-
Γιατί να μην έχει ο συνοδηγός δικό του HANS?
Ο ρόλος του δεν είναι εξίσου, αν όχι πιο σοβαρός, από του οδηγού?
Δεν κάνει και αυτός το χόμπυ του όπως και ο οδηγός και μάλιστα πολύ φτηνά, μιας και όλα τα υπόλοιπα τα επομίζεται ο οδηγός;Το HANS αποτελεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ εξοπλισμό ασφαλείας...Με την ίδια λογική να αγοράζουν οι οδηγοί και φορμες-κράνη-εσώρουχα-παπούτσια και μάλιστα σε διάφορα νούμερα μήπως μετά από νάνο σου τύχει τσατσένκο για συνοδηγός...
Και δεν παίζει ρόλο η κλάση του συνοδηγού...Όλοι (πλην ενός ίσως) χόμπυ κάνουν.....Και τα χόμπυ πληρώνονται....
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Γιατί να μην έχει ο συνοδηγός δικό του HANS?
Ο ρόλος του δεν είναι εξίσου, αν όχι πιο σοβαρός, από του οδηγού?
Δεν κάνει και αυτός το χόμπυ του όπως και ο οδηγός και μάλιστα πολύ φτηνά, μιας και όλα τα υπόλοιπα τα επομίζεται ο οδηγός;Το HANS αποτελεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ εξοπλισμό ασφαλείας...Με την ίδια λογική να αγοράζουν οι οδηγοί και φορμες-κράνη-εσώρουχα-παπούτσια και μάλιστα σε διάφορα νούμερα μήπως μετά από νάνο σου τύχει τσατσένκο για συνοδηγός...
Και δεν παίζει ρόλο η κλάση του συνοδηγού...Όλοι (πλην ενός ίσως) χόμπυ κάνουν.....Και τα χόμπυ πληρώνονται....
Μαζί σου με το 100%!!.
Μια μικρή διόρθωση στο «(πλην ενός ίσως)», υπάρχουν αρκετοί ευτυχώς.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Ξερείς πολλούς επγγελματίες έλληνες συνοδηγούς; Δηλ. έμισθους, που πληρώνονται γι' αυτό; (Αυτό, ανεξάρτητα από την κλάση, που δεν εξαρτάται σε καμμία περίπτωση από τυχόν πουλ-μουρ (σικ)).
-
Σπύρο ξέρω και εγω να σου πω...
Και πίστεψέ με είναι περισσότεροι απ' όσοι νομίζεις...Και ούτε φαντάζεσαι ποιοι είναι κάποιοι από αυτούς...
Τα ξέρω από όταν είχα ξεκινησει, που έψαχνα και εγώ να βρω....και οι περισσότεροι κανονικά θα επρεπε να σε πληρώνουν, όχι να τους πληρώνεις (εδώ πάει πλην των 5-10 που όντως το αξίζουν....)
-
Δεν γνωρίζω, γιατί κάτι τέτοια με ανατριχιάζουν.....
Σαν πολλοί παγκόσμιοι μαζεύτηκαν κατά εδώ μεριά...
Χαλάλι, για τέτοιο επίπεδο αγώνων....
-
Παλιότερα που πατρονάρισμα είχε όποιος φορούσε παπούτσια (έστω και μικρό...) μου ακούγεται πιο λογικό κάποια από τα χρήματα εκείνα (σε κάποιες περιπτώσεις το λένε και ρεμούλα) να πήγαιναν και στους συνοδηγούς...Σήμερα τα πράγματα άλλαξαν...Οι χορηγοί ακούνε 'ράλλια' και κόβουν λάσπη....Δυστυχώς η γενιά του πολυτεχνείου μαζί με την Ελλάδα, κατέστρεψε και τους αγώνες....
Δεν υποστήριξα ούτε στιγμή ότι δεν υπήρχαν και υπάρχουν αξιόλογοι συνοδηγοί και άνθρωποι πάνω απ΄όλα...Αλλά σήμερα που η συντριπτική πλειοψηφία (και ταυτόχρονα αυτοί που ποτέ δεν εισακούγονται αλλά αιμοδοτούν) αιμορραγεί για λίγη αδρεναλίνη, όλες οι περιπτώσεις (πλην εξαιρετικά ελαχίστων λόγω ειδικού βάρους και συνθηκών) στις οποίες συνοδηγοί αξιώνουν αμοιβή και έξτρα παροχές, μου ακούγονται εξαιρετικά τραβηγμένες...Λυπάμαι, άλλα αυτή είναι η άποψή μου, λαμβάνοντας υπόψη την εικόνα της Ελλάδας και των αγώνων εκεί που τους κατήντησαν...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
να κανω μια ερωτιση τα gage τα μικρα οπου δεν εχουν στιριξη για ζωνεσ τι κανουν ????
Αν είναι αναγνωρισμένα, δηλ. έχουν δελτίο αναγνώρισης (4-5 σελίδες με διαγράμματα, φωτογραφίες, υπογραφές και σφραγίδες, ένα απλό αυτοκόλλητο ΔΕΝ είναι αναγνώριση) τότε δεν κάνουν τίποτα εκτός και αν ο κατασκευαστής του κλωβού έχει βγάλει επέκταση για προσθήκη οριζόντιων μπαρών.
Αν δεν είναι αναγνωρισμένα και πάνε με το 'J' (άρθρο 253. τότε επιτρέπεται η προσθήκη οριζόντιων μπαρών διαμέτρου τουλάχιστον 38 πάχους τουλάχιστον 2.5 χιλιοστών όπου μπορούν να στηριχθούν οι ζώνες απλά με 'τύλιγμα' ή με βίδες με συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής όπως φαίνεται στα σχέδια του J.
ενα αναγνωρισμενο με δττ κλουβι δεν ειναι 253?
δηλαδη π.χ αυτο εδω
http://www.rallyshop.it/index.php?main_ ... ts_id=5813
που γραφει οτι
FIA-ALL J - Complies with FIA norms: Appendix J -
art. 253αρα παει με δττ κανονικα οποτε και δε μπορει να παρει χανς...?
-
Ελα εσυ μετα και μην φορας HANS
Youtube Video -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
να κανω μια ερωτιση τα gage τα μικρα οπου δεν εχουν στιριξη για ζωνεσ τι κανουν ????
Αν είναι αναγνωρισμένα, δηλ. έχουν δελτίο αναγνώρισης (4-5 σελίδες με διαγράμματα, φωτογραφίες, υπογραφές και σφραγίδες, ένα απλό αυτοκόλλητο ΔΕΝ είναι αναγνώριση) τότε δεν κάνουν τίποτα εκτός και αν ο κατασκευαστής του κλωβού έχει βγάλει επέκταση για προσθήκη οριζόντιων μπαρών.
Αν δεν είναι αναγνωρισμένα και πάνε με το 'J' (άρθρο 253. τότε επιτρέπεται η προσθήκη οριζόντιων μπαρών διαμέτρου τουλάχιστον 38 πάχους τουλάχιστον 2.5 χιλιοστών όπου μπορούν να στηριχθούν οι ζώνες απλά με 'τύλιγμα' ή με βίδες με συγκεκριμένο τρόπο κατασκευής όπως φαίνεται στα σχέδια του J.
ενα αναγνωρισμενο με δττ κλουβι δεν ειναι 253?
δηλαδη π.χ αυτο εδω
http://www.rallyshop.it/index.php?main_ ... ts_id=5813
που γραφει οτι
FIA-ALL J - Complies with FIA norms: Appendix J -
art. 253αρα παει με δττ κανονικα οποτε και δε μπορει να παρει χανς...?
Μη μπερδεύεσαι. Το αν έχει ΔΤΤ δε μας λέει τι είδους roll cage φοράει. Μπορεί είτε να φοράει αναγνωρισμένο, όπως το περιέγραψα, είτε σύμφωνο με τους γενικούς κανόνες κατασκευής roll cage, οπότε λέει 'FIA norm J 253', δηλ. όπως αυτό που παρέθεσες. Και τα δύο είναι εξίσου νόμιμα και βγάζουν ΔΤΤ, απλά στο 'FIA norm J 253' μπορείς να κάνεις αλλαγές, προσθήκες και τροποποιήσεις (πάντοτε φυσικά σε συμφωνία με το άρθρο 253 του J της FIA, πχ. να προσθέσεις μπάρες για στήριξη ζωνών για HANS) ενώ στο αναγνωρισμένο απαγορεύεται οποιαδήποτε αλλαγή, εκτός και αν είναι και αυτή αναγνωρισμένη.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ενα αναγνωρισμενο με δττ κλουβι δεν ειναι 253?
δηλαδη π.χ αυτο εδω
http://www.rallyshop.it/index.php?main_ ... ts_id=5813
που γραφει οτι
FIA-ALL J - Complies with FIA norms: Appendix J -
art. 253αρα παει με δττ κανονικα οποτε και δε μπορει να παρει χανς...?
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,
..ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ......ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ!!!
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ!
ΦΙΛΙΚΑ -
ayto ειναι νομιζω custom cages?
τρομερα κλουβια αλλα πολυ πιο ακριβα...ειδικα για δικια μου περιπτωση (206) φτανουν 900και κατι το απλο απο σιδηρο
ενω το omp sta 500 με παραδοστη στη πορτα μουκαι για χρηση πιστας μονο ειναι οκ το omp ...ειμαστε οφ τοπικ...
αρα κυριε νασο οταν ρωταμε ινφο για κλουβι ρωταμε αν εχει αναγνωριση απο φια ή αν ειναι με τον j253.8?
kapoy δεν υπηρχε λιστα της φια με τα αναγνωρισμενα κλουβια νομιζω? -
Πολύ λίγα cages (βασικά για WRC και S2000) έχουν αναγνώριση από FIA. Τα περισσότερα είναι από τις διάφορες εθνικές ομοσπονδίες.
Η σωστή ερώτηση είναι: 'είναι αναγνωρισμένο (homologated) ή σύμφωνο με τις γενικές διατάξεις του J 253.8 ?'
-
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Ελα εσυ μετα και μην φορας HANS
Youtube VideoΑσχετο με το θεμα, αλλα μπραβο στα παλικαρια...δαιμονισμενος ρυθμος!!!
-
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Ελα εσυ μετα και μην φορας HANS
Youtube VideoPorca puttana!
-
Τελικα το hans θα ειναι υποχρεωτικο και στα dragster.Γιατι αυτοι οι ινδιανοι βγαινουν με 245 στα 400 και εχουν ληγμενα καθισματα και ζωνες που πουλουν αλλοι αγωνιζομενοι.Σε αυτους ποιος θα βαλει ταξη
-
Καλα ενταξει οχι ‘ινδιάνους’ αλλα Ελληνες
-
Ενα ειναι σιγουρο οτι το σπορ του μηχανοκινητου ειναι (οσο και αν δεν θελουμε να το σκεπτομαστε )πολυ επικινδυνο.
Το σαββατοκυριακο που μας περασε δυστυχως ο ολυμπιονικης εθνικος πρωταθλητης της Ιταλιας στην ποδηλασια και ο πιο πετυχημενος προπονητης της Ιταλιας στο αθλημα της ποδηλασιας Franco Balerini εχασε ακαριαια την ζωη του οταν το clio r3 στο οποιο ηταν συνοδηγος συγκρουστηκε μετωπικα σε μια μαντρα.Και ενω η καμπινα του αυτοκινητο εμεινε αθικτη η ακαριαια επιβρανδυση περιπου απο 120χιλ εκοψε το νημα της ζωης του σπουδαιου αυτου αθλητη ενω ο οδηγος ειναι σε κωμα-το δευτερο θανατηφορο στην Ιταλια γεγονος μεσα σε ενα τετραμηνο τον Οκτωμβριο ενας ακομα οδηγος Sebastiano Scarbolino εχασε την ζωη του σε μια πλαγια αυτη την φορα συγκρουση με δεντρο-.
Κατι τετοια γεγονοτα μας σοκαρουν και μας υπενθυμιζουν οτι το χομπι μας ειναι επικινδυνο και καλιστα μπορει να μας στειλει στα θυμαρακια οποτε καμμια εκπτωση στον προσωπικο μας εξοπλισμο ασφαλειας.(Δυστυχως και ο οδηγος αλλα και ο συνοδηγος μαλλον φορουσαν ΧΑΝΣ αλλα δυστυχως δεν τους εσωσε.Και ολα αυτα με 120χιλ.)
-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
(Δυστυχως και ο οδηγος αλλα και ο συνοδηγος μαλλον φορουσαν ΧΑΝΣ αλλα δυστυχως δεν τους εσωσε.Και ολα αυτα με 120χιλ.)Δεν είμαι σίγουρος πως πρόκειται για το σωστό video δηλ. από αυτόν τον αγώνα, αλλά εδώ στο 0:52 και στο 2:23 φαίνεται πως δεν φοράνε HANS. Ο αγώνας ήταν Rally Ronde (= σπριντ) και δεν είμαι σίγουρος πως το HANS είναι υποχρεωτικό σε αυτού του είδους τους αγώνες.
Οπως και να 'χει, 'έφυγε' ο άνθρωπος, αιωνία του η μνήμη (και περαστικά στον οδηγό του!)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(Δυστυχως και ο οδηγος αλλα και ο συνοδηγος μαλλον φορουσαν ΧΑΝΣ αλλα δυστυχως δεν τους εσωσε.Και ολα αυτα με 120χιλ.)
Δεν είμαι σίγουρος πως πρόκειται για το σωστό video δηλ. από αυτόν τον αγώνα, αλλά εδώ στο 0:52 και στο 2:23 φαίνεται πως δεν φοράνε HANS. Ο αγώνας ήταν Rally Ronde (= σπριντ) και δεν είμαι σίγουρος πως το HANS είναι υποχρεωτικό σε αυτού του είδους τους αγώνες.
Οπως και να 'χει, 'έφυγε' ο άνθρωπος, αιωνία του η μνήμη (και περαστικά στον οδηγό του!)
Το βιντεο δεν πρέπει να είναι από αυτόν τον αγώνα, μιας και το αυτοκίνητο πρέπει να είναι άλλο. Φαίνεται άλλη η ενίσχυση στην πόρτα (χρώμα και κλίση).
Όπως και να 'χει, πολύ πολύ δυσάρεστο. -
http://www.rallypoint.it/public/gare/50 ... grande.jpg
Να και το αυτοκινητο.Ηταν της RALLYPOINT. -
Tηλεοπτικο ρεπορταζ μετα το ατυχημα
Youtube Video
HANS