-
Κοιτα και τα peugeot βγαζουν .... δεν ειναι ιαπωνικα...Tα φιατ εχουν βελτιωθει αισθητα αλλα παραλληλα βελτιωθηκε και ο ανταγωνισμος στον τομεα της αξιοπιστιας.
τα ιταλικα μ αρεσουν,ειναι ομορφα,παρα πολυ καλα στις στροφες και προσφερουν πολλα...(θα αγοραζα) αλλα θα ηξερα οτι πρεπει να ειμαι πιο πολυ προετιμασμενος απο οτι σε αλλες εταιρειες για να τα σκασω στα συνεργεια!αποσπασμα δοκιμης και πληροφοριες για το στήσιμο.
''Όταν είχαμε οδηγήσει το 207 στην παρουσίασή του στη Μαγιόρκα τον Απρίλιο, είχαμε καταλάβει ότι το πακέτο πλαισίου-ανάρτησης ήταν στημένο για πολύ περισσότερα άλογα. Έτσι, οι τροποποιήσεις που έκαναν οι Γάλλοι μηχανικοί δεν είναι αυτό που λέμε ριζικές. Στον τομέα της ανάρτησης (γόνατα McPherson και πάντα ημιάκαμπτος άξονας) αντικαταστάθηκαν τα silent block μπροστά, ενώ πίσω αυξήθηκε η “σκληρότητα” της αντιστρεπτικής δοκού κατά 12,5 %. Κατασκευαστικά, τα αμορτισέρ είναι ίδια με τα αντίστοιχα των “μικρότερων” 207, αλλά με διαφοροποιημένα τα χαρακτηριστικά της απόσβεσής τους. Το τύπου “Brushless” ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης παραμένει, πλην όμως έχοντας δεχθεί κάποιες απαραίτητες τροποποιήσεις στον τρόπο λειτουργίας του. Στα φρένα, τέλος, θα βρούμε αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 283 mm μπροστά και απλούς των 249 mm πίσω. '' -
Το κιβώτιο τι πρόβλημα ακριβώς έχει?
-
υπάρχει
-
μαλιστα
-
για μενα, το νεο πουντο με τα 135 αλογα ακουγεται σαν μια πολυ καλη λυση και αρκετα τιμια
παντα μου αρεσε το 207 ραλι αλλα πριν 1 χρονο που δοκιμασα και να το οδηγησω με προβληματισε
την ιδια περιοδο ειχα οδηγησει και μιτο με 155 και πουντο με 120 αλογα που μου αφησανε καλυτερες εντυπωσεις
το πεζω μου εδωσε την εντυπωση αδυναμιας οταν πιεστει αρκετα στις στροφες, μια αισθηση ανασφαλειας και επερχομενου κινδυνου καθε φορα που ζητουσα το κατι παραπανω
το τιμονι μου φανηκε ελαφρυ, το αμαξι μη ρυθμισιμο, το πλαισιο στιβαρο μεν αλλα σαν αποκομμενο απο τις εντολες του οδηγου, το κιβωτιο μετριοτατο
κατα τα αλλα πολυ ομορφο, ποιοτικο για τα λεφτα του και σε σχεση με τον ανταγωνισμο, γρηγορο και γενικα στους περισσοτερους τομεις πανω απο τον μεσο ορο στο 90% των συνθηκων, αρκει να μην ζηταει πολλα κανεις στον τομεα συμπεριφορας σε γρηγορη οδηγηση κοντα στο οριο -
το τιμονι βαραινει αρκετα....αν σου εδωσε αυτην την αισθηση γενικα ολο το αυτοκινητο ειναι λογω της πιο χαλαρης ρυθμισης των αμορτισερ **και μονο **.
Το αυτοκινητο αν ξεπερασεις αυτο το αισθημα παει αερα πατερα....
τα mito εχουν πιο σκληρο στησιμο και για αυτο η κάπως πιο καλη συμπεριφορά στο οριο.
Κατα τα αλλα οπως τα ειπες κατα 90% των περιπτωσεων ειναι απο τα κορυφαια κορυφαιο. οχι μονο ειναι πανω απο τον μεσο ορο (αυτα ειναι για αλλα μοντελα) αλλα και κορυφαιο για την κατηγορια του.
αλλωστε το 207-fiesta- polo ειναι το αριστο και το μετρο σύγκρισης στην κατηγορια . -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το τιμονι βαραινει αρκετα....αν σου εδωσε αυτην την αισθηση γενικα ολο το αυτοκινητο ειναι λογω της πιο χαλαρης ρυθμισης των αμορτισερ **και μονο **.
Το αυτοκινητο αν ξεπερασεις αυτο το αισθημα παει αερα πατερα....
τα mito εχουν πιο σκληρο στησιμο και για αυτο η κάπως πιο καλη συμπεριφορά στο οριο.
Κατα τα αλλα οπως τα ειπες κατα 90% των περιπτωσεων ειναι απο τα κορυφαια κορυφαιο. οχι μονο ειναι πανω απο τον μεσο ορο (αυτα ειναι για αλλα μοντελα) αλλα και κορυφαιο για την κατηγορια του.
αλλωστε το 207-fiesta- polo ειναι το αριστο και το μετρο σύγκρισης στην κατηγορια .Νομίζω τα ρίχνεις πολύ σε οδηγικό επίπεδο τα Fiesta-207-Mito αν τα συγκρίνεις με Polo!
-
Ειναι πιο μαλακο αυτοκινητο απο τα αλλα ,αλλα με τεραστια περιθωρια προσφυσης, και γενικα ειναι παρα πολυ ολοκληρομενο και αυτο δινοντας βαση στην ποιοτητα του εσωτερικου του και στην ηχομονωση.
Αλλα αγγιζει το αριστο στον μεσο ορο και αυτο!
οπως και τα αλλα .αν και η mito τιμολογιακα ειναι ελαφρώς ....αλλου .
ψαχνωντας αντιπαλους σε επιπεδο mini και στο νεο ds3


-
@stefan
εχεις οδηγησει το καινουριο polo? -
Το 207 παντως έχει με διαφορά το καλύτερο σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι της αγοράς.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Το 207 παντως έχει με διαφορά το καλύτερο σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι της αγοράς.+1
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@stefan
εχεις οδηγησει το καινουριο polo?Ναι το πήρε προχθες ο κολλητός που άλλαξε το Golf GT με Mito για ένα πωλητή στην εταιρία του. Το χει και περιποιημένο με 17αρες, χειριστήρια, comfort pack (ή κάπως έτσι). Είναι το 1.4 85hp και το πήρε γιατί το μίσθωμά του είναι τσάμπα...κάτι λιγότερο από 300€! Απαράδεκτο αμαξάκι! Καλοφτιαγμένο αλλά μοτέρ, τιμόνι, ανάρτηση είναι για γέλια! Απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε κοριτσάκια των οποίων ο μπαμπάς θέλει να τους πάρει Γερμανική λαμαρίνα και δεν έχει λεφτά για Golf. To 500αρακι μου είναι αιώνες μπροστά σε συμπεριφορά!
@106 τεράστια περιθώρια πρόσφυσης το Polo?? Are you sure? Γιατό εγώ το οδήγησα με 17αρια και 215 λάστιχο και η υποστροφή πανταχού παρούσα! εσύ που ξέρεις από πεζάκια με turn-in αυτό έπρεπε να σου φανεί για τα πανηγύρια!
-


θα πρότεινα στον υποψήφιο αγοραστή να περιμενει μιας και το ds3 ειναι απο μεσα του ενα 207 rallye με πολυ ομορφα στοιχεια και σχεδιασμο.
κουκλι
@στεφανε να φανταστεις εγω το οδηγησα και χωρις 17αρες...
κοιτα ειναι μαλακο και αν το πιεσεις οντως.. βγαζει λιγο..αλλα δεν το πηγα σαν να καθομαι σε ραλλακι φτιαγμενο ( το μαμα βγάζει και αυτο μουτράκια μικρα τα οποια διορθώνονται αμέσως)..το πηγα οπως παω ενα απλο καλο αυτοκινητο...και μαλιστα δυο τρεις φορες που πιεσα σε στροφες μου φανηκε να παταει πολυ καλα κατω...αλλα οχι τοσο σπορ οπως τα αλλα της παρεας.
απο ποιοτητα ειναι το καλυτερο, η θεση οδηγησης λιγο κλειστοφοβικη,τιμονι μετριο,το κιβωτιο καλο,τα φρενα καλα,αρα γενικα ενα ολοκληρομενο αυτοκινητο.! -
Εγώ πάλι του ήπια το αίμα με 170χλμ στο οδόμετρο!! Βασικά πήγα να μπω μέσα στο κτήμα Συγγρού με το ριμάδι γιατί δεν πλασαριζόταν στο S αλλά τέσπα...Έτσι και το ξαναπιάσω στα χέρια μου πάντως θα πληρώσει για όλες τις αμαρτίες της κατασκευάστριας εταιρίας του!!
-
Επειδη το κουρασαμε νομιζω, για τα λεφτα του το 207 σαν συνολο ειναι καταπληκτικο. και το τονιζω για τα λεφτα του!!
και το τιμονι του για οποιον το εχει οδηγησει ειναι ξυραφι, το esp να απενεργοποιουταν κατα βουληση θα ηταν προσωπικα για μενα το 100% των προσδοκιων μου. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έτσι και το ξαναπιάσω στα χέρια μου πάντως θα πληρώσει για όλες τις αμαρτίες της κατασκευάστριας εταιρίας του!!Φωτια;
-
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
Επειδη το κουρασαμε νομιζω, για τα λεφτα του το 207 σαν συνολο ειναι καταπληκτικο. και το τονιζω για τα λεφτα του!!
και το τιμονι του για οποιον το εχει οδηγησει ειναι ξυραφι, το esp να απενεργοποιουταν κατα βουληση θα ηταν προσωπικα για μενα το 100% των προσδοκιων μου.αλλο ξυραφι,αλλο αισθηση...εχει διαφορα
ξυραφι ειναι και του gp....αλλα.... -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Έτσι και το ξαναπιάσω στα χέρια μου πάντως θα πληρώσει για όλες τις αμαρτίες της κατασκευάστριας εταιρίας του!!
Φωτια;
Μπααα...είναι leasing και έχει μεικτή η μλκ!! Ότι και να κάνω θα ξαναφέρουν ένα ίδιο
Εκτός και αν .....http://www.youtube.com/watch?v=_P2VH9ITC_42η φορά σε 2 μέρες που το ποστάρω το βιντεάκι...κολλάει σε πολλές περιπτώσεις τελικά...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Επειδη το κουρασαμε νομιζω, για τα λεφτα του το 207 σαν συνολο ειναι καταπληκτικο. και το τονιζω για τα λεφτα του!!
και το τιμονι του για οποιον το εχει οδηγησει ειναι ξυραφι, το esp να απενεργοποιουταν κατα βουληση θα ηταν προσωπικα για μενα το 100% των προσδοκιων μου.αλλο ξυραφι,αλλο αισθηση...εχει διαφορα
ξυραφι ειναι και του gp....αλλα....Άντε γειά σου...απτο πληκτρολόγιο μου το πήρες...
Ξυράφι και ηλεκτρικό τιμόνι είναι ασύμβατες έννοιες...ακόμα...σε κάποια χρόνια πιστεύω τα πράγματα θα είναι καλύτερα! Γι' αυτό μετά την 147 άντε να οδηγήσεις Mito-Abarth-207-Corsa κτλ... -
θα στο χαλασω...... ομως
στο βασιλειο των τυφλων βασιλευει ο μονόφθαλμος


207 RALLYE vs Ανταγωνισμός...