-
Καλησπέρα σε όλους. Το πρώτο μου post εδώ, οπότε… καλώς σας βρήκα.
Στο ψητό τώρα. Έχω ένα Peugeot 206 sx 1400cc του 99’. Το πρόβλημα που έχω είναι πως όταν το τρέχω (πάνω από 80χλμ/ώρα) αρχίζει κ μυρίζει βενζίνη στο εσωτερικό του. Το έχω πάει στο συνεργείο της γειτονιάς μου κ αδυνατούν να βρουν τι μπορεί να φταίει. Μου λένε ότι όλα γενικά είναι στεγανά κ πως δεν υπάρχει κάποια διαρροή. Το αμάξι δεν παρουσιάζει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα μηχανικά αλλά θα ήθελα να λύσω αυτό το ζήτημα, καταρχήν για λόγους ασφαλείας και κατά δεύτερον διότι είναι αρκετά εκνευριστικό κ ειδικά σε ταξίδια.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση
-
Καλησπέρα σε όλους. Το πρώτο μου post εδώ, οπότε… καλώς σας βρήκα.
Στο ψητό τώρα. Έχω ένα Peugeot 206 sx 1400cc του 99’. Το πρόβλημα που έχω είναι πως όταν το τρέχω (πάνω από 80χλμ/ώρα) αρχίζει κ μυρίζει βενζίνη στο εσωτερικό του. Το έχω πάει στο συνεργείο της γειτονιάς μου κ αδυνατούν να βρουν τι μπορεί να φταίει. Μου λένε ότι όλα γενικά είναι στεγανά κ πως δεν υπάρχει κάποια διαρροή. Το αμάξι δεν παρουσιάζει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα μηχανικά αλλά θα ήθελα να λύσω αυτό το ζήτημα, καταρχήν για λόγους ασφαλείας και κατά δεύτερον διότι είναι αρκετά εκνευριστικό κ ειδικά σε ταξίδια.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση
-
Καλησπέρα σε όλους. Το πρώτο μου post εδώ, οπότε… καλώς σας βρήκα.
Στο ψητό τώρα. Έχω ένα Peugeot 206 sx 1400cc του 99’. Το πρόβλημα που έχω είναι πως όταν το τρέχω (πάνω από 80χλμ/ώρα) αρχίζει κ μυρίζει βενζίνη στο εσωτερικό του. Το έχω πάει στο συνεργείο της γειτονιάς μου κ αδυνατούν να βρουν τι μπορεί να φταίει. Μου λένε ότι όλα γενικά είναι στεγανά κ πως δεν υπάρχει κάποια διαρροή. Το αμάξι δεν παρουσιάζει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα μηχανικά αλλά θα ήθελα να λύσω αυτό το ζήτημα, καταρχήν για λόγους ασφαλείας και κατά δεύτερον διότι είναι αρκετά εκνευριστικό κ ειδικά σε ταξίδια.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για κάθε απάντηση
-
Λύσετο και για λόγους υγείας. Οι ατμοί βενζίνης είναι ύποπτοι για καρκινοπάθειες. Φρόντισε για καλό εξαερισμό.
-
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου φίλε μου. Αυτό δεν το είχα σκεφτεί κ είναι το πιο σημαντικό απ’όλα.
-
Εχεις καταλαβει αυξηση καταναλωσης;
Μερικες ιδεες για να ελενξεις:την ταπα της βενζινης μηπως εχει φυγει καποιο λαστιχο και δεν σφραγιζει,την αντλια καυσιμου(συνηθως ειναι κατω απο το πισω καθισμα) μηπως εχει διαρροη,την γραμμη τροφοδοσιας στον χωρο της μηχανης(μπορει να εχει λασκαρει καποιο σωληνακι και στις πολλες σαλ να χανει).
Μην το αφηνεις ετσι ,μπορει ευκολα να γινει πολυ επικινδυνο.
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχεις καταλαβει αυξηση καταναλωσης;Μερικες ιδεες για να ελενξεις:την ταπα της βενζινης μηπως εχει φυγει καποιο λαστιχο και δεν σφραγιζει,την αντλια καυσιμου(συνηθως ειναι κατω απο το πισω καθισμα) μηπως εχει διαρροη,την γραμμη τροφοδοσιας στον χωρο της μηχανης(μπορει να εχει λασκαρει καποιο σωληνακι και στις πολλες σαλ να χανει).
Μην το αφηνεις ετσι ,μπορει ευκολα να γινει πολυ επικινδυνο.
Ευχαριστώ για την απάντηση BILL33. Ναι, έχω παρατηρήσει ότι η κατανάλωση της βενζίνης έχει ανέβει κάπως. Ο μάστορας λέει ότι έχει ελέγξει την τάπα κ τα σωληνάκια με το μάτι κ λέει οτι δεν υπάρχει διαρροή.
Η ακομα και τα πιο απλα... αλλαξε τα σωληνακια τροφοδοσιας και επιστροφης (βρισκονται στο χωρο της μηχανης). Παρε ομως ανθεκτικα στο καυσιμο(κανα 2ευρο/μετρο) διοτι αν ειναι απλα θα καταστραφουν.
Ευχαριστώ για το σχόλιο jerald.
Να του πω δηλαδή να τα αλλάξει έτσι κι αλλιώς ακόμα κ αν δεν βλέπει κάποια διαρροή; -
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Κοιτα, τα σωληνια αυτα θεωρουνται αναλωσιμα και καλο θα ηταν να τα αλλαξεις μην σε αφησει πουθενα και μετα τρεχεις να βρεις ... Μαλλον αυτα ειναι η αιτια, διοτι η τρυπα που δημιουργειται δεν ειναι μεγαλυτερη απο την αιχμη μιας καρφιτσας και δεν ειναι ευκολα ορατη. Δοκιμασε να κοιταξεις στο χωρο της μηχανης λιγα δευτερολεπτα αφου αναψεις την αναφλεξη(χωρις να βαλεις μπρος) διοτι τοτε δουλευει για λιγα sec. η αντλια καυσιμου.Μίλησα με το μηχανικό μου κ μου είπε πως τα σωληνάκια αυτά μπορώ να τα βρω μόνο στην αντιπροσωπεία και αυτό γιατί είναι άκαμπτα κ δεν μπορείς να τα βάλεις με το μέτρο. Μου είπε επίσης ότι κοιτάει κάτι στην αντλία πίσω αφού όταν σήκωσε το αμάξι του μύριζε από εκεί (δεν μου είπε ακριβώς, θα με ενημερώσει αργότερα). Όταν τον ρώτησα γιατί τότε το μυρίζω μόνο όταν τρέχω μου είπε πως αυτό γίνεται λόγω της ροής του αέρα. Μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
-
ο μηχανικος σου ειναι βλακς η μου φαινεται;
σκυψε απο κατω απο σασι και δες αν υπαρχει υγρασια βενζινης.
βγαλε το πισω καθισμα και μαρσαρισε την μηχανη μπας και τρεχει απο κει.
ανοιξε το καπο και μαρσαρισε να δεις αν τρεχει απο κανα σωληνακι η φιλτρο. -
-
δυο ειναι τα σωληνακια που φευγουν απτην τρομπα του ρεζερβουαρ.
το ενα παει στην μηχανη και το αλλο τα επιστρεφει δλδ σωληνακι επιστροφης. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ο μηχανικος σου ειναι βλακς η μου φαινεται;
σκυψε απο κατω απο σασι και δες αν υπαρχει υγρασια βενζινης.
βγαλε το πισω καθισμα και μαρσαρισε την μηχανη μπας και τρεχει απο κει.
ανοιξε το καπο και μαρσαρισε να δεις αν τρεχει απο κανα σωληνακι η φιλτρο.italakia, δεν ξέρω αν είναι βλακς αλλά μάλλον είναι πονηρός. Εγώ λείπω συνήθως στο εξωτερικό και αυτό το αμάξι το χρησιμοποιεί η αδερφή μου. Πριν λίγο έμαθα ότι το καλοκαίρι είχε αλλαχτεί αντλία βενζίνης από τον ίδιο το μηχανικό. Όταν μίλησα μαζί του τώρα και μου είπε πως εντόπισε το πρόβλημα στην αντλία πίσω, μου είπε πως είναι πολύ δουλειά να τη βγάλει και θα δει μήπως το φτιάξει έτσι, δεν πολύ κατάλαβα. Υποπτεύομαι ότι ξέρει πως δεν έχει κάνει καλή δουλειά με την αλλαγή της αντλίας κ τώρα θέλει να αποφύγει τη μανούρα.
Εχετε υπ' οψιν οτι αλλα ειναι τα 'ακαμπτα' σωληνακια (μεταλλικα με πλαστικη επενδυση απ εξω) και αλλα αυτα στο χωρο της μηχανης. Τα πρωτα μεταφερουν το καυσιμο απο το ρεζερβουαρ καπου μεσα στο χωροο της μηχανης και ενωνονται με τα δευτερα (λαστιχενια) τα οποια με τη σειρα τους μεταφερουν το καυσιμο στους εγχυτηρες. Τα πρωτα δεν τα αλλαζεις ΠΟΤΕ (εκτος αν καταστραφηκαν για καποιο αλλο λογο)
Να επιμείνω δηλαδή να τα αλλάξει; Απλά γενικά δεν είμαι πάρα πολύ σχετικός με τα μηχανικά θέματα και δεν ξέρω τι ακριβώς να του πω να αλλάξει. Όταν τον πήρα τηλέφωνο τώρα του είπα ακριβώς 'μήπως πρέπει να αλλάξουμε τα σωληνάκια τροφοδοσίας και επιστροφής;' και μου απάντησε πως είναι άκαμπτα και μόνο στην αντιπροσωπεία θα τα βρω.
Τελικά αυτό που μου είπε, πως η μυρωδιά από την αντλία μυρίζει μόνο όταν τρέχω γιατί η ροή του αέρα τη φέρνει μέσα, μπορεί να ισχύει;
-
Ο χρήστης fable έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Το πρώτο μου post εδώ, οπότε… καλώς σας βρήκα.Στο ψητό τώρα. Έχω ένα Peugeot 206 sx 1400cc του 99’. Το πρόβλημα που έχω είναι πως όταν το τρέχω (πάνω από 80χλμ/ώρα) αρχίζει κ μυρίζει βενζίνη στο εσωτερικό του.........
Καλώς όρισες!!!!!!
Στο ψητό..... μη τρέχεις πάνω από 80!!!!! !!!!! !!!!!!
-
Mηπως εφυγε απο τη θεση του κανα σωληνακι αναθυμιασεων?
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Στο ψητό..... μη τρέχεις πάνω από 80!!!!! !!!!! !!!!!!Mη βιαστείτε να με κατηγορήσετε ότι είμαι ειρωνικός .... αφού δεν μπόρεσαν να βρουν από που προέρχονται οι αναθυμιάσεις καλό είναι για προστασία του οδηγού και των επιβαινόντων να μη τρέχει πάνω από 80!!!!
-
Πολυ δουλεια να βγει η αντλια??? Τι διαολο σε δουλευει μου φαινεται...Τη δουλεια αυτη σιγουρα την εχει ξανακανει 100 φορες..Κατα τη γνωμη μου πηγαινε το αλλου αφου μαλιστα αυτος εχει αλλαξει και μια αντλια μια φορα ηδη...
-
Εναλλακτικά μπορεί απλά να μην τρέχει. Αμάν με τους καμικάζι της ασφάλτου.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Λύσετο και για λόγους υγείας. Οι ατμοί βενζίνης είναι ύποπτοι για καρκινοπάθειες. Φρόντισε για καλό εξαερισμό.Δεν θα πρέπει να ανησυχεί για καρκίνο
μυρωδιά βενζίνης σημαίνει ότι τρέχει βενζίνη και μπορεί το αμάξι να πάρει ΦΩΤΙΑ.Πρώτα κοίταξε αν τρέχει βενζίνη κάτω από το πίσω κάθισμα, εκεί που είναι η αντλία της βενζίνης.
Και μέχρι να το φτιάξεις, μη καπνίζεις στο αμάξι.
Peugeot 206 Μυρίζει βενζίνη όταν τρέχω