-
Δεν ειναι χοανη.Ειναι φιλτρο αντικαταστασης,μιας και το εργοστασιακο φιλτρο,τετοιο σχημα εχει....
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
4)Αν θες να εχεις ψυχροτερο αερα εισαγωγης,το μονο που μπορεις να κανεις,ειναι να βαλεις ενα καλυτερο ψυκτικο υγρο (με μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα)στο κυκλωμα ψυξης του αυτοκινητου σου,το οποιο μοιραζεται το ιδιο υγρο με το chargecooler σου.-
Να τραβαει αερα εξω απο το μηχανοστασιο δεν παιζει;
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Δεν ειναι χοανη.Ειναι φιλτρο αντικαταστασης,μιας και το εργοστασιακο φιλτρο,τετοιο σχημα εχει....Nαι, ε? Απλά μου κάνει εντύπωση πως στερεώνεται εκεί. (η σωλήνα πως πιάνει/δεν μπορώ να το εξηγήσω καλά )
-
Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει? -
Το ιντερκουλερ ριχνει την θερμοκρασια του αερα αλλα σε ενα ποσοστο επι της εισερχομενης θερμοκρασιας ,κανω λαθος;Οσο πιο κρυος ο αερας ειναι ο εισερχομενος αερας δεν ειναι καλυτερα;
-
Στα ατμοσφαιρικα....
Εγω που αλλαξα inercooler στ'αμαξι μου,με φιλτροχανη,απο εκει που ειχα 70 βαθμους ΙΑΤ στον κοφτη της 3ης με 15 βαθμους εξωτερικη,τωρα εχω 25....
Καταλαβαινεις λοιπον οτι τα Α και το Ω ειναι το intercooler... -
παντως οταν ειναι κρυα η ατμοσφαιρα το μοτερ με τουρμπινα δουλευουν καλυτερα.
οι κατασκευαστες δεν ειναι βλακες που βαζουν τα φιλτρα σε σημεια τετοια που να τραβανε οσο το δυνατον πιο κρυο αερα.α και επισης οσο πιο κρυος ο αερας τοσο περισσοτερο οξυγονο εχει ,ειδικα για την τουρμπινα ειναι απαραιτητο.
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
4)Αν θες να εχεις ψυχροτερο αερα εισαγωγης,το μονο που μπορεις να κανεις,ειναι να βαλεις ενα καλυτερο ψυκτικο υγρο (με μεγαλυτερη θερμοαπαγωγικη ικανοτητα)στο κυκλωμα ψυξης του αυτοκινητου σου,το οποιο μοιραζεται το ιδιο υγρο με το chargecooler σου.-ΜΑ απο το εργοστασιο δεν εχει εχει ψυκτικο υγρο τυπου g12 που θεωρειτε το καλητερο???παρεπιπτοντος χρονια πολλα
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?Δεν μπορείς να πεις ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής δεν έχει σημασία.
Μεγαλύτερη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κάνει το τούρμπο (που μάλλον έχει λόγο πιέσεων γύρω στο 2) να δουλεύει σε μεγαλύτερο λόγο πιέσεων. Φαντάζομαι ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής το τούρμπο θα μειώνει τη μέγιστη πίεση.
Να ξέρεις ότι πολλά εργοστασιακά τούρμπο όταν δουλεύουν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη μέγιστη πίεση για να μη ζορίζεται το τούρμπο.
Δεν τους αρέσει να συμπιέζουν αραιό αέρα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το ιντερκουλερ ριχνει την θερμοκρασια του αερα αλλα σε ενα ποσοστο επι της εισερχομενης θερμοκρασιας ,κανω λαθος;Οσο πιο κρυος ο αερας ειναι ο εισερχομενος αερας δεν ειναι καλυτερα;Εισαι εν μερει σωστος...
Το ποσοστο για το οποιο μιλας εξαρταται απο την αποτελεσματικοτητα του intercooler...
Οσο πιο κρυος ο αερας ειναι ο εισερχομενος αερας ειναι καλυτερα,αλλα που μας ενδιαφερει να εισερχεται κρυος?
Στο φιλτρο η στη πεταλουδα?
Δηλαδη,τι σημασια εχει αν θα μπει στο φιλτρο με 40 η 50 βαθμους,οταν θα συμπιεστει απο την τουρμπινα στους 100,και θα τον ριξει το intercooler στους 30? -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?Δεν μπορείς να πεις ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής δεν έχει σημασία.
Μεγαλύτερη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κάνει το τούρμπο (που μάλλον έχει λόγο πιέσεων γύρω στο 2) να δουλεύει σε μεγαλύτερο λόγο πιέσεων. Φαντάζομαι ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής το τούρμπο θα μειώνει τη μέγιστη πίεση.
Να ξέρεις ότι πολλά εργοστασιακά τούρμπο όταν δουλεύουν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη μέγιστη πίεση για να μη ζορίζεται το τούρμπο.
Δεν τους αρέσει να συμπιέζουν αραιό αέρα.Δεν εχεις αδικο,μονο που στα τουρμπο,αναμεσα στο φιλτρο και αυτο που ονομαζεις 'εισαγωγη' μεσολαβουν μια τουρμπινα,ενα intercooler,και καμποσες σωληνες....
Η πιεση σε υψομετρο,μειωνεται απο γεγονος οτι το τουρμπο δεν εχει αερα για να 'ρουφηξει'...
Αυτες τις συνθηκες παντως δεν θα τις βρεις ουτε στην Αραχωβα ουτε στο Καιμακτσαλαν,αλλα σε 'πραγματικα' υψομετρα... -
νομιζω οτι τα μπερδευετε.
ο ψυχρος αερας σε σχεση με τον ζεστο εχει περισσοτερο οξυγονο και γιαυτο το λογο τον θελουμε,για το οξυγονο.το ιντερκουλερ η δουλεια που κανει ειναι να διατηρησει οσο πιο κρυο γινεται τον αερα που αποροφα απο το φιλτρο αερα.
εαν δεν εχει ιντερκουλερ και ψυχρο αερα να τραβηξει η μηχανη δλδ και 0 βαθμους να εχει εξω μεχρι να φτασει στην μηχανη θα ζε4σταθει οποτε βαζουν το ιντερκουλερ για να βοηθησει να μεινει καπως σταθερη η θερμοκρασια. -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?Δεν μπορείς να πεις ότι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής δεν έχει σημασία.
Μεγαλύτερη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κάνει το τούρμπο (που μάλλον έχει λόγο πιέσεων γύρω στο 2) να δουλεύει σε μεγαλύτερο λόγο πιέσεων. Φαντάζομαι ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες αέρα εισαγωγής το τούρμπο θα μειώνει τη μέγιστη πίεση.
Να ξέρεις ότι πολλά εργοστασιακά τούρμπο όταν δουλεύουν σε περιοχές με μεγάλο υψόμετρο, ΜΕΙΩΝΟΥΝ τη μέγιστη πίεση για να μη ζορίζεται το τούρμπο.
Δεν τους αρέσει να συμπιέζουν αραιό αέρα.Δεν εχεις αδικο,μονο που στα τουρμπο,αναμεσα στο φιλτρο και αυτο που ονομαζεις 'εισαγωγη' μεσολαβουν μια τουρμπινα,ενα intercooler,και καμποσες σωληνες....
Η πιεση σε υψομετρο,μειωνεται απο γεγονος οτι το τουρμπο δεν εχει αερα για να 'ρουφηξει'...
Αυτες τις συνθηκες παντως δεν θα τις βρεις ουτε στην Αραχωβα ουτε στο Καιμακτσαλαν,αλλα σε 'πραγματικα' υψομετρα...Εισαγωγή αέρα είναι στην άκρη της χοάνης, εκεί που ρουφάει ατμοσφαιρικό αέρα.
Αναφέρομαι αποκλειστικά στον λόγο πιέσεων του τούρμπο.Σε υψόμετρο πχ Καϊμακ, ένα αμάξι που στο επίπεδο της θάλασσας έχει 2 bar απόλυτη πίεση (1 ατμοσφαιρική + 1 υπερπίεση) θα έχει 0,81 ατμοσφαιρική + 0,85 υπερπίεση = 1,66 bar.
Η υπερπίεση μειώνεται στο πχ 0,85 bar από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για να μην ζορίζεται το τούρμπο συμπιέζοντας αραιό αέρα.
Αν το τούρμπο δεν είχε πρόβλημα να συμπιέσει ΠΟΛΥ τον αέρα (δηλ. μεγάλος λόγος πίεσης) θα μπορούσε ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την υπερπίεση στο 1,19 bar ώστε η απόλυτη πίεση να είναι πάλι 2 bar, όση και στο επίπεδο της θάλασσας. -
Όπως ειπώθηκε και πιο πριν δεν είναι ότι δεν θέλει ή ότι περιορίζεται το τούρμπο να μην ανεβάσει πίεση αλλά ότι δεν μπορεί επειδή ξεκινάει με πιο χαμηλή ατμοσφαιρική. Θα πρέπει να αλλάξουν κάποια πράματα για να μπορέσει. Πιθανόν μερικές εφαρμογές να είναι πιο ευαίσθητες στο υψόμετρο από άλλες.
Ο θερμός αέρας είναι πιο αραιός ή ελαφρύς. Στον κινητήρα μπαίνει όγκος αέρα, όσο πιο κρύος είναι τόσο πιο πολύς αέρας (και οξυγόνο) θα χωρέσει. Όσο πιο πολύ οξυγόνο τόσο πιο πολύ καύσιμο επιτρέπεται να ψεκάσει και τόσο πιο μεγάλη έκρηξη θα γίνει=> καλύτερη απόδοση.
Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο υπερσυμπιεσμένους, εμφανίζεται και σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Και αυτοί χάνουν ισχύ το καλοκαίρι ή σε υψόμετρο. Μάλιστα οι πρώτες εφαρμογές του τούρμπο ήταν σε αεροπορικούς κινητήρες για να μην ψοφάνε πολύ όταν ανεβαίνουν. -
Αυτά τα τούρμπο έχουν μεγάλο λόγο πιέσεων αλλά συνήθως περισσότερο λαγκ (τα βλέπεις και σε μεγάλες πετρελαιομηχανές) και δεν έχουν πρόβλημα να συμπιέζουν αέρα σε μεγάλο υψόμετρο.
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Η σωληνα και οτι αλλο φαινεται στις φωτογραφιες,ειναι το εργοστασιακο φιλτροκουτι του Group VAG και συναντιεται στα ατμοσφαιρικα 1.6,2.0 και 1.4 τουρμπο....
Τι νοημα εχει το να τραβαει αερα εξω απ'το μηχανοστασιο αφου η τουρμπινα(στην οποια καταληγει ο αερας),θα τον τσουρουφλισει οχι μονο με την θερμοκρασια της,αλλα και με την συμπιεση που του προκαλει?Δεν θα είχε νόημα όμως να είναι κρύος ο αερας και όχι καυτός απο το μηχανοστάσιο?
Δηλ γιατί να μην βοηθα στην ψήξη και οχι την θέρμανση της τουρμπίνας ο εισερχόμενος αέρας . Επίσης δεν θα ήταν καλύτερα να φτάνει στην πεταλούδα με θερμοκρασία περιβάλοντος και όχι μηχανοστασίου?
Και μην μου πείς ότι δεν επιρεάζεται η λειτουργία του κινητήρα όταν μπαινει και περισσότερος και ζεστότερος αέρας στην εισαγωγή απ'οτι προβλεπει η χαρτογράφηση του κινητήρα.
Ανοιχτό φιλτροκούτι