Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 444
    • 445
    • 30 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    201919
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mariost last edited by

      Εκ των τεσσάρων λιπαντικών θα απέκλεια σίγουρα τα Lamco.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ο χρήστης xenos έγραψε:
        Ta dexelia για 10k χλμ με μέτρια προς σκληρή ενίοτε χρήση είναι καλά δλδ?

        Αν βρείς τα ακριβώς ίδια Elf σε καλύτερη τιμή εκτός αντιπροσωπείας πάρε αυτά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • xenos
          xenos last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          Ta dexelia για 10k χλμ με μέτρια προς σκληρή ενίοτε χρήση είναι καλά δλδ?

          Αν βρείς τα ακριβώς ίδια Elf σε καλύτερη τιμή εκτός αντιπροσωπείας πάρε αυτά

          Δεν τα χρεώνουν ακριβά (παραδόξως!) και απ ότι βλέπω ο Λαμπριανίδης δεν έχει ελφ.

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης xenos έγραψε:

            Ta dexelia για 10k χλμ με μέτρια προς σκληρή ενίοτε χρήση είναι καλά δλδ?

            Αν βρείς τα ακριβώς ίδια Elf σε καλύτερη τιμή εκτός αντιπροσωπείας πάρε αυτά

            Δεν τα χρεώνουν ακριβά (παραδόξως!) και απ ότι βλέπω ο Λαμπριανίδης δεν έχει ελφ.

            Για Γαλλικά υπάρχει και ο Γκαγκαστάθης στην Θεσσαλονίκη. Έχει και σελίδα αλλά δεν την θυμάμαι, ο drdino ομως την ξέρει και έχει καλές τιμές. Προσωπικά για ένα ευρώ διαφορά δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              http://www.rpc.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karasarinis last edited by

                Παιδια χρειζομαι την βοηθεια σας. Εχω ενα lancer 99 μοντελο 1,3 κυβικα. Σημερα πηρα τα λαδια για την Σαββατιατικη αλλαγη τους και μαζι πηρα και ενα καθαριστικο για πριν την αλλαγη. Το αμαηι εχει περιπου 200·000 χλμ με αλλαγες λαδιων απο 7000 μεχρι 10000. Τον τελευταιο καιρο που χρησιμοποιω λαδι 10-40 ημισυνθετικο βλεπω οτι μου καει λιγο εντος οριων. Το καθαριστικο αυτο πως να το χρησιμοποιησω; Αν πχ μου εχει πεσει η σταθμη στον δεικτη λαδιου κοντα στο min μπορω να το βαλω. Το μπουκαλι ειναι 1 λιτρου και ο υπαλληλος μου ειπε βα το βαλω ολο για 10 λεπτα στο ρελαντι.
                Υπαρχει περιπτωση να εχω καποιο προβλημα μετα;πχ να εχουν μεινει υπολειματα απο το καθαρισμα και με τα καινουρια λαδια να αναμειχθουν.
                Φυσικα μετα θα αλλαχτει και φιλτρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  δώσε περισσότερες πληροφορίες για το καθαριστικό. Προσωπικά, δεν θα έβαζα καθαριστικό στον κινητήρα μου, αφού καθαριστικά έχουν και τα λάδι.

                  θα δοκίμαζα κάποιο με προδιαγραφές VW50300 ή 50400 ή 50601 που έχουν πολλά καθαριστικά

                  έχω δει άνθρωπο, που σε παλιό αυτοκίνητο 20ετίας, αντί για λάδι να βάζει πετρέλαιο και να το αφήνει να δουλέψει 2min στο ρελαντί, για να καθαρίσει λέει το μοτέρ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    karasarinis last edited by

                    το καθαριστικο ειναι το motor flush της gunk και το πηρα απο λαμπριανιδη...λεει made in usa αλλα δεν λεει προδιαγραφες...μονο οδηγιες...ειμαι σε διλημμα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      λέει ότι το βάζεις 5min, σε κρύο μοτέρ, πριν αλλάξεις τα λάδια .

                      http://www.gunk.com/prodinfo/MF3.PDF

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        karasarinis last edited by

                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                        λέει ότι το βάζεις 5min, σε κρύο μοτέρ, πριν αλλάξεις τα λάδια .

                        http://www.gunk.com/prodinfo/MF3.PDF

                        ετσι γραφει...εκει μου ειπαν 10 λεπτα με κρυα μηχανη σε ρελαντι και να μην πατησω καθολου γκαζι....πως το βλεπεις??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          αει πετα την μαλακια που σου εδωσαν και μην ασχολησαι με μπουρδες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης karasarinis έγραψε:
                            Παιδια χρειζομαι την βοηθεια σας. Εχω ενα lancer 99 μοντελο 1,3 κυβικα. Σημερα πηρα τα λαδια για την Σαββατιατικη αλλαγη τους και μαζι πηρα και ενα καθαριστικο για πριν την αλλαγη. Το αμαηι εχει περιπου 200·000 χλμ με αλλαγες λαδιων απο 7000 μεχρι 10000. Τον τελευταιο καιρο που χρησιμοποιω λαδι 10-40 ημισυνθετικο βλεπω οτι μου καει λιγο εντος οριων. Το καθαριστικο αυτο πως να το χρησιμοποιησω; Αν πχ μου εχει πεσει η σταθμη στον δεικτη λαδιου κοντα στο min μπορω να το βαλω. Το μπουκαλι ειναι 1 λιτρου και ο υπαλληλος μου ειπε βα το βαλω ολο για 10 λεπτα στο ρελαντι.
                            Υπαρχει περιπτωση να εχω καποιο προβλημα μετα;πχ να εχουν μεινει υπολειματα απο το καθαρισμα και με τα καινουρια λαδια να αναμειχθουν.
                            Φυσικα μετα θα αλλαχτει και φιλτρο.

                            Τα καθαριστικά δουλεύουν και καθαρίζουν, πρέπει όμως τα μοτέρ να καθαρίζονται κάθε 3-4 αλλαγές λαδιών, αλλιώς υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο σε κινητήρες με πολλά χλμ που δεν έχουν βάλει ποτέ τους καθαριστικό και δεν χρησιμοποιούσαν καλής ποιότητας λάδια και δεν τα άλλαξαν συχνά, υπάρχει λοιπόν ο φόβος με το καθαριστικό να ξεκολλήσει κάποιο μεγάλο κομμάτι από τη μούργα και να πάει να φράξει κάποια δίοδο λαδιού στο στρόφαλο ή κάπου αλλού που είναι στενή δίοδος, εκεί επέρχεται και ο θάνατος του κινητήρα, κάτι σαν το έφραγμα στον άνθρωπο.

                            Συχνές αλλαγές λαδιού και φίλτρου με καλά επώνυμα λάδια ( κυρίως συχνές αλλαγές ) είναι η σωστή λύση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Όταν λες συχνές αλλαγές δλδ ανά πόσα χλμ. Γιατί σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες αν δεν κάνω λάθος μιλάνε για αλλαγή ανά 15000 χλμ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis-m6 last edited by

                                Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                Όταν λες συχνές αλλαγές δλδ ανά πόσα χλμ. Γιατί σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες αν δεν κάνω λάθος μιλάνε για αλλαγή ανά 15000 χλμ?

                                15000χλμ. δεν θα τα άφηνα με τίποτα, καλά εγώ στο θέμα του λαδιού είμαι η υπερβολή της υπερβολής, αλλάζω λάδια κάθε εξάμηνο άσχετα αν έχω κάνει 4,5,6, χιλιάδες σε αυτό το διάστημα και φροντίζω να είναι Νοέμβριο η μια αλλαγή και Απρίλιο η άλλη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mariost last edited by

                                  Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                                  λέει ότι το βάζεις 5min, σε κρύο μοτέρ, πριν αλλάξεις τα λάδια .

                                  http://www.gunk.com/prodinfo/MF3.PDF

                                  Τέτοιου είδους καθαριστικά χρησιμοποιούμε μόνο σε περίπτωση που έχει δημιουργηθεί 'λάσπη' (sludge) στον κινητήρα μας. Οπως πολύ σωστά έγραψε ο 21Quadra για να αποφευχθεί ο κίδυνος εμπλοκής από την χρήση του καλύτερα να αλλάζει πιο γρήγορα τα λάδια για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα.
                                  Αν δεν έχει δημιουργηθεί 'λάσπη', δεν βλέπω το λόγο για να χρησιμοποιήσεις τέτοιου είδους καθαριστικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    blinkys last edited by

                                    Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                    Όταν λες συχνές αλλαγές δλδ ανά πόσα χλμ. Γιατί σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες αν δεν κάνω λάθος μιλάνε για αλλαγή ανά 15000 χλμ?

                                    Εγώ πάντως αν είχα καινούριο αυτοκίνητο δεν θα τα άφηνα τα λάδια με τίποτα τόσα πολλά χλμ. Στο δικό μου αλλάζω κάθε 5 000 χλμ. Ειδικά σε turbo μοτέρ δεν το συζητώ ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Κάθε 5000? Λίγο υπερβολικό δεν είναι αυτό βρε παιδιά, δεδομένης της τεχνολογίας που έχει επιτευχθεί στα λάδια σήμερα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        προσωπικά αλλάζω λάδια κάθε 10.000km κυρίως γιατί θεωρώ ότι είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στο πρακτικό και στο 'πετάω τα λεφτά μου στο συνεργείο'( ).

                                        Αν σας φαίνονται πολλά τα 15.000km, τότε τι να πει το BC μου που μετράει πυκνότητα και ιξώδες του λαδιού και συνεχίζει να επιμένει (παρόλη την οδήγηση που του κάνω) ότι αντί να αλλάξω τα λάδια στα 30.000km (που έδειχνε καινούριο), πρέπει να τα αλλάζω κάθε 28.000km. (το service έχει παραμείνει στα 30.000km ).
                                        Και όσους με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δεν το πάω και νορμάλ το αμάξι => θα έπρεπε να είχε πέσει αισθητά το χρονικό διάστημα αλλαγής λαδιού.
                                        Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι μετά από μερικό καιρό πέσει στα 25.000km, πάλι υπερβολικά νωρίς θα τα αλλάζω.
                                        Οπότε μάλλον υπερβολικοί είμαστε όταν αλλάζουμε λάδια σε καινούρια οχήματα κάτω από 7500km (με δεδομένη πολύ άγρια χρήση).

                                        ΥΓ:το αστείο είναι ότι με το που αλλάζω τα λάδια από εκεί που έγραφε υπολοιπόμενο διάστημα για αλλαγή λαδιών 18000km, ξαναπάει στα 28.000km
                                        YΓ2:Για να μη μιλάμε στον αέρα, εγώ βάζω long life λάδια πλήρως συνθετικά 0-30W.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης jean29 έγραψε:
                                          Στο δικό μου αλλάζω κάθε 5 000 χλμ.

                                          Επειδή χάσαμε τον άλλο που άλλαζε κάθε 5 χιλ. χλμ. στη BMW του, μήπως μπορείς να μας δίνεις τα δικά σου ελαφρώς μεταχειρισμένα συνθετικά λάδια;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                            προσωπικά αλλάζω λάδια κάθε 10.000km κυρίως γιατί θεωρώ ότι είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στο πρακτικό και στο 'πετάω τα λεφτά μου στο συνεργείο'( ).

                                            Αν σας φαίνονται πολλά τα 15.000km, τότε τι να πει το BC μου που μετράει πυκνότητα και ιξώδες του λαδιού και συνεχίζει να επιμένει (παρόλη την οδήγηση που του κάνω) ότι αντί να αλλάξω τα λάδια στα 30.000km (που έδειχνε καινούριο), πρέπει να τα αλλάζω κάθε 28.000km. (το service έχει παραμείνει στα 30.000km ).
                                            Και όσους με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δεν το πάω και νορμάλ το αμάξι => θα έπρεπε να είχε πέσει αισθητά το χρονικό διάστημα αλλαγής λαδιού.
                                            Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι μετά από μερικό καιρό πέσει στα 25.000km, πάλι υπερβολικά νωρίς θα τα αλλάζω.
                                            Οπότε μάλλον υπερβολικοί είμαστε όταν αλλάζουμε λάδια σε καινούρια οχήματα κάτω από 7500km (με δεδομένη πολύ άγρια χρήση).

                                            ΥΓ:το αστείο είναι ότι με το που αλλάζω τα λάδια από εκεί που έγραφε υπολοιπόμενο διάστημα για αλλαγή λαδιών 18000km, ξαναπάει στα 28.000km
                                            YΓ2:Για να μη μιλάμε στον αέρα, εγώ βάζω long life λάδια πλήρως συνθετικά 0-30W.

                                            Όταν τα αλλάζεις τα μυρίζεις αν μυρίζουν βενζίνη ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 30 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr