συγκριτικό σε περιοδικό του χώρου για τη σχέση της ορατότητας ενός αυτοκινήτου και της ασφάλειας που αυτό παρέχει.
          Δεν θ' ασχοληθώ με το ποιο αυτοκίνητο βγήκε καλό και ποιο όχι, το ζήτημα είναι ότι υπήρχε στο άρθρο μια σωστή επισήμανση:
          Στην προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να πιάσουν αρκετά 'αστεράκια' ασφάλειας τα μοντέλα τους, φτιάχνουν τερατώδεις κολώνες και μικρές γυάλινες επιφάνειες. Έτσι ναι μεν μειώνονται οι πιθανότητες να τραυματιστεί κάποιος επιβάτης σε μια σύγκρουση, όμως μειώνονται ταυτόχρονα οι πιθανότητες να πάρει είδηση ο οδηγός έναν κίνδυνο και να αντιδράσει εγκαίρως.

          Με μια κουβέντα: προτιμάται η θεραπεία από την πρόληψη.

          Το αυτοκίνητο που οδηγώ σήμερα μπορεί να μη θεωρείται από τα ασφαλέστερα, όμως έχει τόσο καλή ορατότητα που μ'έχει βοηθήσει πολλές φορές στην αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων. Αυτόν τον καιρό ψάχνω για τον αντικαταστάτη του, όμως όταν μπαίνω μέσα στα νέα 'ασφαλή' μοντέλα, νομίζω ότι βρίσκομαι σε βαθυσκάφος με φινιστρίνια.
          Γιατί να μην γίνεται λόγος και για το θέμα της ορατότητας όταν μιλάμε (τουλάχιστον) για αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eizo last edited by

            Πολύ ενδιαφέρον θέμα.
            Δίνεται η αίσθηση σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα
            πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την καλύτερη δυνατή ορατότητα.
            Γιατί χρειάζονται 3 προσκέφαλα πίσω,για παράδειγμα;
            Είναι ένα 'νεκρό σημείο' στους καθρέφτες,που δεν επιτρέπει
            να δεις επερχόμενο μοτοσυκλετιστή.
            Στο παρκάρισμα,επίσης,υπάρχει συχνά πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dienekes last edited by

              Το πρόβλημα με τις μεγάλες κολώνες είναι ότι δημιουργούν τυφλές γωνίες στις στροφές, με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι να κινείς το κεφάλι πέρα δώθε για να δεις που πάει ο δρόμος.

              Από την άλλη νομίζω ότι οι γυάλινες επιφάνειες είναι περισσότερες σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο (τουλάχιστον στα οικογενειακά).

              Το πρόβλημα πάνε να το λύσουν οι εταιρίες με τον μόνο τρόπο που μένει: ψηλώνοντας τη θέση οδήγησης. Επειδή όμως υπάρχουν οδηγοί κοντά στα 2 μέτρα (αρκετοί πλέον σήμερα), θα πρέπει να ψηλώσει και ο ουρανός του αυτοκινήτου. Να τα λοιπόν τα φορτηγάκια που βλέπουμε παντού γύρω μας.

              Η λύση πιστεύω μελλοντικά θα δωθεί με τη χρήση σύνθετων υλικών σε καίρια δομικά στοιχεία. Έχουμε δει πρωτότυπα με απέραντες γυάλινες επιφάνειες που δεν απέχουν πολύ από την παραγωγή. Επίσης θα κυριαρχήσουν στο μέλλον τα έξυπνα ηλεκτρονικά (κάμερες, αισθητήρες κλπ) που θα δίνουν στον οδηγό μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του περιβάλλοντός του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                stefanos147 last edited by

                Στις αριστερές μέτριας καμπυλότητας με την 147 υποφέρω. Δεξιά αριστερά το κεφάλι, ιδιαίτερα ενοχλητικό στη γρήγορη οδήγηση. Αντίθετα στο Grand Vitara με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες είναι απόλαυση η ορατότητα. Σχεδόν 360 μοίρες πανέυκολα, με ελάχιστα τυφλά σημεία. Αν βάλεις και τους τεράστιους καθρέπτες που έχει καταλαβαίνεις γιατί πολλοί προτιμουν SUV και τζιπ , και ας μην πάνε εκτός δρόμου. Προσφέρουν άπλετη ορατότητα, κάτι το οποίο είναι σημαντικός παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας. Προσωπικά για την πόλη και χαλαρά ταξίδια προτιμώ το G.V. από την Alfa.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dienekes last edited by

                  Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
                  Στις αριστερές μέτριας καμπυλότητας με την 147 υποφέρω. Δεξιά αριστερά το κεφάλι, ιδιαίτερα ενοχλητικό στη γρήγορη οδήγηση. Αντίθετα στο Grand Vitara με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες είναι απόλαυση η ορατότητα. Σχεδόν 360 μοίρες πανέυκολα, με ελάχιστα τυφλά σημεία. Αν βάλεις και τους τεράστιους καθρέπτες που έχει καταλαβαίνεις γιατί πολλοί προτιμουν SUV και τζιπ , και ας μην πάνε εκτός δρόμου. Προσφέρουν άπλετη ορατότητα, κάτι το οποίο είναι σημαντικός παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας. Προσωπικά για την πόλη και χαλαρά ταξίδια προτιμώ το G.V. από την Alfa.

                  My point exactly

                  (κι'εγώ το ίδιο είχα πάθει με την 147, αλλά όχι με την 156 )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Βάλτε στη λίστα και το punto f/l.Πράγματι είναι αρκετά σοβαρό πρόβλημα και νομίζω είχε αναλυθεί σε παλιότερο θέμα με τίτλο 'A-Pillars' ή κάτι τέτοιο.Δυστυχώς οι ανάγκες για αυξημένη ακαμψία και (νομίζω) καλύτερη αεροδυναμική οδήγησαν τους κατασκευαστές στην κατασκευή παχύτερων και πιο κεκλιμένων κολωνών.
                    Άσε που δεν υπάρχουν και αστεράκια για την ορατότητα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Η αλήθεια είναι ότι η θέση των εμπρός κολόνων μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητική και να χρειάζεται να παίρνεις αφύσικες στάσεις πάνω στο κάθισμα για να βλέπεις το δρόμο σε ορισμένες στροφές, αλλά δεν είναι τόσο τραγικό όσο την κακή ορατότητα πίσω ή λοξά πίσω. Ορισμένα αυτοκίνητα πέρα από τα τρία πίσω προσκέφαλα έχουν μικρά παρμπρίζ πίσω καθώς και πολύ φαρδιές κολόνες (βλέπε golf και κατάλαβε). Οι φαρδιές κολόνες εμποδίζουν πάρα πολύ την ορατότητα όταν προσπαθείς να βγεις από λοξό δρόμο όπου σου καλύπτουν ουσιαστικά όλο το δρόμο στον οποίο θέλεις να εισέλθεις. Οι ντελικάτες κατασκευές με τις λεπτές κολόνες έχουν μπει στο χρονοντούλαπο μια και η παθητική ασφάλεια απαιτεί αυτοκίνητα τανκ.
                      Έχετε δει ποτέ κομψά τανκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        manosk last edited by

                        Το ζήτημα είναι όντως σοβαρό, αφού ένα αυτοκίνητο που δεν παρέχει καλή ορατότητα ισοδυναμεί με οδηγό που διαβάζει μηνύματα στο κινητό του ενώ το όχημα κινείται.
                        Αντί να φορτώνουν τα οχήματα με 8 αερόσακους, αντί να κόβουν ύψος από τα τζάμια για να κερδίζουν σε αεροδυναμική και επιδόσεις, θα έπρεπε να βελτιώνουν τη θέση οδήγησης ως προς την ορατότητα εμπρός και πίσω. Από τα κορυφαία αυτοκίνητα του τεστ (που πάντως περιορίστηκε στην ορατότητα μπροστά) αναδείχθηκε το Audi A4, πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν χρειάζεται να μοιάζει το αυτοκίνητο με Volvo του '70 ή να στερείται ασφάλειας για να βλέπει ο οδηγός γύρω του. Απλώς απαιτείται καλύτερος σχεδιασμός, πράγμα που μάλλον δεν πολυενδιαφέρει τις εταιρείες με 'αστεράτα' μοντέλα.

                        Καλή εντύπωση στο θέμα της ορατότητας μου έχουν κάνει τα εξής αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει:
                        τα παλιά toyota starlet
                        τα hyundai accent
                        (τηρουμένων των αναλογιών) το ford focus
                        τα περισσότερα πολυμορφικά

                        Κακή εντύπωση έχω από τα:
                        opel corsa
                        toyota yaris
                        και τα περισσότερα από τα νέα και σβέλτα μικρά

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Έκανα βλακεία και δημοσίευσα 2 φορές το μύνημα.Ζητώ συγγνώμη.Πώς μπορώ να το σβήσω;

                        Νομίζω αν πατήσεις το edit σου βγαίνει επιλογή διαγραφής. Αν όχι, απλά σβήσε το περιεχόμενο του μηνύματος και άστο κενό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          markvag last edited by

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                          Βάλτε στη λίστα και το punto f/l.

                          Και το 206 Αυτές οι εμπρός κολώνες κάνουν στην ορατότητα στις στροφές ότι οι πολιτικοί στην χώρα...

                          Είναι στην λάθος θέση και όταν χρειάζεσαι να δεις κάτι άλλο πάντα σ' ενοχλούν... (σαν τους πολιτικούς... είπαμε... )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            να βελτιώνουν τη θέση οδήγησης ως προς την ορατότητα εμπρός και πίσω. Από τα κορυφαία αυτοκίνητα του τεστ (που πάντως περιορίστηκε στην ορατότητα μπροστά) αναδείχθηκε το Audi A4, πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν χρειάζεται να μοιάζει το αυτοκίνητο με Volvo του '70 ή να στερείται ασφάλειας για να βλέπει ο οδηγός γύρω του. Απλώς απαιτείται καλύτερος σχεδιασμός, πράγμα που μάλλον δεν πολυενδιαφέρει τις εταιρείες με 'αστεράτα' μοντέλα.

                            Eντύπωση μου κάνει, μιας και τα τελευταία χρόνια η Audi, δηλώνει ότι μικραίνει τις γυάλινες επιφάνειες με σκοπό την πιο σπόρ εμφάνιση του μοντέλου (δές νέο Α3 και Α6). Σε αντιστάθμιση αυτού, υπάρχει η τοξοειδής οροφή που βοηθά αρκετά την ορατότητα.

                            Βέβαια, ούτε λόγος για την ορατότητα του ΤΤ.
                            Κλειστοφοβία σε όλο της το μεγαλείο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexastrag last edited by

                              Ο χρήστης eizo έγραψε:
                              .................
                              Γιατί χρειάζονται 3 προσκέφαλα πίσω,για παράδειγμα;
                              .......................

                              Η υποχρεωτικη πλεον τοποθετηση πισω προσκεφαλων ειναι για την αυξηση της παθητικης ασφαλειας και συγκεκριμενα του αυχενα των πισω επιβατων.

                              η δυσκολια παρκαρισματος λογω περιορισμενης ορατοτητας πισω σε αρκετα αυτοκινητα ειναι σημαντικη οχι απαραιτητα απο τα προσκεφαλα αλλα απο την θεση και την κλιση του πισω παρπριζ [βλεπε astra g-mercedes sportcoupe κλπ]και σε αυτο διευκολυνει η τοποθετηση αισθητηρων.

                              για τον καλυτερο ελεγχο των ''τυφλων'' σημειων βοηθουν πολυ τα μικρα παραβολικα καθρεπτακια που μπαινουν στους καθρεπτες καθως και για την προστασια των ζαντων κατα το παρκαρισμα ............εμενα μου ειναι τοσο απαραιτητα ωστε ειναι το πρωτο πραγμα που βαζω αμεσως μολις παρω ενα αυτοκινητο και μου δινουν μια πραγματικη αισθηση σιγουριας και ασφαλειας αφου πολυ ευκολα ελεγχω τι γινεται γυρω μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                Η υποχρεωτικη πλεον τοποθετηση πισω προσκεφαλων ειναι για την αυξηση της παθητικης ασφαλειας και συγκεκριμενα του αυχενα των πισω επιβατων.

                                Ναι, αλλά γιατί να μην είναι πτυσσόμενα (όπως στην Compact) και να τα ανοίγεις μόνο όταν κάθονται πίσω επιβάτες; Α, ξέχασα, γιατί κανένας επιβάτης δεν θα μπει στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι και να ανοίξουν...
                                Πάντως οι ορατότητα της Compact προς τα πίσω είναι πολύ μέτρια. Στο παρκάρισμα δεινοπαθώ... Τα A-pillars όμως είναι αρκετά καλά. Δεν ενοχλόύν στις διασταυρώσεις, αλλά στις στροφές χρεάζεται να βλέπω και από το πλαϊνό τζάμι.

                                Πάντως και οι μεγάλοι εμπρός καθρέφτες φταίνε στα αυτοκίνητα. Είναι χοντρό το A-pillar και μπροστά, μπαίνει και μια τεράστια βάση του ηλεκτρικού καθρέφτη 10-15 πόντους πιο κοντά από το A-pillar. Βράστα... Οπότε βάζουμε τον οδηγό να κάθεται πάνω από τον καθρέφτη και καταλήγουμε στην A-klass.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drizzt last edited by

                                  Μιας και είπαμε για καθρέπτες διάβασα κάπου (μάλλον στα Νέα) ότι δημιουργείται πρόβλημα πολλές φορές με τις φλασιέρες στους καθρέπτες (slk, vw golf etc.). Συγκεκριμένα για το golf V νομίζω έλεγε πως κυρίως όταν ψιλοβρέχει νύχτα το φλας με την αντανάκλαση γίνεται πολύ ενοχλητικό για τον οδηγό. Έχει κανείς ιδέα αν και κατά πόσο ισχύει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Για τα A-pillars έχει ξαναγίνει συζήτηση και η λύση είναι μόνο μία.
                                    Renault Spider.

                                    Για τα πίσω προσκέφαλα, γι'αυτό σε κάποια αυτοκίνητα (όπως πχ το δικό μου) έχουν σχήμα Γ, ώστε όταν είναι κατεβασμένα να μην ενοχλούν την ορατότητα προς τα πίσω.
                                    Ενα από τα λίγα αυτοκίνητα που έχω δει να έχει κανονικά (και 3) πίσω προσκέφαλα είναι το Almera. Δε φαίνεται τίποτα, μα τίποτα πίσω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      KAI TO CORSA KANONIKA EXEI!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                        KAI TO CORSA KANONIKA EXEI!

                                        Ειδικά το Corsa ακόμα και να βγάλεις τα προσκέφαλα είναι τόσο μικρό το τζάμι που δεν βλέπεις και πολλά. Και οι πίσω κολώνες παρόλο που από έξω δεν τους φαίνεται....το γνωστό κόλπο με τα τζάμια που μαυρίζουν στην άκρη αλλά από μέσα δεν είναι τζάμι αλλά κολώνα....είναι τεράστιες....και δε βλέπεις τίποτα διαγωνίως

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Εγω εχω την συνηθεια (καλη ή κακη ) να κοιταζω μεσα απο το πισω τζαμι του μπροστινου μου τι γινεται πιο μπροστα ,κατι που πολλες φορες με εχει σωσει ,ειτε απο φρεναρισμα πανικου του μπροστινου ειτα σε προσπερασεις.
                                          Με τα αυτοκινητα που εχουν σηκωμενα προσκεφαλα ή κουρτινακι πισω κατι τετοιο ειναι σχεδον αδυνατο να το κανω.Επισης κατι που εχω προσεξει ειναι οτι σε πολλα SUV λογω της ψηλης πισω πορτας ειναι αδυνατο ο οδηγος να δει πισω αν ειναι καποιο παιδι/καροτσακι μωρου/μηχανακι οταν κανει οπισθεν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                            Εγω εχω την συνηθεια (καλη ή κακη ) να κοιταζω μεσα απο το πισω τζαμι του μπροστινου μου τι γινεται πιο μπροστα ,κατι που πολλες φορες με εχει σωσει ,ειτε απο φρεναρισμα πανικου του μπροστινου ειτα σε προσπερασεις.
                                            Με τα αυτοκινητα που εχουν σηκωμενα προσκεφαλα ή κουρτινακι πισω κατι τετοιο ειναι σχεδον αδυνατο να το κανω.Επισης κατι που εχω προσεξει ειναι οτι σε πολλα SUV λογω της ψηλης πισω πορτας ειναι αδυνατο ο οδηγος να δει πισω αν ειναι καποιο παιδι/καροτσακι μωρου/μηχανακι οταν κανει οπισθεν.

                                            Ομοίως
                                            Γι'αυτό διαολίζομαι όταν μπροστά μου μπαίνουν κλούβες και επαγγελματικά, πόσο μάλλον φορτηγά. Στην πόλη αυτή είναι μια από τις πιο χρήσιμες συνήθειες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr