Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    audi tt tdi vs 1.8t vs bmw 120d coupe
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. audi tt tdi vs 1.8t vs bmw 120d coupe
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    113
    152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      dimgster και μετά μας λες πως θα βρεις καλύτερο για ταξίδια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Εγω δεν θα το πίστευα το BC πάντως dimgster...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Είναι επιβεβαιωμένο από πολλούς κατόχους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimgster last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Εγω δεν θα το πίστευα το BC πάντως dimgster...

            εγω το πιστευω γιατι λέει τα ιδια που λέει και η τσέπη μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
              dimgster και μετά μας λες πως θα βρεις καλύτερο για ταξίδια...

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evgenios last edited by

                Μην ξεχνατε πως ο Διλιτρος TFSI με τα 211 ειναι σχεδον το ιδιο οικονομικος με τον 1.8TFSI.Καμια σχεση με τον παλιο με τα 200 αλογα.Καπου διαβαζα οτι σχεδον ολα τα περιφεριακα εχουν αλλαχθει σε σχεση με τον προηγουμενο κινητηρα με σκοπο την οικονομια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Εγω δεν θα το πίστευα το BC πάντως dimgster...

                  ναι ρε συ βλεπεις τι καις και απο τα γεμισματα, δεν λενε μαλακιες οι υπολογιστες ταξιδιου..
                  δλδ εμενα οταν μου ειπε 13.5 σε αθηνα τριπολη (ρεκορ καταναλωσης για αυτο το αναφερω) και μολις γυρισα πισω ημουν ετοιμος να μπω ρεζερβα ελεγε μουφες???
                  (60αρι ντεποζιτο)

                  μια χαρα αξιοπιστα ειναι

                  Μην ξεχνατε πως ο Διλιτρος TFSI με τα 211 ειναι σχεδον το ιδιο οικονομικος με τον 1.8TFSI.Καμια σχεση με τον παλιο με τα 200 αλογα.Καπου διαβαζα οτι σχεδον ολα τα περιφεριακα εχουν αλλαχθει σε σχεση με τον προηγουμενο κινητηρα με σκοπο την οικονομια.

                  ο 1.8 με τα 225 καιει περιπου τα ιδια και ισως λιγο περισσοτερο συγκριτικα με τον 2λιτρο με τα 265 και καμια σχεση σε δυναμη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Μονο στην πολη τα κανουν λιγο μπαχαλο.Τουλαχιστον το δικο μου που οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι δεν μετραει λιτρα/ωρα αλλα ανεβαινει σαν πυραυλος η καταναλωση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      evgenios last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      ο 1.8 με τα 225 καιει περιπου τα ιδια και ισως λιγο περισσοτερο συγκριτικα με τον 2λιτρο με τα 265 και καμια σχεση σε δυναμη

                      Δεν μιλαω για τον παλιο 1.8 20v αλλα για τον καινουργιο 1.8TFSI που ουσιαστικα ειναι ενας downsized 2.0TFSI.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        ναι μες στη πολη η στιγμιαια δειχνει ο,τι να ναι , αλλα η μεση συνηθως οχι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                          ο 1.8 με τα 225 καιει περιπου τα ιδια και ισως λιγο περισσοτερο συγκριτικα με τον 2λιτρο με τα 265 και καμια σχεση σε δυναμη

                          Δεν μιλαω για τον παλιο 1.8 20v αλλα για τον καινουργιο 1.8TFSI που ουσιαστικα ειναι ενας downsized 2.0TFSI.

                          εκανα αυτη τη συγκριση , γιατι μιλησες για τον παλιο 1.8 και αυτος σου λεω οτι πινει τα κερατα του ακομα σε σχεση και με τον 2λιτρο, ο καινουριος εννοειται οτι ειναι πιο οικονομικος και γενικα οικονομικος

                          αν και αυτοι που ειναι τρομερα οικονομικοι ειναι οι 1.4 tsi
                          εκει τυφλα να χουν τα υβριδικα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            edit τωρα ειδα οτι οταν λες 'παλιο' εννοεις αυτον με τα 200

                            παντως πρεπει να αναλογιστεις οτι αυτος με τα 211 συνηθως συνδυαζεται με torsen ή μπορει να υπαρχει στο βαρυ q5 οποτε εκει η οικονομια παει κατα διαολου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Καλα οι 1.4 TSI ειναι υπεροικονομικοι.Το ξερω απο πρωτο χερι αυτο

                              Και στο Q5 οικονιμικος ειναι , σε σχεση με αντιστοιχα μοντελα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                απλα θυμαμαι οτι του στεφανου (147) καιει πιο πολυ απο το δικο μου..βεβαια παιζει να το πηγαινει συνεχεια ταπα αν κρινω και απο το λαδι που ρουφαει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Ε μα 2.5 τονοι σιδερα ειναι
                                  Ειναι δυνατον να μην καψει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimgster last edited by

                                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                    Μονο στην πολη τα κανουν λιγο μπαχαλο.Τουλαχιστον το δικο μου που οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι δεν μετραει λιτρα/ωρα αλλα ανεβαινει σαν πυραυλος η καταναλωση

                                    ακομα και μεσα στην πολη δεν βλέπω πανω απο 10
                                    εθνική 160-200 (εκει ταξιδεύω συνήθως) έχω λιγο πάνω απο 9

                                    για να δω μέση πάνω απο 10 πρέπει να αρχισω να το κυνηγάω απο φαναρι σε φανάρι...πράγμα που δεν το κάνω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Υπερβολικα καλη καταναλωση θα ελεγα.

                                      Εχεις σκεφτει να βελτιωσεις το GTI αντι να παρεις καποιο αλλο?

                                      Με μια καλη αναρτηση και ενα καλο setup το αμαξι θα αλλαξει εντελως συμπεριφορα.Βαλε και ενα προγραμματακι και θα εισαι κομπλε.Ετσι το απολαμβανεις πιο πολυ γιατι ειναι κατι που φτιαχνεις εσυ ο ιδιος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        απλα θυμαμαι οτι του στεφανου (147) καιει πιο πολυ απο το δικο μου..βεβαια παιζει να το πηγαινει συνεχεια ταπα αν κρινω και απο το λαδι που ρουφαει

                                        2.0T + 1800κιλά = υψηλή κατανάλωση! Το GTI είναι και και μισό τόνο πιο ελαφρύ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mixanag last edited by

                                          στο ΤΤ μου το διλιτρο 200αρι εχω μεση 11.8 λιτρα.δεν εχω οικονομικο τροπο οδηγησης διοτι δευτερα - παρασκευη εργοστασιο σπιτι σταματα ξεκινα , και σαββατοκυριακο διασκεδαση στην αγαπημενη μου διαδρομη μηκους 70 χιλ. οσο παει....στην διασκεδαση αν χρησημοποιησω αρκετα την πεμπτη πολυ ψηλα για να φορτωσω οσο μπορω στις ευθειες , καταναλωση περιπου 14 - 14.3 λιτρα.αν μπει στις ευθειες νωριτερα η εκτη 13.2 - 13.5.
                                          πηγαινωντας χαλαρα στην εθνικη καλοκαιρι με κλιμα ανοικτο σταθερη ταχυτητα 120 ανηφορα κατηφορα στο κομματι απο Ηρακλειο προς Ρεθυμνο 8.5 λιτρα. χειμωνα με κλειστο κλιμα εχω δει και 7.7 αν θυμαμαι καλα για οσο διαστημα αντεξα....
                                          ο 211 ο διλιτρος εχει μια σειρα αλλαγες με τις οποιες ηρθε στην ιδια οικογενεια με τον 1.8 οπως αλλη αντλια υψηλης , και μπεκ με μεγαλυτερη πιεση ,αλυσιδα αντι για ιμαντα ,εγκεφαλο τον BOSCH 17.5 αντι του 9.1 με ποιο εξελιγμενο ακομη μανατζμεντ, χαμηλοτερη συμπιεση 9.6 αντι 10.5 , αλλα δεν νομιζω απο οτι εχω δει οτι ειναι ποιο οικονομικος σε σχεση με τον 200σαρη.
                                          παντως ο 200σαρης ειναι ποιο οικονομικος απο τον παλιο 1.8 20VT.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            link20 last edited by

                                            Εξακολουθείς να επιμένεις για την αλήθεια των αριθμών ή όχι.....στις ίδιες συνθήκες κίνησης με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, οι διαφορές είναι 40-50% υπέρ του diesel......δοκιμασμένο από εμένα με 2 αυτ/τα 320i & 320d......όταν πας χαλαρά με το 320i, θα κάψει 7,5+ ενώ το 320d θα έχει 5+ (να το 40%)....όταν τα πας πάρα πολύ γρήγορα το το 320i θα κάψει 11+ ενώ το 320d θα έχει 6,5+ (να το 50%) ......ψάξε τις επιμέρους καταναλώσεις του δικού μου στην ενότητα των καταναλώσεων και θα δεις (δεν γράφω πεισθείς διότι δεν το 'βλέπω')......

                                            Σόρρυ για το

                                            Καταρχήν Χρόνια πολλά!
                                            Ναι επιμένω διότι η μειωμένη κατανάλωση της τάξης του 50+ % δεν υπάρχει.Πως να το πω, έρχεται σε αντίθεση με τα όσα γνωρίζουμε για τους κινητήρες diesiel απο μηχανολογικής πλευράς(*).Δεν ξέρω πως μπορώ να το πω πιο απλά και δεν έχω κανένα λόγο να επιμένω άσκοπα!

                                            *Μιλάω πάντα για κινητήρες που υφίστανται τον ίδιο τρόπο οδήγησης στις ίδιες διαδρομές.
                                            Ειλικρινά με 5,4 κατανάλωση ίσως θα έπρεπε να περάσει κάποιος με 320d απο vw που παιδευται τζάμπα με τα blue efficiecy και της χαζομάρες τους.Διότι 5.4 λίτρα μέση αν έχει το passat 1.6 bf τότε θα είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr