-
Ο χρήστης iatroud έγραψε:
έχει φορέσει κανείς μπαγκαζιέρα και σχάρες οροφής? εκ πρώτης βλέπω συμπαθητικές λύσεις τόσο σε volvo (http://www.volvopartshop.com/roof-box-w ... -183-p.asp και http://www.volvopartshop.com/load-carri ... -427-p.asp) όσο και σε thule (http://www.thule.com/en-GB/GR/Products/ ... Boxes.aspx).
Προτείνετε κάτι συγκεκριμένο?@Jim_C30 δύο λύσεις μπορώ να σκεφτώ για την αλλαγή της νοοτροπίας του όποιου συνεργείου πηγαίνεις: α) να ξέρει πως όταν σου κάνει πατάτα θα χάσει όχι ένα αλλά είκοσι αυτοκίνητα! ή β) να ανοίξει συνεργείο ο volvozeus!
Εγω δε νομιζω οτι κανουν τοσο συχνα πατατες και γνωριζουν τι ζημια θα εχουν αν τις κανουν.Αν ομως γινεται αυτο που λεμε επαναλαμβανομενη συμπτωση πρεπει να γινει αναφορα στη VOLVO CARS HELLAS.Εκει ξερω οτι υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι δεν παιζουν με κατι τετοια και ελπιζω και για μενα,αλλα και για σας να μη χρειαστει να μας το αποδειξουν.Αν ανοιξει συνεργειο ο VolvoZeus ειναι ικανος να του το παω να μου το κανει μεχρι και AWD το δικο μου!Απαιχτος!
-
Λοιπόν αυτό το τελευταίο που είπες δεν ξέρεις πόσο με έχει απασχολήσει ..... Νύχτες ολόκληρες.
Το έχω σκεφτεί δεκάδες φορές. Αλλά δεν ξέρω πού και πώς .
Μετά είπα , άσε μυν μπλέκω με τρομπέτα και μάστορες .
Αλλά πριν καμιά εβδομάδα ξανά οδήγησα το R και θυμήθηκα όλα όσα με έκαναν να το σκέφτομαι.Φτου και από την αρχή να μου τρώει το μυαλό η ιδέα.
Περιμένω να ακούσω ανακοινώσεις γα το καινούργιο. Αν το 2.0 βγει με AWD και κοντά στα 6'' το 0-100 τότε θα περιμένω .
Αλλιώς με βλέπω να την ψάχνω περισσότερο.Όσο αφορά το Kit κλπ. Δεν την έπιασες την πλάκα ....
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Λοιπόν αυτό το τελευταίο που είπες δεν ξέρεις πόσο με έχει απασχολήσει ..... Νύχτες ολόκληρες.
Το έχω σκεφτεί δεκάδες φορές. Αλλά δεν ξέρω πού και πώς .
Μετά είπα , άσε μυν μπλέκω με τρομπέτα και μάστορες .
Αλλά πριν καμιά εβδομάδα ξανά οδήγησα το R και θυμήθηκα όλα όσα με έκαναν να το σκέφτομαι.Φτου και από την αρχή να μου τρώει το μυαλό η ιδέα.
Περιμένω να ακούσω ανακοινώσεις γα το καινούργιο. Αν το 2.0 βγει με AWD και κοντά στα 6'' το 0-100 τότε θα περιμένω .
Αλλιώς με βλέπω να την ψάχνω περισσότερο.Όσο αφορά το Kit κλπ. Δεν την έπιασες την πλάκα ....
Το πιασα ρε!Ποσο θα αποδοδει ο 2.0 στο νεο S60 και θα εχει 0-100 κοντα στα 6''?Εγω θυμαμαι το προηγουμενο S60 με τον Τ5 στα 260hp και ειχε 6,5'' τα 0-100,οσο το δικο μου με 230hp..Εχεις καμια πληροφορια για τα μοτερ περαν του 1,6turbocharged?Για ριχτες!
Η στειλε κανα link. -
Volvo S80 1.6D DRIVe 27500 Ευρώ!!!
Θα το παίρνατε;Δεδομένου αυτής της τιμής ποια τιμή εκκίνησης αναμένεται για το νεο S60 με κινητήρα 1.6 ;
-
Ακούγεται ότι ο μοτέρ βγάζει άνετα 280. Αλλά δεν το βλέπω να καταλήγει έτσι στο δρόμο .
Μάλλον κοντά στα 230 θα είναι .
Το 0-100 αν το βάρος κρατηθεί κάτω από τα 1500 κιλά με τα καινούργια κιβώτια 2πλου θα έρθουν κοντά στα 7''
Αυτό εμένα βέβαια δεν με απασχολεί. Μάλλον μου αρέσει .Αν έχει τέτοια δυνατότητα το moter όπως έκανα και τώρα θα πράξω ξανά.
Τα πρώτα 2000 χιλιόμετρα με ευλάβεια .
Αλλαγή λαδιών.
Μετά BSR για τα extra .
Λογικά το πρώτο στάδιο θα δώσει απο +30 μέχρι +40.
Το 0-100 θα πέσει απο 0,5'' - 0,7''
Άλλα 2000 απαλά και μεταξένια.Και μετά απόλαυση .
και αλλαγή λαδιών κάθε 10,000.
Ολα αυτά βέβαια .... με το ' αν ' ακόμα .
-
Ο χρήστης mar23 έγραψε:
Volvo S80 1.6D DRIVe 27500 Ευρώ!!!
Θα το παίρνατε;Δεδομένου αυτής της τιμής ποια τιμή εκκίνησης αναμένεται για το νεο S60 με κινητήρα 1.6 ;
Ανισχυρο μοτερ για τετοιο αυτοκινητο.Θεωρω οτι 27500 για 1,6 και μαλιστα πετρελαιο,ασχετως αν προκειται για αυτοκινητο πολυτελειας ειναι δυσαναλογο.Υπαρχει και ο D5 common rail.Πολυ πιο αξιοπρεπης για να κινησει τετοια μαζα.Καπου εκει βλεπω εγω την τιμη του νεου S60,ισως και γυρω στις 30000ευρω για αρχη.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ακούγεται ότι ο μοτέρ βγάζει άνετα 280. Αλλά δεν το βλέπω να καταλήγει έτσι στο δρόμο .
Μάλλον κοντά στα 230 θα είναι .
Το 0-100 αν το βάρος κρατηθεί κάτω από τα 1500 κιλά με τα καινούργια κιβώτια 2πλου θα έρθουν κοντά στα 7''
Αυτό εμένα βέβαια δεν με απασχολεί. Μάλλον μου αρέσει .Αν έχει τέτοια δυνατότητα το moter όπως έκανα και τώρα θα πράξω ξανά.
Τα πρώτα 2000 χιλιόμετρα με ευλάβεια .
Αλλαγή λαδιών.
Μετά BSR για τα extra .
Λογικά το πρώτο στάδιο θα δώσει απο +30 μέχρι +40.
Το 0-100 θα πέσει απο 0,5'' - 0,7''
Άλλα 2000 απαλά και μεταξένια.Και μετά απόλαυση .
και αλλαγή λαδιών κάθε 10,000.
Ολα αυτά βέβαια .... με το ' αν ' ακόμα .
Καλα να βγαινει με 280αλογα στην εποχη που ολοι οι κατασκευαστες''φυμωνουν ''τα μοτερ κι εγω νομιζω οτι πρεπει να το ξεχασουμε.Εχεις bsr??????????????????????????????????Ποιο?Παντα σε τουρμπο μοτερ πρεπει να γινεται μια ενδιαμεση αλλαγη λαδιων.Κι εγω το κανω.
-
Ο χρήστης DIKASTIS83 έγραψε:
Volvo S80 1.6D DRIVe 27500 Ευρώ!!!
Θα το παίρνατε;Δεδομένου αυτής της τιμής ποια τιμή εκκίνησης αναμένεται για το νεο S60 με κινητήρα 1.6 ;
Ανισχυρο μοτερ για τετοιο αυτοκινητο.Θεωρω οτι 27500 για 1,6 και μαλιστα πετρελαιο,ασχετως αν προκειται για αυτοκινητο πολυτελειας ειναι δυσαναλογο.Υπαρχει και ο D5 common rail.Πολυ πιο αξιοπρεπης για να κινησει τετοια μαζα.Καπου εκει βλεπω εγω την τιμη του νεου S60,ισως και γυρω στις 30000ευρω για αρχη.
Φίλε DIKASTIS83,
Δεν διαφωνώ για την ισχύ του κινητήρα με δεδομένο τον όγκο του S80.
Τιμή για το S80 D5 57500 Ευρώ όμως (μιλάω για τιμές κυπριακής αγοράς)
Αναμένουμε για S60!! -
Ο χρήστης mar23 έγραψε:
Volvo S80 1.6D DRIVe 27500 Ευρώ!!!
Θα το παίρνατε;Δεδομένου αυτής της τιμής ποια τιμή εκκίνησης αναμένεται για το νεο S60 με κινητήρα 1.6 ;
Ανισχυρο μοτερ για τετοιο αυτοκινητο.Θεωρω οτι 27500 για 1,6 και μαλιστα πετρελαιο,ασχετως αν προκειται για αυτοκινητο πολυτελειας ειναι δυσαναλογο.Υπαρχει και ο D5 common rail.Πολυ πιο αξιοπρεπης για να κινησει τετοια μαζα.Καπου εκει βλεπω εγω την τιμη του νεου S60,ισως και γυρω στις 30000ευρω για αρχη.
Φίλε DIKASTIS83,
Δεν διαφωνώ για την ισχύ του κινητήρα με δεδομένο τον όγκο του S80.
Τιμή για το S80 D5 57500 Ευρώ όμως (μιλάω για τιμές κυπριακής αγοράς)
Αναμένουμε για S60!!Πασο τοτε!Αλλα 110 αλογα και σχετικα μικρη ροπη για αυτη τη μαζα ειναι λιγο τρελο.Με βαρια καρδια θα κατεληγα σε octavia η superb.Συμβιβασμος,αλλα τι να κανουμε?Λιγο φαρμακειο η Κυπρος η μου φαινεται?Αλλα εισοδηματα ομως.
-
Το 60άρι μου έχει .... εδώ τα λέω όλα αναλυτικά
viewtopic.php?f=6&t=23112Αν δεν βαριέσαι διάβασε το.
200 σελιδούλες
-
Ο χρήστης DIKASTIS83 έγραψε:
Volvo S80 1.6D DRIVe 27500 Ευρώ!!!
Θα το παίρνατε;Δεδομένου αυτής της τιμής ποια τιμή εκκίνησης αναμένεται για το νεο S60 με κινητήρα 1.6 ;
Ανισχυρο μοτερ για τετοιο αυτοκινητο.Θεωρω οτι 27500 για 1,6 και μαλιστα πετρελαιο,ασχετως αν προκειται για αυτοκινητο πολυτελειας ειναι δυσαναλογο.Υπαρχει και ο D5 common rail.Πολυ πιο αξιοπρεπης για να κινησει τετοια μαζα.Καπου εκει βλεπω εγω την τιμη του νεου S60,ισως και γυρω στις 30000ευρω για αρχη.
Φίλε DIKASTIS83,
Δεν διαφωνώ για την ισχύ του κινητήρα με δεδομένο τον όγκο του S80.
Τιμή για το S80 D5 57500 Ευρώ όμως (μιλάω για τιμές κυπριακής αγοράς)
Αναμένουμε για S60!!Πασο τοτε!Αλλα 110 αλογα και σχετικα μικρη ροπη για αυτη τη μαζα ειναι λιγο τρελο.Με βαρια καρδια θα κατεληγα σε octavia η superb.Συμβιβασμος,αλλα τι να κανουμε?Λιγο φαρμακειο η Κυπρος η μου φαινεται?Αλλα εισοδηματα ομως.
Φορολογία ανάλογα με κυβικά:
0-1650 , 0.51Ε το cc
1650-2250cc, 3.42 το cc
2251-3000cc, 5,98 το cc3000cc, 7,69 το cc
1.6D DRIVe 1560cc, 15600.51= 795.6 E
D5 2400cc, 24005.98=14352.0 EΚαι το δικό μου S40 1.6 θεωρείται οριακό με τον 1.6 αλλά το βρίσκω ικανοποιητικό! Φίλε DIKASTIS83 με το C30 T5 θα τα διαβάζες αυτά και θα λες τρελός είναι αυτός!! :
Το S80 με το 1.6D DRIVe το σώζει λιγάκι η ροπή του diesel... -
@DIKASTIS83 Να σου πώ ότι, απορώ με εσένα και τον @VolvoZeus που δεν έχετε κάνει την αναβάθμιση .
-
Ο χρήστης mar23 έγραψε:
Volvo S80 1.6D DRIVe 27500 Ευρώ!!!
Θα το παίρνατε;Δεδομένου αυτής της τιμής ποια τιμή εκκίνησης αναμένεται για το νεο S60 με κινητήρα 1.6 ;
Ανισχυρο μοτερ για τετοιο αυτοκινητο.Θεωρω οτι 27500 για 1,6 και μαλιστα πετρελαιο,ασχετως αν προκειται για αυτοκινητο πολυτελειας ειναι δυσαναλογο.Υπαρχει και ο D5 common rail.Πολυ πιο αξιοπρεπης για να κινησει τετοια μαζα.Καπου εκει βλεπω εγω την τιμη του νεου S60,ισως και γυρω στις 30000ευρω για αρχη.
Φίλε DIKASTIS83,
Δεν διαφωνώ για την ισχύ του κινητήρα με δεδομένο τον όγκο του S80.
Τιμή για το S80 D5 57500 Ευρώ όμως (μιλάω για τιμές κυπριακής αγοράς)
Αναμένουμε για S60!!Πασο τοτε!Αλλα 110 αλογα και σχετικα μικρη ροπη για αυτη τη μαζα ειναι λιγο τρελο.Με βαρια καρδια θα κατεληγα σε octavia η superb.Συμβιβασμος,αλλα τι να κανουμε?Λιγο φαρμακειο η Κυπρος η μου φαινεται?Αλλα εισοδηματα ομως.
Φορολογία ανάλογα με κυβικά:
0-1650 , 0.51Ε το cc
1650-2250cc, 3.42 το cc
2251-3000cc, 5,98 το cc3000cc, 7,69 το cc
1.6D DRIVe 1560cc, 15600.51= 795.6 E
D5 2400cc, 24005.98=14352.0 EΚαι το δικό μου S40 1.6 θεωρείται οριακό με τον 1.6 αλλά το βρίσκω ικανοποιητικό! Φίλε DIKASTIS83 με το C30 T5 θα τα διαβάζες αυτά και θα λες τρελός είναι αυτός!! :
Το S80 με το 1.6D DRIVe το σώζει λιγάκι η ροπή του diesel...[/quote
Παναγια μου!Τι φορολογιες ειναι αυτες???Ναι,δεν ειναι αρκετη,αλλα σωζει καπως την κατασταση.Βγαζει και 1000χλμ αυτονομια.! -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
@DIKASTIS83 Να σου πώ ότι, απορώ με εσένα και τον @VolvoZeus που δεν έχετε κάνει την αναβάθμιση .Εγω το σκεφτομαι και στο μελλον θα το κανω.Ισως να γινει αυτο και φετος αναλογως των οικονομικων μου παντα.Δηλαδη το εχεις εσυ!Εισαι αυτος που εψαχνα...!!!
-
@sprsk
Διαβασα λιγο εκεινο που ειχες ποσταρει σχετικα με τηνα αναβαθμιση σου και λιγο παρακατω αναφερεται σαν σχολιο οτι γιατι οι κατασκευαστες δεν τα πουλανε κατευθειαν με περισσοτερα αλογα και οτι το ιδιο καρδισμενοι θα ειναι και τετοια.Για να επαναφερω τον σχολιαζοντα αυτο εις την πραγματικοτητα θα φερω ως παραδειγμα την octavia 5 gt.Το εργοστασιο την στελνει στην Ελλαδα με 160 αλογα αν δεν κανω λαθος και η βιαμαρ την πουλαει 200αλογα με κιτ του Μαραβελια.Και θελω να ρωτησω εγω τωρα ποιος ειναι πιο χαζος,Το εργοστασιο η βιαμαρ?Αν ειναι χαζο το εργοστασιο ποιος ο λογος να υπαρχει ακομα και να ταλαιπωρει τον κοσμο.Η μηπως η αντιπροσωπια ειναι πιο εξυπνη και υποθετει οτι το συγκεκριμενο μοντελο δεν θα πουλησει και λεει οτι αφου μονο στην Ελλαδα θελουν φτηνα αλογα(οσο και να χτυπιομαστε αυτο δεν γινεται)ας αφησουμε στην παντα το τι κανει το εργοστασιο?Αρα γιατι να υπαρχουν βελτιωτες και κιτ βελτιωσης?Γιατι η τροχαια βαζει κιτ της revo στα octavia της με επισημη εγγυηση αντιπροσωπιας?Παρακαλω λοιπον τετοια πραγματα να μην γραφονται γιατι η πραγματικοτητα αλλα δειχνει... -
Είναι λογικό το εργοστάσιο να κρατάει πισινή και στο θέμα τις αξιοπιστίας και στο θέμα της αναβάθμισης του f/l μοντέλου ώστε να επαναφέρει την τιμή πώλησης . Είναι γνωστό ότι το κέρδος έρχεται συνήθως μετά το f/l.
Λίγες αλλαγές στα πλαστικά 1-2 διαφορές στην σχεδίαση (χωρίς κόστος όλα αυτά) 5-10 αλογάκια και να πως ξαναφτάνει στα +2000 από εκεί που έκανε εκπτώσεις .Επίσης , παράδειγμα είναι οι διαφορετικές εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα .
Στα 120hp 20,000 τιμή , στα 140hp 24,000 τιμή με διαφορά κόστους για τον κατασκευαστή σχεδόν μηδενικό. -
Ρε λες να ανοιξω συνεργειο τελικα....
Παιδια οσν αφορα το 1.6D, σε αρκετες ευρωπαικες χωρες it makes sense....η μεγαλυτερη ανηφορα εχει κλιση 2%, οι περισσοτεροι δεν ασχολουντε τοσο με το θεμα ιπποδυναμης και απλα ενδιαφεροντε να μετακινουντε!
@Δικαστης/sprsk
Σημερα στη Βουλιαγμενης, μονος πρωτος στο φαναρι, λεω καιρο εχω να κανω μια καλη εκκινηση....dstc->off, 3500rpm, πρασινο, σπινιαρισμα οι πισω, στην δευτερα κλωτσια και τιναγμα μπροστα.....Απλα δεν υπαρχει το awd!! Φανταζομαι πως για να τοποθετηθει στα δικα σας χρειαζεται τοση δουλεια που ειναι εντελως ασυμφορο.Οσον αφορα τις ιπποδυναμεις, πολλες φορες εχουν να κανουν με το marketing...ενα S40T5 με 250-270 αλογα θα ηταν πολυ κοντα στο μεγαλυτερο S60T5, και ενα δυνατοτερο S60T5 θα ηταν κοντα στο R...
Για το νεο S60 μεχρι στιγμης ξερουμε σιγουρα για τον 1.6 turbo ecoboost I4 με 180hp, και τον 3.0 Ι6 LPT, DI με 305hp ( ), και φημολογουντε και δυο παραλλαγες 2.0 turbo ecoboost I4 με 220 και 270....η τυχη των Ι5 αγνοειτε! Σε ολες τις εκδοσεις δυνατοτητα awd (haldex IV-ισως οχι σε ολες τις εκδοσεις με στανταρ elsd), και powershift..
ΥΓ: Ενα SLK που ηταν πιο πισω τσιμπησε μετα, αλλα....πολυ πισω..........
YΓ2: Η βελτιωση του μαραβελια δεν ηταν τοσο αξιοπιστη....πολλοι δε ειδαν ποτε τα υποσχομενα αλογα!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Είναι λογικό το εργοστάσιο να κρατάει πισινή και στο θέμα τις αξιοπιστίας και στο θέμα της αναβάθμισης του f/l μοντέλου ώστε να επαναφέρει την τιμή πώλησης . Είναι γνωστό ότι το κέρδος έρχεται συνήθως μετά το f/l.
Λίγες αλλαγές στα πλαστικά 1-2 διαφορές στην σχεδίαση (χωρίς κόστος όλα αυτά) 5-10 αλογάκια και να πως ξαναφτάνει στα +2000 από εκεί που έκανε εκπτώσεις .Επίσης , παράδειγμα είναι οι διαφορετικές εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα .
Στα 120hp 20,000 τιμή , στα 140hp 24,000 τιμή με διαφορά κόστους για τον κατασκευαστή σχεδόν μηδενικό.Το κέρδος αρχίζει να έρχεται από τη στιγμή που το αυτοκίνητο επιτύχει το break enen point.....αφ'ης στιγμής δηλ. επιτευχθούν οι αναγκαίες πωλήσεις,που θα καλύψουν τα έξοδα εξέλιξής του.Αυτό κατά τη συνήθη πορεία των πραγμάτων επιτυγχάνεται ήδη με τη συμπλήρωση ενός έτους από την έναρξη διάθεσης του μοντέλου.Έτσι ένα μοντέλο του c segm. με μέσο όρο κόστους εξέλιξης τα 400 εκατομύρια ευρώ,κάνει BEP στα 75.000 κομμάτια πωλήσεων (δηλ. περίπου στον ένα χρόνο).
Από κει και μετά ένα restyling ή f/l (με διακριτικές μόνο αλλαγές σε εσωτερικό ή εξωτερικό διάκοσμο),κάθε άλλο παρά χωρίς κόστος είναι.Ας πούμε ότι δεν μπορείς να αγγίξεις τίποτα στο μοντέλο......χωρίς να φλερτάρεις με κόστος 100 εκατομυρίων ευρώ.
Για παράδειγμα το Punto Εvo (Restyling +αλλαγή εσωτερικού διακόσμου)κόστισε 100 εκατομύρια ευρώ.
Η τοποθέτηση ενός νέου κινητήρα σε ένα μοντέλο κοστίζει περίπου 60 εκατομύρια ευρώ (50 η εξέλιξη του κινητήρα + 10 η τοποθέτηση).Ακόμα και στην περίπτωση του απλούστερου rebadging (αλλαγή μάσκας και σημάτων)το εγχείρημα κοστίζει από 40-50 εκατομύρια ευρώ.Για παράδειγμα το rebadging Idea/Musa... όπου αλλάζουν επιπλέον η πέμτη πόρτα,τα φωτιστικά σώματα και οι προφυλακτήρες,κόστισε μαζί με την δημιουργία παρακαταθήκης ανταλλακτικών και τα διαφημιστικά έξοδα.....150 εκατομύρια ευρώ.
-
Καλή χρονιά και από εμένα και ότι επιθυμείτε. Σήμερα επέστρεψα από Πρέσπες γι' αυτό και είχα καιρό να γράψω... ΒολβοΔία, στην επιστροφή μου σήμερα, έκανα τα ίδια με εσένα. Συναγωνιζόμουνα τον εαυτό μου στις εκκινήσεις των φαναριών. Με το dstc στο on όμως για να μην γκρινιάζει η κυρά... Σε μία περίπτωση μάλιστα σε δύο φανάρια στα Γιαννιτσά, ένα παληκάρι με Toyota Corolla γελούσε με αυτά που έκανα, καθώς φάνηκε ότι γούσταρε σηκώνοντας τον αντίχειρά του. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής δεν έτρεχα είναι η αλήθεια, αλλά όταν με προκαλούσαν κάτι ανόητοι κολλόντας με στο χιλιοστό, έτρωγαν κάτι πίκρες που ούτε καταλάβαιναν τι τους συνέβη. Έρωτας παιδιά, έρωτας...
Λοιπόν κανονίζουμε συνάντηση εμείς οι βόρειοι άμεσα, μετά από απαίτηση των kkkostas, stavros1926, deadp και φυσικά gdoudou. Και όχι μόνο με συμμετοχή 4 ατόμων αλλά περιμένοντας κι άλλους ώστε να γίνουμε πολλοί. Και φυσικά στην πρόταση των νοτίων για συνάντηση στα κεντρικά της χώρας, οφείλουμε να απαντήσουμε θετικά όλοι, καθώς μας τιμάνε με αυτήν την επιλογή τους. Αναμένω νέα σας παιδιά.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ρε λες να ανοιξω συνεργειο τελικα....Παιδια οσν αφορα το 1.6D, σε αρκετες ευρωπαικες χωρες it makes sense....η μεγαλυτερη ανηφορα εχει κλιση 2%, οι περισσοτεροι δεν ασχολουντε τοσο με το θεμα ιπποδυναμης και απλα ενδιαφεροντε να μετακινουντε!
@Δικαστης/sprsk
Σημερα στη Βουλιαγμενης, μονος πρωτος στο φαναρι, λεω καιρο εχω να κανω μια καλη εκκινηση....dstc->off, 3500rpm, πρασινο, σπινιαρισμα οι πισω, στην δευτερα κλωτσια και τιναγμα μπροστα.....Απλα δεν υπαρχει το awd!! Φανταζομαι πως για να τοποθετηθει στα δικα σας χρειαζεται τοση δουλεια που ειναι εντελως ασυμφορο.Οσον αφορα τις ιπποδυναμεις, πολλες φορες εχουν να κανουν με το marketing...ενα S40T5 με 250-270 αλογα θα ηταν πολυ κοντα στο μεγαλυτερο S60T5, και ενα δυνατοτερο S60T5 θα ηταν κοντα στο R...
Για το νεο S60 μεχρι στιγμης ξερουμε σιγουρα για τον 1.6 turbo ecoboost I4 με 180hp, και τον 3.0 Ι6 LPT, DI με 305hp ( ), και φημολογουντε και δυο παραλλαγες 2.0 turbo ecoboost I4 με 220 και 270....η τυχη των Ι5 αγνοειτε! Σε ολες τις εκδοσεις δυνατοτητα awd (haldex IV-ισως οχι σε ολες τις εκδοσεις με στανταρ elsd), και powershift..
ΥΓ: Ενα SLK που ηταν πιο πισω τσιμπησε μετα, αλλα....πολυ πισω..........
YΓ2: Η βελτιωση του μαραβελια δεν ηταν τοσο αξιοπιστη....πολλοι δε ειδαν ποτε τα υποσχομενα αλογα!
Δεν ξερω αν θα ανοιξεις συνεργειο,αλλα ξερω οτι μου ανοιγεις την ορεξη για S60!Μπα,με 3500rpm σπιναρε το AWD?Με εκθετεις?Πως το καταφερες αυτο?Φαντασου τωρα μαρκετινγκ το C30T5 στα 260hp μαμα!Τρεμω μονο και μονο στην ιδεα του μπλοκε!!Για την αναβαθμιση του Μαραβελια δεν εθεσα θεμα αξιοπιστιας,το οποιο προφανως υπαρχει.Προσωπικα δεν εχω αποψη.Εθεσα θεμα ως απαντηση σε καποιο φιλο ως προς το μαρκετινγκ των κατασκευαστων.Και λεω γιατι λεει οτι ο sprsk που εκανε aftermarket αναβαθμιση κακως επραξε και δεν πηγε σε μεγαλυτερο κινητηρα με περισσοτερη ισχυ,οταν εδω επισημη αντιπροσωπια το κανει.Δεν ειναι σοβαρες τοποθετησεις αυτες.
VOLVO FORUM