-
πατακια στον κηφισσο στα πρακτωρια απεναντι μονο 25 ευρω το σετ ,εχει για καθε μοντελο και εχει και το σημα της καθα μαρκας.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πατακια στον κηφισσο στα πρακτωρια απεναντι μονο 25 ευρω το σετ ,εχει για καθε μοντελο και εχει και το σημα της καθα μαρκας.αυτο που θα ηθελα ειναι κατι πιο σκληρο και ανθεκτικο..ειπαμε μαλακα υλικα αλλα οχι και πατακια(αν και οταν οδηγω ξυπολυτος μετα απο κανα μπανιο ειναι ευχαριστα )
δεν προκειται παντως να ασχοληθω περαιτερω με το θεμα, αφου δε φθειρεται επιπλεον
(τα υπολοιπα ειναι σε τελεια κατασταση) -
ενώ άμα είχες s tronic κύριος τώρα.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ενώ άμα είχες s tronic κύριος τώρα.μπα...απλά αποκτάς αλλού 'τρύπα'...
(Δυστυχώς ενώ έχω φωτογραφία με τα πετάλια του αυτοκινήτου, δεν φαίνεται το σημάδι που έχει κάνει το πατάκι).
Μεταξύ μας απαράδεκτο να κάνει σημάδι-ψιλοτρύπα ένα πατάκι 10 μηνών και με 14.000km στην πλάτη του.
Είπαμε...μαλακό και 'πιότητα' και premium και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αλλά όχι και να κάνει σημάδι σε λιγότερο από 1 χρόνο. -
απο audio navigation τι?
είχα δει(εδώ στο forum είχαν δώσει λινκ) κάτι εναλλακτικό για vw που έμοιαζε πάρα πολύ με το ΟΕΜ. υπάρχει κάτι τέτοιο για Audi? και λινκ αμα το ξέρετε -
AUDI A3 1.8TFSI
agorasa to idio amaxi 3port prin kati mines...kai gia na eimai eilikrinis vrika 3 teleutea kommatia prin ginei to facelift ta opoia t edinan 24000!!!kai etsi pira to proigoumeno montelo pou opos xereis ta diakosmitika allazoune...kati leptomereies.....kai etsi glitosa peripou 5000....!!!24000 me to kleidi sto xeri!!pleon den tha exei meinei kanena apothema apo t proigoumeno!!Oson afora to autokinito tora:a3 1.8tfsi 160 ps ambition 3 porto....mauro metaliko!i ekdosi ambition opoa k sto kainourio exei stadar xamilomeno amaxoma kata 15mm ,17'' zantes,spor mpaket kathismata,provolakia,....ousiastika ta vasika pragmata auta einai apo to aplo...!!!oso gia tin maska to nikel einai stadar!!!episis mprosta aerizomena esoterika diskofrena..!!
tora oso gia mixanika o kinitiras exei tin megisti ropi t apo tis 1500 strofes mexri tis 4200 h' 4500 den thimamai akrivos..!epomenos den iparxei logos na anevazeis pano apo 4000 strofes kai na to zorizeis to theoro xazo!!!exeis 140 km/h me 6 taxitita kai strofes pou den xepernoune tis 3000!!!220 teliki kai 0-100 se 8 sec kai 25,5 kg ropi!!!!Skepsou pos to type-r exei 19 kg peripou!!an kai auto den paizei rolo!!kontes sxeseis,kai athorivo.akous mono ton kinitira otan anevazeis strofes....!!!oso gia to esoteriko kai tin poiotita kataskeuis tou den paizetai!einai AUDI ,auto t leei ola!!!eixa to ford focus kai molis mpika sto a3 eipa ti mpakatela eixa!!!politeleia!!!axizei ta lefta tou an kai na to agoraseis kainourio pleon tha s paei giro sta 29000-30000!!!enas filos m pou pire t kainourio facelift 1.8tfsi quattro t pige 31-32000!!! -
Ο χρήστης A31.8tfsi έγραψε:
AUDI A3 1.8TFSIagorasa to idio amaxi 3port prin kati mines.......t 1.8tfsi quattro t pige 31-32000!!!
Προς θεού .... τα ματάκια μας . Διάβασε και κανα κανόνα
-
Χαίρεται, πήρε ο brother το α3 1.8tfsi quattro από Γερμανία και το βιβλιαράκι είναι στα Γερμανικά και είναι λίγο δύσκολη η μετάφρασή του από κάποιον που δεν ξέρει την γλώσσα . Ήθελα να ρωτήσω για το στρώσιμο του κινητήρα, τι αναφέρει το ελληνικό βιβλιαράκι (το οποίο ακόμα δεν το παρήγγειλε)..?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Χαίρεται, πήρε ο brother το α3 1.8tfsi quattro από Γερμανία και το βιβλιαράκι είναι στα Γερμανικά και είναι λίγο δύσκολη η μετάφρασή του από κάποιον που δεν ξέρει την γλώσσα . Ήθελα να ρωτήσω για το στρώσιμο του κινητήρα, τι αναφέρει το ελληνικό βιβλιαράκι (το οποίο ακόμα δεν το παρήγγειλε)..?για τα πρώτα 1500 χλμ προσοχή.... τίποτα το ιδιαίτερο. 2/3 της τελικής, ποτέ το γκάζι στο πάτωμα, αλλαγή συχνά στο κιβώτιο κι άλλα συναφή...
καλοτάξιδο...
-
Καλη χρονια σε ολους.
Εμενα πλησιαζει ο 1ος χρονος του αμαξιου (ambition-facelift,μαμισιο) και εχω αρχισει να ψαχνω για τα λαδια που πρεπει να βαλω.Ειναι πιο σωστο να βαλω 0W-40 ή 5W-30?Απο μαρκες ?(ξερω τα aral που εβαζα παλιοτερα και στο γκολφ,αλλα απο μηχανικο μεσα στην αουντι ειχα ακουσει και για τα castrol edge) -
castrol edge 5w 30
τα aral καλα ειναι , αλλα μου τα εκαιγε πιο πολυ εμενα και ανεβαζαν μεγαλυτερες θερμοκρασιες
(αν και το δικο σου μοτερ δεν εχει προβλημα με 'καψιμο' λαδιου) -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
για τα πρώτα 1500 χλμ προσοχή.... τίποτα το ιδιαίτερο. 2/3 της τελικής, ποτέ το γκάζι στο πάτωμα, αλλαγή συχνά στο κιβώτιο κι άλλα συναφή...καλοτάξιδο...
Ευχαριστώ πολύ!
-
Αξίζει ακόμα να πάρει κάποιος Α3 δν είναι παλιό μοντέλο πια ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αξίζει ακόμα να πάρει κάποιος Α3 δν είναι παλιό μοντέλο πια ;ναι ειναι παλιο, καλυτερα να περιμενεις το καινουριο που σε αντιθεση με το golf 6 θα ειναι τελειως νεο πατωμα
(του 2003 ειναι το τωρινο και ας ειμαι κοτοχος του , ειναι παλιατζουρα ) -
Ok ναι αλλά μπορώ να πω ότι μου αρέσει ακόμα και το 1.8τ quattro έχει και καλή τιμή αλλά αξίζει σε σχέση με ένα 160άρι scirroco;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ok ναι αλλά μπορώ να πω ότι μου αρέσει ακόμα και το 1.8τ quattro έχει και καλή τιμή αλλά αξίζει σε σχέση με ένα 160άρι scirroco;αν είναι να πάρεις το scirocco το '160άρι', καλύτερα Α3 1.8ΤQ
κι εγώ παρότι αγόρασα αμάξι το Α3 πριν 1,5 χρόνο (μάιο 2008), αν ήταν να αγοράσω τώρα αμάξι, θα περίμενα το νέο Α3 ή αν δεν μπορούσα να περιμένω θα έπαιρνα το αντίστοιχο Golf (σε 5θ εννοείται ).
Απόψεις βέβαια είναι αυτές.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ok ναι αλλά μπορώ να πω ότι μου αρέσει ακόμα και το 1.8τ quattro έχει και καλή τιμή αλλά αξίζει σε σχέση με ένα 160άρι scirroco;Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Α3 είναι πιο αρκετά πιο γρήγορο στην ευθεία αλλά το Ψορόκο έχει μακράν καλύτερο τιμόνι και γενικά είναι πιο καλοστημένο. Μιλάω πάντα για δικίνητα γιατί quattro A3 δεν έχω οδηγήσει αν και υποψιάζομαι ότι θα είναι όσο γτπ είναι και το S3 Mk1 γιατί φοράνε το παλιό Haldex.
-
το scirocco εχει πιο σπορ χαρακτηρα (και ισως λιγο πιο δυνατο μοτερ αυτο με τα 160, τον καβουρη ρωτα) κι εμενα μου αρεσει πιο πολυ το σουλουπι του Α3 , αλλα εξαρταται απο το τι θες..
το Α3 αλλωστε ειναι και ακριβοτερο
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ok ναι αλλά μπορώ να πω ότι μου αρέσει ακόμα και το 1.8τ quattro έχει και καλή τιμή αλλά αξίζει σε σχέση με ένα 160άρι scirroco;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Α3 είναι πιο αρκετά πιο γρήγορο στην ευθεία αλλά το Ψορόκο έχει μακράν καλύτερο τιμόνι και γενικά είναι πιο καλοστημένο. Μιλάω πάντα για δικίνητα γιατί quattro A3 δεν έχω οδηγήσει αν και υποψιάζομαι ότι θα είναι όσο γτπ είναι και το S3 Mk1 γιατί φοράνε το παλιό Haldex.
haldex 2 εχουν τα Α3 που γ@μαει, αν και στο 1.8 δεν εχει και πολυ νοημα , ισως ειναι υπερβολη για 160 μολις αλογα
το 1.8Τ εισαι σιγουρος οτι ειναι πιο δυνατος απο τον tsi 160? γιατι εχω την εντυπωση οτι συμβαινει το αντιθετο
(ασχετα αν το μεγαλυτερο μοτερ δουλευει πιο χαλαρα και πιο πολιτισμενα) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
haldex 2 εχουν τα Α3 που γ@μαεικαλή χρονιά Γιώργο
-
επισης φιλε μου
ΥΓ πρεπει να αλλαξεις σιγα σιγα avatar
AUDI A3 1.8TFSI