-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Ετοιμαστείτε για μεγάλη εκδήλωση test drive τον Σεπτέμβριο. Μεγαλύτερη από αυτή που έγινε για το Ζ4 στα Μέγαρα.
κρατηστε μου μια θεσουλα
Θεμη, θα βαλω βυσμα την ειρηνη να μου κρατησουν την πιο δυνατη την 120i...Αντρεας
Η πιο δυνατή θα είναι η 120d (163)
-
116i : 19.800 EUR
120i : 23.600 EUR
118d: 21.900 EUR
120d: 24.400 EURΑυτές είναι η τιμές για τις βασικές εκδόσεις της bmw 1.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
116i : 19.800 EUR
120i : 23.600 EUR
118d: 21.900 EUR
120d: 24.400 EURΑυτές είναι η τιμές για τις βασικές εκδόσεις της bmw 1.
Υπάρχουν πληροφορίες για το τι θεωρείται βασική έκδοση της σειράς 1;
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
116i : 19.800 EUR
120i : 23.600 EUR
118d: 21.900 EUR
120d: 24.400 EURΑυτές είναι η τιμές για τις βασικές εκδόσεις της bmw 1.
σε ποια χώρα;
-
Στην γερμανία. Η τιμές είναι χωρίς κλιματισμό - ραδιο-cd-Μεταλλικό χρώμα
http://www.auto-treff.com/bmw/forum/forum.php
Είναι γερμανικό bmw forum -
Oπότε οι τιμή της σειράς 1 θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα, περίπου, με Α3
-
http://www.bmw.de/bmw_aktuell/inside/do ... er_mai.pdf
Έχει όλο τον τιμοκατάλογο της σειράς 1 αναλυτικά -
Μου άρεσε πολύ η ιδέα της σειράς 1, και τώρα που ξέρω και πιο αναλυτικά τιμές μου φαίνεται πολύ πολύ καλή ιδέα
Όμως είδα και τη.... Μ2 (τώρα είδα τη φώτο) και νομίζω πως είμαι 'λίγο ερωτευμένος'
Σχεδιαστικά πάντα και με συμαντικούς παράγοντες
α)πίσω κίνηση
β)αξιοπιστία ΒΜW -
1.20, 23.600 ;
Μήπως ξέρει κανείς πόσο κάνει το A3 2.0 στην Γερμανία για να βγάλουμε συμπεράσματα?
Γιατί αν πάρει και...3 χιλιάρικα λόγο Ελλάδας πάμε στα 26-27 όταν το Α3 κάνει 28! Εκτός αν τα 23.600 είναι χωρίς μεταλλικό, έξοδα ταξινόμησης κτλ κτλ οπότε φτάνουμε στα 30! Αν και πιστεύω ότι λόγω Compact θα είναι 2-3 χιλιάρικα φθηνότερη από αυτή.
Αν κάνει πάντως γύρω στα 26-27 με τον κινητήρα - διαμάντι των 2.000 κ.εκ τότε είναι καλή αγορά. Τώρα η 1.600 που πιστεύω θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα τιμής και στην Ελλάδα είναι πάλι καλά αν είναι τιμή με το κλειδί στο χέρι. -
http://www.autopower.se/reportage/1serien/dealershow/
Α3 2.0FSI Attraction στην Γερμανία 22300 + 490 μεταλλικό + 1390 A/C
http://www.audi.com/reports/preisliste_a3.pdf -
Αν θέλετε να δείτε κι άλλες κανονικές φωτογραφίες, με πολλές λεπτομέρειες:
http://www.autopower.se/prov/1serien/ -
Μην κοιτατε μονο την αρχικη τιμη γιατι οι μπεμπες δυστιχως χρειαςονται αρκετα εξτρα τα οποι δεν ειναι και φθινα...
παντος το Α3 το 1.6 αρχικη τιμη εδω ειναι στα 21.000 και με μερικα εξτρα, (δερμα, cd, clima, xenon) παει κοντα στα 30.... δεν ειναι φυσικα απαραιτιτα αλλα μερικα απο αυτα τα 'θελεις' σε τετιο αυτοκινιτο καπιου κυρους. -
Ο χρήστης 3600S έγραψε:
Μην κοιτατε μονο την αρχικη τιμη γιατι οι μπεμπες δυστιχως χρειαςονται αρκετα εξτρα τα οποι δεν ειναι και φθινα...
παντος το Α3 το 1.6 αρχικη τιμη εδω ειναι στα 21.000 και με μερικα εξτρα, (δερμα, cd, clima, xenon) παει κοντα στα 30.... δεν ειναι φυσικα απαραιτιτα αλλα μερικα απο αυτα τα 'θελεις' σε τετιο αυτοκινιτο καπιου κυρους.Δε θέλω να ειρωνευτώ, αλλά γενικά το Α3 θεωρείται αυτοκίνητο κύρους; Γιατι εγώ ποτέ δεν το θεώρησα κάτι τέτοιο. Το Α4 το καταλαβαίνω αλλά το Α3 μάλλον το θεωρώ σαν ενα μικρομεσαίο με αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής και μάλλον συντηρητικό design.
-
μην ανχωνεσε δεν παρεξιγησε, να γινω πιο σαφεις.
Η Audi γενικα απο τον ομιλο VW ειναι η εταιρια κυρους, η VW καλη πιοτητα αλλα πιο πολυ για τον λαο, και η Skoda για τον κοσμακη ( ΓΙΑ να μην παρεξηγηθω δεν ειναι προσωπικες αποψεις τα αναφερω για να διευκρηνησω το παραδειγμα ).
Το Α3 σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας ειναι πιο πολυτελες και εχει πολυ καλη πιοτητα κατασκευης, ( Δεν λεω οτι ειναι πιο καλο!! ), στην ιδια κατηγορια ειναι και η 3αρα η Compact, Corrola, A3, Golf, klp ) απο ολλα αυτα το Α3 ειναι το πιο πολυτελες και το ειδικο βαρος της Audi ειναι μεγαλυτερο απο τις αλλεσ μαρκες με εξερεση την BMW δεν ειναι τυχεο που ειναι κατα 95% ιδιο με το golf αλλα στοιχιζει αισυητα παραπανω.. κατι κοστολογουν διαφορετικα, και αυτο ειναι το Brand Value οπως το λενε.
-
Ο χρήστης 3600S έγραψε:
μην ανχωνεσε δεν παρεξιγησε, να γινω πιο σαφεις.Η Audi γενικα απο τον ομιλο VW ειναι η εταιρια κυρους, η VW καλη πιοτητα αλλα πιο πολυ για τον λαο, και η Skoda για τον κοσμακη ( ΓΙΑ να μην παρεξηγηθω δεν ειναι προσωπικες αποψεις τα αναφερω για να διευκρηνησω το παραδειγμα ).
Το Α3 σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας ειναι πιο πολυτελες και εχει πολυ καλη πιοτητα κατασκευης, ( Δεν λεω οτι ειναι πιο καλο!! ), στην ιδια κατηγορια ειναι και η 3αρα η Compact, Corrola, A3, Golf, klp ) απο ολλα αυτα το Α3 ειναι το πιο πολυτελες και το ειδικο βαρος της Audi ειναι μεγαλυτερο απο τις αλλεσ μαρκες με εξερεση την BMW δεν ειναι τυχεο που ειναι κατα 95% ιδιο με το golf αλλα στοιχιζει αισυητα παραπανω.. κατι κοστολογουν διαφορετικα, και αυτο ειναι το Brand Value οπως το λενε.
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων, οι πιο ακριβοί παίχτες είναι η Audi και η BMW.
Ως κατεξοχήν κατασκευαστές αυτοκινήτων κύρους, ακόμα και τα μικρά τους (σειρά1, Α3), είναι λογικό ότι θα είναι ένα 'κλίκ' πιο πολυτελή, ποιο ποιοτικά κτλ από τον ανταγωνισμό...
Το Α3 δεν είναι και ο ακριβής χαρακτηρισμός του αυτοκινήτου κύρους, απλά συγκριτικά με τις υπόλοιπες προτάσεις της κατηγορίας, μπορούν να θεωρηθούν... -
Κι ενώ η 5θυρη 1άρα κατευθύνεται στους dealers, οι προετοιμασίες συνεχίζονται για τις άλλες εκδόσεις:
3θυρη
κουπέ
κάμπριο
σεντάν
στέισιον
Να κλείσω αυτή την τελευταία από τώρα;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
3θυρη
Αυτή η έκδοση θυμίζει πάρα πολύ το τελευταίο Kadett και το πρώτο Astra.
-
Ολίγον 'παντοφλοειδές' το σχήμα της!! Αλλά μάλλον είναι σαν την 5άρα!!....Μετά απο λίγο το ερωτεύεσαι!!
Πάντως αν η τιμή της 120 είναι γύρω στα 25.000 έουρος...θα κάνει θραύση!!
-
Και το sedan θυμίζει Megan II, αλλά αυτές οι μαύρες γραμμές χαλάνε το περίγραμμα στα κύρια σημεία. Δες πχ ότι όλο το εσωτερικό μέρος τις πίσω κολώνας είναι καλυμμένο.
-
Τώρα μόλις διαπίστωσα ότι το πίσω παράθυρο είναι μασκαρισμένο. Αν αφαιρεθεί το μασκάρισμα τι μου θυμίζει, μα τι μου θυμίζει...
Καλά, δεν το λέω!
BMW σειρά 1