Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 3 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    246
    2258
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
      Τα πιεσόμετρα που χρησιμοποιούμε τώρα με το αέρα τον κοπανιστό δουλεύουν κανονικά με το άζωτο (πίεση έτσι κι ελλιώς μετράνε), θα υπάρχουν αποκλίσεις ή χρειάζεται άλλο όργανο (αζωτοπιεσόμετρο )?

      Οχι , δεν χρειάζεται άλλο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theom5 last edited by

        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
        ...αζωτοπιεσόμετρο

        Μα ποιος είσαι; Ο Μπαμπινιώτης είσαι;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          centaurus last edited by

          an ta gemisoume me ugraerio,ti anesh tha exoume??...!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης centaurus έγραψε:
            an ta gemisoume me ugraerio,ti anesh tha exoume??...!

            Δεν ξερω για ανεση ,αλλα οι επιδοσεις θα ειναι ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              servmx last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Μια παρατήρηση. Τα βενζινάδικα και τα βουλκανιζατέρ δέν χρησιμοποιούν μπουκάλες αζώτου.
              Χρησιμοποιούν ένα φίλτρο που συνδέεται στο υπάρχον κομπρεσέρ αέρα, και διαχωρίζει το άζωτο απο τα άλλα συστατικά της ατμόσφαιρας.

              Η συσκευή για την επι τόπου παραγωγή αζώτου, απέχει πολύ από το χαρακτηρισμό 'φίλτρο το οποίο συνδέεται στο υπάρχον κομπρεσέρ'.
              Κατ΄αρχήν δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον κομπρεσέρ γιατί δεν είναι 'oil free'. (Ο συμπιεσμένος αέρας περίεχει μια ελάχιστη ποσότητα λιπαντικού από το συμπιεστή).
              Ο διαχωρισμός του αζώτου από τα υπόλοιπα συστατικά του αέρα, πραγματοποιείται σε μεμβράνες διαχωρισμού οι οποίες προυποθέτουν χρήση αέρα χωρίς υγρασία και ίχνη λιπαντικού.
              Μακριά πάντως από απατεώνες που πουλάνε αέρα κοπανιστό για άζωτο. (Δεν είναι καθόλου εύκολο να εκτελέσει κανείς μέτρηση.)
              Ένας τρόπος για την εύκολη αναγνώριση είναι:
              Η συσκευή που περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό αφάιρεσης υγρασίας συμπίεσης μεμβράνες κλπ έχει μέγεθος χοντρικά ενός σπιτικού ψυγείου και οι εταιρίες που τη διαθέτουν στην αγορά είναι συγκεκριμένες.
              Η παραγωγική ικανότητα των παραπάνω συσκευών αποτελεί συνάρτηση της ζητούμενης καθαρότητας σε άζωτο.

              Χρήση φιαλών πίεσης χωρίς τον απαιτούμενο εξοπλισμό, σε συνθήκες 'βενζινάδικου' δε συνίσταται, καθώς το ενδεχόμενο ατυχήματος είναι σημαντικό.

              Γιάννης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Γιάννη ευχαριστούμε για την διαφώτιση,επιτέλους καταλάβαμε τι τρέχει.

                Και τώρα...ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΖΩΤΟ;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gtz last edited by

                  Μετά απο 1000 χλμ με άζωτο μέσα σε 3 μέρες,έχω να πω οτι οι αρχικές εντυπώσεις επιβεβαιώθηκαν.
                  Η άνεση όντως πέρασε μιά κλάση πιό πάνω,ενω βελτιώθηκε η ακρίβεια του τιμονιού,η κατευθυντικότητα και η σταθερότητα σε ανοιχτές καμπές.

                  Να λοιπόν μια φθηνή παραγματική βελτίωση...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                    . επίσης είπε ότι θα έχει μία χρεώση περίπου 10Ε για 4 λάστιχα, δωρεάν έλεγχος πίεσης και** μόλις το αποσβέσει θα κάνει τα πάντα δωρεάν. **

                    Λοιπον! ΜΟΛΙΣ το αποσβεσει, σφυριξε μας κλεφτικα σε ΠΜ το βενζιναδικο!!!
                    (ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΦΟΥΤΗΣ!!!!! )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theom5 last edited by

                      Ο χρήστης servmx έγραψε:
                      Η συσκευή για την επι τόπου παραγωγή αζώτου, απέχει πολύ από το χαρακτηρισμό 'φίλτρο το οποίο συνδέεται στο υπάρχον κομπρεσέρ'.
                      Κατ΄αρχήν δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον κομπρεσέρ γιατί δεν είναι 'oil free'. (Ο συμπιεσμένος αέρας περίεχει μια ελάχιστη ποσότητα λιπαντικού από το συμπιεστή).
                      Ο διαχωρισμός του αζώτου από τα υπόλοιπα συστατικά του αέρα, πραγματοποιείται σε μεμβράνες διαχωρισμού οι οποίες προυποθέτουν χρήση αέρα χωρίς υγρασία και ίχνη λιπαντικού.
                      Μακριά πάντως από απατεώνες που πουλάνε αέρα κοπανιστό για άζωτο. (Δεν είναι καθόλου εύκολο να εκτελέσει κανείς μέτρηση.)
                      Ένας τρόπος για την εύκολη αναγνώριση είναι:
                      Η συσκευή που περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό αφάιρεσης υγρασίας συμπίεσης μεμβράνες κλπ έχει μέγεθος χοντρικά ενός σπιτικού ψυγείου και οι εταιρίες που τη διαθέτουν στην αγορά είναι συγκεκριμένες.
                      Η παραγωγική ικανότητα των παραπάνω συσκευών αποτελεί συνάρτηση της ζητούμενης καθαρότητας σε άζωτο.

                      Χρήση φιαλών πίεσης χωρίς τον απαιτούμενο εξοπλισμό, σε συνθήκες 'βενζινάδικου' δε συνίσταται, καθώς το ενδεχόμενο ατυχήματος είναι σημαντικό.

                      Γιάννης

                      Κάτι ξέρει από αέρια, κάτι ξέρει από αέρια....Αν μου πεις πως ασχολείσαι και με καταδύσεις θ'άρχίσω να έχω πιο ξεκάθαρη γνώμη

                      Γιατί δεν απαντά όμως κανένας σ'αυτό που ρώτησα και εν τέλει θα απασχολήσει όλους μας: Σε ποια βουλκανιζατέρ βάλατε άζωτο;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης servmx έγραψε:
                        Κατ΄αρχήν δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον κομπρεσέρ γιατί δεν είναι 'oil free'. (Ο συμπιεσμένος αέρας περίεχει μια ελάχιστη ποσότητα λιπαντικού από το συμπιεστή).

                        Τα διαφημιστικά φυλλάδια που μου στείλανε αναφέρανε οτι συνδέεται απ' ευθείας στο υπάρχον κομπρεσέρ. Δεν με ενδιαφέρει να βάλω μονάδα παραγωγής αζώτου οπότε δεν το έχω πολυψάξει το θέμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tm last edited by

                          Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                          . επίσης είπε ότι θα έχει μία χρεώση περίπου 10Ε για 4 λάστιχα, δωρεάν έλεγχος πίεσης και** μόλις το αποσβέσει θα κάνει τα πάντα δωρεάν. **

                          Λοιπον! ΜΟΛΙΣ το αποσβεσει, σφυριξε μας κλεφτικα σε ΠΜ το βενζιναδικο!!!
                          (ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΦΟΥΤΗΣ!!!!! )

                          Χμ... εξαρταται ΤΙ θελει να αποσβεσει... Δεν ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης tm έγραψε:

                            Χμ... εξαρταται ΤΙ θελει να αποσβεσει... Δεν ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα!!

                            ...όλο το βενζινάδικο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theom5 last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                              Χμ... εξαρταται ΤΙ θελει να αποσβεσει... Δεν ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα!!

                              ...όλο το βενζινάδικο....

                              γιατί όχι και το αυθαίρετο στη Σουβάλα;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                servmx last edited by

                                Κάποιες πληροφορίες για τη χρήση αζώτου σε λάστιχα καθώς και για τον εξοπλισμό μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link:
                                http://www.airliquide.com/en/medias/pdf ... illing.pdf

                                Γιάννης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                  Κάποιες πληροφορίες για τη χρήση αζώτου σε λάστιχα καθώς και για τον εξοπλισμό μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link:
                                  http://www.airliquide.com/en/medias/pdf ... illing.pdf

                                  Γιάννης

                                  Χμμμμ Μου κάνει λοιπόν εντύπωση που η Air Liquide δεν προβάλλει ως πλεονέκτημα την καλύτερη απόσβεση κραδασμών ή κάτι τέτοιο αλλά μόνο την οικονομία μέσω μεγαλύτερης ζωής των ελαστικών και τη μεγαλύτερη ασφάλεια (σε αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω σε τι θα βοηθήσει το αδρανές άζωτο τη στιγμή που όλο το περιβάλλον είναι γεμάτο με κανονικό αέρα...). Βέβαια η συγκεκριμένη παρουσίαση απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες και ίσως για αυτό να μην τονίζονται άλλα πλεονεκτήματα.

                                  Ομως ακόμα δεν μπορώ να βρώ μια 'φυσική' εξήγηση της υποτιθέμενης καλύτερης οδικής συμπεριφοράς του γεμίσματος με άζωτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Λεει όμως ότι μειώνει το rolling resistance

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      servmx last edited by

                                      Και ένα ακόμα link που νομίζω μπορεί να βοηθήσει την συζήτηση:
                                      http://www.toyo.com.au/tech_info11.html

                                      Γιάννης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                        Και ένα ακόμα link που νομίζω μπορεί να βοηθήσει την συζήτηση:
                                        http://www.toyo.com.au/tech_info11.html

                                        Γιάννης

                                        Η απορία μου τότε παραμένει: ΟΚ το άζωτο βοηθάει να μη ζεσταίνεται τόσο πολύ / γρήγορα και να μη διαβρώνεται το λάστιχο. Εμμέσως τότε μπορεί να βοηθήσει και στο κράτημα, λόγω της δυνατότητας χρήσης υψηλότερης αρχικής πίεσης (αλλά με αντίστοιχη απώλεια άνεσης). Ομως, με ίδια πίεση, πως μπορεί το άζωτο να βοηθήσει στο κράτημα ή/και στην άνεση ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gtz last edited by

                                          Παιδιά,καλή η θεωρία αλλά ας το δοκιμάσει κανείς σας για να πέι αν άλλαξε κάτι στο αυτοκίνητό του.
                                          Εγω,δυό μέρες μετά την έναρξη του topic το δοκίμασα και έχω να πω μόνο καλά λόγια.
                                          Οσο για τις πιέσεις,ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ,ιδίως στο σταμάτα-ξεκίνα της θερμής ασφάλτου της Αθήνας.Προχθές πηγαίνοντας για Νέα Μάκρη η πίεση έφτασε 2.9 bar μπροστά (38psi) και 2.7 πίσω πράγμα που υποδηλώνει οτι η καταπόνηση του ελαστικού είναι εξίσου σημαντική στα μποτιλιαρίσματα,όσο σε δρόμο με στροφές.Επίσης απο την εμπειρία που έχω μέχρι τώρα στις ενδείξεις πίεσης ελαστικών που μου βγάζει στο ταμπλώ το αυτοκίνητο,οι πιέσεις αυξάνουν πολύ σε φάσεις επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.Π.χ. δυο-τρία φρεναρίσματα απο 160 σε 130 λόγω sxetik;a αργοπορούντων οχημάτων στην Εθνική οδό είναι αρκετά να ανεβάσουν την πίεση κατά 0,1 bar σε όλους τους τροχούς....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            theom5 last edited by

                                            ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ, ΚΑΙ ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...

                                            ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΖΩΤΟΥ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ....ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΛΑΤΕ!!!

                                            Γιατί δεν το γράφετε;;;

                                            Τόσο μυστικό είναι ή νομίζετε πως θα του κάνετε την σούπερ ντούπερ διαφήμιση;;; (Αν είναι καλός την αξίζει, αν δεν είναι δεν θα πηγαίνατε ούτως ή άλλως).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 3 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr