Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κένταυρος 2004
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Κένταυρος 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Ελληνικοί Αγώνες
    31
    106
    659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης bravehard έγραψε:
      Συγγνωμη που ερωτω καπως καθυστερημενα.Αληθεια υπαρχουν κιτ καρ μονοπεταλουδα κατασκευης 2003?

      Ναι, το Clio! (και ενδεχομένως και άλλα)

      Και κατι αλλο.Τα super 1600 ζυγιζονται υποχρεωτικα με μια ρεζερβα και χωρις τα υγρα (παρ.4.3 του J ομαδα Α) και θα πρεπει να ειναι σε αυτη την κατασταση υποχρεωτικα 1000 κιλα.

      Οχι μόνο τα κιτ καρ, ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ζυγίζονται με μία ρεζέρβα! (SOS για τους ασφάλτινους αγώνες). Αυτό το χωρίς τα υγρά δεν ισχύει σε ράλι, τα αυτοκίνητα ζυγίζονται 'όπως είναι', δηλ. με υγρά-βενζίνες-ξύδια. Α, επίσης από φέτος δεν υπάρχει μόνο η υποχρέωση συμμόρφωσης του άδειου αυτοκινήτου με το βάρος του J (για τα Α) ή με το δελτίο αναγνώρισης (για τα Ν), αλλά και του αυτοκινήτου + πληρώματος με το αντίστοιχο βάρος + 150 κιλά (πάντα με μία ρεζέρβα).

      Αν υπηρχε βεβαια μεταφρασμενο βιβλιο στην ωρα του ισως να ειχαν αποφευχθει οι διαφορες παρερμηνειες.

      Δυστυχώς δεν υπάρχει Υπάρχουν όμως οι αλλαγές του J στο http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=75&cat=35

      Ας μην ξεχναμε ομως τι ισχυει σε περιπτωση διχογνωμιας,εννοω για το πιο κειμενο ισχυει ,σε πια γλωσσα δηλαδη.

      Η Ελληνική Δεν υπάρχει πάντως πρόβλημα μετάφρασης.

      Οσο για το κομματι-κομματι επιτρεψτε μου να διορθωσω σε κιt by kit κατι που στα ελληνικα σημαινει αυτουσιο ολο το τμημα του κιτ και οχι κομματι του κιτ.Τα δε τμηματα του κιτ οριζονται σαν ομαδα αποτην ομολογκασιον.

      Οχι, είναι ελληνικός κανονισμός (κάποια εγκύκλιος, δεν θυμάμαι ποιά) που λέει ότι και αν ακόμα το δελτίο αναγνώρισης λέει 'το κιτ αποτελείται από τα ακόλουθα εξαρτήματα (α) ... (β) ... (γ) ... (δ) ... τα οποία πρέπει να χρησιμοποιηθούν ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ', για τους Ελληνικούς αγώνες επιτρέπεται η ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ χρήση των (α) - (β) - (γ) - (δ). Ισως το μπερδεύεις με την ειδική υποχρέωση (στους Ελληνικούς αγώνες πάντα), αν χρησιμοποιηθεί το κιτ του αμαξώματος (φτερά, αεροτομές κτλ.), να χρησιμοποιηθεί ολόκληρο.

      Επισης ΟΛΑ τα κιτ καρ , super 1600 η Α ανηκουν σε μια και μοναδικη κλαση αυτη της Α6.Δεν υπαρχει πουθενα κλαση διαφορετικη,απλως στις εθνικες λεσχες διδεται η διακριτικη ευχερεια να συμμετεχουν σε δικη τους κατηγορια τα κιτ καρ η τα super 1600 ετσι ωστε αυτοκινητα αμιγως Α να μην 'αδικουνται ' απο τα σαφως πιο εξελιγμενα kit cars η super 1600.Πραγμα που στην Ελλαδα δεν συμβαινει.

      Σωστό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        glf last edited by

        Η έξοδος του 206 στο Ξουρίχτι

        http://www.galfas.gr/upload/video/axaio ... os-206.avi

        τα παιδιά ανέβηκαν μόνοι από την πλαγιά που έφυγαν. Ηρθε σε λίγο και ελικόπτερο της οργάνωσης αλλά ευτυχώς που ήταν οι θεατές εκεί και τους είδε και κάποιος που έφυγαν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Ο χρήστης glf έγραψε:
          Η έξοδος του 206 στο Ξουρίχτι

          http://www.galfas.gr/upload/video/axaio ... os-206.avi

          τα παιδιά ανέβηκαν μόνοι από την πλαγιά που έφυγαν. Ηρθε σε λίγο και ελικόπτερο της οργάνωσης αλλά ευτυχώς που ήταν οι θεατές εκεί και τους είδε και κάποιος που έφυγαν...

          Οι θεατές ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ. Καθόντουσαν εκεί ακριβώς που δεν έπρεπε...
          ΨΙλοανατριχιαστικό πάντως.
          Το αμάξι που σταμάτησε???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Οντως ανατριχιαστικό!!

            Απο οτι είδα,πρέπει να πάτησε χώμα πίσω αριστερά,γλύστρησε η ουρά, έγινε υπερδιόρθωση και στην συνέχεια μπλόκαραν τα φρένα μήπως και προλάβουν!!

            Οι θεατές επιεικώς επικίνδυνοι!!!Το τοιχάκι σταμάταγε 3 μέτρα πριν το σημείο εξόδου...φοβερός ο σχεδιαστής!!

            Τελικά υπάρχει ο Θεός της Ελλάδας!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xirakis-k last edited by

              Για βοηθάτε ρε παιδιά . Κατεβάζει μόνο τον ήχο. Τι γίνεται ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης Xirakis K. έγραψε:
                Για βοηθάτε ρε παιδιά . Κατεβάζει μόνο τον ήχο. Τι γίνεται ?

                Εχει nero decoder!!Για αυτό!!Κι εγω πήγα σε άλλο pc για να το δω!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης glf έγραψε:
                  Η έξοδος του 206 στο Ξουρίχτι

                  http://www.galfas.gr/upload/video/axaio ... os-206.avi

                  τα παιδιά ανέβηκαν μόνοι από την πλαγιά που έφυγαν. Ηρθε σε λίγο και ελικόπτερο της οργάνωσης αλλά ευτυχώς που ήταν οι θεατές εκεί και τους είδε και κάποιος που έφυγαν...

                  Οι καλύτεροι μάλιστα, είναι αυτοί που ΟΥΤΕ ΚΑΝ κοιτάζουν το αυτοκίνητο …

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nik last edited by

                    Nα και η δική μας κακή στιγμή (οδηγικό λάθος) από εσωτερική κάμερα.

                    http://www.redfish.gr/news9.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      glf last edited by

                      Ο χρήστης Xirakis K. έγραψε:
                      Για βοηθάτε ρε παιδιά . Κατεβάζει μόνο τον ήχο. Τι γίνεται ?

                      http://download.divx.com/divx/DivX511.exe

                      πρέπει να κατεβάσεις αυτό. έχει τον αποκωδικοποιητή του σήματος και το χρησιμοποιώ γιατί με μικρά αρχεία (που κατεβαίνουν ευκολα) βγάζει καλή ποιότητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        glf last edited by

                        Ο χρήστης nik έγραψε:
                        Nα και η δική μας κακή στιγμή (οδηγικό λάθος) από εσωτερική κάμερα.

                        http://www.redfish.gr/news9.html

                        μπράβο που το έβαλες. ακόμα δεν το είδα, αλλά είδα το 106 όταν φεύγαμε το βράδυ από το Βόλο. Εχεις πολύ ζημιά ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hyperion last edited by

                          Ο χρήστης glf έγραψε:

                          Για βοηθάτε ρε παιδιά . Κατεβάζει μόνο τον ήχο. Τι γίνεται ?

                          http://download.divx.com/divx/DivX511.exe

                          πρέπει να κατεβάσεις αυτό. έχει τον αποκωδικοποιητή του σήματος και το χρησιμοποιώ γιατί με μικρά αρχεία (που κατεβαίνουν ευκολα) βγάζει καλή ποιότητα.

                          Ειναι hi-tech ο τυπος λεμε!!

                          Συγχαρητήρια (λιγο καθυστερημένα) για τη νίκη στη Ν2!

                          Αντε να φέρεις κούπα στο βορρά!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nik last edited by

                            Ο χρήστης glf έγραψε:

                            Nα και η δική μας κακή στιγμή (οδηγικό λάθος) από εσωτερική κάμερα.

                            http://www.redfish.gr/news9.html

                            μπράβο που το έβαλες. ακόμα δεν το είδα, αλλά είδα το 106 όταν φεύγαμε το βράδυ από το Βόλο. Εχεις πολύ ζημιά ?

                            Θα δούμε όταν βγάλουμε τα πράγματα. Πρέπει να είναι αρκετή. Ευτυχώς ήταν φοβερό το rollcage. Παιδιά προσοχή στα rollcage αξίζει να επενδύετε σ'αυτά. Μπράβο στον Αντώνη Γκάνο (ο οποίος είχε φτιάξει το αυτοκίνητο και μερίμνησε για το σωστό rollcage φτιαχτό από Ακμή). Τώρα που πέρασα το crash test και μια και είχαμε αρκετα χιλιόμετρα, είδα τι κάνουν τα καλούδια ασφαλείας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takinen last edited by

                              Απίστευτο το πλήρωμα με το κόκκινο ραλύ που φτάνοντας σε μια δεξιά και ο οδηγός και ο συνοδηγός βγάζανε τα χέρια έξω και χαιρετούσανε..
                              Πήρανε και την κατηγορία τους...

                              Μπράβο και πάλι ρε Νίκο και για την οδήγηση αλλά και για το στυλ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kpsig moderator last edited by

                                Ο χρήστης nik έγραψε:
                                Nα και η δική μας κακή στιγμή (οδηγικό λάθος) από εσωτερική κάμερα.

                                http://www.redfish.gr/news9.html

                                Είδα το βίντεο...
                                Περαστικά και σιδερένιοι!

                                Καταλάβατε τι έγινε και γλίστρισε έτσι το αμάξι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nik last edited by

                                  Βγηκαμε απο τη δεξιά με περισσότερα χλμ απ ότι έπρεπε χάνοντας λίγο τη γραμμή μας και μπαίνοντας στην αριστερή (που έκλεινε λίγο στο τέλος), ενώ το αυτοκίνητο θα έβγαινε έστω και με λάθος γραμμή, είχα τη φαεινή ιδέα να αλλάξω ταχύτητα και να βάλω τρίτη μια που η δευτέρα ζωριζόταν ώρα. Με το που πάτησα συμπλέκτη, το αυτοκίνητο έχασε όλη την ελκτυκή πρόσφυση που είχε (από αυτή κρατιότανε)ξεκόλλησε και εξφενδονήστηκε πριν προλάβουμε και πούμε κιχ.

                                  κιχ...κιχ...κιχ...

                                  Ας μαθαινουμε απο τα λαθη μας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    glf last edited by

                                    Ο χρήστης takinen έγραψε:
                                    Απίστευτο το πλήρωμα με το κόκκινο ραλύ που φτάνοντας σε μια δεξιά και ο οδηγός και ο συνοδηγός βγάζανε τα χέρια έξω και χαιρετούσανε..

                                    χεχεχεχεχ που τα είδες αυτά ? φήμες... φήμες... χεχεχεχεχε

                                    είναι στην 6η ειδική, στις Κεραίες, όπου ο αγώνας είχε ήδη κριθεί για μας. μάλιστα είχα πει του Γιώργου Παφ, να το πάρει αυτός αν θέλει για μια ειδική τον έχω δει να το οδηγάει και μπορούσε να πάει σχετικά καλά και χωρίς να το χτυπήσει ασε που έχει δηλώσει οτι σε χωματινο σπριντ θα κάνει καλύτερο χρόνο απο μένα με το 106....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      glf last edited by

                                      Ο χρήστης nik έγραψε:
                                      ... και εξφενδονήστηκε πριν προλάβουμε και πούμε κιχ.

                                      κιχ...κιχ...κιχ...

                                      Ας μαθαινουμε απο τα λαθη μας.

                                      χαρά στο κουράγιο και το χιούμορ σου

                                      γι'αυτό ακριβώς πρέπει να μελετάμε τέτοιες φάσεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koulis1 last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        Και μάλιστα θεωρώ πως το δεύτερο σχόλιό σου, περί 'χαίρετε και αντίο', είναι ανάρμοστο, επειδή ακριβώς έχουν προηγηθεί όλες αυτές οι εξηγήσεις που δείχνουν σαφώς (ΙΜΗΟ) πως δεν υπάρχει διαπλοκή ή κακή βούληση, αλλά ορθή εφαρμογή των ατελών / λανθασμένων κανονισμών.

                                        Αν πάλι αναφέρεσαι στους κανονισμούς αυτούς, τότε το πρώτο σχόλιό σου περί 'ΝΕΑΣ διαπλοκής' είναι ανακριβές, διότι οι κανονισμοί αυτοί είναι ίδιοι εδώ και 5 χρόνια τουλάχιστον. Απλά τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες για να φανεί το πρόβλημα.

                                        Πάντα φιλικά

                                        Λοιπόν,εχεις δίκιο ειναι 'ανάρμοστο' το σχόλιο μου αλλά αναφέρεται σε 'ανάρμοστους' τύπους και σε 'ανάρμοστες' συμπεριφορές.
                                        Γενικά εχει γίνει 'μπαχαλο'!!!!!.
                                        Μου ειναι αδιανόητο μετα απο τοσα χρόνια στο χώρο σαν θεατής και σαν αγωνιζόμενος,'πρωταγωνιστικό' αυτοκίνητο να μην ειναι νομιμο η στην κυριολεξία να μεταφράζει οπως θέλει τους κανονισμούς .
                                        Χωρίς καμμία αιχμή για τις οδηγικές ικανοτητες του Ευσταθίου δεν δέχομαι την παρανομία!!!!!!!Και εξηγώ.
                                        Δεν ειναι δυνατόν το αυτοκίνητο κοσμημα(των ελλ.αγώνων) με ομολογκασιόν σουπερ 1600(τελευταίο στο ειδος του και το καλύτερο-απ οτι λένε)να χρειάζεται να κάνει την 'ελάφρωση' για να κερδίσει το 'σουπερ οπλο 306'!!!!!(και αν εχανε οπως εχασε τι εγινε????).
                                        Δεν ειναι δυνατόν αυτοκίνητο 'αντιπροσωπίας' να μην ειναι νομιμο!!!!.
                                        Δεν ειναι δυνατόν σε πρωταθληματικό αγώνα-πρωταγωνιστικό αυτοκίνητο και να μην του εχει ζητηθεί στο τεχ.ελεγχο-με ποιά ομολογκασιόν τρέχει!!!!
                                        Και καταλήγοντας αν ειχε κερδίσει το 306 και ο 'Τσόλα' ειχε επιμείνει στην ενσταση τι θα γινόταν??????
                                        Οι ανταγωνιστές του(Fiat,Ford,Peugeot)το ηξεραν οτι ετρεχε με ομολογκασιόν κιτ-καρ?????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          Ο χρήστης nik έγραψε:
                                          Βγηκαμε απο τη δεξιά με περισσότερα χλμ απ ότι έπρεπε χάνοντας λίγο τη γραμμή μας και μπαίνοντας στην αριστερή (που έκλεινε λίγο στο τέλος), ενώ το αυτοκίνητο θα έβγαινε έστω και με λάθος γραμμή, είχα τη φαεινή ιδέα να αλλάξω ταχύτητα και να βάλω τρίτη μια που η δευτέρα ζωριζόταν ώρα. Με το που πάτησα συμπλέκτη, το αυτοκίνητο έχασε όλη την ελκτυκή πρόσφυση που είχε (από αυτή κρατιότανε)ξεκόλλησε και εξφενδονήστηκε πριν προλάβουμε και πούμε κιχ.

                                          κιχ...κιχ...κιχ...

                                          Ας μαθαινουμε απο τα λαθη μας.

                                          Βασικά απέμπλεξες... το μπλοκέ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nik last edited by

                                            Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                            Βασικά απέμπλεξες... το μπλοκέ...

                                            χε χε....ντεν εχω μπλοκε καρντια μου !!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr