Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταξύ Ceed - i30 - Astra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μεταξύ Ceed - i30 - Astra
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    34
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k_garofalo last edited by

      Kαλημέρα σε όλους.
      Για αγορά καινούριου τι γνωμη έχετε μεταξύ αυτών των 3 στα 1,4 και μέχρι 16000Ε ?
      1)Σαν αυτοκίνητο μου έρεσε το Ceed αλλά πρέπει να αμφιβάλω για την αξιοπιστία της μάρκας?
      2)Το ι30 συμφέρει περισσότερο οικονομικά απο τα άλλα, με 14500Ε πάιρνω full extra, αλλά για νa πάρω τα ίδια με το kia, κάνει 16500Ε.
      Γιατί αυτή η διαφορά πιστευετε, σε αυτοκίνητα ίδιου κινητήρα-σασί-εταιρίας?
      Το λεω γιατί εμφανισιακά μου άρεσε πιο πολύ το Ceed aπο το i30.
      3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        k_garofalo last edited by

        Kαλημέρα σε όλους.
        Για αγορά καινούριου τι γνωμη έχετε μεταξύ αυτών των 3 στα 1,4 και μέχρι 16000Ε ?
        1)Σαν αυτοκίνητο μου έρεσε το Ceed αλλά πρέπει να αμφιβάλω για την αξιοπιστία της μάρκας?
        2)Το ι30 συμφέρει περισσότερο οικονομικά απο τα άλλα, με 14500Ε πάιρνω full extra, αλλά για νa πάρω τα ίδια με το kia, κάνει 16500Ε.
        Γιατί αυτή η διαφορά πιστευετε, σε αυτοκίνητα ίδιου κινητήρα-σασί-εταιρίας?
        Το λεω γιατί εμφανισιακά μου άρεσε πιο πολύ το Ceed aπο το i30.
        3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k_garofalo last edited by

          Kαλημέρα σε όλους.
          Για αγορά καινούριου τι γνωμη έχετε μεταξύ αυτών των 3 στα 1,4 και μέχρι 16000Ε ?
          1)Σαν αυτοκίνητο μου έρεσε το Ceed αλλά πρέπει να αμφιβάλω για την αξιοπιστία της μάρκας?
          2)Το ι30 συμφέρει περισσότερο οικονομικά απο τα άλλα, με 14500Ε πάιρνω full extra, αλλά για νa πάρω τα ίδια με το kia, κάνει 16500Ε.
          Γιατί αυτή η διαφορά πιστευετε, σε αυτοκίνητα ίδιου κινητήρα-σασί-εταιρίας?
          Το λεω γιατί εμφανισιακά μου άρεσε πιο πολύ το Ceed aπο το i30.
          3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            madhorse last edited by

            1. το εχω πανω απο 2,5 χρονια με 35000 km κ τπτ δεν εβγαλε...εχει κ 7 χρονια εγγυηση αν ειναι να το
              παρεις παρτο τωρα που βγαινει ακομα με τα 109 αλογα γιατι σε λιγο θα βγαινει με 90......
            2. το ceed ειναι πιο ακριβο γιατι εχει 7 χρονια εγγυηση ενω το ι30 εχει 3.....το κια εχει επισης μιο μεγαλα κ πιο καλα ελαστικα (αλλο michelin και αλλο hanhook)......επισης στις εκδοσεις που αναφερεσαι σιγουρα εχει καποια στοιχεια πολυτελειας παραπανω απο το ι30....δες στις ιστοσελιδες των εταιριων κ συγκρινε......
            3. στην μικρομεσαια κατηγορια στα λεφτα που αναφερεις πιστευω μονο τα ceed/i30 ειναι καλοεξοπλισμενα...στα αλλα πρεπει να σκασεις 2 με 4 χιλιαρικα παραπανω για αντιστοιχο εξοπλισμο.....
              ελπιζω να σε βοηθησα
            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:

              3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

              SEAT LEON 1.4tsi. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά που λες, αλλά το Leon που οδήγησα είναι κορυφή και δύσκολο να το φτάνουν αυτά... Και στα συν ότι καίει και λίγο... Λογικά με 15-16Κ θα βρίσκεις καλά εξοπλισμένη έκδοση (απλά μην βάλεις την σπορ ανάρτηση, είναι υπερβολικά σκληρή).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                k_garofalo last edited by

                Ο χρήστης madhorse έγραψε:

                1. το εχω πανω απο 2,5 χρονια με 35000 km κ τπτ δεν εβγαλε...εχει κ 7 χρονια εγγυηση αν ειναι να το
                  παρεις παρτο τωρα που βγαινει ακομα με τα 109 αλογα γιατι σε λιγο θα βγαινει με 90......
                2. το ceed ειναι πιο ακριβο γιατι εχει 7 χρονια εγγυηση ενω το ι30 εχει 3.....το κια εχει επισης μιο μεγαλα κ πιο καλα ελαστικα (αλλο michelin και αλλο hanhook)......επισης στις εκδοσεις που αναφερεσαι σιγουρα εχει καποια στοιχεια πολυτελειας παραπανω απο το ι30....δες στις ιστοσελιδες των εταιριων κ συγκρινε......
                3. στην μικρομεσαια κατηγορια στα λεφτα που αναφερεις πιστευω μονο τα ceed/i30 ειναι καλοεξοπλισμενα...στα αλλα πρεπει να σκασεις 2 με 4 χιλιαρικα παραπανω για αντιστοιχο εξοπλισμο.....
                  ελπιζω να σε βοηθησα
                1. Ωπα, δηλ. το ίδιο χωρίς άλλη αλλαγή και μικρότερη ιπποδύναμη!!? Κακώς...
                  Αλλά μηπως αυτό σημαίνει οτι θα μειώσουν την τιμή στο τωρινό μοντέλο για να 'φύγει το στοκ'? Η Opel το έκανε με το Astra, δεν θυμάμαι πόσο το μείωσαν!
                  Oταν έρθει το νέο Ceed που λες, θα έχω τη δυνατότητα επιλογής μεταξυ των δυο?
                  2)Κοίταξα αναλυτικά και τα δυο, μπήκα μέσα για βόλτα(συνοδηγός) και στα δυο, παρατήρησα μόνο μικροδιαφορές,δεν νομίζω να δικαιολογήται η διαφορά στην τιμή.
                  Βέβαια, το ότι μου 'έκατσε στο μάτι' καλύτερα το Ceed εξωτερικά & εσωτερικά, ίσως τους δικαιολογεί...
                  Πάντως ο πωλητής απάντησε στην ερώτηση μου: 'Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές, οι διαφορετικές τιμές έχουν να κάνουν με την πολική του Group,όπως η π.χ. η WV με την Audi & Skoda...'
                  3)To νέο Astra 1.4 δεν ξεφεύγει πολύ, έχει 17000Ε με τα ίδια extra.
                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • V
                  vengas last edited by

                  Ο χρήστης madhorse έγραψε:

                  παρεις παρτο τωρα που βγαινει ακομα με τα 109 αλογα γιατι σε λιγο θα βγαινει με 90......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης markvag έγραψε:

                    3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

                    SEAT LEON 1.4tsi. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά που λες, αλλά το Leon που οδήγησα είναι κορυφή και δύσκολο να το φτάνουν αυτά... Και στα συν ότι καίει και λίγο... Λογικά με 15-16Κ θα βρίσκεις καλά εξοπλισμένη έκδοση (απλά μην βάλεις την σπορ ανάρτηση, είναι υπερβολικά σκληρή).

                    Α....μην ξεχασω να σας πω οτι το εσωτερικο του leon το σχεδιασα εγω με τον φουρναρη της γειτονιας...ωραιο δεν το καναμε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      madhorse last edited by

                      Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:

                      1. το εχω πανω απο 2,5 χρονια με 35000 km κ τπτ δεν εβγαλε...εχει κ 7 χρονια εγγυηση αν ειναι να το
                        παρεις παρτο τωρα που βγαινει ακομα με τα 109 αλογα γιατι σε λιγο θα βγαινει με 90......
                      2. το ceed ειναι πιο ακριβο γιατι εχει 7 χρονια εγγυηση ενω το ι30 εχει 3.....το κια εχει επισης μιο μεγαλα κ πιο καλα ελαστικα (αλλο michelin και αλλο hanhook)......επισης στις εκδοσεις που αναφερεσαι σιγουρα εχει καποια στοιχεια πολυτελειας παραπανω απο το ι30....δες στις ιστοσελιδες των εταιριων κ συγκρινε......
                      3. στην μικρομεσαια κατηγορια στα λεφτα που αναφερεις πιστευω μονο τα ceed/i30 ειναι καλοεξοπλισμενα...στα αλλα πρεπει να σκασεις 2 με 4 χιλιαρικα παραπανω για αντιστοιχο εξοπλισμο.....
                        ελπιζω να σε βοηθησα
                      1. Ωπα, δηλ. το ίδιο χωρίς άλλη αλλαγή και μικρότερη ιπποδύναμη!!? Κακώς...
                        Αλλά μηπως αυτό σημαίνει οτι θα μειώσουν την τιμή στο τωρινό μοντέλο για να 'φύγει το στοκ'? Η Opel το έκανε με το Astra, δεν θυμάμαι πόσο το μείωσαν!
                        Oταν έρθει το νέο Ceed που λες, θα έχω τη δυνατότητα επιλογής μεταξυ των δυο?
                        2)Κοίταξα αναλυτικά και τα δυο, μπήκα μέσα για βόλτα(συνοδηγός) και στα δυο, παρατήρησα μόνο μικροδιαφορές,δεν νομίζω να δικαιολογήται η διαφορά στην τιμή.
                        Βέβαια, το ότι μου 'έκατσε στο μάτι' καλύτερα το Ceed εξωτερικά & εσωτερικά, ίσως τους δικαιολογεί...
                        Πάντως ο πωλητής απάντησε στην ερώτηση μου: 'Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές, οι διαφορετικές τιμές έχουν να κάνουν με την πολική του Group,όπως η π.χ. η WV με την Audi & Skoda...'
                        3)To νέο Astra 1.4 δεν ξεφεύγει πολύ, έχει 17000Ε με τα ίδια extra.
                      1. οχι το ιδιο.....μπες στο www.gkc.gr θα βρεις πολλες φωτο με το νεο ceed....εγω στη θεση σου στα 1.4 θα επαιρνα παντως το τωρινο λογω κινητηρα....η αλλαγη μοτερ ειναι για να πληρει τις προδιαγραφες euro5
                        2)για τις διαφορες μπες στα σαιτ των εταιριων για να δεις τι επιπλεον εχει....παντως αμαξι δεν παιρνεις καθε μερα....θα το εχεις για χρονια....πρεπει να σου αρεσει κιολας.....
                        3)αν το εχεις ψαξει και ειναι στανταρ....τοτε δες τι σου αρεσει πιο πολυ γιατι η διαφορα στην τιμη ειναι μικρη....δε νομιζω παντως να βγαινει το οπελ στα 17 με ιδιο εξοπλισμο....εκτος αν αλλαξε πολιτικη η εταιρια.......
                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        madhorse last edited by

                        cee'd 1.4 EX INTENSE w/o S/R & CDC 15.150
                        δεν εχει cd changer αλλα δε σε πειραζει γιατι εχει θυρα usb.......και δεν εχει ηλιοροφη.....τα καθισματα ειναι ημιδερματινα.....σε ολα τα αλλα ειναι full......με cd changer κ ηλιοροφη εχει +500.....
                        το full που εχει παραπανω δερματινο σαλονι κ του λειπει μονο το cd changer εχει 15900......

                        το περιπου αντιστοιχο ι30 ειναι το 1.4lt GLS STYLE με 14.230 χωρις ηλιοροφη κ δερμα επομενως σε σχεση με
                        cee'd 1.4 EX INTENSE w/o S/R & CDC ειναι 920 ευρω φτηνοτερο αλλα εχει
                        1)15αρια χανχουκ ενω το σιντ εχει 16αρια μισελεν
                        2)απλα καθισματα ενω το σιντ ημιδερματινα
                        3)3 χρονια εγγυηση ενω το σιντ 7
                        4)4 ηχεια ενω το σιντ 6

                        αυτα επεσαν στην αντιληψη μου....αλλα εσυ αγοραζεις ψαξτο ακομα καλυτερα.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kalmik last edited by

                          Ο χρήστης madhorse έγραψε:
                          cee'd 1.4 EX INTENSE w/o S/R & CDC 15.150
                          δεν εχει cd changer αλλα δε σε πειραζει γιατι εχει θυρα usb.......και δεν εχει ηλιοροφη.....τα καθισματα ειναι ημιδερματινα.....σε ολα τα αλλα ειναι full......με cd changer κ ηλιοροφη εχει +500.....
                          το full που εχει παραπανω δερματινο σαλονι κ του λειπει μονο το cd changer εχει 15900......

                          το περιπου αντιστοιχο ι30 ειναι το 1.4lt GLS STYLE με 14.230 χωρις ηλιοροφη κ δερμα επομενως σε σχεση με
                          cee'd 1.4 EX INTENSE w/o S/R & CDC ειναι 920 ευρω φτηνοτερο αλλα εχει
                          1)15αρια χανχουκ ενω το σιντ εχει 16αρια μισελεν
                          2)απλα καθισματα ενω το σιντ ημιδερματινα
                          3)3 χρονια εγγυηση ενω το σιντ 7
                          4)4 ηχεια ενω το σιντ 6

                          αυτα επεσαν στην αντιληψη μου....αλλα εσυ αγοραζεις ψαξτο ακομα καλυτερα.......

                          Ως προς την εγγύηση κάνετε ένα μικρό λάθος. Το Ceed έχει 5 χρόνια τα πάντα συν 2 τα μηχανικά μέρη και το i30 3 συν 2, αντίστοιχα.
                          Πάντως κι εγώ το Ceed θάπαιρνα. ¨Οπως έχω γράψει και σε άλλο Post, το νέο μοτεράκι χάνει λιγάκι σε δύναμη αλλά κερδίζει τράβηγμα και είναι πολύ εύστροφο, αν πιστέψουμε τουλάχιστον το εγγλέζικο περιοδικό What Car? που το δοκίμασε σε προηγούμενο τεύχος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • P
                            pico last edited by

                            Το ceed και το i30 σίγουρα έχουν πολαπλούς συνδέσμους πίσω, με το astra τι παίζει? Εμένα το καινούριο ceed προσωπικά δεν μου αρέσει με την μάσκα όπως το έχουν κάνει. Το παλιό είναι πολύ ωραίο με τα 109 άλογα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              Ο χρήστης PiCo έγραψε:
                              Το ceed και το i30 σίγουρα έχουν πολαπλούς συνδέσμους πίσω, με το astra τι παίζει? Εμένα το καινούριο ceed προσωπικά δεν μου αρέσει με την μάσκα όπως το έχουν κάνει. Το παλιό είναι πολύ ωραίο με τα 109 άλογα!

                              το καινούριο Astra έχει ημιάκαμπτο άξονα με έναν επιπλέον σύνδεσμο (watt) που κατά κάποιο τρόπο 'προσομοιώνει' λειτουργία πολλαπλών συνδέσμων (χοντρικά και μπακάλικα τελείως το γράφω)

                              http://www.youtube.com/watch?v=gFXpdDiO ... r_embedded

                              λένε πως στην πράξη δουλεύει πολύ καλά αυτή η ανάρτηση

                              To Ceed το προτιμώ κι εγώ όπως είναι με τα 109, το facelif προσθέτει περιττά στοιχεία στο σχέδιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης PiCo έγραψε:
                                ...
                                Εμένα το καινούριο ceed προσωπικά δεν μου αρέσει με την μάσκα όπως το έχουν κάνει. Το παλιό είναι πολύ ωραίο με τα 109 άλογα!

                                Συμφωνώ...
                                Το καινούριο χάνει και μπροστά και πίσω...
                                Μου θυμίζει την ιστορία με το τελευταίο όμορφο Corolla Hatchback που αντικαταστάθηκε από το Auris...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                  3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

                                  SEAT LEON 1.4tsi. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά που λες, αλλά το Leon που οδήγησα είναι κορυφή και δύσκολο να το φτάνουν αυτά... Και στα συν ότι καίει και λίγο... Λογικά με 15-16Κ θα βρίσκεις καλά εξοπλισμένη έκδοση (απλά μην βάλεις την σπορ ανάρτηση, είναι υπερβολικά σκληρή).

                                  Α....μην ξεχασω να σας πω οτι το εσωτερικο του leon το σχεδιασα εγω με τον φουρναρη της γειτονιας...ωραιο δεν το καναμε;

                                  E, καλά, κανείς δεν είναι τέλειος... Μικροί είστε ακόμα, θα μάθετε...

                                  Σοβαρά πάντως, οδηγικά το αμάξι δεν παίζεται. Για εμένα η ποιότητα των πλαστικών είναι πολύ κάτω στη λίστα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                    3)έχετε καποια άλλη πρόταση μέχρι 16000Ε?

                                    SEAT LEON 1.4tsi. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά που λες, αλλά το Leon που οδήγησα είναι κορυφή και δύσκολο να το φτάνουν αυτά... Και στα συν ότι καίει και λίγο... Λογικά με 15-16Κ θα βρίσκεις καλά εξοπλισμένη έκδοση (απλά μην βάλεις την σπορ ανάρτηση, είναι υπερβολικά σκληρή).

                                    Α....μην ξεχασω να σας πω οτι το εσωτερικο του leon το σχεδιασα εγω με τον φουρναρη της γειτονιας...ωραιο δεν το καναμε;

                                    E, καλά, κανείς δεν είναι τέλειος... Μικροί είστε ακόμα, θα μάθετε...

                                    Σοβαρά πάντως, οδηγικά το αμάξι δεν παίζεται. Για εμένα η ποιότητα των πλαστικών είναι πολύ κάτω στη λίστα...

                                    +1

                                    Και τα πλαστικά του στην τελική μια χαρά είναι. Και η κονσόλα όμορφη είναι με την οθόνη του διζωνικού κλιματισμού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      +1

                                      Και τα πλαστικά του στην τελική μια χαρά είναι. Και η κονσόλα όμορφη είναι με την οθόνη του διζωνικού κλιματισμού.

                                      Μετά την αγορά Golf IV (που πέρασε τη μισή του ζωή στο συνεργείο ή περιμένοντας ανταλλακτίκά) επειδή είχε μαλακά πλαστικά και η πόρτα έκανε γκουπ, αποφάσισα ποτέ να μην αφήσω 5 κιλά μαλακό πλαστικό να με κάνουν ν' αγοράσω αμάξι. Αν τα έχει καλά είναι, αν όχι (και κατά τα λοιπά μ' αρέσει) και πάλι αδιάφορο...

                                      Ο σχεδιασμός είναι πιο σημαντικός, γιατί τουλάχιστον θα ήθελα κάτι που να μου ψιλοαρέσει εμφανισιακά, αν και πάλι αν κάνει τη δουλειά του, ας δείχνει και σαν υπέρβαρη καθαρίστρια 60 ετών...

                                      Πάντως, κι εμένα δεν με χαλάει το ταμπλό του Leon ούτε εμφανισιακά, ούτε σαν ποιότητα... Γούστα είναι αυτά βέβαια...

                                      Απλά, στο δρόμο, νομίζω καμμία σχέση με αυτά που αναφέρθηκαν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        toxotis last edited by

                                        απο αυτα τα τρια νομιζω θα επελεγα το Astra Απο εκει και περα και το ceed δεν θα με χαλαγε αλλα φαινεται πολυ φθηνο σε σεχη με το Astra απο εκει και περα εσυ επιλεγεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Εγώ θα αναζητούσα λόγο για να ΜΗΝ προτιμήσω κάποιο από τα Κορεάτικα (+Chevrolet) ...

                                          Με βάση το παραπάνω και επειδή έχω περάσει στο άλλο άκρο ... πλέον αναζητώ λόγο/λόγους για να (ξανά)προτιμήσω Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό ...
                                          Μάλλον στην αναζήτηση θα μείνω...

                                          Που σημαίνει ότι στη θέση σου θα έπαιρνα κάποιο από τα Κορεάτικα...
                                          Φυσικά θα επέλεγα 1600άρη κινητήρα για να κινείται ποιο άνετα στην Εθνική.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            madhorse last edited by

                                            o 1.4 με τα 109 αλογα 1 χαρα ειναι κ για ταξιδια....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr