Ο χρήστης italakias έγραψε:
ο μηχανικος σου ειναι βλακς η μου φαινεται;
σκυψε απο κατω απο σασι και δες αν υπαρχει υγρασια βενζινης.
βγαλε το πισω καθισμα και μαρσαρισε την μηχανη μπας και τρεχει απο κει.
ανοιξε το καπο και μαρσαρισε να δεις αν τρεχει απο κανα σωληνακι η φιλτρο.
italakia, δεν ξέρω αν είναι βλακς αλλά μάλλον είναι πονηρός. Εγώ λείπω συνήθως στο εξωτερικό και αυτό το αμάξι το χρησιμοποιεί η αδερφή μου. Πριν λίγο έμαθα ότι το καλοκαίρι είχε αλλαχτεί αντλία βενζίνης από τον ίδιο το μηχανικό. Όταν μίλησα μαζί του τώρα και μου είπε πως εντόπισε το πρόβλημα στην αντλία πίσω, μου είπε πως είναι πολύ δουλειά να τη βγάλει και θα δει μήπως το φτιάξει έτσι, δεν πολύ κατάλαβα. Υποπτεύομαι ότι ξέρει πως δεν έχει κάνει καλή δουλειά με την αλλαγή της αντλίας κ τώρα θέλει να αποφύγει τη μανούρα.
Εχετε υπ' οψιν οτι αλλα ειναι τα 'ακαμπτα' σωληνακια (μεταλλικα με πλαστικη επενδυση απ εξω) και αλλα αυτα στο χωρο της μηχανης. Τα πρωτα μεταφερουν το καυσιμο απο το ρεζερβουαρ καπου μεσα στο χωροο της μηχανης και ενωνονται με τα δευτερα (λαστιχενια) τα οποια με τη σειρα τους μεταφερουν το καυσιμο στους εγχυτηρες. Τα πρωτα δεν τα αλλαζεις ΠΟΤΕ (εκτος αν καταστραφηκαν για καποιο αλλο λογο)
Να επιμείνω δηλαδή να τα αλλάξει; Απλά γενικά δεν είμαι πάρα πολύ σχετικός με τα μηχανικά θέματα και δεν ξέρω τι ακριβώς να του πω να αλλάξει. Όταν τον πήρα τηλέφωνο τώρα του είπα ακριβώς 'μήπως πρέπει να αλλάξουμε τα σωληνάκια τροφοδοσίας και επιστροφής;' και μου απάντησε πως είναι άκαμπτα και μόνο στην αντιπροσωπεία θα τα βρω.
Τελικά αυτό που μου είπε, πως η μυρωδιά από την αντλία μυρίζει μόνο όταν τρέχω γιατί η ροή του αέρα τη φέρνει μέσα, μπορεί να ισχύει;