-
Μικρές αλλαγές το πολύ να έχει όπως έγινε και με το αμερικάνικο Fiesta.
-
Ελπιζω οτι η Ευρωπαικη εκδοση θα διαφερει αρκετα απο ετουτο το πραγμα
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ελπιζω οτι η Ευρωπαικη εκδοση θα διαφερει αρκετα απο ετουτο το πραγμαΣτο προφίλ, στα φώτα ίσως όχι αλλά καναδυο αλλαγές σε μάσκα και προφυλακτήρες ίσως να κάνουν!
Αν διαβάζουν πάντως το forum μας ... πιθανό να το αλλάξουν όλο και να ακυρώσουν γι' αυτή τη γενιά την ιδέα του 'παγκόσμιου αυτοκινήτου'...
-
Κοιταξε και εγω πιστευω πως το αμερικανικο το focus θα εχει μπολικες διαφορες σε σχεση με το ευρωπαϊκο....Αυτο που θα ηθελα στο καινουριο focus ειναι να να το κανουν πισωκινητο οπως εκαναν στην αμερικη το zx3 mk1!2λιτρο αλογα δεν εβγαζε αλλα με λιγη βελτιωσουλα τα εφτανες τα 170 αλογα και αν ειναι και χειροκινητο ακομα καλυτερα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν διαβάζουν πάντως το forum μας ... πιθανό να το αλλάξουν όλο και να ακυρώσουν γι' αυτή τη γενιά την ιδέα του 'παγκόσμιου αυτοκινήτου'...το προβλημα με το kinetic design είναι οτι δείχνει φτηνό και επιτηδευμένο σε σύγκριση με την προηγούμενη σχεδιαστική γραμμή (new edge βλ focus mk1 και προηγούμενο monteo) και το βαριέσαι εύκολα
πάντως όπως έγραψε και κάποιος ποιο πάνω όλα τα γαμήδια έχουν και κάποιο κουσούρι
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Κοιταξε και εγω πιστευω πως το αμερικανικο το focus θα εχει μπολικες διαφορες σε σχεση με το ευρωπαϊκο....Αυτο που θα ηθελα στο καινουριο focus ειναι να να το κανουν πισωκινητο οπως εκαναν στην αμερικη το zx3 mk1!2λιτρο αλογα δεν εβγαζε αλλα με λιγη βελτιωσουλα τα εφτανες τα 170 αλογα και αν ειναι και χειροκινητο ακομα καλυτερα!Αυτό πάλι με το πισωκίνητο Focus πούθε προκύπτει, που το είδες γραμμένο και μάλιστα δίλιτρο;
Υπάρχει μια V8 μετατροπή με μοτέρ από Mustang και κίνηση στον πίσω άξονα αλλά δεν είναι καν επίσημη εργοστασίακή, βλεπε μετατροπές Saleen, και δεν ξέρω και αν τελικά κυκλοφόρησε στο δρόμο τελικά.
Στο θέμα μας, εφόσον το αμάξι είναι διεθνές προβλέπω ελάχιστες διαφορές ,που θα αφορούν περισσότερο το στήσιμο και την ποιότητα κατασκευής, όπως είχε συμβεί και με την πρώτη γενιά. -
Νομιζω τα μαμισια zx3 mk1 αμερικανικα focus ηταν πισωκινητα.Αν και δεν ειμαι και πολυ σιγουρος.Η εκδοση που λες ειναι η rs8 με v8 κινητηρα στα 420 αλογα και 4.000cc v8.Ειχαν βγει καποια κομματια στην Αμερικη αυστηρα.Εχω δει κατι βιντεακια κομματια πανε. Α και ενα εντιτ Θαναση αμα δεις το Αμερικανικο focus mk2 δεν εχει καμια σχεση(εξωτερικα) με το ευρωπαϊκο.Το mk1 ηταν περιπου ιδια αλλα ειχαν διαφοριετικες μασκες αλλου τυπου φαναρια.
-
Έχεις σκεφτεί ποτέ πριν γράφεις κάτι να το ψάχνεις λίγο;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στο θέμα μας, εφόσον το αμάξι είναι διεθνές προβλέπω ελάχιστες διαφορές ,που θα αφορούν περισσότερο το στήσιμο και την ποιότητα κατασκευής, όπως είχε συμβεί και με την πρώτη γενιά.η διαδικασίες κατασκευής (ie ποιότητα) γράφτηκε ότι θα είναι σε ολα τα εργοστάσια οι ίδιες οπότε μπορούμε να ελπίζουμε ακόμα
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Νομιζω τα μαμισια zx3 mk1 αμερικανικα focus ηταν πισωκινητα.Αν και δεν ειμαι και πολυ σιγουρος.Η εκδοση που λες ειναι η rs8 με v8 κινητηρα στα 420 αλογα και 4.000cc v8.Ειχαν βγει καποια κομματια στην Αμερικη αυστηρα.Εχω δει κατι βιντεακια κομματια πανε.Φυσικά και δεν είναι πισωκίνητη αλλά προσθιοκίνητη όπως και όλα τα υπόλοιπα
Ναι σε αυτήν αναφέρομαι, 5λιτρο ήταν το μοτέρ και τελικά ήταν επίσημη μετατροπή της Ford. Φυσικά τα πάντα είναι αλλαγμένα σε σχέση με το προσθιοκίνητο -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Στο θέμα μας, εφόσον το αμάξι είναι διεθνές προβλέπω ελάχιστες διαφορές ,που θα αφορούν περισσότερο το στήσιμο και την ποιότητα κατασκευής, όπως είχε συμβεί και με την πρώτη γενιά.
η διαδικασίες κατασκευής (ie ποιότητα) γράφτηκε ότι θα είναι σε ολα τα εργοστάσια οι ίδιες οπότε μπορούμε να ελπίζουμε ακόμα
Ακομά και στο Μεξικό;
Θυμάμαι ακόμα τις ιστορίες τρόμου με τα Αμερικάνικα Focus πρώτης γενιάς που παραγόταν εκεί που έγιναν θρίλερ όταν κυκλοφόρησε η δεύτερη γενιά στην Ευρώπη την οποία ουδέποτε είδαν τα Αμερικανάκια -
και μενα με απογοητευσε...περιμενα κατι πιο ενδιαφερον αλλα νομιζω οτι το αποτελεσμα ειναι μαλλον κακογουστο. Στο προφιλ ειναι ιδιο με το fiesta που ομως λογω του εξτρα ογκου νομιζω οτι το κανει πιο ασχημο, μπροστα και πισω παλι ψιλοασχημο ενω και το εσωτερικο μου φαινεται λιγο χοντροκομμενο...Βεβαια σ ενα χρονο κατι μπορει να χει αλλαξει (ποσο ομως;) η απο κοντα μπορει να ειναι πιο κολακευτικο απ οτι στις φωτογραφιες...Παντως περιμενα κατι καλυτερο και πιο ενδιαφερον....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ακομά και στο Μεξικό;
Θυμάμαι ακόμα τις ιστορίες τρόμου με τα Αμερικάνικα Focus πρώτης γενιάς που παραγόταν εκεί που έγιναν θρίλερ όταν κυκλοφόρησε η δεύτερη γενιά στην Ευρώπη την οποία ουδέποτε είδαν τα Αμερικανάκιαγια αλλα εργοστάσια δεν ξέρω οτι διαβάζω μεταφερω
One of the reasons that the first-gen Focus encountered so many quality problems was untested production processes. Focuses built in Europe and North America were produced on completely different machinery with completely different processes, and Euro models never had the issues that occurred here. Going forward, the One Forward policy applies across the board including design and manufacturing. Focuses built in France, Spain, China and Michigan will all use the same equipment, work instructions and production steps.
το αρθρο μιλάει και για τρίθυρο
Over the next year or so we will be seeing six more 'top-hats' on the C-platform, including a station wagon, three-door hatch and hard-top coupe-convertible, some of which will be sold here in North America while others will only be available overseas.
http://www.autoblog.com/2010/01/11/2011 ... lly-unite/
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Νομιζω τα μαμισια zx3 mk1 αμερικανικα focus ηταν πισωκινητα.Αν και δεν ειμαι και πολυ σιγουρος.Η εκδοση που λες ειναι η rs8 με v8 κινητηρα στα 420 αλογα και 4.000cc v8.Ειχαν βγει καποια κομματια στην Αμερικη αυστηρα.Εχω δει κατι βιντεακια κομματια πανε.
Φυσικά και δεν είναι πισωκίνητη αλλά προσθιοκίνητη όπως και όλα τα υπόλοιπα
Ναι σε αυτήν αναφέρομαι, 5λιτρο ήταν το μοτέρ και τελικά ήταν επίσημη μετατροπή της Ford. Φυσικά τα πάντα είναι αλλαγμένα σε σχέση με το προσθιοκίνητοΔεν το θυμομουν νόμιζα πως ήταν πισωκινητα Παντος πάντα ζήλευαν το αμερικανικό mk1.Μακαρι παντός να αλλαχτει η μπροστά μάσκα γιατί κείνα τα τριγωνικα ανοίγματα είναι πολύ αμερικλανιες...
-
Μια λεξη... Απαράδεκτο!!!!!!!
Ειμαι νεος στο φορουμ του Auto Bild (αυτο το περιοδικο αγοραζω) και ηθελα να πω δυο πραγματα για τη σχεδιαση του νεου Focus.
Ειμαι κατοχος ενος Ford Focus του 2007 (PrefaceLift) και εχω σπουδασει μηχανολογια και συγκεκριμενα στην σχολη Οχηματων. Απο νωρις αρχισα να σχεδιαζω αυτοκινητα στον ελευθερο χρονο μου και πιστευω οτι εχω μια πολυ καλη και αντικειμενικη αποψη για τον σχεδιασμο των αυτοκινητων. Μου αρκει πχ ενα μικρο κομματι καποιου αμαξιου για να καταλαβω ποιο μοντελο.
Το θεμα ειναι ομως αλλο και σε αυτο θα ηθελα να επεκταθω...
Ειδα τις φωτογραφιες του νεου Focus στο site του AutoBild και στενοχωρηθηκα...
Ενιωσα οτι η Ford προδωθηκε εκ των εσω ή μαλλον προδοθηκε απο την ελλειψη θαρρους.
Δεν εξηγειται αλλιως το σχημα αυτου του νεου μοντελου που πραγματικα δεν εχει πουθενα ομορφα στοιχεια, επιθετικα ή οχι και σε βαθμο που να νιωθεις οτι οτι κανανε το κανανε στο ποδι...
Δεν μπορει τοσοι σχεδιαστες να πληρωνονται και να αποφασιζουν για ενα τοσο αδιαφορο και μετριοπαθες σχημα. θα σταθω στο μπροστινο του τμημα κυριως οπου οι τριγωνικες γωνιες το κανουν να μοιαζει σαν να ειναι ... κοτετσοσυρμα. Μια αδιαφορη, και οχι επιθετικη μασκα χωρις κανεναν δυναμισμο (kinetic??? που εισαι?) με αδιαφορα και καθολου πρωτοτυπα φωτα. Ακομα και η Nissan που βγαζει κατα κρατος συντηρητικα μοντελα (βλεπε παλιοτερα Sunny, Micra κτλ) εχει ποιο εντονο χαρακτηρα απο αυτο το μοντελο.
Η προσοψη του νεου Fiesta ειναι μια απιστευτα ομορφη, δυναμικη και συμπαγης βαση για να σχεδιαζανε το επομενο Focus (βλεπε family λοοκ). Αντ΄ αυτου βγαλανε ενα τελειως νεο αλλα ασχημο προσωπο που αναρωτιεμαι πως θα κανει να φαινεται αργοτερα και το νεο Mondeo...
Πραγματικα απελπιστικο....
Θελω αν με ακουει καποιος στο περιοδικο AutoBild να δημοσιευσει αυτο μου το παραπονο και να εισακουστει στην μαμα Ford πριν ειναι πολυ αργα....
Δεκτο καθε σχολιο.
Με εκτιμηση, Αλτινακης Γ.
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Θελω αν με ακουει καποιος στο περιοδικο AutoBild να δημοσιευσει αυτο μου το παραπονο και να εισακουστει στην μαμα Ford πριν ειναι πολυ αργα....
Παρτο αλλιως! Σε λαθος φορουμ εισαι... εδω ειναι οι 4 Τροχοι αδερφε...
-
Λάθος δεν έκανε! Σε αυτό το φόρουμ παραπέμπει το περιοδικό! http://www.4tforum.gr/phpBB3
-
http://www.youtube.com/watch?v=thy399He ... re=channel
Δεν ξέρω αν είναι αληθινό αλλά αν είναι έτσι καλύτερα βάξιμο μπλέ και στη θάλασσα. -
ολοι εσεις εδω που κραζετε το focus, πιστευετε οτι το astra ειναι ομορφοτερο..?
απο το φοβερο σχεδιαστικα focus I περασαμε στο απαισιο και υπερσυντηριτικο focus II, και τωρα στο ΙΙΙ, το οποιο μεν δεν ειναι κατι φοβερο, αλλα απο το ΙΙ ειναι τεραστια προοδος
για το astra που δε βλεπεται καθόλου σε αντιθεση με το insignia δεν ειδΑ κανεναν να λεει κατι, ειδικα αν θυμηθουμε την τωρινη γενια astra που καθεται καλα στο ματι
-
Το astra ειναι λες και το εχουν φουσκωσει με τη τρομπα!
Ford Focus 2011