-
famous last words
το λαμπάκι ανάβει όταν πάει κάτι στραβά, αυτό πεστο σε άτομα που δεν του έδωσαν σημασία και έλιωσαν πιστόνι
Καλό θα ήταν να πας από ένα συνεργείο να τσεκάρουν τι σφάλμα έχει καταγραφεί.
Το λαμπάκι μένει αναμμένο; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
famous last wordsτο λαμπάκι ανάβει όταν πάει κάτι στραβά, αυτό πεστο σε άτομα που δεν του έδωσαν σημασία και έλιωσαν πιστόνι
Καλό θα ήταν να πας από ένα συνεργείο να τσεκάρουν τι σφάλμα έχει καταγραφεί.
Το λαμπάκι μένει αναμμένο;Προφανως αναφερεσαι σε αλλες μαρκες... στα Fiat παιζει να επιδιορθωθει απο μονο του και να σβησει
Εφοσον κουνιεται χωρις περαιτερω συμπτωματα, ριξε μια ματια σε λαδια, παραφλου κλπ οτι ειναι ΟΚ, και αν χρειαστει κανε μικρες μετακινησεις. Μπορει να ειναι απο καποιος αισθητηρα, απο αστοχια δυναμο... απο οτι θες...
-
Λογικά είναι αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα ή νερού, ή λάμδα στα τελευταία του. Οι υπόλοιποι αισθητήρες δίνουν έντονα συμπτώματα, σκορτσαρίσματα, σβησίματα κλπ.
Δες αν έχεις αφύσικη κατανάλωση. Το πρωί ξεκινάει εντάξει ή δυσκολεύεται?
-
Ετοίμασε μια 400αρα για εγκέφαλο καλού κακού..
Εμένα στο punto mk2 άναψε φωτάκι και μετά από 2 μήνες(που άναβε που και που) πέταξε εγκέφαλο.. - Δούλευε σαν 2κύλινδρο.. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Λογικά είναι αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα ή νερού, ή λάμδα στα τελευταία του. Οι υπόλοιποι αισθητήρες δίνουν έντονα συμπτώματα, σκορτσαρίσματα, σβησίματα κλπ.και ο λαμδα μπορει να δινει σκορτσαρισματα η αρυθμιες στο ρελαντι και να μη φαινεται στο διαγνωστικο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το λαμπάκι μένει αναμμένο;
Ναι είναι μόνιμα αναμμένο. Βρήκα το manual αλλά είναι στα Πολωνικά άντε βγάλε άκρη.
Το μετέφρασα στο systran αλλά τρέχα γύρευε .....Λογικά είναι αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα ή νερού, ή λάμδα στα τελευταία του. Οι υπόλοιποι αισθητήρες δίνουν έντονα συμπτώματα, σκορτσαρίσματα, σβησίματα κλπ.
Δες αν έχεις αφύσικη κατανάλωση. Το πρωί ξεκινάει εντάξει ή δυσκολεύεται?
Οχι δεν ζορίζεται καθόλου, ούτε σβήνει.
Ετοίμασε μια 400αρα για εγκέφαλο καλού κακού..
Μην λες τέτοια, μην λες τέτοια
-
Το manula γράφει ότι μπορείς να το οδηγήσεις αλλά πρέπει να το πας στην FIAT για έλεγχο..(check engine failure)
-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Το manula γράφει ότι μπορείς να το οδηγήσεις αλλά πρέπει να το πας στην FIAT για έλεγχο..(check engine failure)Αυτό κατάλαβα και εγώ από τα συμφραζόμενα. Τέλος πάντων μια και θα φύγω για 4-5 μέρες για τις γιορτές, από Πέμπτη που θα γυρίσω θα το πάω για έλεγχο και ο Θεός βοηθός
-
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ DOBLO ΤΟΥ 2005. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 20 000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ 15-30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕ 5η ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΤΟΣΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΟΥΤΕ ΦΡΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΣΤΙΣ 10.000 ΧΙΛ. ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΝΟ. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙΟΥ!!! ΝΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΛΠ.550 ΕΥΡΩ Η ΖΗΜΙΑ. ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ 18000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ,STOP. ANABEI TO ΛΑΜΠΑΚΙ ΖΗΜΙΑ. ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ MAXIMOYM 1300. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ, 750 ΟΛΑ ΜΑΖΙ. ΑΚΟΥΤΕ ; ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ,ΚΙ ΑΜΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ FIAT ΘΑ ΜΟΥΤΖΩΝΩ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ. AKIS
-
Ο χρήστης akis60 έγραψε:
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ DOBLO ΤΟΥ 2005. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 20 000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ 15-30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕ 5η ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΤΟΣΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΟΥΤΕ ΦΡΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΣΤΙΣ 10.000 ΧΙΛ. ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΝΟ. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙΟΥ!!! ΝΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΛΠ.550 ΕΥΡΩ Η ΖΗΜΙΑ. ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ 18000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ,STOP. ANABEI TO ΛΑΜΠΑΚΙ ΖΗΜΙΑ. ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ MAXIMOYM 1300. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ, 750 ΟΛΑ ΜΑΖΙ. ΑΚΟΥΤΕ ; ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ,ΚΙ ΑΜΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ FIAT ΘΑ ΜΟΥΤΖΩΝΩ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ. AKISΕγγυηση δεν ειχες;
-
Ο χρήστης akis60 έγραψε:
ΚΙ ΑΜΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ FIAT ΘΑ ΜΟΥΤΖΩΝΩ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ.Στον πασχο πες τα αυτα
-
ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 1500 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΕΤΩΝ. ΦΑΤΗΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ. ΕΙΜΑΙ 50 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 14 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ! ΤΑ ΞΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΜΑΙΜΟΥΔΕΨΕΙ ΤΗΝ Φ.Δ ΜΟΥ ΩΣΤΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ. Ε ΝΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ. FIAT ; ΟΥΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΠΙΑ. ΝΑΤΑΝ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΠΕΣ ΧΑΛΑΛΙ .ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑ ΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ,ΑΛΛΑ 15500 ΕΥΡΩ; Ε ΟΧΙ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΟΥΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ. ΕΧΩ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΕΙ. ΠΕΡΝΩ ΤΟ ATOS ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ 100000 ΧΙΛ. ΑΠΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ,1500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.!!! ΑΚΗΣ
-
Aκη γραφε με μικρα σε παρακαλω γιατι τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις (αν και δικιο εχεις να φωναζεις) και σβησε τα περι μαιμουδιας ,ποτε δεν ξερεις ποιος διαβαζει.
Σε επαγγελματικο κυνηγας την μεγαλη εγγυηση γιατι ειναι εργαλειο που θα σε πονεσει στην τσεπη αμα χαλασει.
-
Eχεις δικιο bill αλλα να το προσεχω σαν τα ματια μου και να βγαζει @@κισμενες ζημιεσ,ασε που το εχω ιχ οχι επαγγελματικο. θα μου πεις καθε μερα τα ιδια δεν ακουμε; φιατ πηγες και πηρες λενε ολοι.αυτα και τα αλφα ρομεο χαλανε μονον.ποτε δεν καταλαβα το γιατι.να περνεις ενα φορντ να κανεις 354000 χιλιομετρα και να αλλαζεις μονον μπουζι,λαδια και ιμαντες. οποιος ενδιαφερετε 9000 και το πηρε. αγρατζουνιστο. μετα ο θεος βοηθος. ακης
-
Εγω παντως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος:
Fiat Doblo Mjet , μοντελο 2004. (Diesel)
Εχει διανυσει 100.000χλμ μεχρι τωρα, αποκλειστικα εντος πολης και περιχωρα.
Φορτωνεται καθημερινα στο οριο του, συνηθως με κουτες χαρτιου. (περιπου 1 τονο)
Το χρησιμοποιουμε για παραδοσεις εμπορευματων σε πελατες. (Συνεχη σταματα-ξεκινα)
2-3 φορες το ρεζερβουαρ γεμισε με βενζινη, απο λαθος.
Η συντηρηση του, σχεδον τυπικη αφου συνηθως ξεχναμε τα λαδια 2000-3000χλμ παραπανω.
Κατα καιρους το εχουν οδηγησει 2-3 διαφορετικα ατομα, με οτι σημαινει αυτο... Ο ενας μαλιστα το ψιλοτρακαρε...
Καταναλωση: περιπου 7l/100Km
Απο βλαβες:** Τιποτα. **Μαλλον δε πρεπει να το προσεχεις τοσο...
-
Δεν έχω λόγο να μην πιστέψω το φίλο, και δικαιολογημένα είναι αγανακτησμένος.
Όμως οι γενικεύσεις είναι και επικίνδυνες και παραπλανητικές τουλάχιστον για μια εταιρία όπως η FIAT αλλά και τους κινητήρες της FIRE που έχουν δείξει τα διαπίστευτήρια τους εδώ και πάρα πολλά χρόνια. -
σωστος
-
Ενταξει βρε παιδια μπορει να ετυχε σε μενα ,αλλα εσεις τοσα χρονια δηλαδη τι ακουτε για τα fiat,σε οποιο συνεργειο παω η οποιος γνωριζει απο αυτοκινητα,αυτα λεει. αν πειραζη αυτο τους φιλους της εταιριας,αλλο καπελο αυτο. εγω λεω προσωπικη γνωμη και τι ακουω 30 χρονια.πως λεγανε δηλαδη (και ετσι ηταν) οτι τα γιαπωνεζικα πετανε απο σαζμαν κινητηρα αλλα πασχουν απο λαμαρινα; πως λενε τα καλυτερα για τα toyota; εγω λοιπον θα ακουω φιατ και θα τρεχω. ακης
-
φιατ 128 εβγαλε 350.000 χλμ .
φιατ πουντο 1994 μοντελο ,το πηρα το 2002 μεχρι τωρα δεν εβγαλε ζημια.να σου πω κατι ,οταν πηρα το πουντο αποτο μαγαζι μαντρα και εφυγα ,με το που φτανω στο σπιτι μου εβγαζε ασπρο καπνο παρα πολυ,τελικα ηταν υγρασια στην εξατμιση λογω ακινησιας και βροχης που ειχε εκεινες τις ημερες.
-
Ο χρήστης akis60 έγραψε:
αλλα εσεις τοσα χρονια δηλαδη τι ακουτε για τα fiat,σε οποιο συνεργειο παω η οποιος γνωριζει απο αυτοκινητα,αυτα λεειΣτα συνεργεία πας για 2 πράγματα:
α)προγραμματισμένη συντήρηση
β)απρόοπτοΠοτέ δεν πας για να πιείς καφέ, να δεις τι γίνεται και να πεις ένα γειά στα παιδιά.
Οπότε καταλαβαίνεις τι συζητείται σε κάθε συνεργείο.Εγώ δεν θα πω τα FIAT αξιόπιστα, που για μένα είναι όπως κρίνω από τα δικά μου αυτοκίνητα, αλλά θα τα πω εξίσου αξιόπιστα όσο τουλάχιστον είναι τα υπόλοιπα αυτοκίνητα των Ευρωπαίων κατασκευαστών.
Αλήθεια στο συνεργείο που πας μήπως κατά τύχη σου είπαν από τι προήλθε το πρόβλημα σου?
Γιατί νερό μέσα στους κυλίνδρους δεν μπαίνει έτσι απλά αγαπητέ....Μήπως έπεσες σε νοθευμένη βενζίνη?
FIAT FORUM