-
Πότε???
-
Ο χρήστης Μιχάλης Φράγκου έγραψε:
Πότε???Τι πότε... το 2001 όταν το είχα. Τωρα είμαι πλούσιος.
Τότε είχα ειδικό όχημα για από BAR σε ΒΑR.... 1000αρι με ζάντε από turbo. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πότε???
Τι πότε... το 2001 όταν το είχα. Τωρα είμαι πλούσιος.
Τότε είχα ειδικό όχημα για από BAR σε ΒΑR.... 1000αρι με ζάντε από turbo.στο κυνήγι για τη κυρία coyote υποθέτω....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πότε???
Τι πότε... το 2001 όταν το είχα. Τωρα είμαι πλούσιος.
Τότε είχα ειδικό όχημα για από BAR σε ΒΑR.... 1000αρι με ζάντε από turbo. -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Ναι αλλα οι τιμες των vw αντιπροσωπειων δεν ειναι αυτες
μην είσαι υπερβολικός...
170€ πλήρωσα εγώ με αλλαγή όλα τα φίλτρα (βενζίνης, λαδιού, καμπίνας), λάδια 5lt (δικά τους) και...έλεγχο μέσω VAG-COM (ούτε 2 λεπτά δουλειά αυτό ).Μπορώ να κοιτάξω και επ'ακριβώς τιμές κτλ αν θες.
Πάντως θα μπορούσα να αποφύγω τα φίλτρα της καμπίνας από τη στιγμή που η εταιρεία τα δίνει για 60.000km και στα 10.000km τα αλλάζω.ΥΓ:και στα audi η εργατώρα είναι 50€ ενώ στα VW 45€...Μην ρωτήσετε πώς γίνεται αυτό αφού έχουν τα ίδια μηχανικά μέρη...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πότε???
Τι πότε... το 2001 όταν το είχα. Τωρα είμαι πλούσιος.
Τότε είχα ειδικό όχημα για από BAR σε ΒΑR.... 1000αρι με ζάντε από turbo.στο κυνήγι για τη κυρία coyote υποθέτω....
καί της κυρίας coyote.... από το 1997
-
-
-
230 ευρώ για εμπρός τακάκια, αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων. 2 ώρες εργασία για 107 ευρώ με το φπα. (1 ώρα για τη ρύθμιση των βαλβίδων....).
280 ευρώ στο σύνολο για το ενδιάμεσο .... μάλλον την επόμενη φορά θα αλλάξουμε μαγαζί....
-
Service 270.000 km σε Renault Megane 1.4 του 1996 (κινητήρας Energy 8 valves)
Μπουζί 4 x 3,5 = €14
Λάδια 3lt x 6 = €18 (elf SPORTI TXI 15W-40 A2/B2, SL/CF)
Φίλτρο Λαδιού €8
Φίλτρο Αέρα €12
Τακάκια €39
Θερμοστάτης και αντιψυκτικό υγρό (παραφλού) €28
Εργασία €50
Η εργασία περιλαμβάνει διάφορους ελέγχους μεταξύ των οποίων ρύθμιση χειρόφρενου, συμπλήρωση υγρών μπαταρίας, ρύθμιση φώτων, κτλ.Σύνολο €169
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλε Διονύση, ο συνάδελφος είναι άψογος, εάν έχει και εξοπλισμό και για άλλες δουλείες, ‘δεσε’ δίπλα του.
Antonis-team.Το συνεργείο αυτό ειδικεύεται στα Renault, πηγαίνω εκεί από το 2001 και ποτέ δεν είχα ούτε ένα παράπονο. Οι περισσότεροι που έχουν Renault στην Πάτρα το γνωρίζουν. Τότε είχα περίπου 70.000 km και χάλασε η τρόμπα νερού. Μέχρι τότε το πήγαινα στην αντιπροσωπεία (στην Πάτρα μένω) και ήμουν πολύ δυσαρεστημένος. Για να αλλάξω λάδια ήθελαν ραντεβού 2- 3 μέρες πριν, όταν το πήγαινα περίμενα περίπου μια ώρα μέχρι να το πάρουν, δεν με άφηναν να μπω στο συνεργείο να βλέπω και με χρέωναν 4 λίτρα λάδι ενώ το αυτοκίνητο έπαιρνε 3 λίτρα. Το τελειωτικό χτύπημα ήρθε όταν χάλασε η τρόμπα νερού. Ήθελαν να μου κλείσουν ραντεβού σε 2 - 3 μέρες και με κόστος 60.000 δραχμές τότε, ενώ το αυτοκίνητο το χρειαζόμουν. Τα παίρνω στο κρανίο και πηγαίνω τυχαία εκεί. Σε δύο ώρες έφυγα με νέα τρόμπα νερού και με κόστος 25.000 δραχμές. Άλλαξα ξανά τρόμπα νερού στις 200.000 km περίπου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
230 ευρώ για εμπρός τακάκια, αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων. 2 ώρες εργασία για 107 ευρώ με το φπα. (1 ώρα για τη ρύθμιση των βαλβίδων....).280 ευρώ στο σύνολο για το ενδιάμεσο .... μάλλον την επόμενη φορά θα αλλάξουμε μαγαζί....
Σε ποιό αμάξι έκανες ρύθμιση βαλβίδων?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
230 ευρώ για εμπρός τακάκια, αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων. 2 ώρες εργασία για 107 ευρώ με το φπα. (1 ώρα για τη ρύθμιση των βαλβίδων....).
280 ευρώ στο σύνολο για το ενδιάμεσο .... μάλλον την επόμενη φορά θα αλλάξουμε μαγαζί....
Σε ποιό αμάξι έκανες ρύθμιση βαλβίδων?
Έλα ντε, και δική μου ερώτηση!!.
Αντώνηςπροφανώς στο ΙΜΑ, και τα jazz ξέρω ότι θέλουν
-
σημερα αλλαξα φιλτρο αερος μετα απο 5-6 χρονια.
ειχε μαυρισει αρκετα και ειπα να το αλλαξω αν και κοστισε 8 ευρωη επομενη αλλαγη το 2015
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σημερα αλλαξα φιλτρο αερος μετα απο 5-6 χρονια.
ειχε μαυρισει αρκετα και ειπα να το αλλαξω αν και κοστισε 8 ευρωη επομενη αλλαγη το 2015
Να μην το αλλάξεις ποτέ φίλε ιταλάκια, δεν είμαστε για σπατάλες στους δύσκολους αυτούς καιρούς
-
εδωσα και αλλα 10 ευρω για να φτιαξω την κλειδαρια που μου χαλασαν διαρηκτες.
δεν κλειδωνε η πορτα και το αφησα ετσι δυο νυχτες ,ανοιχτο,αλλα ειπα να την φτιαξω να ξεμπερδευω.
ειναι λουκι να συντηρεις ενα αμαξι,πολλα τα εξοδα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εδωσα και αλλα 10 ευρω για να φτιαξω την κλειδαρια που μου χαλασαν διαρηκτες.δεν κλειδωνε η πορτα και το αφησα ετσι δυο νυχτες ,ανοιχτο,αλλα ειπα να την φτιαξω να ξεμπερδευω.
ειναι λουκι να συντηρεις ενα αμαξι,πολλα τα εξοδα.
Το χειρότερο είναι οτι τα λεφτά μας τα τρώνε οι ξένοι και δεν βοηθάμε την Ελληνική οικονομία
-
οχι πολλα το σερβις αλλα τα ανταλλακτικα παρα πολλα...εχω peugeot ....τι να κανουμε
-
Είναι αναξιόπιστα μωρέ τα γαλλικά και με ακριβά ανταλλακτικά
-
τι ακριβα,πανακριβα να λες.
εχουν γινει μαζντα σε τιμες.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?