-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Συνάδελφος έχει αλλάξει 2 Porsche.Γενικώς μου έλεγε ότι δεν είναι και πολύ αξιόπιστα, έχουν ακριβή συντήρηση και θέλουν ΜΟΝΟ και ΠΑΝΤΑ 100άρα και καθαρή.
Άρα βάλε κι αυτά στην εξίσωση.
Το έχω γράψει και πριν...δε μπορείς να τα έχεις όλα.
Αν δε πάρεις το 10άρι (που προσωπικά μου αρέσει περισσότερο), τότε πάρε το 9άρι. Μακριά από Porsche.
Bρε Νικο τι λες?
Αμα οδηγησει 986 2.7 και πανω,( πχ 3.2S, ή 987 2.7/S, Cayman 2.7/S) μετα ολα τα υπολοιπα θα του φαινονται ξεχαρβαλωμενα πατινια...
Τωρα ο συναδελφος σου δεν ξερω τι τυπος οδηγου ειναι και απο που ψωνισε,
αλλα γενικως αν συντηρουνται σωστα και προβλεπομενα δεν θεωρω οτι υπαρχει
θεμα αξιοπιστιας. -
Βασικά το 'μακριά' μου ξέφυγε
Από Γερμανία τα έφερε και τα δύο και στο ένα πήρε το μοτέρ στο χέρι στα 40.000κμ και μου έλεγε ότι είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητα στη βενζίνη και θέλουν μόνο 100άρα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βασικά το 'μακριά' μου ξέφυγεΑπό Γερμανία τα έφερε και τα δύο και στο ένα πήρε το μοτέρ στο χέρι στα 40.000κμ και μου έλεγε ότι είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητα στη βενζίνη και θέλουν μόνο 100άρα.
Λεω και εγω...
Τωρα, τα εισαγωγης, θελουν και αυτα προσεχτικο ελεγχο κυριως για τα χιονια
(σκουριες σε σασι) που εχουν σε πολλες πολεις-περιοχες της Γερμανιας απο οπου ερχονται, και τα σερβις που εχουν κανει, αν ειναι προβλεπομενα και επισημα. Γενικως τα χλμ ειναι πραγματικα που γραφουν, εκτος βεβαια αν προκειται για εισαγωγη Ελληνα εμπορου...
Με την ποιοτητα βενζινης ειναι λογικο για τις περισσοτερες, καθως εχουν πολυ υψηλη συμπιεση, γυρω στο 11:1. Aκομα και αν δεν ηταν ευαισθητα(?), θα εμφανιζαν πολυ συχνα
προαναφλεξη ('χτυπανε πιρακια') με 95αρα. -
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι τα service έγιναν στη Porsche, στη Στουτγκάρδη.
(μιλάμε για Boxster)
-
Κατσε ρε Νικο δηλαδή στο εβο (και σε οποιοδηποτε σπορ αυτοκινητο) θα περιμενες με **ελληνική ** απλη αμολυβδη ακομα και μη νοθευμένη να δουλεψει σωστα;
Επίσης κατι αλλο: Πως τα πήρε ο φιλος σου απο τη Γερμανία; Τα έλεγξε κανένας; Τα πήρε κοψοχρονιά ή πιο ακριβά αλλά απο επίσημους εμπόρους που δηλώνουν επακριβώς το τι εχει περάσει το αμάξι και δεν κρύβουν πράγματα (χιλιόμετρα, τρακαρίσματα, ζημιές κτλ);
Εγώ εχω συγγενή που (ανεπίσημα) φερνει για πελάτες. Δεν ασχολείται καν με ιδιώτες και μαντράδες. Μονο σε επίσημους αντιπροσώπους απο το ιντερνετ ψάχνει επακριβώς τι θελει, πηγαίνει το βλέπει και κατα 90% δεν λένε ψέματα. Κοστίζει παραπάνω αλλά ο'τι εχει φερει ειναι τεφαρικι.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Κατσε ρε Νικο δηλαδή στο εβο (και σε οποιοδηποτε σπορ αυτοκινητο) θα περιμενες με **ελληνική ** απλη αμολυβδη ακομα και μη νοθευμένη να δουλεψει σωστα;Επίσης κατι αλλο: Πως τα πήρε ο φιλος σου απο τη Γερμανία; Τα έλεγξε κανένας; Τα πήρε κοψοχρονιά ή πιο ακριβά αλλά απο επίσημους εμπόρους που δηλώνουν επακριβώς το τι εχει περάσει το αμάξι και δεν κρύβουν πράγματα (χιλιόμετρα, τρακαρίσματα, ζημιές κτλ);
Εγώ εχω συγγενή που (ανεπίσημα) φερνει για πελάτες. Δεν ασχολείται καν με ιδιώτες και μαντράδες. Μονο σε επίσημους αντιπροσώπους απο το ιντερνετ ψάχνει επακριβώς τι θελει, πηγαίνει το βλέπει και κατα 90% δεν λένε ψέματα. Κοστίζει παραπάνω αλλά ο'τι εχει φερει ειναι τεφαρικι.
Αυτό να μου πεις...γιαυτό βάζω μόνο 100άρα και από συγκεκριμένο πρατήριο και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τώρα λεπτομέρειες δε ξέρω...ξέρω όμως ότι το πήρε από Porsche dealer. Μπορεί και να του έκατσε...δε ξέρω...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κατσε ρε Νικο δηλαδή στο εβο (και σε οποιοδηποτε σπορ αυτοκινητο) θα περιμενες με **ελληνική ** απλη αμολυβδη ακομα και μη νοθευμένη να δουλεψει σωστα;
Επίσης κατι αλλο: Πως τα πήρε ο φιλος σου απο τη Γερμανία; Τα έλεγξε κανένας; Τα πήρε κοψοχρονιά ή πιο ακριβά αλλά απο επίσημους εμπόρους που δηλώνουν επακριβώς το τι εχει περάσει το αμάξι και δεν κρύβουν πράγματα (χιλιόμετρα, τρακαρίσματα, ζημιές κτλ);
Εγώ εχω συγγενή που (ανεπίσημα) φερνει για πελάτες. Δεν ασχολείται καν με ιδιώτες και μαντράδες. Μονο σε επίσημους αντιπροσώπους απο το ιντερνετ ψάχνει επακριβώς τι θελει, πηγαίνει το βλέπει και κατα 90% δεν λένε ψέματα. Κοστίζει παραπάνω αλλά ο'τι εχει φερει ειναι τεφαρικι.
Αυτό να μου πεις...γιαυτό βάζω μόνο 100άρα και από συγκεκριμένο πρατήριο και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τώρα λεπτομέρειες δε ξέρω...ξέρω όμως ότι το πήρε από Porsche dealer. Μπορεί και να του έκατσε...δε ξέρω...
sorry για το , αλλά πως είσαι σίγουρος ότι στο συγκεκριμένο πρατήριο η βενζίνη δεν είναι νοθευμένη ? επίσης, η 100αρα είναι η πρώτη που νοθεύουν, λόγω του υψηλού περιθωρίου κέρδους.
Θυμάμαι εποχή που ζούσα στην Αμοργό. Όλο το νησί 2 πρατήρια .... ο θολός και ο κενός !!!!
-
Παντως οπως και να'χει με προβληματισες (και πολυ καλα εκανες εδω που τα λεμε).
Να ρωτησω κατι καλοπαιδα να μου πουν αλλα σαμπως λενε;; Και αν λενε, λενε τα παντα; Εδω καποια σοβαρα προβληματα που βγαζουν αμαξια που κυκλοφορουν ευρεως και αποκρυπτονται επιμελεστατα απο τους παθοντες (ο ιδιος που σου λεει οτι του εβγαλε προβλημα αργοτερα λεει οτι καταλαβες λαθος...). Μην τυχον και δεν πουλησουν μετα... οποτε μενουν οι ερευνες αξιοπιστιας να κοιταξει κανεις
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
και κατα 90% δεν λένε ψέματα. Κοστίζει παραπάνω αλλά ο'τι εχει φερει ειναι τεφαρικι.+1 καθως οι γερμανοι μαντραδες διωκονται ποινικα σε περιπτωση γυρισματος των χλμ,νομιζω σε βαθμο κακουργηματος (?) .
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
επίσης, η 100αρα είναι η πρώτη που νοθεύουν, λόγω του υψηλού περιθωρίου κέρδους.Σχετικό αυτό γιατί το 90% της κατανάλωσης είναι η 95αρα.
-
την 95αρα δεν συμφερει να την νοθευσεις βασικα, τα προσθετα ειναι πιο ακριβα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κατσε ρε Νικο δηλαδή στο εβο (και σε οποιοδηποτε σπορ αυτοκινητο) θα περιμενες με **ελληνική ** απλη αμολυβδη ακομα και μη νοθευμένη να δουλεψει σωστα;
Επίσης κατι αλλο: Πως τα πήρε ο φιλος σου απο τη Γερμανία; Τα έλεγξε κανένας; Τα πήρε κοψοχρονιά ή πιο ακριβά αλλά απο επίσημους εμπόρους που δηλώνουν επακριβώς το τι εχει περάσει το αμάξι και δεν κρύβουν πράγματα (χιλιόμετρα, τρακαρίσματα, ζημιές κτλ);
Εγώ εχω συγγενή που (ανεπίσημα) φερνει για πελάτες. Δεν ασχολείται καν με ιδιώτες και μαντράδες. Μονο σε επίσημους αντιπροσώπους απο το ιντερνετ ψάχνει επακριβώς τι θελει, πηγαίνει το βλέπει και κατα 90% δεν λένε ψέματα. Κοστίζει παραπάνω αλλά ο'τι εχει φερει ειναι τεφαρικι.
Αυτό να μου πεις...γιαυτό βάζω μόνο 100άρα και από συγκεκριμένο πρατήριο και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τώρα λεπτομέρειες δε ξέρω...ξέρω όμως ότι το πήρε από Porsche dealer. Μπορεί και να του έκατσε...δε ξέρω...
κι εγω το ιδιο γιατι οταν βαζω στη τυχη εχω δει διαφορα περιεργα..
επισης παρατηρω και αυτο που μου ειχες πει για τη shell οτι ειναι διαφανη, εκει η αναμιξη της με 95αρα θα φαινοταν
παντως αν ειναι να σε κλεψει ενα πρατηριο το πρωτο πραγμα που θα κανει ειναι να εχει πειραγμενη αντλια που ειναι η σιγουρη και πιο ασφαλης λυση..
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
sorry για το , αλλά πως είσαι σίγουρος ότι στο συγκεκριμένο πρατήριο η βενζίνη δεν είναι νοθευμένη ? επίσης, η 100αρα είναι η πρώτη που νοθεύουν, λόγω του υψηλού περιθωρίου κέρδους.Θυμάμαι εποχή που ζούσα στην Αμοργό. Όλο το νησί 2 πρατήρια .... ο θολός και ο κενός !!!!
Κοίτα, καταρχάς βάζω εκεί εδώ και δύο χρόνια σχεδόν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Κατά δεύτερον αν κοιτάξεις το τζαμάκι της αντλίας φαίνεται πόσο καθαρή είναι η βενζίνη. Η 100άρα είναι διάφανη σαν νερό. Πήγαινε μετά στη διπλανή και δες τις υπόλοιπες. Έτσι και βλέπεις η βενζίνη αν είναι νοθευμένη ή όχι και αν σου βάζει όντως 100άρα και όχι 95άρα.
Συνήθως η 95άρα νοθεύεται λόγω ΠΟΛΥ μεγαλύτερης κατανάλωσης και ως γνωστόν, η κατανάλωση φέρνει το κέρδος. Είναι επιχειρηματικά σωστό κάποιος να νοθεύσει την 95άρα που γεμίζει 9/10, παρά τη 100άρα όσο κέρδος κι αν του αφήνει (αν και σε ποσοστά είναι το ίδιο...αλλά υποθετικά μιλάμε).
-
Μπα τα ποσοστά της 100αρας είναι τρελά σε σχέση με την απλή.Είναι λογικό να είναι η πρώτη επιλογή για νόθευση.
Το θέμα είναι πως συνήθως τη νοθεύουν με απλή 95 επομενως το αποτέλεσμα είναι να παίρνεις πχ 97-99αρα βενζίνη.
Οποτε αν εμπιστεύεσαι το πρατήριο το πολύ πολύ να πάρεις βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων.. -
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Μπα τα ποσοστά της 100αρας είναι τρελά σε σχέση με την απλή.Είναι λογικό να είναι η πρώτη επιλογή για νόθευση.
Το θέμα είναι πως συνήθως τη νοθεύουν με απλή 95 επομενως το αποτέλεσμα είναι να παίρνεις πχ 97-99αρα βενζίνη.
Οποτε αν εμπιστεύεσαι το πρατήριο το πολύ πολύ να πάρεις βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων..Όπως έγραψα και παραπάνω, η 100άρα φαίνεται από το τζαμάκι. Αν είναι καθαρή σαν νερό, βάζω...αλλιώς δε βάζω. Αν κοιτάξεις τις άλλες αντλίες η διαφορά είναι ξεκάθαρη (το γράφει και ο Qsis παραπάνω).
Θα πρέπει να έχει 95% παραπάνω ποσοστά η 100άρα από την 95άρα για να έχει νόημα τη στιγμή που σχεδόν 9/10 βάζουν 95άρα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
sorry για το , αλλά πως είσαι σίγουρος ότι στο συγκεκριμένο πρατήριο η βενζίνη δεν είναι νοθευμένη ? επίσης, η 100αρα είναι η πρώτη που νοθεύουν, λόγω του υψηλού περιθωρίου κέρδους.
Θυμάμαι εποχή που ζούσα στην Αμοργό. Όλο το νησί 2 πρατήρια .... ο θολός και ο κενός !!!!
Κοίτα, καταρχάς βάζω εκεί εδώ και δύο χρόνια σχεδόν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Κατά δεύτερον αν κοιτάξεις το τζαμάκι της αντλίας φαίνεται πόσο καθαρή είναι η βενζίνη. Η 100άρα είναι διάφανη σαν νερό. Πήγαινε μετά στη διπλανή και δες τις υπόλοιπες. Έτσι και βλέπεις η βενζίνη αν είναι νοθευμένη ή όχι και αν σου βάζει όντως 100άρα και όχι 95άρα.
Συνήθως η 95άρα νοθεύεται λόγω ΠΟΛΥ μεγαλύτερης κατανάλωσης και ως γνωστόν, η κατανάλωση φέρνει το κέρδος. Είναι επιχειρηματικά σωστό κάποιος να νοθεύσει την 95άρα που γεμίζει 9/10, παρά τη 100άρα όσο κέρδος κι αν του αφήνει (αν και σε ποσοστά είναι το ίδιο...αλλά υποθετικά μιλάμε).
Aναλογα τι θελει να αυξησει. Αν θελει να αυξησει τον τζιρο τοτε 95ρα αν θελει το μικτο κερδος 100ρα
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
40 χιλιάρικα ζητάνε για 9αρια οταν καινουριο κανει 44;;; ΕΛΕΟΣΣΣΣ καλυτερα να τα παντρευτούν..Το 9 δεν έκανε 44.
Επίσης το 9 έχει περισσότερη ζήτηση από το 10. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
40 χιλιάρικα ζητάνε για 9αρια οταν καινουριο κανει 44;;; ΕΛΕΟΣΣΣΣ καλυτερα να τα παντρευτούν..
Το 9 δεν έκανε 44.
Επίσης το 9 έχει περισσότερη ζήτηση από το 10.Μοντέλο ΤΙΜΗ ΣΕ € (πλέον τέλη κυκλοφορίας και πινακίδες)
EVO IX sonic 4x4 54.000
EVO IX 4x4 53.000
Μεταλλικό χρώμα 800Αυτα για το τότε...
΄
Επίσης οταν το καινούργιο μοντελο έχει 44 καινουργιο (έστω και αν ειναι για λίγο), πέφτει αντίστοιχα και η τιμή του μεταχειρισμένου.Πάντως το τελευταίο μήνα βλέπω οτι οι τιμές απο τα 9 έπεσαν αισθητά...
Δεν ξέρω αν φταίει η προσφορά του 10... -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Εγώ εχω συγγενή που (ανεπίσημα) φερνει για πελάτες. Δεν ασχολείται καν με ιδιώτες και μαντράδες. Μονο σε επίσημους αντιπροσώπους απο το ιντερνετ ψάχνει επακριβώς τι θελει, πηγαίνει το βλέπει και κατα 90% δεν λένε ψέματα. Κοστίζει παραπάνω αλλά ο'τι εχει φερει ειναι τεφαρικι.Θέλω πληροφορίες γι΄αυτό...
Κοντινός συγγενής?
Για πες γιατι οι συγκυρίες είναι ευνοικές για Γερμανία... -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Πάντως το τελευταίο μήνα βλέπω οτι οι τιμές απο τα 9 έπεσαν αισθητά...
Δεν ξέρω αν φταίει η προσφορά του 10...H πτώση στα μεταχειρισμένα φταίει.
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου