-
Ο χρήστης takis_ έγραψε:
Καλησπερα παιδια...
Θελω να ρωτησω κατι,δε ξερω και πολλα γιαυτο ζηταω τη γνωμη σας....
Μπορουμε να βαλουμε καλοριφερ στο αυτοκινητο χωρις να δουλευει το κλιματιστικο?Δλδ να εχω ζεστη απο τη μηχανη ειτε κρυο απο τον αερα που ερχεται απεξω!Και κατα ποσο το θελω ζεστο ή κρυο το ελεγχω απο τη θερμοκρασια?Υποψην εχω ηλεκτρονικο κλιματισμο με οθονη γραφικων.Νομιζω αν δε κανω λαθος(διορθωστεμε αν ειναι..)οταν γραφει eco σημαινει οτι ειναι μονο αερας και οχι κλιματιστικο?και οπως ειπα με τη θερμοκρασια επιλεγω κατα ποσο θα ειναι ζεστος η κρυος(ειτε ερχεται απο τη μηχανη ειτε απεξω)?
Και οταν πατας το κουμπι για να ξεθολωσουν τα τζαμια εκει δουλευει τι κλιματιστικο ή οχι?
Σα ευχαριστω....Όπως τα λες είναι (θεωρώντας 'κλιματιστικό' το κομπρέσορα).
Οταν γράφει ECO είναι απενεργοποιημένος. Και έχεις ζεστό απο τη μηχανή και κρύο όσο ο εξωτερικός αέρας.
Το κούμπι για να ξεθολώσουν τα τζάμια δεν είναι τίποτα άλλο από το να βγάζει ζεστό αέρα από τις γρύλιες του παρμπριζ κυρίως και τις πλαινές με τον ανεμιστήρα στο max (είτε με ΕCO ειτε όχι).
Σε βροχερές μέρες αν θες να βγάλεις γρήγορα την υγρασία από μέσα, θα σου πρότεινα πάντως να έχεις ενεργοποιημένο τον κομπρέσορα (ECO OFF). Κάνει καλύτερη δουλειά έτσι. -
ολα τα opel astra απο το 2000 και πανω ειναι 16v
o Z14XEP ΕΙΝΑΙ 16V -
Από χθές αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το παράθυρο οδηγού. Όταν πατάω να ανέβει ξαφνικά στη διαδρομή σταματάει και κατεβαίνει λίγο κάτω. Αν δεν το ανεβάσω με τον αυτόματο τρόπο αλλά σιγά σιγά κατορθώνω και κλείνει. Παρατήρησα ότι κατά τη διαδρομή που ανεβαίνει κάποια στιγμή το παράθυρο 'κλωτσάει' λίγο μπροστά και τότε σταματάει. Αν κρατήσω λίγο το τζάμι με το χέρι λειτουργεί κανονικά. Ξέρετε τι μπορεί να φταίει και πόσο το κόστος επισκευής;
-
viewtopic.php?f=5&t=39366
Αναφέρονται πιθανές αιτίες σε παρόμοιο πρόβλημα. Ή κολλάει στο λάστιχο ή έχει κάποιο προβληματάκι ο διακόπτης ή το μοτέρ.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Εάν είναι κλίμα και όχι αυτόματο air condition τότε υπό συνθήκες δεν χρειάζεται καν την μηχανή αναμένη.Εάν έχεις κλίμα , έλεγξε με την Opel το panel μήπως κάτι συμβαίνει σε αυτό. Εάν είναι panel ετοιμάσου για κανά 500άρι ( κόστος καινούριου ανταλλακτικού ).
Ρε παιδια ημαρτον με την Opel μου είπαν οτι ειναι ο συμπιεστής και οτι το κοστος αλλαγής ειναι **950 **Ευρώ
Πάνε καλά ;Ουτε η Mercedes δεν εχει τέτοιες τιμές..
Εννοειται οτι θα κοιτάξω αλλου (επισης εννοειται οτι το επόμενο αυτοκίνητο δεν θα ειναι Opel )
Κανενα καλο συνεργειο Opel μιας και το τουτου ειναι εκτος εγγύησης ;
-
Ο χρήστης babakos έγραψε:
Εάν είναι κλίμα και όχι αυτόματο air condition τότε υπό συνθήκες δεν χρειάζεται καν την μηχανή αναμένη.
Εάν έχεις κλίμα , έλεγξε με την Opel το panel μήπως κάτι συμβαίνει σε αυτό. Εάν είναι panel ετοιμάσου για κανά 500άρι ( κόστος καινούριου ανταλλακτικού ).
Ρε παιδια ημαρτον με την Opel μου είπαν οτι ειναι ο συμπιεστής και οτι το κοστος αλλαγής ειναι **950 **Ευρώ
Πάνε καλά ;Ουτε η Mercedes δεν εχει τέτοιες τιμές..
Εννοειται οτι θα κοιτάξω αλλου (επισης εννοειται οτι το επόμενο αυτοκίνητο δεν θα ειναι Opel )
Στην Μερσεντες ειναι πιο ακριβο.Ειναι σιγουρα χαλασμενος;Δεν 'παιζει' μεταχειρισμενος ή απο το εμποριο;
-
Τελικα αλλαξε η διαγνωση Δεν ειναι ο συμπιεστης αλλα η εβαπορέτα του καλοριφέρ (δεν εχω ιδέα τι ειναι, αν μπορει να βοηθησει καποιος...)
Το ψάχνω για τιμές...
-
Ο χρήστης babakos έγραψε:
Τελικα αλλαξε η διαγνωση Δεν ειναι ο συμπιεστης αλλα η εβαπορέτα του καλοριφέρ (δεν εχω ιδέα τι ειναι, αν μπορει να βοηθησει καποιος...)Το ψάχνω για τιμές...
εάν εννοείς το κλαπέτο που ανοιγοκλείνει για να ρυθμίσει την ροή , λογικά όλο το σετ είναι κανά 100άρι.
Πάντως η λογική ότι ο συμπιεστής κάνει 950 άρα δεν ξαναπαίρνω όπελ δεν πολυστέκει.
έλεγξες πόσο κάνει σε άλλες μάρκες ; Έλεγξες τι είδους είναι ο συμπιεστής που παίρνεις ; προφανώς και η όπελ από κάπου τον αγοράζει και ο ίδιος ο συμπιεστής έχει ένα κόστος.
Στο ebay πάντως βρίσκεις με κανά 200άρι ή κάπου εκεί.
-
Ο χρήστης babakos έγραψε:
Τελικα αλλαξε η διαγνωση Δεν ειναι ο συμπιεστης αλλα η εβαπορέτα του καλοριφέρ (δεν εχω ιδέα τι ειναι, αν μπορει να βοηθησει καποιος...)Το ψάχνω για τιμές...
Ειναι σαν το ψυγειο του νερου που ειναι στην μηχανη αλλα σε πιο μικρο μεγεθος.
Φαντασου να ειχες αλλαξει συμπιεστη.
-
Ειμαι καινουργιος στο forum και θα ηθελα να επαναφερω την συζητηση σχετικα με την σταθμη λαδιου του astra. Εχω ενα 1400cc μοντ. 2007 βενζινοκηνητηρας και ενω στο manual γραφει οτι η σταθμη λαδιου στον δεικτη πρεπει να ειναι περιπου στο 1/2 με 3/4, στην opel το γεμιζουν μεχρι το max. ξερει κανεισ να μου πει τι παιζει και που πρεπει να ειναι η σταθμη λαδιου στον δεικτη?
-
Καλησπέρα,
Μετά από 3 έτη (παρά 4 μήνες) η μπαταρία του Άστρα Η 1.4 άρχισε να παραδίδει το πνεύμα μάλλον......καμιά πρόταση καλή??
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Μετά από 3 έτη (παρά 4 μήνες) η μπαταρία του Άστρα Η 1.4 άρχισε να παραδίδει το πνεύμα μάλλον......καμιά πρόταση καλή??
Με τις μπαταρίες της Opel (1,6 εγώ ) δεν είχα θέμα. Ζήτα μόνο να σου βάλουν αυτήν που βάζουν στα 1,6 που νομίζω δίνει περισσότερα Ah και δεν πέφτει γρήγορα. Εγώ άλλαξα μπαταρία προληπτικά στα 4 χρόνια.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Καλησπέρα,
Μετά από 3 έτη (παρά 4 μήνες) η μπαταρία του Άστρα Η 1.4 άρχισε να παραδίδει το πνεύμα μάλλον......καμιά πρόταση καλή??
Με τις μπαταρίες της Opel (1,6 εγώ ) δεν είχα θέμα. Ζήτα μόνο να σου βάλουν αυτήν που βάζουν στα 1,6 που νομίζω δίνει περισσότερα Ah και δεν πέφτει γρήγορα. Εγώ άλλαξα μπαταρία προληπτικά στα 4 χρόνια.
Thanks......με περισσότερα Ah κι εγώ σκεφτόμουν να βάλω....
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Καλησπέρα,
Μετά από 3 έτη (παρά 4 μήνες) η μπαταρία του Άστρα Η 1.4 άρχισε να παραδίδει το πνεύμα μάλλον......καμιά πρόταση καλή??
Με τις μπαταρίες της Opel (1,6 εγώ ) δεν είχα θέμα. Ζήτα μόνο να σου βάλουν αυτήν που βάζουν στα 1,6 που νομίζω δίνει περισσότερα Ah και δεν πέφτει γρήγορα. Εγώ άλλαξα μπαταρία προληπτικά στα 4 χρόνια.
Καλησπέρα,
Τελικά σήμερα με άφησε το αμάξι εντός πόλεως, 1 μέρα πριν την αλλαγή της (προγραμματισμένο). Πήρα μια από τα Alex Pack και την άλλαξα ο ίδιος....
Η παλιά ήταν 12V 44Ah 210A κλειστού τύπου και είχε γίνει μαύρη η ένδειξη στο ειδικό 'ματάκι' της. Η καινούργια είναι 12V 45Ah 360A κλειστού τύπου και αυτή, πιστεύω καλύτερη....
-
Παιδιά γεια και χαρά. Είμαι κι εγώ κάτοχος opel astra H μοντέλο 2004. εχω αλλάξει 2 φορές καρτα cim αλλα η κόρνα κάνει ξανά τα ίδια. Αυτή τη φορά έστειλα email στη γερμανία γιατί λόγω αγανάκτισης εχω πάει 7 φορές στιν αντιπροσωπεία για το ίδιο πρόβλημα. Αν κάποιος έχει εμπειρία στο θέμα ή κάποια λύση έστω, παρακαλώ να απαντήσει. Επίσης αν υπάρχει λύση για τους τριγμούς στο καντραν..
Ευχαριστώ,,,,
-
Μια καλωδιωση στο τιμονι ειναι με κόστος 15 ευρω
-
Καταρχην σ’ευχαριστώ για την απάντηση. Την τελευταια φορά που πήγα μου αλλάξανε ακριβώς αυτή την καλωδίωση που λες και είπαν οτι το πρόβλημα θα λυθεί. Παρόλα αυτα το πρόβλημα παρέμεινε, γι’αυτο έχω αγανακτήσει....Μήπως να το δει εξωτερικός ηλεκτρολόγος επιτέλους?? Λέω εγώ....
-
Φίλε μου θα πρέπει να είναι πολύ τρόμπες εκεί που πας (αν είναι οι ίδιοι κάθε φορά), μιας και το προβλημα με την cim είνα στανταρ στα πρώτα αστρα και το ξέρουν/λύνουν όλοι με την μία.
Δε δοκιμάζεις καλύτερα κανενα άλλο αντιπρόσωπο?
Για το τρίξιμο στο καντραν το πιθανότερο είναι να έχει χαλαρώσει το δακτυλίδι στο ταχύμετρο/στροφόμετρο. Κράτα το με το χέρι να δεις αν είναι αυτό και πίεσε το. Αλλιως παίζει να είναι στο πάνω-πίσω μέρος του καντράν που μπαίνει στο ταμπλο. Δεν είναι τιποτα. -
ειμαι κατοχος προσφατα ενος οπελ αστραΗ sw .
θελω να βαλω μπαρες οροφης, ξερει κανεις μαγαςι στα βορεια προαστια της αθηνας, και περιπου κοστος? ευχαριστω. -
Στην Opel οι τιμές πάνε στον Θεό ίσως και πιο πάνω ( για το 5θ είχα ρωτήσει και ήθελα περίπου 700€ ).
Ρώτα εδώ : http://www.georgakopoulos.gr/ , πάρε και έναν κατάλογο Αθηνών : http://www.guide-of-athens.gr/list.php?category=7.
Opel Astra 2004 (H)