-
χθες ανανεωσα το ασφαλιστικο μου συμβολαιο.βλεποντας το ασφαλιστρο ειδα την αξια του αυτοκινητου: 31.500
ειναι δυνατον ενα αμαξι (α4 b8 Ambition) που το αγορασα πριν 15 μηνες 39.000 να κοστολογειται τωρα για 31.500; -
Ο χρήστης njoker έγραψε:
χθες ανανεωσα το ασφαλιστικο μου συμβολαιο.βλεποντας το ασφαλιστρο ειδα την αξια του αυτοκινητου: 31.500
ειναι δυνατον ενα αμαξι (α4 b8 Ambition) που το αγορασα πριν 15 μηνες 39.000 να κοστολογειται τωρα για 31.500;κι όμως...Δυστυχώς έτσι είναι.
-
Ο χρήστης njoker έγραψε:
χθες ανανεωσα το ασφαλιστικο μου συμβολαιο.βλεποντας το ασφαλιστρο ειδα την αξια του αυτοκινητου: 31.500
ειναι δυνατον ενα αμαξι (α4 b8 Ambition) που το αγορασα πριν 15 μηνες 39.000 να κοστολογειται τωρα για 31.500;ναι ειναι
και γω απο 47 εχω πεσει στα επισης στα 31 και οπου να ναι ερχονται και τα 29
βεβαια καλα κανουν και σου ριχουν τη τιμη γιατι θα μπορουσαν να σου λενε 40 , αλλα μολις ερχοταν η στιγμη να σε πληρωσουν θα επαιρνες τα @@ μου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και γω απο 47 εχω πεσει στα επισης στα 31 και οπου να ναι ερχονται και τα 29
μπορείς ΑΝ διαφωνείς με το ασφαλιζόμενο ποσό να ζητήσεις εμπειρογνώμονα για να σου κοστολογήσει το αμάξι.
Πολλοί βέβαια αγνοούν αυτή τη δυνατότητα (η οποία ισχύει και για το ποσό που θα ασφαλίσεις στο σπίτι, για το πόσο θα ασφαλίσεις τα εμπορεύματα κοκ).
Από την άλλη...αχρείαστη να είναι.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
και γω απο 47 εχω πεσει στα επισης στα 31 και οπου να ναι ερχονται και τα 29
μπορείς ΑΝ διαφωνείς με το ασφαλιζόμενο ποσό να ζητήσεις εμπειρογνώμονα για να σου κοστολογήσει το αμάξι.
Πολλοί βέβαια αγνοούν αυτή τη δυνατότητα (η οποία ισχύει και για το ποσό που θα ασφαλίσεις στο σπίτι, για το πόσο θα ασφαλίσεις τα εμπορεύματα κοκ).
Από την άλλη...αχρείαστη να είναι.
τα 31.500 βγηκαν υστερα απο 'εντονο διαλογο' με την ασφαλιστρια.πηρε τηλεφωνο τον πραγματογνωμονα και πεταξε αυτος την τιμη του ρωτωντας μονο 'αν εχω αυτο με τα φωτα που αναβουν την ημερα'. ουτε αν ειναι με τα 120(που κοστιζε περιπου 5.000 πιο κατω) ουτε τι εκδοση ειναι. δηλαδη αν ειχα α4 με τα 120 στη βασικη εκδοση θα ημουν πιο 'κερδισμενος'!
την εβαλα να ρωτησει απο που βγαζει αυτος τις τιμες και μου ειπε απο ενα γνωστο περιοδικο auto..κοιταξα την σελιδα τους στο ιντερνετ και δεν εχει το δικο μου μοντελο...
ειναι μεγαλη να κανεις μεικτη και να εισαι σχεδον 10.000 στον αερα σε περιπτωση που γινει το κακο. -
μα και το κακο να γινοτανε, αν το ειχες ασφαλισει για 39000 και η εταιρεια τωρα σου λεει 31000, οταν ηταν να σε αποζημιωσει κατα πασα πιθανοτητα δεν θ αναγνωριζε τα 39000 για αξια του αυτοκινητου...
-
Εγω βρε παιδια σε ποια λογικη τιμη λετε να το πουλησω απο τη στιγμη που καινουργιο εχει αυτη τη στιγμη
58000? -
Ο χρήστης njoker έγραψε:
και γω απο 47 εχω πεσει στα επισης στα 31 και οπου να ναι ερχονται και τα 29
μπορείς ΑΝ διαφωνείς με το ασφαλιζόμενο ποσό να ζητήσεις εμπειρογνώμονα για να σου κοστολογήσει το αμάξι.
Πολλοί βέβαια αγνοούν αυτή τη δυνατότητα (η οποία ισχύει και για το ποσό που θα ασφαλίσεις στο σπίτι, για το πόσο θα ασφαλίσεις τα εμπορεύματα κοκ).
Από την άλλη...αχρείαστη να είναι.
τα 31.500 βγηκαν υστερα απο 'εντονο διαλογο' με την ασφαλιστρια.πηρε τηλεφωνο τον πραγματογνωμονα και πεταξε αυτος την τιμη του ρωτωντας μονο 'αν εχω αυτο με τα φωτα που αναβουν την ημερα'. ουτε αν ειναι με τα 120(που κοστιζε περιπου 5.000 πιο κατω) ουτε τι εκδοση ειναι. δηλαδη αν ειχα α4 με τα 120 στη βασικη εκδοση θα ημουν πιο 'κερδισμενος'!
την εβαλα να ρωτησει απο που βγαζει αυτος τις τιμες και μου ειπε απο ενα γνωστο περιοδικο auto..κοιταξα την σελιδα τους στο ιντερνετ και δεν εχει το δικο μου μοντελο...
ειναι μεγαλη να κανεις μεικτη και να εισαι σχεδον 10.000 στον αερα σε περιπτωση που γινει το κακο.το εχω ξαναπει και ειναι γνωστο, τις τιμες των ασφαλιστρων μας καθως και το ποσου που μας καλυπτουν προκυπτει απο την εμπορικη αξια του αυτοκινητου.
αυτη την αξια οι εταιρειες την βγαζουν απο τις αγγελιες του auto-τσικνοπεμπτηελλαδαρα uber alles
επισης να ξερεις πως ο,τι και να λεει το συμβολαιο στο τελος με auto-τσικνοπεμπτη θα σε πληρωσουν, αλλιως πρεπει να βρεις το δικιο σου στο δικαστηριο
στο λεω γιατι το εχουμε παθει
αρα καλυτερα να πληρωνεις λιγοτερα ασφαλιστρα με μικροτερη καλυψη, παρα υψηλα και στο τελος να παρεις τα 3Εγω βρε παιδια σε ποια λογικη τιμη λετε να το πουλησω απο τη στιγμη που καινουργιο εχει αυτη τη στιγμη
58000?κι εσυ θες να πουλησεις?? τι παθατε ολοι?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εγω βρε παιδια σε ποια λογικη τιμη λετε να το πουλησω απο τη στιγμη που καινουργιο εχει αυτη τη στιγμη
58000?κι εσυ θες να πουλησεις?? τι παθατε ολοι?
μήπως βρήκε το επόμενο όχημα?
Διαφωνώ πάντως σε αυτό που λέτε για τον εμπειρογνώμονα.Στην Εθνική (ασφαλιστική) έγινε εμπειρογνωμάτευση με πρακτικά κτλ (και όχι από το τηλέφωνο το οποίο είναι του κ@λου γνωμάτευση) στο αμάξι του πατέρα μου όταν ανανέωσε τη 'μικτή' (το 2ο χρόνο συγκεκριμένα).Το ζήτησε (φυσικά) ο ίδιος και έγινε χωρίς καβγάδες κτλ.Το καλό ήταν ότι η τιμή της ασφάλισης του αυτοκινήτου πήγε αισθητά πιο πάνω αλλά το ίδιο και τα ασφάλιστρα (που αν δεν σε αγγίζει η διαφορά τιμής των ασφαλίστρων δε σε πολυ-νοιάζει ).
Δεν καταλαβαίνω γιατί να τους πληρώνω και να τους παρακαλάω κιόλας.
Δεν θέλετε κύριοι?Άντε γεια.Κάποιον θα βρω που θα μου το ασφαλίσει και θα κάνει και κωλοτούμπες όταν τον πληρώσω και δε θα έχει το υφάκι ότι μου κάνει και χάρη.@dum
εγώ στο παίρνω με ανταλλαγή αν θες ή με ~30.000€ (να βάλω μα 3-4000€ από την τσέπη μου).
Πέραν της πλάκας, η απαξίωση του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει δυστυχώς από την τιμή που έκανε η βασική έκδοση.Δηλαδή πόσο έκανε το αμάξι χωρίς extra?πχ 42.000€ => από εκεί ξεκινάει η απαξίωση.Γι'αυτό δεν αξίζει να βάζει κανείς έξτρα.Κάτι τις μπορεί να πιάσει η ηλιοροφή και το αυτόματο σασμάν (κανα 500άρικο και κανα 1000άρικο αντίστοιχα).Τα υπόλοιπα extra λειτουργούν σαν κράχτη περισσότερο καλώς ή κακώς.
Παθών... -
τωρα η βασικη εχει παει στα 44 παντως
-
κοιτα τι γινεται στην Ελλαδαρα μας! τραβηγμενο:
...δηλαδη,αν εγω ειχα μπαρμπα συντακτη στο χ,ψ περιοδικο απο οπου κοιτα τις τιμες ο εμπειρογνωμονας, και του ελεγα : μπαρμπα,στις τιμες των μεταχειρισμενων που γραφεις,μην γραφεις μονο τη βασικη αλλα γραψε και την ambiente και ambition θα μπορουσα να διεκδικησω περισσοτερη αποζημιωση !! θα ανεβαιναν τα ασφαλιστρα 20-30 ευρω αλλα και γω θα επαιρνα μεγαλυτερη αποζημιωση -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τωρα η βασικη εχει παει στα 44 παντως44900 για την ακριβεια.Συμφωνω για τα εξτρα οτι συνηθως πανε χαμενα στην μεταπωληση αλλα οχι οτι
απαξιωνονται και τελειως.Ενα 30-40% της αξιας τους κι εφοσον ειναι εργοστασιακα μπορεις να την προσθεσεις
στην τελικη τιμη.
Βασικα παιζει ενα υποψηφιο επομενο οχημα και απο την αλλη με τον καιρο διαπιστωνεις οτι το να εχεις στην
κατοχη σου ενα καλο αμαξι στην Ελλαδα ειναι λιγο ανωφελο. -
Ο χρήστης dum έγραψε:
44900 για την ακριβεια.Συμφωνω για τα εξτρα οτι συνηθως πανε χαμενα στην μεταπωληση αλλα οχι οτι
απαξιωνονται και τελειως.Ενα 30-40% της αξιας τους κι εφοσον ειναι εργοστασιακα μπορεις να την προσθεσεις
στην τελικη τιμη.πραγματικά όμως δε θα ήθελα να σε απογοητεύσω.Δεν ξέρω αν πούλησες προηγούμενο αμάξι.
Από κοντά (όταν με το καλό βρεθούμε) θύμισέ μου να σου εξηγήσω γιατί δεν πιστεύω ότι παίρνεις τελικά πάνω από 1000€ (βαριά 1500€) παραπάνω σε σχέση με ένα τελείως γυμνό (ίδιο) μοντέλο.Βασικα παιζει ενα υποψηφιο επομενο οχημα και απο την αλλη με τον καιρο διαπιστωνεις οτι το να εχεις στην
κατοχη σου ενα καλο αμαξι στην Ελλαδα ειναι λιγο ανωφελομε το παραπάνω θα συμφωνήσω στο 100%.
Τελικά μόνο την κ@ύλ@ μας κάνουμε και πάνω σε αυτήν έχουμε τον κάθε κομπλεξικό να ξεσπάει πάνω μας και το κράτος να μας εκμεταλλεύεται (μαζί με τους βενζινάδες ). -
Το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του?
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του?Όπως μου είπε ένας πολύ δικός μου άνθρωπος, είναι σαν να αγοράζεις 2 αυτοκίνητα στην τιμή του ενός!!!
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του?τι ειναι αυτο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του?
τι ειναι αυτο?
http://www.audi.gr/gr/brand/el/tools/ad ... owser.html
τστστς...
Γενικά αξίζει τα λεφτά του πάρα πολύ, αλλά είναι και το ποιός διαθέτει τόσα χρήματα για ένα extra...?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γενικά αξίζει τα λεφτά του πάρα πολύ, αλλά είναι και το ποιός διαθέτει τόσα χρήματα για ένα extra...?
Αν οντως μεταμορφωνει το αυτοκινητο απο comfort σε dynamic οπως υποσχεται,τα 1800€ (σε allroad) δε ειναι ποσο.
Κανεις απο πρωτο χερι αποψη? -
Σε test drive Q5 πάντως λίγα πράγματα. Κοπάναγε χωρίς λόγο το αμάξι στο Dynamic και γενικά πολύ κακό για το τίποτα. Άποψή μου ότι αξίζει μόνο σε κάποια λίγα Audi με εξ αρχής σπορ καταβολές (ας πούμε ΤΤ, S3 κτλ). Για όλα τα υπόλοιπα μάλλον τσάμπα λεφτά.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το Audi Drive Select αξιζει τα λεφτα του?
τι ειναι αυτο?
http://www.audi.gr/gr/brand/el/tools/ad ... owser.html
τστστς...
Γενικά αξίζει τα λεφτά του πάρα πολύ, αλλά είναι και το ποιός διαθέτει τόσα χρήματα για ένα extra...?
πού θες να το ξερω μωρε?
εγω ειμαι μονιμα ζπορ
AUDI FORUM