-
Πέστα ρε φιλε γιατι εχουν τα γκολφ για τα θεικα αυτοκινητα . Αλλοι τα εβγαλαν πολύ πιο πρίν και χωρίς να τα αντιγράψουν.
Και στην τελική γιατί να ειναι το γκολφ και να μην ειναι το fabia που στην ουσία ειναι το ίδιο αμάξι με την μισή τιμη?
-
Tata Nano
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Πέστα ρε φιλε γιατι εχουν τα γκολφ για τα θεικα αυτοκινητα . Αλλοι τα εβγαλαν πολύ πιο πρίν και χωρίς να τα αντιγράψουν.Και στην τελική γιατί να ειναι το γκολφ και να μην ειναι το fabia που στην ουσία ειναι το ίδιο αμάξι με την μισή τιμη?
γιατι το fabia ειναι polo και οχι golf
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σε λιγο θα γραψετε και την 156 γιατι ηταν το πρωτο αυτοκινητο με κρυμμενες πισω χειρολαβες..........
Πιο ακυρες απαντησεις πανω στο θεμα δε μπορουσα να περιμενω...
Οσο για τα turbo και τη μαζικη τους παραγωγη ξεχνατε τις saab και renault..χρονια στο κουρμπετι..το τουρμπο για τη θειτσα που παει στο σουπερμαρκετ το καθιερωσε το vag και μη λεμε ο,τι θελουμε..
οι περισσοτεροι αλλοι το χρησιμοποιουσαν σε σπορ μοντελα και ειδικες/κορυφαιες εκδοσεις
Κοιτα τη γκαμα της renault πριν 20 χρονια...ολα τα μοντελα της προσφεροντουσαν με turbo..5,11,18,21,fuego..Τεχνολογια πρωτοεφαρμοσμενη στην F1 απο την ιδια με τον 1500αρη turbo.. .-
το 5 turbo ηταν αυτοκινητο για το ευρυ κοινο?
σου ξαναλεω δε μιλαω για κορυφαιες σπορ εκδοσεις, μιλαω και για την πιο βασικη, μιλάω για ΟΛΗ τη γκαμα να αποτελειται απο τουρμπο..κατι που πλεον κανουν κι αλλοι και συντομα θα κανουν ολοι..
νταξει δε γουσταρετε τη vw, αλλα μην κλεινετε τα ματια στο προφανες..
-
Το αυτοκίνητο της δεκαετίας είναι το Τογιότα γιάρις!!!!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σε λιγο θα γραψετε και την 156 γιατι ηταν το πρωτο αυτοκινητο με κρυμμενες πισω χειρολαβες..........
Πιο ακυρες απαντησεις πανω στο θεμα δε μπορουσα να περιμενω...
Οσο για τα turbo και τη μαζικη τους παραγωγη ξεχνατε τις saab και renault..χρονια στο κουρμπετι..το τουρμπο για τη θειτσα που παει στο σουπερμαρκετ το καθιερωσε το vag και μη λεμε ο,τι θελουμε..
οι περισσοτεροι αλλοι το χρησιμοποιουσαν σε σπορ μοντελα και ειδικες/κορυφαιες εκδοσεις
Κοιτα τη γκαμα της renault πριν 20 χρονια...ολα τα μοντελα της προσφεροντουσαν με turbo..5,11,18,21,fuego..Τεχνολογια πρωτοεφαρμοσμενη στην F1 απο την ιδια με τον 1500αρη turbo.. .-
το 5 turbo ηταν αυτοκινητο για το ευρυ κοινο?
σου ξαναλεω δε μιλαω για κορυφαιες σπορ εκδοσεις, μιλαω και για την πιο βασικη, μιλάω για ΟΛΗ τη γκαμα να αποτελειται απο τουρμπο..κατι που πλεον κανουν κι αλλοι και συντομα θα κανουν ολοι..
νταξει δε γουσταρετε τη vw, αλλα μην κλεινετε τα ματια στο προφανες..
Παρατηρεις κατι σε σχεση με τα bold..?
To οτι δε γουσταρω τη vw που το συμπερανες?? Οτι η vw το πηγε ενα βημα παραπερα το πηγε αλλα μη μιλαμε για downsizing οταν υπηρχe το R5 turbo 20 χρονια τωρα..Και οταν πρωτοξεκινησε το ολο αυτο πραγμα στην f1 τοσα χρονια πριν..
Και προς θεου εχει προσφερει ο ομιλος ( το εξ ολοκληρου αλουμινενιο a2 ) αλλα να σου το nsx που στο ανατρεπει..........Το αυτοκίνητο της δεκαετίας είναι το Τογιότα γιάρις!!!!!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το αυτοκίνητο της δεκαετίας είναι το Τογιότα γιάρις!!!!!!
Γιατί;;;; οικονομικό, αξιόπιστο με πολλές πωλήσεις , όμορφο λουκ!!!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Το αυτοκίνητο της δεκαετίας είναι το Τογιότα γιάρις!!!!!!
Γιατί;;;; οικονομικό, αξιόπιστο με πολλές πωλήσεις , όμορφο λουκ!!!!!!!
Δεν εστριβε ,δε φρεναρε ,δε ταξιδευε ανετα ,κοπαναγε σε εκνευριστικο βαθμο οπως ο ιδιος εχω διαπιστωσει ,ηταν πανακριβο και ηταν και κακασχημο κατα γενικη ομολογια..Θελεις κατι ακομα?
Ποσες φορες πρεπει να πουμε επισης οτι το ποσο πουλησε δε λεει απολυτως τιποτα..
Αξιοπιστα ειναι πολλα και οικονομικα ακομα πιο πολλα... -
@νονος
με δουλευεις?το renault 5 τουρμπο ηταν το κορυφαιο 5αρι , δεν ηταν καθολου φθηνο, καθολου φιλικο κτλ κτλ
ηταν με λιγα λογια το σπορ μοντελο το οποιο απευθυνοταν σε λιγους πυροβολημενουςεπισης ηταν το μονο της γκαμας που προσφεροταν με turbo τα υπολοιπα ηταν ατμοσφαιρικα (ειχαμε κι εμεις ενα)
παμε τωρα στο golf , αν εξαιρεσεις το 1400αρι με τα 80/90 αλογα ,δε θυμαμαι ακριβως , εχει τουρμπο στα 122, τουρμποκομπρεσσορα στα 160, τουρμπο στα 200, τουρμπο πλεον στα 270..
και πιο πριν ειχε τουρμποκομπρεσσορα στα 140-170αρα ουσιατικα ολη η γκαμα των βενζινοκινητηρων αποτελειται απο τουρμπο
τι σχεση εχει με αλλα αυτοκινητα του παρελθοντος που εβαζαν υπερτροφοδοτηση σε μια το πολυ εκδοση η οποια μαλιστα δεν απευθυνοταν σε πολυ κοσμο ( με τα 5αρια μαλιστα ειχαν γινει μεγαλες στουκες) και λογω της αξιοπιστιας και λογω της φιλικοτητας
σιγουρα υπηρχαν καποιες εξαιρεσεις, ομως αυτο που κανει τωρα το vag να βαζει τουρμπο παντου και να το παιρνει ο καθενας απο την κοπελιτσα μεχρι τον αρχικαγκουρα δεν το χει κανει ποτε καμια αλλη εταιρεια..
σιγουρα δεν ανακαλυψε η vag το τουρμπο και ισως αδικα παει να καπηλευτει καποια πραγματα, ομως το οτι σημερα μιλαμε ολοι για τουρμπο και οταν μιλαμε για το επομενο μας αυτοκινητο απορριπτουμε αξ'ορισμου τα ατμοσφαιρικα ειναι δουλεια του vag η οποια ειχε ξεκινησει απο τον 20vt και ολοκληρωθηκε με τους 1.4tsi
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@νονος
με δουλευεις?το renault 5 τουρμπο ηταν το κορυφαιο 5αρι , δεν ηταν καθολου φθηνο, καθολου φιλικο κτλ κτλ
ηταν με λιγα λογια το σπορ μοντελο το οποιο απευθυνοταν σε λιγους πυροβολημενουςεπισης ηταν το μονο της γκαμας που προσφεροταν με turbo τα υπολοιπα ηταν ατμοσφαιρικα (ειχαμε κι εμεις ενα)
παμε τωρα στο golf , αν εξαιρεσεις το 1400αρι με τα 80/90 αλογα ,δε θυμαμαι ακριβως , εχει τουρμπο στα 122, τουρμποκομπρεσσορα στα 160, τουρμπο στα 200, τουρμπο πλεον στα 270..
και πιο πριν ειχε τουρμποκομπρεσσορα στα 140-170αρα ουσιατικα ολη η γκαμα των βενζινοκινητηρων αποτελειται απο τουρμπο
τι σχεση εχει με αλλα αυτοκινητα του παρελθοντος που εβαζαν υπερτροφοδοτηση σε μια το πολυ εκδοση η οποια μαλιστα δεν απευθυνοταν σε πολυ κοσμο ( με τα 5αρια μαλιστα ειχαν γινει μεγαλες στουκες) και λογω της αξιοπιστιας και λογω της φιλικοτητας
σιγουρα υπηρχαν καποιες εξαιρεσεις, ομως αυτο που κανει τωρα το vag να βαζει τουρμπο παντου και να το παιρνει ο καθενας απο την κοπελιτσα μεχρι τον αρχικαγκουρα δεν το χει κανει ποτε καμια αλλη εταιρεια..
σιγουρα δεν ανακαλυψε η vag το τουρμπο και ισως αδικα παει να καπηλευτει καποια πραγματα, ομως το οτι σημερα μιλαμε ολοι για τουρμπο και οταν μιλαμε για το επομενο μας αυτοκινητο απορριπτουμε αξ'ορισμου τα ατμοσφαιρικα ειναι δουλεια του vag η οποια ειχε ξεκινησει απο τον 20vt και ολοκληρωθηκε με τους 1.4tsi
Επιμενω οτι μιλαω για το downsizing που ο κοσμος πιστευει οτι το εφηυρε η φαου βε.Ε ειναι λαθος αυτο μη τα ξαναγραφω..Ειναι ή δεν ειναι downsizing το r5 t? Ειναι..τελος.-
Το αν στουκαρες ή οχι ή αν ηταν αξιοπιστο δε μπορω να καταλαβω που κολλαει με τη κουβεντα...Και γιατι το πας εκει γενικως...................
Π.χ το 106 rally αν εισαι κουλος το μπαστακωνεις στη πρωτη κολωνα.. αν το ξερεις ξεφτιλιζεις πολλα πιο ακριβα αυτοκινητα με μεγαλυτερ η ιπποδυναμη...
Κατα τα αλλα εγραψα παραπανω οτι η vw το πηγε ενα βημα παραπερα και το αναγνωριζω αλλα δεν ηταν και κατι καινουργιο οπως εξηγησα..Δεν εχει νοημα κιουση απο εδω και επειτα..και να μην απαντησεις δε θα θεωρησω οτι στην ειπα..
-
οκ δεν εχει νοημα, μονο που σου υπενθυμιζω οτι ειπα οτι λανθασμενα η vw καπηλευεται καποια πραγματα (οπως το οτι εφηυρε το downsizing) , αλλα τα αποτελεσματα των επιλογων της και του πώς καταφερε να τις προωθησει στο κοινο ειχαν αντικτυπο και στις υπολοιπες εταιρειες..
δεν ειπα τιποτα περισσοτερο απο αυτο και αν εισαι καλοπιστος θα το καταλαβεις
-
[/quote]
Επιμενω οτι μιλαω για το downsizing που ο κοσμος πιστευει οτι το εφηυρε η φαου βε.Ε ειναι λαθος αυτο μη τα ξαναγραφω..Ειναι ή δεν ειναι downsizing το r5 t? Ειναι..τελος.-
Το αν στουκαρες ή οχι ή αν ηταν αξιοπιστο δε μπορω να καταλαβω που κολλαει με τη κουβεντα...Και γιατι το πας εκει γενικως...................
Π.χ το 106 rally αν εισαι κουλος το μπαστακωνεις στη πρωτη κολωνα.. αν το ξερεις ξεφτιλιζεις πολλα πιο ακριβα αυτοκινητα με μεγαλυτερ η ιπποδυναμη...
Κατα τα αλλα εγραψα παραπανω οτι η vw το πηγε ενα βημα παραπερα και το αναγνωριζω αλλα δεν ηταν και κατι καινουργιο οπως εξηγησα..Δεν εχει νοημα κιουση απο εδω και επειτα..και να μην απαντησεις δε θα θεωρησω οτι στην ειπα.. [/quote]
όταν λέμε για αυτοκίνητο της δεκαετίας εγώ καταλαβαίνω για τα mainstream μοντέλα. Ένα μοντέλο που θα πουλήσει ακόμη και 100.000 κομμάτια (όπως το μαζικό Cayenne) όσο καλό και να είναι, ε δεν είναι μαζικό αυτοκίνητο.
οκ το renault 5 είχε και ένα μοντέλο GT με turbo, όπως και το fiat uno.
Το Golf μιλάμε όμως ότι έφερε τον turbo σε εκατομύρια κόσμο. Είναι το 1ο αυτοκίνητο που έχει πουλήθεί με κινητήρα turbo σε εκατομύρια κομμάτια και όχι σε μερικές χιλιάδες και όχι πληρώνοντας χρυσάφι. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οσο για τα turbo και τη μαζικη τους παραγωγη ξεχνατε τις saab και renault..χρονια στο κουρμπετι..
downsizing?? renault 5..1.4 t..
Για το DSG συμφωνω απολυτα..Φίλε nonos μιλάμε για turbo το οποίο δεν έχει lag και έχει χαμηλότερη κατανάλωση από ατμοσφαιρικούς κινητήρες αντίστοιχης απόδοσης ενίοτε και χαμηλότερης. Είχε κανένας φτιάξει ποτέ τέτοιο turbo και δεν το θυμάμαι; Εδώ καλά καλά σήμερα και δεν υπάρχει ισάξιος ανταγωνιστής.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το αυτοκίνητο της δεκαετίας είναι το Τογιότα γιάρις!!!!!!
Γιατί;;;; οικονομικό, αξιόπιστο με πολλές πωλήσεις , όμορφο λουκ!!!!!!!
Δεν εστριβε ,δε φρεναρε ,δε ταξιδευε ανετα ,κοπαναγε σε εκνευριστικο βαθμο οπως ο ιδιος εχω διαπιστωσει ,ηταν πανακριβο και ηταν και κακασχημο κατα γενικη ομολογια..Θελεις κατι ακομα?
Ποσες φορες πρεπει να πουμε επισης οτι το ποσο πουλησε δε λεει απολυτως τιποτα..
Αξιοπιστα ειναι πολλα και οικονομικα ακομα πιο πολλα...Εχω πάει ταξίδι με το 1000άρι και τρελλάθηκα 190 σταθερά!!!!!
Οταν ένα αμάξι πουλάει... κάτι σημαίνει αυτό!!!!!
Σε συζητήσεις όταν έλεγε κάποιος ότι πήρε το γιάρις δεν έλεγε κανείς κάτι αρνητικό, ενώ για όλα τα άλλα κάτι θα έλεγε κάποιος!!!!!
Βέβαια 10 άνθρωποι 10 διαφορετικές απόψεις δε συμφωνούμε ποτέ , αλλά αντικειμενικά διότι δεν έχω γιάρις ούτε καν τογιότα ψηφίζω καλύτερο αμάξι 10ετίας το γιάρις!!!! -
Νόμιζω οτι μιλαμε για αυτοκίνητα που εφεραν την επανάσταση και ειχαν κάτι διαφορετικό να προσφέρουν ή ήταν πρωτοπορα ή έστω καινοτόμα.
Αν μιλάγαμε για αυτοκίνητο 30αεντιας ναι να το καταλάβω , το γκολφ εχει βαστηξει το ονομα του σε 6-7 σειρες σχεδόν αναλοίωτο. Εξάλλου το τούρμπο αρχισε να το εφαρμόζει ευρέως πρώτα η μαμα εταιρεία στα Αουντι με το γνωσο κινητήρα 1.8Τ. Απλά είχε οτι επιασε και το εφερε ακόμα και στην σκόντα. Αρα δεν ειναι γώρισμα του γκολφ.
Το φοκους απο την άλλη παρόλου που ειχε εναν παναθλιο και αδύναμο κινητήρα ειχε και εχει ακόμα πολύ καλόσχεδιασμό , μεγάλους χώρους και εξαιρετικό κράτημα. Πολλά σημερινα μοντέλα εχουν αντιγράψει τις γραμμές του .
Η Χ5 οταν πρωτοβγηκε εκανε το αδιανοητο , εκτος δρόμου οχημa με επιδόσεις οικογενειακού GT. Και απο αυτήν μετά ακολουθησαν ολοι οι άλλοι , να θυμησω και τι πολυμορφικα ή εκτος δρομου OPC, ST κλπ κλπ με το απολυτο αποκορύφωμα τη Καγιέν .
Το αποτέλεσμα των πωλήσεων ειναι θέμα διαφημίσεων και budget αλλα το να εισαι η αιτία να σε ακολουθησουν οι άλλοι μαλλον αφορά περισσοτερο το ίδιο το προιον παρά το προμοτιον.
-
η X5 και τα συναφη μοντελα θα μου επιτρεψεις (και δε νομιζω οτι ειμαι ο μονος) να τα θεωρω ανουσια αυτοκινητα χωρις ταυτοτητα...
τι το γαματο εχει δηλαδη να εχει το σχημα suv και επιδοσεις gt?
αφου ουτε στον ενα τομεα ειναι καλο (εκτος δρομου) , ουτε στον αλλο (επιδοσεις στριψιμο κτλ)
ακομα και στα φαναρια οταν στηνονται ειναι ταφοι για τα αλογα τουςαυτα φιλε μου ειναι αυτοκινητα τραβελια, τα οποια καλυτερα να ξεχασουμε οτι υπαρχουν..
(για να μη θυμηθω το εμετικο X6 και μου γυρισουν τα αντερα )1000 φορες τα range rover τα οποια ειναι πολυ πιο αυθεντικα και κορυφαια εκτος δρομου
οσο για το focus δεν διαφωνω οτι ειναι απο τα κορυφαια μικρομεσαια (το καλυτερο value for money και ισως το πιο ενδιαφερον οδηγικα), αλλα δε νομιζω οτι επηρεασε κανεναν..
ισως τη vw για να παψει να εχει ημιακαμπτο οπως ειχε στο golf 4 -
Εχει σημασία αν αξίζει τα λεφτά του ή αν ειναι ανουσιο? Το ίδιο θα μπορουσα να πώ και για το Σμαρτ ή ακόμα χειρότερα , για το γκολφ. Τι το καλό εχει το γκολφ για το οποίο θα επρεπε να το χρυσοπληρώσω ενώ με τα ίδια ή και λιγότερα λεφτά θα μπορούσα να πάρω το οκτάβια που στην ουσία ειναι το ίδιο αμάξι με πολύ περισσοτερα εξτρά και πλεονεκτήματα?
-
τιποτα καλυτερο, ομως η octavia και το golf ειναι αυτοκινητα που αφορουν το πολυ κοσμο και εχουν μεγαλο αντικτυπο στην αγορα αυτοκινητου
τα μεγαλα suv εκτος απο το οτι αφορουν λιγους (θα μπορουσες να μου πεις και το ιδιο για τις ferrari , αλλα δεν ειναι το ιδιο) , δε μπορω να καταλαβω με ποιο τροπο εχουν συμβαλλει στην αυτοκινηση και τι σκοπο εξυπηρετουν
η μονη τους χρησιμοτητα ειναι να καμαρωνουν οι κατοχοι τους , σε οτιδηποτε αλλο μου φαινονται παντελως αχρηστα
και στο κατω κατω αν το θελεις κι αλλιως , απλα δεν τα γουσταρω και δεν τα θεωρω αυτοκινητα..
πώς εσυ δεν γουσταρεις το golf ? κατι αντιστοιχο σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο...
δε θα αισθανομουν τη παραμικρη λυπη αν την επομενη μερα εξαφανιζονταν ολα απο προσωπου γης , ισα ισα που θα αισθανομουν τεραστια χαρα -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Οσο για τα turbo και τη μαζικη τους παραγωγη ξεχνατε τις saab και renault..χρονια στο κουρμπετι..
downsizing?? renault 5..1.4 t..
Για το DSG συμφωνω απολυτα..Φίλε nonos μιλάμε για turbo το οποίο δεν έχει lag και έχει χαμηλότερη κατανάλωση από ατμοσφαιρικούς κινητήρες αντίστοιχης απόδοσης ενίοτε και χαμηλότερης. Είχε κανένας φτιάξει ποτέ τέτοιο turbo και δεν το θυμάμαι;** Εδώ καλά καλά σήμερα και δεν υπάρχει ισάξιος ανταγωνιστής.**
και οι υπολοιποι...μονον ο κιουσης καταλαβε τι ηθελα να πω...Διαβαστε προσεκτικα..
Το αυτοκίνητο της δεκαετίας είναι το Τογιότα γιάρις!!!!!!
Γιατί;;;; οικονομικό, αξιόπιστο με πολλές πωλήσεις , όμορφο λουκ!!!!!!!
Δεν εστριβε ,δε φρεναρε ,δε ταξιδευε ανετα ,κοπαναγε σε εκνευριστικο βαθμο οπως ο ιδιος εχω διαπιστωσει ,ηταν πανακριβο και ηταν και κακασχημο κατα γενικη ομολογια..Θελεις κατι ακομα?
Ποσες φορες πρεπει να πουμε επισης οτι το ποσο πουλησε δε λεει απολυτως τιποτα..
Αξιοπιστα ειναι πολλα και οικονομικα ακομα πιο πολλα...Εχω πάει ταξίδι με το 1000άρι και τρελλάθηκα 190 σταθερά!!!!!
Οταν ένα αμάξι πουλάει... κάτι σημαίνει αυτό!!!!!
Σε συζητήσεις όταν έλεγε κάποιος ότι πήρε το γιάρις δεν έλεγε κανείς κάτι αρνητικό, ενώ για όλα τα άλλα κάτι θα έλεγε κάποιος!!!!!
Βέβαια 10 άνθρωποι 10 διαφορετικές απόψεις δε συμφωνούμε ποτέ , αλλά αντικειμενικά διότι δεν έχω γιάρις ούτε καν τογιότα ψηφίζω καλύτερο αμάξι 10ετίας το γιάρις!!!!Και το zx μου 15 χρονων πιανει 180..τι παει πει..?Αντε φρεναρε εσυ μετα με το μπουρδελακι το yaris..
Ταξιδι δε εχω κανει μεσα στη πολη αρκετες φορες συνεπιβατης και ζαλιστηκα απο το κοπανημα ουτε χαμηλομενο saxo vts φιλου τετοιο πραγμα..Οταν ενα αμαξι πουλαει 2 τινα συμβαινουν ή ειναι καλο( το yaris ειναι απαραδεκτο σε καποιους τομεις) ή ταισε καλα το ειδικο τυπο ,προωθηθηκε σωστα..( μας εφαγαν τα αυτια με τον ελληνα σχεδιαστη ασε που δε βλεπετε λεμε...) Αν συνηπολογησεις και οτι εκανε οσο ενα peugeot 307 καταλαβαινεις πως λειτουργει η αγορα.. Αρκει να τον πρηξεις και στο τελος πειθεται..ασε που επειδη το πηραν ολοι ε ας το παρω κι εγω καλο θα ναι ...αμ δε... -
το yaris θα μποσουσε να ειναι καλη αγορα αν εκανε οσο επρεπε.. τραγικα ακριβο
παντως ειχε ενα ανυπερβλητο ατου, πολυ καλοι χωροι για το μεγεθος του
Αυτοκίνητο της δεκαετίας