Φτου ζωή να έχουμε... 3 μέρες έλειψα και κάνατε πάρτυ χωρίς εμένα!!!
Λοιπόν, το C3 XTR από κοντά φαίνεται πιο όμορφο απ'ό,τι στς φωτό, και μπαίνοντας μέσα δείχνει και λίγο πιο ψηλό από το κανονικό...
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Έχει οδηγήσει κανείς Picasso?
Αυτές οι ταχύτητες πως αλλάζουν?
Εχω οδηγήσει, και μου άρεσε πάρα πολύ. Ο λεβιές είναι πολύ βολικός (σκέψου Civic Type R )
Ποιες είναι οι διαφορές της xsara facelift με την πρώτη?εχω ακούσει οτι η facelift έχει πιο βαρύ τιμόνι και κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση ωστε να είναι λιγότερο υπερστροφικη.
&
Υπερστροφική η Xsara ποτέ εκτός και αν χμ... αφήσεις κάπως απότομα το γκάζι και πατήσεις κάπως απότομα το φρένο και βέβαια τα χιλιόμετρα είναι πολλά και έχεις και μια 5η στο κιβώτιο...Το έσωσα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...
Το έσωσες? ΤΟ ΕΣΩΣΕΣ? Εγώ επίτηδες το διώχνω! Lots of fun!
Πέραν της πλάκας
Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στην facelift γιατί δεν την έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να ξέρω. Απλά εγώ έχω την αίσθηση οτι στην στροφή το πίσω μέρος με βοηθά να τοποθετήσω το αμάξι πιο καλά έχει θα έλεγα μεγαλύτερη ευελιξία. Από την άλλη οι κλίσεις ήταν ένα πρόβλημα με αποτέλεσμα το αμάξι να φοβίζει σε στροφές λόγω κλίσεων και να αντιδρά κάπως νευρικά σε απότομες μεταφορές βάρους και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης αλλά τίποτα το ανησυχητικό περισσότερο αίσθηση είναι παρά ουσιαστικό πρόβλημα.
Υπάρχουν αλλαγές μεταξύ των δύο, και μάλιστα περισσότερες από αυτές που θα περιμέναμε από ένα απλό facelift. Δε θυμάμαι όλα τα στοιχεία, αλλά νομίζω πως στο αρχείο των 4Τ υπάρχουν πολλές πληροφορίες επί του θέματος. From the top of my head, το πλαίσιο δέχτηκε πολλές επεμβάσεις για να γίνει πιο άκαμπτο, ο πίσω άξονας επανασχεδιάστηκε στα σημεία για πιο προοδευτική συμπεριφορά, διατηρώντας όμως τα στοιχεία της παθητικής τετραδιεύθυνσης ακέραια, ενώ και το μπροστινό σύστημα έγινε πιο ακριβές.
Από εκεί και πέρα, έχει διττό χαρακτήρα.
-
Μπορείς είτε να φρενάρεις πριν τη στροφή γυρνώντας το τιμόνι περισσότερο για να μπεις με ελάχιστο ανάποδο στη στροφή και, ανάλογα με την περίσταση:
α)να το αφήσεις να διορθώσει μόνο του
β)να πατήσεις γκάζι και να διορθώσεις με το τιμόνι
γ) να πατήσεις κι άλλο φρένο και να φέρεις σβούρα (δεν ενδείκνυται)
-
Μπορείς να μπεις με ιδανική γραμμή και να βγεις μια χαρά από τη στροφή διατηρώντας συνεχώς την πρόσφυση του αυτοκινήτου μέσα στα όρια.
Το θέμα είναι, ποιο είναι πιο διασκεδαστικό?