Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανοιχτό φιλτροκούτι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανοιχτό φιλτροκούτι
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    35
    1064
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      accentwizard last edited by

      Δεν ειναι χοανη.Ειναι φιλτρο αντικαταστασης,μιας και το εργοστασιακο φιλτρο,τετοιο σχημα εχει....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:

        4)Αν θες να εχεις ψυχροτερο αερα εισαγωγης,το μονο που μπορεις να κανεις,ειναι να βαλεις ενα καλυτερο ψυκτικο υγρο (με μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα)στο κυκλωμα ψυξης του αυτοκινητου σου,το οποιο μοιραζεται το ιδιο υγρο με το chargecooler σου.-

        Να τραβαει αερα εξω απο το μηχανοστασιο δεν παιζει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • xenos
          xenos last edited by

          Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
          Δεν ειναι χοανη.Ειναι φιλτρο αντικαταστασης,μιας και το εργοστασιακο φιλτρο,τετοιο σχημα εχει....

          Nαι, ε? Απλά μου κάνει εντύπωση πως στερεώνεται εκεί. (η σωλήνα πως πιάνει/δεν μπορώ να το εξηγήσω καλά )

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            accentwizard last edited by

            Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
            Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Το ιντερκουλερ ριχνει την θερμοκρασια του αερα αλλα σε ενα ποσοστο επι της εισερχομενης θερμοκρασιας ,κανω λαθος;Οσο πιο κρυος ο αερας ειναι ο εισερχομενος αερας δεν ειναι καλυτερα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                accentwizard last edited by

                Στα ατμοσφαιρικα....
                Εγω που αλλαξα inercooler στ'αμαξι μου,με φιλτροχανη,απο εκει που ειχα 70 βαθμους ΙΑΤ στον κοφτη της 3ης με 15 βαθμους εξωτερικη,τωρα εχω 25....
                Καταλαβαινεις λοιπον οτι τα Α και το Ω ειναι το intercooler...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  italakias last edited by

                  παντως οταν ειναι κρυα η ατμοσφαιρα το μοτερ με τουρμπινα δουλευουν καλυτερα.
                  οι κατασκευαστες δεν ειναι βλακες που βαζουν τα φιλτρα σε σημεια τετοια που να τραβανε οσο το δυνατον πιο κρυο αερα.

                  α και επισης οσο πιο κρυος ο αερας τοσο περισσοτερο οξυγονο εχει ,ειδικα για την τουρμπινα ειναι απαραιτητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iroc last edited by

                    Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                    4)Αν θες να εχεις ψυχροτερο αερα εισαγωγης,το μονο που μπορεις να κανεις,ειναι να βαλεις ενα καλυτερο ψυκτικο υγρο (με μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα)στο κυκλωμα ψυξης του αυτοκινητου σου,το οποιο μοιραζεται το ιδιο υγρο με το chargecooler σου.-

                    ΜΑ απο το εργοστασιο δεν εχει εχει ψυκτικο υγρο τυπου g12 που θεωρειτε το καλητερο???παρεπιπτοντος χρονια πολλα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                      Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
                      Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?

                      Δεν μπορείς να πεις ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής δεν έχει σημασία.

                      Μεγαλύτερη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κάνει το τούρμπο (που μάλλον έχει λόγο πιέσεων γύρω στο 2) να δουλεύει σε μεγαλύτερο λόγο πιέσεων. Φαντάζομαι ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής το τούρμπο θα μειώνει τη μέγιστη πίεση.

                      Να ξέρεις ότι πολλά εργοστασιακά τούρμπο όταν δουλεύουν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη μέγιστη πίεση για να μη ζορίζεται το τούρμπο.
                      Δεν τους αρέσει να συμπιέζουν αραιό αέρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        accentwizard last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                        Το ιντερκουλερ ριχνει την θερμοκρασια του αερα αλλα σε ενα ποσοστο επι της εισερχομενης θερμοκρασιας ,κανω λαθος;Οσο πιο κρυος ο αερας ειναι ο εισερχομενος αερας δεν ειναι καλυτερα;

                        Εισαι εν μερει σωστος...
                        Το ποσοστο για το οποιο μιλας εξαρταται απο την αποτελεσματικοτητα του intercooler...
                        Οσο πιο κρυος ο αερας ειναι ο εισερχομενος αερας ειναι καλυτερα,αλλα που μας ενδιαφερει να εισερχεται κρυος?
                        Στο φιλτρο η στη πεταλουδα?
                        Δηλαδη,τι σημασια εχει αν θα μπει στο φιλτρο με 40 η 50 βαθμους,οταν θα συμπιεστει απο την τουρμπινα στους 100,και θα τον ριξει το intercooler στους 30?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          accentwizard last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
                          Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?

                          Δεν μπορείς να πεις ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής δεν έχει σημασία.

                          Μεγαλύτερη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κάνει το τούρμπο (που μάλλον έχει λόγο πιέσεων γύρω στο 2) να δουλεύει σε μεγαλύτερο λόγο πιέσεων. Φαντάζομαι ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής το τούρμπο θα μειώνει τη μέγιστη πίεση.

                          Να ξέρεις ότι πολλά εργοστασιακά τούρμπο όταν δουλεύουν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη μέγιστη πίεση για να μη ζορίζεται το τούρμπο.
                          Δεν τους αρέσει να συμπιέζουν αραιό αέρα.

                          Δεν εχεις αδικο,μονο που στα τουρμπο,αναμεσα στο φιλτρο και αυτο που ονομαζεις 'εισαγωγη' μεσολαβουν μια τουρμπινα,ενα intercooler,και καμποσες σωληνες....
                          Η πιεση σε υψομετρο,μειωνεται απο γεγονος οτι το τουρμπο δεν εχει αερα για να 'ρουφηξει'...
                          Αυτες τις συνθηκες παντως δεν θα τις βρεις ουτε στην Αραχωβα ουτε στο Καιμακτσαλαν,αλλα σε 'πραγματικα' υψομετρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            νομιζω οτι τα μπερδευετε.
                            ο ψυχρος αερας σε σχεση με τον ζεστο εχει περισσοτερο οξυγονο και γιαυτο το λογο τον θελουμε,για το οξυγονο.

                            το ιντερκουλερ η δουλεια που κανει ειναι να διατηρησει οσο πιο κρυο γινεται τον αερα που αποροφα απο το φιλτρο αερα.
                            εαν δεν εχει ιντερκουλερ και ψυχρο αερα να τραβηξει η μηχανη δλδ και 0 βαθμους να εχει εξω μεχρι να φτασει στην μηχανη θα ζε4σταθει οποτε βαζουν το ιντερκουλερ για να βοηθησει να μεινει καπως σταθερη η θερμοκρασια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:

                              Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
                              Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?

                              Δεν μπορείς να πεις ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής δεν έχει σημασία.

                              Μεγαλύτερη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κάνει το τούρμπο (που μάλλον έχει λόγο πιέσεων γύρω στο 2) να δουλεύει σε μεγαλύτερο λόγο πιέσεων. Φαντάζομαι ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής το τούρμπο θα μειώνει τη μέγιστη πίεση.

                              Να ξέρεις ότι πολλά εργοστασιακά τούρμπο όταν δουλεύουν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη μέγιστη πίεση για να μη ζορίζεται το τούρμπο.
                              Δεν τους αρέσει να συμπιέζουν αραιό αέρα.

                              Δεν εχεις αδικο,μονο που στα τουρμπο,αναμεσα στο φιλτρο και αυτο που ονομαζεις 'εισαγωγη' μεσολαβουν μια τουρμπινα,ενα intercooler,και καμποσες σωληνες....
                              Η πιεση σε υψομετρο,μειωνεται απο γεγονος οτι το τουρμπο δεν εχει αερα για να 'ρουφηξει'...
                              Αυτες τις συνθηκες παντως δεν θα τις βρεις ουτε στην Αραχωβα ουτε στο Καιμακτσαλαν,αλλα σε 'πραγματικα' υψομετρα...

                              Εισαγωγή αέρα είναι στην άκρη της χοάνης, εκεί που ρουφάει ατμοσφαιρικό αέρα.
                              Αναφέρομαι αποκλειστικά στον λόγο πιέσεων του τούρμπο.

                              Σε υψόμετρο πχ Καϊμακ, ένα αμάξι που στο επίπεδο της θάλασσας έχει 2 bar απόλυτη πίεση (1 ατμοσφαιρική + 1 υπερπίεση) θα έχει 0,81 ατμοσφαιρική + 0,85 υπερπίεση = 1,66 bar.
                              Η υπερπίεση μειώνεται στο πχ 0,85 bar από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για να μην ζορίζεται το τούρμπο συμπιέζοντας αραιό αέρα.
                              Αν το τούρμπο δεν είχε πρόβλημα να συμπιέσει ΠΟΛΥ τον αέρα (δηλ. μεγάλος λόγος πίεσης) θα μπορούσε ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την υπερπίεση στο 1,19 bar ώστε η απόλυτη πίεση να είναι πάλι 2 bar, όση και στο επίπεδο της θάλασσας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Όπως ειπώθηκε και πιο πριν δεν είναι ότι δεν θέλει ή ότι περιορίζεται το τούρμπο να μην ανεβάσει πίεση αλλά ότι δεν μπορεί επειδή ξεκινάει με πιο χαμηλή ατμοσφαιρική. Θα πρέπει να αλλάξουν κάποια πράματα για να μπορέσει. Πιθανόν μερικές εφαρμογές να είναι πιο ευαίσθητες στο υψόμετρο από άλλες.
                                Ο θερμός αέρας είναι πιο αραιός ή ελαφρύς. Στον κινητήρα μπαίνει όγκος αέρα, όσο πιο κρύος είναι τόσο πιο πολύς αέρας (και οξυγόνο) θα χωρέσει. Όσο πιο πολύ οξυγόνο τόσο πιο πολύ καύσιμο επιτρέπεται να ψεκάσει και τόσο πιο μεγάλη έκρηξη θα γίνει=> καλύτερη απόδοση.
                                Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο υπερσυμπιεσμένους, εμφανίζεται και σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Και αυτοί χάνουν ισχύ το καλοκαίρι ή σε υψόμετρο. Μάλιστα οι πρώτες εφαρμογές του τούρμπο ήταν σε αεροπορικούς κινητήρες για να μην ψοφάνε πολύ όταν ανεβαίνουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Αυτά τα τούρμπο έχουν μεγάλο λόγο πιέσεων αλλά συνήθως περισσότερο λαγκ (τα βλέπεις και σε μεγάλες πετρελαιομηχανές) και δεν έχουν πρόβλημα να συμπιέζουν αέρα σε μεγάλο υψόμετρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                                    Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
                                    Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?

                                    Δεν θα είχε νόημα όμως να είναι κρύος ο αερας και όχι καυτός απο το μηχανοστάσιο?
                                    Δηλ γιατί να μην βοηθα στην ψήξη και οχι την θέρμανση της τουρμπίνας ο εισερχόμενος αέρας . Επίσης δεν θα ήταν καλύτερα να φτάνει στην πεταλούδα με θερμοκρασία περιβάλοντος και όχι μηχανοστασίου?
                                    Και μην μου πείς ότι δεν επιρεάζεται η λειτουργία του κινητήρα όταν μπαινει και περισσότερος και ζεστότερος αέρας στην εισαγωγή απ'οτι προβλεπει η χαρτογράφηση του κινητήρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr