-
Ο πατέρας μου ήταν πάντα της γαλλικής σχολής.Το 1986 πήρε ένα Peugeot 104 του 1975 και το έδωσε για απόσυρση το 1992.Τότε πήρε ένα Citroen AX.Μετά απο 18 χρόνια όμως,θέλει να πάρει καινούριο αμάξι.Διαθέτει 9500€ και άλλα 1000-1200 που θα πάρει πουλώντας το ΑΧ.Τα κορεάτικα δεν τα εμπιστεύεται,έχει οδηγήσει και το Getz μου και δεν το θεωρεί καλό και είδε το Dacia Sandero.Είναι μια καλή επιλογη για αυτόν και την ηλικία του(50);Η θα ήταν καλύτερο κάτι άλλο;
Θα το οδηγάει και η μάνα μου γιαυτο να είναι και εύκολο αμάξι.Η μάνα μου είναι 45 btw. -
Ο πατέρας μου ήταν πάντα της γαλλικής σχολής.Το 1986 πήρε ένα Peugeot 104 του 1975 και το έδωσε για απόσυρση το 1992.Τότε πήρε ένα Citroen AX.Μετά απο 18 χρόνια όμως,θέλει να πάρει καινούριο αμάξι.Διαθέτει 9500€ και άλλα 1000-1200 που θα πάρει πουλώντας το ΑΧ.Τα κορεάτικα δεν τα εμπιστεύεται,έχει οδηγήσει και το Getz μου και δεν το θεωρεί καλό και είδε το Dacia Sandero.Είναι μια καλή επιλογη για αυτόν και την ηλικία του(50);Η θα ήταν καλύτερο κάτι άλλο;
Θα το οδηγάει και η μάνα μου γιαυτο να είναι και εύκολο αμάξι.Η μάνα μου είναι 45 btw. -
Ο πατέρας μου ήταν πάντα της γαλλικής σχολής.Το 1986 πήρε ένα Peugeot 104 του 1975 και το έδωσε για απόσυρση το 1992.Τότε πήρε ένα Citroen AX.Μετά απο 18 χρόνια όμως,θέλει να πάρει καινούριο αμάξι.Διαθέτει 9500€ και άλλα 1000-1200 που θα πάρει πουλώντας το ΑΧ.Τα κορεάτικα δεν τα εμπιστεύεται,έχει οδηγήσει και το Getz μου και δεν το θεωρεί καλό και είδε το Dacia Sandero.Είναι μια καλή επιλογη για αυτόν και την ηλικία του(50);Η θα ήταν καλύτερο κάτι άλλο;
Θα το οδηγάει και η μάνα μου γιαυτο να είναι και εύκολο αμάξι.Η μάνα μου είναι 45 btw. -
Ελαφρός μεταχειρισμένο 207,206 η clio.
-
Καλη επιτυχία με ότι αμάξι και αν επιλέξετε (καλό θα ήταν να τα έβλεπε από κοντά και ο ίδιος για να αποφασίσει)...
Τα Κορεάτικα που δεν εμπιστεύεται είναι απείρως πιο αξιόπιστα από τα Γαλλικά της κατηγορίας αυτής (οικονομικό αυτοκίνητο)...
αλλά και μάλλον τα 1000-1200 που σκέφτεται να πάρει από αυτοκίνητο 18ετίας...είναι αισιόδοξο (ή μάλλον υπεραισιόδοξο) σενάριο... καθώς μάλλον στα 700-900 ευρώ θα κινηθεί μην πώ και πιο κάτω!... δες και αντίστοιχη αγγελία...και με πιο 'καινούριο' αυτοκίνητοhttp://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10
-
Το οτι τα κορεάτικα είναι πολύ πιο αξιόπιστα,όπως και τα γιαπωνέζικα το ξέρω.Έχω Hyundai Getz του 2006 με 38000 χιλιόμετρα και δεν μου έχει βγάλει ποτέ κανένα πρόβλημα.Το ΑΧ πιάνει 1000 ευρω πιστεύω.Μπες στο car.gr και κοίτα για Citroen AX.Yπάρχουν μερικά 1400αρια σαν κιαυτο του πατέρα μου με τιμη 1000 ευρω.Άμα σου πω οτι αυτο του πατέρα μου έχει 168000 χιλιόμετρα και έχει συναγερμό,κεντρικό κλείδωμα,ηχοσύστημα sony,2 ηλεκτρικά παράθυρα,ζάντες αλουμινίου,προβολέις ομίχλης και το αγωνιστικό τιμόνι του ΑΧ,μπορεί να πιάσει και κάτι παραπάνω.
-
Εγώ πάντως σε αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα το δοκιμασμένο ACCENT που προσφέρει πολλά και είναι και 16V...
-
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η τιμή που λένε ότι ζητάνε δεν σημαίνει πως θα πουληθεί και τόσο.
Πλέον σε εκείνα τα χρήματα (1000-1500€) βρίσκει κανείς Saxo, γιατί να προτιμήσει το AX;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η τιμή που λένε ότι ζητάνε δεν σημαίνει πως θα πουληθεί και τόσο.Πλέον σε εκείνα τα χρήματα (1000-1500€) βρίσκει κανείς Saxo, γιατί να προτιμήσει το AX;
Tου πατέρα μου όμως έχει πολλά εξτρα.Δεν έχει αιρκοντισιον βέβαια.Εγώ του είπα να πάρει το Hyundai Getz.Ίσως και να αλλάξει γνώμη.Το Accent δεν το θέλει γιατί είναι 4θυρο σενταν.Α ρε Hyundai που εβγαζες το Excel και τις δυο πρώτες γενιές του Accent σε 3θυρο,5θυρο και 4θυρο και η τρίτη γενιά βγαίνει μόνο σε 4θυρο.
Με την ευκαιρία,έχει προσέξει κανέις οτι το ανανεωμένο Accent 2ης γενιάς (2003-2006)δεν εισήχθησε σε σενταν,αλλά μόνο σε χατσμπακ; -
Ο χρήστης GreekManiac έγραψε:
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η τιμή που λένε ότι ζητάνε δεν σημαίνει πως θα πουληθεί και τόσο.
Πλέον σε εκείνα τα χρήματα (1000-1500€) βρίσκει κανείς Saxo, γιατί να προτιμήσει το AX;
Tου πατέρα μου όμως έχει πολλά εξτρα.Δεν έχει αιρκοντισιον βέβαια.Εγώ του είπα να πάρει το Hyundai Getz.Ίσως και να αλλάξει γνώμη.Το Accent δεν το θέλει γιατί είναι 4θυρο σενταν.Α ρε Hyundai που εβγαζες το Excel και τις δυο πρώτες γενιές του Accent σε 3θυρο,5θυρο και 4θυρο και η τρίτη γενιά βγαίνει μόνο σε 4θυρο.
Με την ευκαιρία,έχει προσέξει κανέις οτι το ανανεωμένο Accent 2ης γενιάς (2003-2006)δεν εισήχθησε σε σενταν,αλλά μόνο σε χατσμπακ;Πίστεψέ με φίλε μου, τα έξτρα δεν παίζουν σχεδόν κανένα ρόλο στην τιμή...παρά μόνο ίσως του 'κράχτη' για να βρείς αγοραστή... οι τιμές έχουν πάρει τον κατήφορο...και λογικό είναι... 18 χρόνων αυτοκίνητο είναι... ένα σετ λάστιχα, ένα σετ αμορτισέρ και τα τέλη κυκλοφορίας...φτάνουν και περισσεύουν... σε αυτά τα μοντέλα 'φεύγουν' πιο εύκολα τα 'χιλιαράκια'
Το Getz που του είπες είναι το παλιό μοντέλο...γιατί να μην κοιτάξει το i20; -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η τιμή που λένε ότι ζητάνε δεν σημαίνει πως θα πουληθεί και τόσο.
Πλέον σε εκείνα τα χρήματα (1000-1500€) βρίσκει κανείς Saxo, γιατί να προτιμήσει το AX;
Tου πατέρα μου όμως έχει πολλά εξτρα.Δεν έχει αιρκοντισιον βέβαια.Εγώ του είπα να πάρει το Hyundai Getz.Ίσως και να αλλάξει γνώμη.Το Accent δεν το θέλει γιατί είναι 4θυρο σενταν.Α ρε Hyundai που εβγαζες το Excel και τις δυο πρώτες γενιές του Accent σε 3θυρο,5θυρο και 4θυρο και η τρίτη γενιά βγαίνει μόνο σε 4θυρο.
Με την ευκαιρία,έχει προσέξει κανέις οτι το ανανεωμένο Accent 2ης γενιάς (2003-2006)δεν εισήχθησε σε σενταν,αλλά μόνο σε χατσμπακ;Πίστεψέ με φίλε μου, τα έξτρα δεν παίζουν σχεδόν κανένα ρόλο στην τιμή...παρά μόνο ίσως του 'κράχτη' για να βρείς αγοραστή... οι τιμές έχουν πάρει τον κατήφορο...και λογικό είναι... 18 χρόνων αυτοκίνητο είναι... ένα σετ λάστιχα, ένα σετ αμορτισέρ και τα τέλη κυκλοφορίας...φτάνουν και περισσεύουν... σε αυτά τα μοντέλα 'φεύγουν' πιο εύκολα τα 'χιλιαράκια'
Το Getz που του είπες είναι το παλιό μοντέλο...γιατί να μην κοιτάξει το i20;Το i20 ξεκινάει απο τα 11.000ευρω.Ο πατέρας μου έχει 9500 και δεν ξέρει πόσα θα βγάλει απο το ΑΧ.Άλλες προτάσεις δεν υπάρχουν.Το 206+ το είδε γιατί γνωστός του δουλεύει στην Peugeot και πέρασε απο την έκθεση και το τεσταρε.Δεν του άρεσε και πράγματι,δεν αξίζει τα λεφτά του.To Chevrolet Aveo,ούτε να το σκέφτεται.Πέρυσι είχε δοκιμάσει ένα απο τα πρώτα που είχαν έρθει και το χαρακτήρισε 'πολύ επικίνδυνο' απο την οδική συμπεριφορά του.Τότε πάμε σε μεταχειρισμένα.Υπόψιν οτι το αμάξι θα το αγοράσει απο την νεα χρονια.
-
1ον αν βρεις saxo με 1000-1500e εχει φαει 2 στουκες και εχει αλλαξει φλατζα 5 φορες ενω σιγουρα θα εχει απο 150-200kkm...
2ον απο το ax 500-900 το πολυ ευρω θα παρεις και αριστο να ειναι..εδω το πολυ πολυ να παρω 2000e απο το zx ,αν το θελησω, που ειναι αριστο πραγματικα και με 130000km...Στο θεμα μας..Μια χαρα τα κορεατικα και πιθανον πιο αξιοπιστα αλλα σε θεματα ενεργητικης ασφαλειας ειναι ακομα πισω..Αφου λες οτι εχει μαθει και με γαλλικα που ως γνωστον δυσκολα αλλαζεις μετα τοτε κανα 206,307 1.6 16v ακομα και xsara 1.6 16v για μεταχειρισμενα..Μιλαω για αυτοκινητα 4-8 χρονων..Ακομα ακομα και το 207 που καποιος ειπε σα μεταχειρο με τον 1.4 και τα 95 αλογα ειναι λουκουμι και μιλαμε και για πολυ καινουργιο αυτοκινητο..Στα καινουργια καλο το dacia αλλα ειναι το προηγουμενο clio και νομιζω οτι οι παραπανω μου προτασεις ειναι καλυτερες απο αυτο...Ιδιως το 207 σε σχεση με το sandero...
Να κοιταξει και εκτος γαλλιας παντως υπαρχουν καλες λυσεις.. -
Ξέρει οτι το sandero είναι το Clio II,αλλά το κοίταζε σαν μια πιο οικονομική λύση.Αυτο που εγώ θεωρώ πραγματική κοροιδία είναι το 206+ γιατί με 1000 ευρω παραπάνω παίρνεις 207 που είναι πολύ καλύτερο απο όλες τις πλευρές.Αυτό με την ασφάλεια(ενεργητική+παθητική)
ισχύει όχι μόνο για τα κορεάτικα αλλά και για τα γιαπωνέζικα,όχι όμως σε τόσο μεγάλο βαθμο. -
To 206+ οντως ειναι ακριβο ,και ναι ειναι οικονομικοτατη λυση το sandero και δοκιμασμενη....Απλα στα 9 χιλιαρικα στα μεταχειρισμενα γαλλικα 5ετιας που εχουν και μια Α απαξιωση θα βρεις παπαδες πιστευω..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
To 206+ οντως ειναι ακριβο ,και ναι ειναι οικονομικοτατη λυση το sandero και δοκιμασμενη....Απλα στα 9 χιλιαρικα στα μεταχειρισμενα γαλλικα 5ετιας που εχουν και μια Α απαξιωση θα βρεις παπαδες πιστευω..Σίγουρα από Xsara μέχρι και Megane II... και πολλά πολλά ακόμα!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
To 206+ οντως ειναι ακριβο ,και ναι ειναι οικονομικοτατη λυση το sandero και δοκιμασμενη....Απλα στα 9 χιλιαρικα στα μεταχειρισμενα γαλλικα 5ετιας που εχουν και μια Α απαξιωση θα βρεις παπαδες πιστευω..Είναι όμως και τα τέλη κυκλοφορίας...οπότε απο 2005 και μετά.
-
Mιά χαρά είναι το Sandero. Άνετο, οικονομικό, με λίγα τέλη και με τριετή εγγύηση. Το είχα ψάξει την Άνοιξη για το ΜΡV της Dacia, όμως λόγω προσφοράς του ΦΠΑ, που έκανε τότε η Renault, κατέληξα στο Scenic. Πιστεύω ότι δε συγκρίνεται με κανένα μεταχειρισμένο και προσωπικά δε θα διάλεγα αντ΄αυτού κανένα κορεάτικο. Ας το οδηγήσει ο ίδιος για να αποκομίσει δική του γνώμη. Ακούγοντας τον έναν και τον άλλο, που ούτε καν το έχουν δει ή το μόνο που ξέρουν για το κάθε αυτοκίνητο είναι τα δήθεν test των 'αντικειμενικών' του χώρου, δε μπορεί να βγάλει συμπέρασμα.
Πριν κανένα μήνα, απ΄ότι ξέρω, είχανε ξεμείνει ακόμα μερικά με προσφορά του ΦΠΑ και συν το ώφελος της απόσυρσης παίζανε γύρω στα 7.000, τιμή διόλου ευκαταφρόνητη. Αν δε σταματούσε ο θεσμός της απόσυρσης, το άθλιο Accent της οικογένειας θα είχε δώσει τη θέση του σε ένα Sandero... -
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
Mιά χαρά είναι το Sandero. Άνετο, οικονομικό, με λίγα τέλη και με τριετή εγγύηση. Το είχα ψάξει την Άνοιξη για το ΜΡV της Dacia, όμως λόγω προσφοράς του ΦΠΑ, που έκανε τότε η Renault, κατέληξα στο Scenic. Πιστεύω ότι δε συγκρίνεται με κανένα μεταχειρισμένο και προσωπικά δε θα διάλεγα αντ΄αυτού κανένα κορεάτικο. Ας το οδηγήσει ο ίδιος για να αποκομίσει δική του γνώμη. Ακούγοντας τον έναν και τον άλλο, που ούτε καν το έχουν δει ή το μόνο που ξέρουν για το κάθε αυτοκίνητο είναι τα δήθεν test των 'αντικειμενικών' του χώρου, δε μπορεί να βγάλει συμπέρασμα.
Πριν κανένα μήνα, απ΄ότι ξέρω, είχανε ξεμείνει ακόμα μερικά με προσφορά του ΦΠΑ και συν το ώφελος της απόσυρσης παίζανε γύρω στα 7.000, τιμή διόλου ευκαταφρόνητη. Αν δε σταματούσε ο θεσμός της απόσυρσης, το άθλιο Accent της οικογένειας θα είχε δώσει τη θέση του σε ένα Sandero...Δυστυχώς είναι 1400 κυβικα με την παλιά απόδοση(80 αλογα αν δεν απατώμαι).Και με τα μέτρα της κυβέρνησης του Γιωργάκη μετά απο μερικά χρόνια θα θέλει 300 ευρω.Στο εξωτερικό πουλαέι πολυ καλα.Απ΄την αλλη,απο που και ως που αθλιο το αξεντ;Ποιάς χρονολογίας είναι;
-
Εγώ πάντως καλοβλέπω το Sandero Stepway...σε ασημένιο χρώμα...
Με 11.000euro ένα αυτοκίνητο που και όμορφο είναι μέσα-έξω, πάει παντού και είναι 1600κυβικά...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ πάντως καλοβλέπω το Sandero Stepway...σε ασημένιο χρώμα...Με 11.000euro ένα αυτοκίνητο που και όμορφο είναι μέσα-έξω, πάει παντού και είναι 1600κυβικά...
Nαι,Dacia Sandero Stepway rules.Αλλά και αυτό με τον παλιο 1.6 8v με 90 άλογα.Απορώ γιατί η Renault έβαλε όλους τους κινητήρες 15-20 χρονων στα Dacia.Aλλα πολυ καλή προσπάθεια.Καμία σχέση με τα Ντατσια των 70's και 80's.
Σχετικά με Dacia Sandero