Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναβάθμιση 1,4 75ps ------> 1.4 100ps goup VAG
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναβάθμιση 1,4 75ps ------> 1.4 100ps goup VAG
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    57
    235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros19 last edited by

      Πωπω παντως φιλε rutherford δεν μπορεις να καταλαβεις ΠΟΣΟ σε νιωθω.
      δεν μπορεις να φανταστεις πως ενιωσα οταν πηρα το κορντομπα και ειδα το 'Vorsprung Durch technik' μοτερι του... καλα που ειναι 8ν και τραβαει απο χαμηλα γιατι αλλιως θα ειχα να αυτοκτονησει...
      μη μιλησουμε και για τους Vorsprung Durch technik γρυλλους στα παραθυρα!

      YΓ. ΤΟ χειροτερο ειναι οτι οι γονεις μας αναγκαζουν σε τετοια μετρια αμαξια, που τελικα καταληγουμε να τα πιεζουμε, να καινε τα αντερα τουθς, και οπως και να το κανουμε, ειτε εχεις 75 ειτε 100 ειτε 60 αλογα, φτανεις τα 120-150 να μπεις και σε στροφες, και πολλα ταρζανιλικια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        frogy last edited by

        Ο χρήστης nikos7 έγραψε:
        α και κάτι άλλο. Αυτό το παρατήρησα σήμερα. όταν μετακινω τον αριστερό καθρέπτη μετακινείται και ο δεξιός. τι στο καλό γίνεται δεν ξέρω Όταν μετακινώ τον δεξιό δουλεύει κανονικά και μόνο αυτός.μπορεί να το κάνει από όταν το πήρα εδώ και 9 μήνες δεν ξέρω. Είναι λογικό αυτό?α ρε Vorsprung Durch technik....

        Και εμενα μου το κανει αυτο. Εχω το 9Ν 100ps. Δεν ξερω γιατι πολυ περιεργο παντος. Ισως να εχουν υπολογισει οτι ρυθμιζοντας τον αριστερο εκει που θες να πηγαινει και ο δεξης σε αναλογο σημειο ωστε να μην κανεις πολλες ρυθμισεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          geko last edited by

          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

          Οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων του γκρούπ VAG είναι μεγάλη ιστορία, η ιπποδύναμη του 75άρη είναι στους τροχούς ενώ του θεωρητικού 100αρη άγνωστο το πού και πως τους βγάζει, σίγουρα όχι τροχούς!

          Έχω την εντύπωση (δέν είμαι σίγουρος) πως τα φίδια περι ιπποδύναμης των VW έχουν ξεκινήσει απο ένα συγκεκριμένο περιοδικό.

          Αν όντως έβγαζε 75 στους τροχούς, στο μοτέρ θα έβγαζε 90 και θα ήταν αρκετά πιο γρήγορο απο όλα τα άλλα της κατηγορίας.

          1. Που το βρήκες το 90? Συνήθως οι απώλειες απο σασμάν και μετάδοση δέν είναι πάνω απο 7-8 ίππους στα 1.4 του γκρούπ.
          2. Ποιό περιοδικό εννοείς? Προσωπικά απο μετρήσεις ιπποδυνάμεων απο περιοδικά εμπιστεύομαι μόνο** 4Τ** , γιάριξε μια ματιά στις δυναμομετρήσεις τους για να δείς Ibiza FR με 126 ίππους στους τροχούς και όχι 150 φίδια!!
            Μάλλον απο το γκρούπ ξεκινούν τα φίδια....

          Τώρα Lord για μετατροπή στον 75αρη μήν περιμένεις πάνω απο 10 ατμοσφαιρικούς ίππους με σχετικό λογικό κόστος.Φτιάχνεις εισαγωγή-εξαγωγή και πρόγραμμα, παραπέρα μπλέκεις άσχημα με αμφόβολο αποτέλεσμα. Για τούρμπισμα σε παίρνει μέχρι τους 125 ίππους νομίζω και σχετικά αρκετά χρήματα, υπολογίζω πάνω απο 3000 ευρώ. Για περισσότερα μπές http://www.smbros.gr, απ' όσο ξέρω είναι σοβαροί και υπεύθυνοι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lord_rutherford last edited by

            Όποιος αγοραστής έχει στο νού του να πάρει Polo και έχει κάποιες 'ανησυχίες', σα συμβουλή το λέω , ας το ξανασκεφτεί!!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nikos7 last edited by

              Ο χρήστης frogy έγραψε:

              α και κάτι άλλο. Αυτό το παρατήρησα σήμερα. όταν μετακινω τον αριστερό καθρέπτη μετακινείται και ο δεξιός. τι στο καλό γίνεται δεν ξέρω Όταν μετακινώ τον δεξιό δουλεύει κανονικά και μόνο αυτός.μπορεί να το κάνει από όταν το πήρα εδώ και 9 μήνες δεν ξέρω. Είναι λογικό αυτό?α ρε Vorsprung Durch technik....

              Και εμενα μου το κανει αυτο. Εχω το 9Ν 100ps. Δεν ξερω γιατι πολυ περιεργο παντος. Ισως να εχουν υπολογισει οτι ρυθμιζοντας τον αριστερο εκει που θες να πηγαινει και ο δεξης σε αναλογο σημειο ωστε να μην κανεις πολλες ρυθμισεις.

              σημερα πηγα και τους ρωτησα. τελικα ειναι έτσι κατασκευασμενο μου ειπαν και μαλιστα ειπαν οτι ετσι συμβαινει και στο golf και το passat. τωρα ποιοσ ο λογος δεν καταλαβαινω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Ο χρήστης nikos7 έγραψε:

                α και κάτι άλλο. Αυτό το παρατήρησα σήμερα. όταν μετακινω τον αριστερό καθρέπτη μετακινείται και ο δεξιός. τι στο καλό γίνεται δεν ξέρω Όταν μετακινώ τον δεξιό δουλεύει κανονικά και μόνο αυτός.μπορεί να το κάνει από όταν το πήρα εδώ και 9 μήνες δεν ξέρω. Είναι λογικό αυτό?α ρε Vorsprung Durch technik....

                Και εμενα μου το κανει αυτο. Εχω το 9Ν 100ps. Δεν ξερω γιατι πολυ περιεργο παντος. Ισως να εχουν υπολογισει οτι ρυθμιζοντας τον αριστερο εκει που θες να πηγαινει και ο δεξης σε αναλογο σημειο ωστε να μην κανεις πολλες ρυθμισεις.

                σημερα πηγα και τους ρωτησα. τελικα ειναι έτσι κατασκευασμενο μου ειπαν και μαλιστα ειπαν οτι ετσι συμβαινει και στο golf και το passat. τωρα ποιοσ ο λογος δεν καταλαβαινω

                Καλύτερα να μην αναφέρω το λόγο !!!!!!!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης geko έγραψε:

                  Οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων του γκρούπ VAG είναι μεγάλη ιστορία, η ιπποδύναμη του 75άρη είναι στους τροχούς ενώ του θεωρητικού 100αρη άγνωστο το πού και πως τους βγάζει, σίγουρα όχι τροχούς!

                  Έχω την εντύπωση (δέν είμαι σίγουρος) πως τα φίδια περι ιπποδύναμης των VW έχουν ξεκινήσει απο ένα συγκεκριμένο περιοδικό.

                  Αν όντως έβγαζε 75 στους τροχούς, στο μοτέρ θα έβγαζε 90 και θα ήταν αρκετά πιο γρήγορο απο όλα τα άλλα της κατηγορίας.

                  1. Που το βρήκες το 90? Συνήθως οι απώλειες απο σασμάν και μετάδοση δέν είναι πάνω απο 7-8 ίππους στα 1.4 του γκρούπ.
                  2. Ποιό περιοδικό εννοείς? Προσωπικά απο μετρήσεις ιπποδυνάμεων απο περιοδικά εμπιστεύομαι μόνο** 4Τ** , γιάριξε μια ματιά στις δυναμομετρήσεις τους για να δείς Ibiza FR με 126 ίππους στους τροχούς και όχι 150 φίδια!!
                    Μάλλον απο το γκρούπ ξεκινούν τα φίδια....
                  1. Δηλαδή βγάζει 82 άλογα στο μοτέρ?
                  2. Το περιοδικό είναι το Auto Motor Sport. Οσο για το FR, αν το μοτέρ του έχει 150 άλογα, τότε είναι απολύτως λογικό να βγάζει 126 στους τροχούς.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lord_rutherford last edited by

                    Λοιπόν:

                    Με 1) Εκκεντροφόρους
                    2) Φίλτρο αέρος
                    3) Πρόγραμμα

                     θα κάνω κάτι;
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ρε Λόρδε με συγχωρείς αλλά ένα test drive δεν μπορούσες να κάνεις..?:o Στο έκαναν δώρο με κορδέλα οι γονείς σου..?

                      Πάντως είσαι βιαστικός στα συμπεράσματά σου...γιατί ο κινητήρας δεν έχει ανοίξει ακόμα (με 2.000χλμ τι περίμενες..) ούτε καν έχει στρωθεί..!

                      Περίμενε λιγάκι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lord_rutherford last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Ρε Λόρδε με συγχωρείς αλλά ένα test drive δεν μπορούσες να κάνεις..?:o Στο έκαναν δώρο με κορδέλα οι γονείς σου..?

                        Πάντως είσαι βιαστικός στα συμπεράσματά σου...γιατί ο κινητήρας δεν έχει ανοίξει ακόμα (με 2.000χλμ τι περίμενες..) ούτε καν έχει στρωθεί..!

                        Περίμενε λιγάκι...

                        Ανταλλάσσουμε κινητήρες; !!!!!!

                        Είναι δυνατόν να ήθελα τα 75 άλογα και όχι τα 100; Έτσι μου το πήραν.
                        Πάντως οτι είναι ροπάτος χαμηλά, είναι. Μακάρι αν ανοίξει να τραβάει πιο πολύ! Θα δούμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lord_rutherford last edited by

                          Να αλλάξω εκκεντροφόρους και πρόγραμμα; Θα κάνω τίποτα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            flowerpower last edited by

                            Ο χρήστης Dienekes έγραψε:

                            Συνήθως, η αλλαγή εκκεντροφόρων πρέπει να συνδιάζεται με άλλες ενέργειες, όπως ροϊκή βελτίωση, μεγαλύτερη πεταλούδα, πιθανές επεμβάσεις στα πιστόνια κλπ, δεν είναι μαγική λύση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                              Να αλλάξω εκκεντροφόρους και πρόγραμμα; Θα κάνω τίποτα;

                              Μην πειράζεεεεεις το μοτέεεερ...κάτσε στα αυγά σου..ότι βάζεις χέρι..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vatanen last edited by

                                Μεχρι να ανοιξει κι αλλο ο κινητηρας γιατι δεν φροντιζεις να μπορεις να βγαζεις παντου (στροφες-ευθειες) και τα 75 ατια τοποθετωντας μια καλη αναρτηση??Παρεπιπτοντως τι λαστιχα φορας??Οσο για κινητηρα αργοτερα και αφου μαθεις το αυτοκινητο νομιζω οτι 8,βαρια 10 μπορει να τα βγαλεις σχετικα οικονομικα και αξιοπιστα...απο κει και πανω δυσκολευει πολυ το πραμα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lord_rutherford last edited by

                                  Φοράω 195/50/15, δεν το συζητώ, πρώτα ανάρτηση και μετά ιππδύναμη! Έχω ανοίξει και αντίστοιχο thread http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7329 , αν έχετε καμιά πρόταση.

                                  Πάντως ότι και να κάνω θέλω να είναι αξιόπιστο τουλάχιστο στην αρχή.

                                  Σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση !!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros19 last edited by

                                    γνωμη μου ειναι να μην δωσεις λεφτα σε αυτο το μοτερι.
                                    καλλιτερα ειναι να πας κατευθειαν για το 101. απο εκει και περα, οταν ανοιξει το μοτερι ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ... απλα θα τραβαει λιγο καλλιτερα μεχρι τις 5.000στρ/λ αλλα μετα το μοτερι ΨΟΦΑΕΙ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lord_rutherford last edited by

                                      Είναι δυνατόν να με πείσετε να μείνω στα 75 ps;
                                      'Εστω, να μην ασχοληθώ με την βελτίωση της ευστροφίας του μοτέρ...
                                      Κάτι... για να ανεβάσω ένα κιλό έστω μισο τη ροπή;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        ισως σε συμφερει να το 'ξαλαφρωσεις' το αμαξακι...
                                        μπορεις να δεις και το αντιστοιχο τοπικ με τιτλο gilly diet...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 3 / 3
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr