-
ωπα παιδες, εχετε δικιο....
€ 2500 κοστιζει το asseto εγω οταν ειχα παρει το δικο μου και ρωτησα για ζαντες μου ειπανε δεν πωλουνται χωρια. ισως τωρα κατι να αλλαξε και να πωλουνται. Παντως με € 1800 που σου ειπανε εχεις παρα πολυ καλες επιλογες σε after market ζαντες αλλα και του ss ειναι πανεμορφες και πολυ ταιριαστες στο αμαξι. -
Σύντομα θα δούμε την έκδοση Ενο, το Abarth Punto Evo.
Με κινητήρα MultiAir στους 170 ίππους ενώ η έκδοση Abarth Punto Evo Esseesse με 200 ιταλικά παρακαλώ από μόλις 1368 κυβικά εκατοστά.... -
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Youtube VideoΠόπο ξύλο που τρώνε από το 4.40 και έπειτα το ClioRS και το Ibiza Cupra
22000 Ευρω για ενα punto οταν το ibiza fr dsg κοστιζει 20000 και με +500 Ευρω πας 200++ αλογα; Υπαρχει κοσμος που δινει 22000 Ευρω δηλαδη 7,5εκ δραχμες για ενα punto????
ΥΓ. Πως γινεται το punto να φευγει στην εκκινηση απο ενα dsg που στα χαρτια τουλαχιστον εχει ταχυτερο 0-100?
ΥΓ. Δεν βαζω καν στη τιμη τις εκπτωσεις που δινει συνηθως η seat. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Youtube VideoΠόπο ξύλο που τρώνε από το 4.40 και έπειτα το ClioRS και το Ibiza Cupra
Ρε γαμώτο...κρίμα για την τσαγιέρα το Cupra....
Έχει και 2.000€ έκπτωση και είναι super ευκαιρία! Θαύματα σου λέει οι turbo-kompressor με το DSG... -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Πόπο ξύλο που τρώνε από το 4.40 και έπειτα το ClioRS και το Ibiza Cupra
22000 Ευρω για ενα punto οταν το ibiza fr dsg κοστιζει 20000 και με +500 Ευρω πας 200++ αλογα; Υπαρχει κοσμος που δινει 22000 Ευρω δηλαδη 7,5εκ δραχμες για ενα punto????
ΥΓ. Πως γινεται το punto να φευγει στην εκκινηση απο ενα dsg που στα χαρτια τουλαχιστον εχει ταχυτερο 0-100?
Μάλιστα δηλ 7 εκατ είναι ΟΚ για ένα Ιμπιθα ενώ 7,5 εκατ είναι πολλά για ένα Punto. Ωραία λογική!
Επίσης το 7αρι DSG δεν έχει launch control επομένως το Ιμπιθα δεν μπορεί να εκκινήσει κανονικά. Αλλά και πάλι βάση αριθμών έπρεπε να μαζέψει μετά πράγμα που φυσικά δεν έγινε ποτέ και τον ήπιε ακόμα κι απτο Clio! -
Το Κλιό πάντως έχει μετρηθεί στα 6.9, σαφώς ταχύτερο από τα άλλα δύο. Εδώ μάλλον κουλομαρία το οδηγούσε...
-
Φανταζομαι lc δεν ειχε ουτε το dsg που εκαναν τις εργοστασιακες μετρησεις, οποτε 'κανονικα' το ιμπιζα επρεπε να ειναι αρκετα μπροστα.*
Οσο αφορα το χρηματικο και μονος σου ειπες οτι η σεατ προσφερει εκπτωσεις. Οπως και να εχει αλλο το διαμαντι που λεγεται tsi που εχει φορεθει σε εκατομμυρια αυτοκινητα και ειναι αποδεδειγμενα αξιοπιστος και αλλο ο κινητηρας του abarth που στην Ελλαδα εχει φορεθει σε 400-500 αυτοκινητα (το εχει και ενας φιλος, τον κραζω και αυτον που εδωσε 20000 για ενα punto).
- Το dsg εχει επαναληψημοτητα, το χερι οχι.
ΥΓ. Δειτε και τα 3 μαζι εδω http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4657
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
22000 Ευρω για ενα punto οταν το ibiza fr dsg κοστιζει 20000 και με +500 Ευρω πας 200++ αλογα;
Eνω το ιμπιθα ειναι απο αλλο γαλαξια ε;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
22000 Ευρω για ενα punto οταν το ibiza fr dsg κοστιζει 20000 και με +500 Ευρω πας 200++ αλογα;
Eνω το ιμπιθα ειναι απο αλλο γαλαξια ε;
Με tsi+dsg προφανως ειναι ετη φωτος μπροστα
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Οπως και να εχει αλλο το διαμαντι που λεγεται tsi που εχει φορεθει σε εκατομμυρια αυτοκινητα και ειναι αποδεδειγμενα αξιοπιστοςWTF??? OMG και 300 fucking lols..
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Φανταζομαι lc δεν ειχε ουτε το dsg που εκαναν τις εργοστασιακες μετρησεις, οποτε 'κανονικα' το ιμπιζα επρεπε να ειναι αρκετα μπροστα.*Οσο αφορα το χρηματικο και μονος σου ειπες οτι η σεατ προσφερει εκπτωσεις. Οπως και να εχει αλλο το **διαμαντι που λεγεται tsi που εχει φορεθει σε εκατομμυρια αυτοκινητα και ειναι αποδεδειγμενα αξιοπιστος **και αλλο ο κινητηρας του abarth που στην Ελλαδα εχει φορεθει σε 400-500 αυτοκινητα (το εχει και ενας φιλος, τον κραζω και αυτον που εδωσε 20000 για ενα punto).
- Το*** dsl** *εχει επαναληψημοτητα, το χερι οχι.
ΥΓ. Δειτε και τα 3 μαζι εδω http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4657
Έλα σταμάτα....είπαμε είσαι ιδιοκτήτης Golf από τι φαίνεται αλλά όχι κι έτσι!! Βγες εκεί έξω να δεις τι γίνεται!!
*τι εννοείς με το underlined?? ότι κάθε φορά πιάνει τις ίδιες ταχύτητες η σύνδεσή σου?
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
22000 Ευρω για ενα punto οταν το ibiza fr dsg κοστιζει 20000 και με +500 Ευρω πας 200++ αλογα;
Eνω το ιμπιθα ειναι απο αλλο γαλαξια ε;
Με tsi+dsg προφανως ειναι ετη φωτος μπροστα
Εγώ πάντως 2 καρότσες πίσω μέτρησα...
-
Κι ειπα να ρωτηξω το φιλο αν εχει γκολφοειδες..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Κι ειπα να ρωτηξω το φιλο αν εχει γκολφοειδες..Εεε τι κάνει νιάου στα κεραμύδια!
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Φανταζομαι lc δεν ειχε ουτε το dsg που εκαναν τις εργοστασιακες μετρησεις, οποτε 'κανονικα' το ιμπιζα επρεπε να ειναι αρκετα μπροστα.*Οσο αφορα το χρηματικο και μονος σου ειπες οτι η σεατ προσφερει εκπτωσεις. Οπως και να εχει αλλο το διαμαντι που λεγεται tsi που εχει φορεθει σε εκατομμυρια αυτοκινητα και ειναι αποδεδειγμενα αξιοπιστος και αλλο ο κινητηρας του abarth που στην Ελλαδα εχει φορεθει σε 400-500 αυτοκινητα (το εχει και ενας φιλος, τον κραζω και αυτον που εδωσε 20000 για ενα punto).
- Το dsg εχει επαναληψημοτητα, το χερι οχι.
ΥΓ. Δειτε και τα 3 μαζι εδω http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4657
Πάμε παρακάτω τώρα...
-
Υπηρξε κι ο φιλος ιντερνετικα;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Φανταζομαι lc δεν ειχε ουτε το dsg που εκαναν τις εργοστασιακες μετρησεις, οποτε 'κανονικα' το ιμπιζα επρεπε να ειναι αρκετα μπροστα.*
Οσο αφορα το χρηματικο και μονος σου ειπες οτι η σεατ προσφερει εκπτωσεις. Οπως και να εχει αλλο το **διαμαντι που λεγεται tsi που εχει φορεθει σε εκατομμυρια αυτοκινητα και ειναι αποδεδειγμενα αξιοπιστος **και αλλο ο κινητηρας του abarth που στην Ελλαδα εχει φορεθει σε 400-500 αυτοκινητα (το εχει και ενας φιλος, τον κραζω και αυτον που εδωσε 20000 για ενα punto).
- Το*** dsl** *εχει επαναληψημοτητα, το χερι οχι.
ΥΓ. Δειτε και τα 3 μαζι εδω http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4657
Έλα σταμάτα....είπαμε είσαι ιδιοκτήτης Golf από τι φαίνεται αλλά όχι κι έτσι!! Βγες εκεί έξω να δεις τι γίνεται!!
*τι εννοείς με το underlined?? ότι κάθε φορά πιάνει τις ίδιες ταχύτητες η σύνδεσή σου?
Μαλλον ειχα στο μυαλο μου τη forthnet που σερνεται...
Εγω εξω ειμαι, εσυ αν θες να δωσεις 3-4 χιλιαρικα παραπανω για ενα πιο αργο punto* καλως να πραξεις
- προγραμμα tsi 200+ αλογα
-
Τι έγινε? Που πήγε ο φίλος? Τον διώξαμε?
Όχι ρε γμτ...κρίμα και τα λέγαμε ωραία....εδιτ: βιάστηκα....
-
Το ότι το Abarth είναι καλύτερα στημένο από το Cupra και ότι με πρόγραμμα κι αυτό εκεί πάει δεν έχει κανένα νόημα για σένα;
Fiat Grande Punto ABARTH