Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiesta, Polo ή Jazz?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiesta, Polo ή Jazz?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    27
    187
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Nέα οδηγός ψάχνει, και η short list αποτελείται από τα :

      1. Fiesta 1.250, 82 ίππων

      2. Polo 1.400

      3. Jazz 1.200

      Zητούμενα η οικονομία, αξιοπιστία, ευκολία χρήσης, σχετική ασφάλεια.
      Επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά, δυνατότητα φτιαξίματος, αεροτομές, ζαντικά 25,5 ιντσών, δυνατότητα μεταπώλησης σε 3 χρόνια κ.α. , παγερά αδιάφορα.
      Χρήση : 75% Λεκανοπέδιο και δακτύλιος, 25% μικρά ταξίδια.
      Πληρωμή μετρητοίς, δυνατότητα ανταλλαγής με το παλιό ενδιαφέρει.

      Να δω απόψεις (μόνο γι' αυτά τα 3).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Nέα οδηγός ψάχνει, και η short list αποτελείται από τα :

        1. Fiesta 1.250, 82 ίππων

        2. Polo 1.400

        3. Jazz 1.200

        Zητούμενα η οικονομία, αξιοπιστία, ευκολία χρήσης, σχετική ασφάλεια.
        Επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά, δυνατότητα φτιαξίματος, αεροτομές, ζαντικά 25,5 ιντσών, δυνατότητα μεταπώλησης σε 3 χρόνια κ.α. , παγερά αδιάφορα.
        Χρήση : 75% Λεκανοπέδιο και δακτύλιος, 25% μικρά ταξίδια.
        Πληρωμή μετρητοίς, δυνατότητα ανταλλαγής με το παλιό ενδιαφέρει.

        Να δω απόψεις (μόνο γι' αυτά τα 3).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Nέα οδηγός ψάχνει, και η short list αποτελείται από τα :

          1. Fiesta 1.250, 82 ίππων

          2. Polo 1.400

          3. Jazz 1.200

          Zητούμενα η οικονομία, αξιοπιστία, ευκολία χρήσης, σχετική ασφάλεια.
          Επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά, δυνατότητα φτιαξίματος, αεροτομές, ζαντικά 25,5 ιντσών, δυνατότητα μεταπώλησης σε 3 χρόνια κ.α. , παγερά αδιάφορα.
          Χρήση : 75% Λεκανοπέδιο και δακτύλιος, 25% μικρά ταξίδια.
          Πληρωμή μετρητοίς, δυνατότητα ανταλλαγής με το παλιό ενδιαφέρει.

          Να δω απόψεις (μόνο γι' αυτά τα 3).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Καλορίζικη η Jazzάρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Jazzια (ή Polo 1,2T)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nonos last edited by

                Το φθηνο ετσι οπως το θετεις..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Αφου θελεις το αμαξακι σου για βελτιωσουλα και τετοια προσωπικα θα κοιταζα το fiesta και μετα το polo.Πιστευω ειναι πολυ ομορφο για μικρο και ο 1.25 ειναι κομπλε για χρηση μεσα στη πολη και γενικα το fiesta και το polo τα κοβω πολυ ποιο νεανικα απο οτι ενα γεροντιστικο κουτι σαν το jazz.Εγω μιας και fordakias fiesta θα εβλεπα.Δες τιμες και συγκρινε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                    Αφου θελεις το αμαξακι σου για βελτιωσουλα και τετοια προσωπικα θα κοιταζα το fiesta και μετα το polo.Πιστευω ειναι πολυ ομορφο για μικρο και ο 1.25 ειναι κομπλε για χρηση μεσα στη πολη και γενικα το fiesta και το polo τα κοβω πολυ ποιο νεανικα απο οτι ενα γεροντιστικο κουτι σαν το jazz.Εγω μιας και fordakias fiesta θα εβλεπα.Δες τιμες και συγκρινε!

                    Επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά, δυνατότητα φτιαξίματος, αεροτομές, ζαντικά 25,5 ιντσών, δυνατότητα μεταπώλησης σε 3 χρόνια κ.α. , παγερά αδιάφορα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      j-marr last edited by

                      Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                      Αφου θελεις το αμαξακι σου για βελτιωσουλα και τετοια προσωπικα θα κοιταζα το fiesta και μετα το polo.Πιστευω ειναι πολυ ομορφο για μικρο και ο 1.25 ειναι κομπλε για χρηση μεσα στη πολη και γενικα το fiesta και το polo τα κοβω πολυ ποιο νεανικα απο οτι ενα γεροντιστικο κουτι σαν το jazz.Εγω μιας και fordakias fiesta θα εβλεπα.Δες τιμες και συγκρινε!

                      comprehension FTW

                      μάλλον jazz σε αυτόματο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        θα τα κοίταγα και τα 3. Θα έκανα test drive, θα κοίταγα όλα τα test που υπάρχουν στον τύπο και στο net και τελικά θα αγόραζα το Jazz

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          screwdriver last edited by

                          Jazz 1.200

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:

                            Επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά,** δυνατότητα φτιαξίματος**, αεροτομές, ζαντικά 25,5 ιντσών, δυνατότητα μεταπώλησης σε 3 χρόνια κ.α.

                            παγερά αδιάφορα

                            Anyway, ,
                            το Jazz θα επέλεγα,για το οικονομικό μοτέρ του και γιατί είναι πολύ πρακτικό αυτοκίνητο-mini mpv.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nrg_polini last edited by

                              Polo 1.2 tsi.

                              To fiesta μπορει να ειναι πολυ πιο ωραιο αλλα με το 1.2 εχεις οικονομια σε καυσιμα,τελη,ασφαλεια και ταυτοχρονα καλυτερες επιδοσεις, ΟΚ δεν τον ενδιαφερουν αλλα σε μια προσπεραση αυτες σε σωζουν...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                θα τα κοίταγα και τα 3. Θα έκανα test drive, θα κοίταγα όλα τα test που υπάρχουν στον τύπο και στο net και τελικά θα αγόραζα το Jazz

                                +1.
                                Ένα ψάξιμο και μια δοκιμή και των 3 πριν την τελική επιλογή του ... Jazz.

                                Προσωπική μου καταταξη στις συγκεκριμένες εκδόσεις είναι Jazz 1,2 (χώροι, αξιοπιστία, μοντέρνα εμφάνιση), Polo (σοβαρή εμφάνιση και ... δεν του βρίσκω του συγκεκριμένου κάτι άλλο εκτός απο το στανταρ ESP) και Fiesta (προσωπικά το βρίσκω άσχημο και τον κινητήρα λίγο).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Μακαρι να ειχα τα χρηματα για το jazz!!!Tα αλλα δυο για μενα δεν υπαρχουν.Εναλλακτικα i20...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Λοιπόν να τα πάρουμε από την αρχή.
                                    Τσι και λοιπά παρόμοια αποκλείονται, μιλάμε για γυναίκα που πηγαίνει το πολύ με 120 χαω στην εθνική.
                                    Το ψάξιμό της ξεκίνησε, και παρολίγο να τελειώσει με το Φιέστα και το Κόρσα. Το πρώτο της άρεσε, το δεύτερο όχι, και μάλλον θα έκλεινε το Φιέστα με το νέο έτος αν δεν με ρώταγε σαν συγγενή και σχετικά γνώστη κάποιων πραγμάτων.
                                    Εκτίμησή μου είναι ότι το Φιέστα είναι καλή επιλογή, αλλά της είπα να δει τα Πόλο και Τζαζ. Μόνο αυτά, τίποτα άλλο.
                                    Πήγε και είδε το Πόλο, δεν νομίζω ότι ενθουσιάστηκε, και απ' ότι κατάλαβα ο πωλητής της την έπεσε και για το διαβόητο DSG. Δεν πολυτσίμπησε.
                                    Δεν πήγε, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, να δει το Τζαζ το οποίο είναι και το περισσότερο προτεινόμενο στο φόρουμ.
                                    Εκτίμησή μου είναι ότι η καλύτερη σειρά επιλογής θα ήταν το Τζαζ με το Φιέστα να ακολουθεί, και τελευταίο το Πόλο με DSG .
                                    Το Τζαζ έχει άπαιχτους χώρους και ορατότητα εμπρός και πλάγια, είναι αξιόπιστο και πρακτικό. Μείον του η περιορισμένη ορατότητά του πίσω, κάποια κοστολόγια και ο Σαρακάκης.
                                    Το Πόλο είναι ολοκαίνουργιο, προσεγμένο στη λεπτομέρεια και με καλό αυτόματο. Μείον του τα κοστολόγια .
                                    Το Φιέστα κάνει τα πάντα καλά, αλλά δεν έχει τους χώρους και την πρακτικότητα του Τζαζ.
                                    Το δίλημμα είναι μεγάλο για κάποιον που θέλει απλά και μόνο να κάνει όσο το δυνατό καλύτερα και οικονομικότερα της δουλειά του για τα επόμενα 10 χρόνια, και τίποτε άλλο σχετικό με την μούρη ή τα γκάζια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Σόρρυ αν γίνομαι πιεστικός, αλλά γιατί αποκλείεται το τσι; Λιγότερα τέλη, μικρότερη κατανάλωση εφόσον δεν το πατάει, καλύτερη μεταπώληση λογικά μετά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dd_surfer last edited by

                                        Να πάει να δει και να οδηγήσει τα Fiesta και Jazz και να πάρει όποιο της αρέσει περισσότερο. Δεν υπάρχει λόγος να πάει στα 1400 κυβικά εκατοστά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kstamos last edited by

                                          **Jazz ** και από μένα μεταξύ των τριών.

                                          Γενικότερα στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται εγώ θα έβαζα στη shortlist και το i20.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Σόρρυ αν γίνομαι πιεστικός, αλλά γιατί αποκλείεται το τσι; Λιγότερα τέλη, μικρότερη κατανάλωση εφόσον δεν το πατάει, καλύτερη μεταπώληση λογικά μετά.

                                            Κοστολογικώς 90% , υποψίες περί αξιοπιστίας 10% .
                                            Έχει π.χ. προσφορά για Φιέστα με 13.500 φορτωμένο κάργα και τους έχει βάλει να κοιτάξουν αν μπορούν να πάρουν και την παλιά ψαροκασσέλα για ανταλλαγή.
                                            Επίσης δεν το πατάει, την περνάνε και τα χιλιάρια Τσέρι, τα πάλαι ποτέ Βολιώτικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr