-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...
Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...
Το βαρετο αυτοκινητο το κανει ο οδηγος φιλε. Ελεος πια!
-
Nαι, καλά.
Εντάξει, εγώ την βρίσκω και με yugo άμα λάχει, αλλά ένα focus πχ είναι απείρως πιο ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης mathewgx έγραψε:
Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...
Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...
Το βαρετο αυτοκινητο το κανει ο οδηγος φιλε. Ελεος πια!
Τί άλλο θα ακούσουμε πια...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Nαι, καλά.Εντάξει, εγώ την βρίσκω και με yugo άμα λάχει, αλλά ένα focus πχ είναι απείρως πιο ενδιαφέρον.
Στην ταχύτητα σαπίσματος?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τί άλλο θα ακούσουμε πια...
Θα ακουσεις οτι σε μεσες ακρες εχει ενα δικιο σε αυτο που λεει... οποτε μην αδικα....
-
Ο χρήστης mathewgx έγραψε:
Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...
Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...
Το βαρετο αυτοκινητο το κανει ο οδηγος φιλε. Ελεος πια!
φερτε τους παπαδες και τα θυμιατα.....
-
Το πιο διασκεδαστικό αμάξι το κάνουν τα ακραία ακραία θετικά σχόλια στα διάφορα αυτοκινιτιστικά forums στο internet,
καθώς και τα λεφτά του marketing που πέφτουν για να γραφούν κολακευτικά ρεπορτάζ τη στιγμή του λανσαρίσματος ενός νέου μοντέλου.
Μετά όσο περνάει ο καιρός, η χρηματοδότηση φθίνει και μαζί φθίνουν και τα κολακευτικά ρεπορτάζ... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τί άλλο θα ακούσουμε πια...
Θα ακουσεις οτι σε μεσες ακρες εχει ενα δικιο σε αυτο που λεει... οποτε μην αδικα....
Διαφωνώ κάθετα. Και δεν το λέω από περιοδικά και συγκριτικά. Μιλάω για παρόμοια αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει γρήγορα και είχαν διαφορές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τί άλλο θα ακούσουμε πια...
Θα ακουσεις οτι σε μεσες ακρες εχει ενα δικιο σε αυτο που λεει... οποτε μην αδικα....
Διαφωνώ κάθετα. Και δεν το λέω από περιοδικά και συγκριτικά. Μιλάω για παρόμοια αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει γρήγορα και είχαν διαφορές.
Το αστειο θα ηταν διαφορετικα αμαξια να μην εχουν διαφορες...
Την διαφορα ομως την κανει και ο οδηγος. Συνηθως με μια δυο βολτες κανεις δεν μπορει να εκτιμησει πραγματικα το αμαξι γιατι απλα δεν το ξερει! Και γω αυτο το λεω οντας κατοχος ενος μαλλον αδιαφορου αμαξιου με ελαφρυ τιμονι κλπ... το οποιο απαξ και το μαθεις (που δεν γινεται εν μια νυκτι), εχει ποιο πολυ driving fun απο τεμεκ στημενα, πολλαπλους και βαρια τιμονια... Δεν θα γραψει νουμερα, θα σε διασκεδασει ομως!Υπο αυτη την εννοια τα οποια θετικα-αρνητικα σχολια των γκουρου... τα λαμβανω υποψιν, εχουν καποια δοση αληθειας, δεν αποτελουν ομως κανονα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τί άλλο θα ακούσουμε πια...
Θα ακουσεις οτι σε μεσες ακρες εχει ενα δικιο σε αυτο που λεει... οποτε μην αδικα....
Διαφωνώ κάθετα. Και δεν το λέω από περιοδικά και συγκριτικά. Μιλάω για παρόμοια αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει γρήγορα και είχαν διαφορές.
Συμφωνω , αλλα οι περισσοτεροι που θα παρουν ενα opel astra η' golf η' focus , δεν θα το παρουν για να παιξουν στο οριο. Καλο ειναι να κρινουμε αυτα τα αυτοκινητα με τα δεδομενα της κατηγοριας τους. Τωρα αν καποιο (π.χ. focus) προσφερει επιπλεον συγκινησεις στον οδηγο , ειναι σιγουρα προτερημα για καποιους αλλα αδιαφορο για καποιους αλλους (η αποψη μου για τους περισσοτερους , διορθωστε με αν ακνω λαθος).
-
Να κανω και μια ερωτηση , για να επανελθουμε στο θεμα μας.
Για ποιο λογο να προτιμησει καποιος opel astra 1.6 απο το 1.4T ; Θελω να πω , αφου ειναι σχεδον στην ιδια τιμη , τι πλεονεκτηματα θα ειχε ο 1.6 με 25αλογα λιγοτερα απο τον 1.4T ;
Και επισης, στο ελληνικο site της opel λεει οτι ο απλος 1.4 εχει 90PS , αυτο σε ποσα αλογα μεταφραζεται ;
-
Είναι για όσους δεν αρέσκονται στους κινητήρες turbo (φόβος για αξιοπιστία, ενόχληση από τα τινάγματα του turbo, κόστος ενδεχομένως). Η VW πούλαγε για καιρό τους FSI 1,6 παράλληλα με τους TSI για τους ίδιους λόγους.
Για το σουλούπι του: μου φαίνεται σαν να το μαλάκωσαν λίγο, να το έκαναν πιο 'οικογενειακό', πιο 'γιαπωνέζικο' ίσως.
-
Ο χρήστης mathewgx έγραψε:
Να κανω και μια ερωτηση , για να επανελθουμε στο θεμα μας.Για ποιο λογο να προτιμησει καποιος opel astra 1.6 απο το 1.4T ; Θελω να πω , αφου ειναι σχεδον στην ιδια τιμη , τι πλεονεκτηματα θα ειχε ο 1.6 με 25αλογα λιγοτερα απο τον 1.4T ;
Και επισης, στο ελληνικο site της opel λεει οτι ο απλος 1.4 εχει 90PS , αυτο σε ποσα αλογα μεταφραζεται ;
http://www.statman.info/conversions/power.html
Σε 89hp! ΟΙ μονάδες μέτρησης ps/hp είναι σχεδόν ίδιες, όπως βλέπεις και από τα νούμερα.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Να κανω και μια ερωτηση , για να επανελθουμε στο θεμα μας.
Για ποιο λογο να προτιμησει καποιος opel astra 1.6 απο το 1.4T ; Θελω να πω , αφου ειναι σχεδον στην ιδια τιμη , τι πλεονεκτηματα θα ειχε ο 1.6 με 25αλογα λιγοτερα απο τον 1.4T ;
Και επισης, στο ελληνικο site της opel λεει οτι ο απλος 1.4 εχει 90PS , αυτο σε ποσα αλογα μεταφραζεται ;
http://www.statman.info/conversions/power.html
Σε 89hp! ΟΙ μονάδες μέτρησης ps/hp είναι σχεδόν ίδιες, όπως βλέπεις και από τα νούμερα.
Βασικά γράψε λάθος, 90 άλογα είναι, τα 89 προκύπτουν σε U.K μονάδα μέτρησης των αλόγων, δεν ξέρω για ποιό λόγο, μπορείς να το ψάξεις!
Όλα τα νούμερα αναφέρονται σε ιπποδύναμη στον στρόφαλο και όχι στον τροχό.
-
Κριμα , 'ψοφιο' δηλαδη το 1.4. Πριν 2-3μηνες , οταν ειχαν ανακοινωθει οι τιμες απο την ελληνικη αντιπροσωπεια , ειχα διαβασει για 100αλογα στον 1.4.
-
υπαρχει το τουρμπο, δεν υπαρχει λογος να κοιταει κανεις ατμοσφαιρα...μια καλη προταση περιμενουμε νομιζω απο την οπελ...τπτ παραπανω, τπτ λιγοτερο...το αμα θα πει καποιος το 'ναι' ειναι δικο του θεμα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και για το προηγούμενο Astra ,όταν είχε πρωτοβγει, τα ίδια λέγαν. Για διασκεδαστική/σεμιναριακή οδική συμπεριφορά, απίστευτα ρυθμισμένο ημιάκαμπτο, τιμόνι με 'λογοδιάρροια' και άλλα τέτοια χαρούμενα. Μετά βέβαια...
Με διαφορά το πιο βαρετό σύγχρονο αυτοκίνητο που είχα την ατυχία να οδηγήσω...
+100
το ειχα για test drive (to 1600) για 3 μερες, και τη 1η μερα το επεστρεψα -
Ο χρήστης mathewgx έγραψε:
Κριμα , 'ψοφιο' δηλαδη το 1.4. Πριν 2-3μηνες , οταν ειχαν ανακοινωθει οι τιμες απο την ελληνικη αντιπροσωπεια , ειχα διαβασει για 100αλογα στον 1.4.Όντως είναι 100 άλογα το 1.4 . Απλά δεν έχουν ενημερώσει το opel.gr. Εκεί υπάρχει ακόμη το Astra H.
-
Στο autobild αναφέρει και μια έκδοση 1.4 με 120 ίππους
-
Πηγα σημερα και το ειδα απο μεσα , δυστυχως δεν υπηρχε διαθεσιμο για test drive. Πολυ ωραιο εσωτερικο , καλη ποιοτητα υλικων (οχι αριστη) με μονο μια ενσταση την καπως περιεργη θεση οδηγησης (χαμηλα) που σε συνδυασμο με το χαμηλωμενο καπο θα κανουν δυσκολη την αντιληψη των ακρων του αμαξωματος. Επισης , η ορατοτητα προς τα πισω δεν ειναι και η καλυτερη δυνατη.
Αρνητικη εντυπωση μου εκανε η αγνοια των πωλητων , κυριως για το ποιος προαιρετικος εξοπλισμος ειναι διαθεσιμος σε καθε εκδοση (π.χ. ακομη δεν πηρα σαφη απαντηση αν στην εκδοση essentia μπορω να βαλω δερματινο τιμονι με τηλεχειριστηρια) , οπως και το υψηλο επιτοκιο για 60δοσεις (7%) με προκαταβολη τα μισα χρηματα.Τελος , προς απογοητευση μου δεν 'επαιξε' καμμια εκπτωση η' καποιο δωρο. Φαινεται οτι πουλαει ηδη τρελα το αμαξι. Η σταση του υπευθυνου περισσοτερο εμοιαζε σαν να μου κανει χαρη που θα μου δωσει το αυτοκινητο , παρα εμενα που θα του εδινα τα λεφτα μου.
Εν αναμονη για το test drive , σε 10μερες περιπου.
Opel Astra 2009