-
Ο χρήστης GRmAn84 έγραψε:
Πραγματικά κρίμα για την Saab.Εγώ όμως έχω ένα πρόβλημα.Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω CHEVROLET AVEO ή CHEVROLET LACETTI φοβάμαι μην κάνει καμιά π@π@ρι@ η General Motors και η Chevrolet(πρώην Daewoo)καταλήξει όπως η Saab.Tο ίδιο ισχυέι και για την Opel.εσυ στο προηγουμενο thread ειχες καταληξει στο i20 παλι για το aveo λες ?
-
To αμαξι θα το παρω μετα τα χριστουγεννα.Απλα πηγα απο την αντιπροσωπεια Hyundai και την Δευτερα θα περασω και απο την Chevrolet για να τεσταρω το Aveo και το Lacetti.Θα δω τι λενε αυτα τα 2 και θα αποφασισω.
-
Είμαι της άποψης ότι ακόμα και οι premium κατασκευαστες στηρίζονται περισσότερο στα A και C class,116, 316 και 318, C30, S40 παρά στα E, S60, S80, 530 και 750
Ορθόν.
Τη μούρη και το ρεύμα προς τους πρίμιουμ την καθορίζουν τα ακριβά, απόμακρα και ειδικά μοντέλα. Το παντεσπάνι το φέρνουν τα υπερτιμημένα ταπεινότερα και μικρότερα, και σε ορισμένους τα επαγγελματικά.
Άμα περίμενε π.χ. η Άουντι να βγάλει από τα Α8 με τον W κινητήρα, θα περίμενε καμμιά χιλιετία δοθέντος ότι πουλάει περί τα 500 το χρόνο. Αλλά πρώτη μούρη στο Καβούρι, σόρι στις εκθέσεις, αυτό το μοντέλο, και ο νοών νοείτω. -
Ο χρήστης GRmAn84 έγραψε:
To αμαξι θα το παρω μετα τα χριστουγεννα.Απλα πηγα απο την αντιπροσωπεια Hyundai και την Δευτερα θα περασω και απο την Chevrolet για να τεσταρω το Aveo και το Lacetti.Θα δω τι λενε αυτα τα 2 και θα αποφασισω.Kαλά δεν συγκρίνονται τα Αveo - i20. Το i20 είναι ΠΟΛΥ καλύτερο.
-
Απορώ που δεν αναφέρετε την απλούστερη των αιτιών.
Το 9-3 ήταν ένα μέτριο για τα δεδομένα της κατηγορίας του αυτοκίνητο (αν και σκάλες καλυτερο από αυτό που αντικατέστησε).
Το δε 9-5 ήταν ένα παρωχημένο αυτοκίνητο,του οποίου η σκούφια κράταγε από την πλατφόρμα Tipo4,των μέσων της δεκαετίας του 80.Εξακολουθούσε να προσφέρεται μέχρι και χθες στην αγορά.....διατηρώντας τις ίδιες πόρτες με τη Lancia Thema.
To παιχνίδι με τις άδειες καρέκλες,τις οποίες γυροφέρνουν οι παίκτες προσπαθώντας να τις καταλάβουν μόλις δοθεί το σύνθημα,ώστε να μείνει περισσευούμενος και όρθιος ένας από αυτούς,δεν το παίξατε ποτέ;Αυτό έπαθε η Saab....γιατί ήταν πιο αδύναμη ή λιγότερο τυχερή από τους συμπαίκτες της.
Δυστυχώς στη σημερινή αγορά δεν υπάρχει πλέον χώρος για όλα τα brands.Κάποια θα ακολουθήσουν το δρόμο της Saab,είτε το θέλουμε είτε όχι,σε σύντομο ή λιγότερο σύντομο χρονικό διάστημα.Και δεν πρόκειται να γίνει διάκριση κατά την ώρα του αποκεφαλισμού,με βάση την ιστορία τους,την προσφορά τους στην αυτοκίνηση ή την ευγενική τους καταγωγή.Κριτής είναι τα νούμερα.Τόσο απλά. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε κυβικά και τιμές απο το μικρότερο έως το μεγαλύτερο τους ... δηλαδή το 9 3 και το 9 5 έπαιζαν σε χωράφια 'κατεστημένου' που δεν αγγίζουν το ευρύ target group έως και τα μεσαία. Πολλές εταιρίες θα είχαν κλείσει αν στοχευαν μόνο εκεί. Αξιόλογες -αυτής της κατηγορίας- προτάσεις είχαν και έχουν και άλλες αλλά σίγουρα δεν βασίζονται σ' αυτά (Volvo S80, Citroen C6, Peugeot 608, Lancia Thessis, VW Phaeton και άλλα). Ας μην είχαν ακόμα και 1,6 στα μεσαία τους με 100 άλογα και όλες θα ήταν ... στην ιστορία.
Είμαι της άποψης ότι ακόμα και οι premium κατασκευαστες στηρίζονται περισσότερο στα A και C class,116, 316 και 318, C30, S40 παρά στα E, S60, S80, 530 και 750. Σε αντίθετη περίπτωση οι επιλογές επιβίωσης είναι μετρημένες, ή έχουμε την 'ινδική' Jaguar, τις 'γερμανόφωνες' Bentley και RollsRoyce ή και σε απόλυτες καταστάσεις κινδυνευουμε ... να κλείσουμε (Maybach)!Σε αυτό κάνεις λάθος. Τα κέρδη της Mercedes προέρχονται κατά κύριο λόγο από την E-Class, για τη Volvo από το V70 τη δεκαετία του '90, από το ΧC90 στη συνέχεια και τώρα από το XC60, για την Jaguar από την XF, για τη Land Rover από το Range Rover και μόνο για την Audi τα κέρδη προέρχονται κυρίως από το Α4 και για την BMW από την 3άρα. Όταν μιλάμε για την ευρωπαϊκή αγορά αναφερόμαστε κυρίως στις station εκδόσεις ενώ για τις υπόλοιπες και την ελληνική για τις sedan εκδόσεις.
Όσο για τη Volvo οι περισσότεροι Έλληνες και εσύ ανάμεσά τους κρίνεις από αυτά που βλέπεις στους ελληνικούς δρόμους. Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της για πολλά χρόνια ήταν το μεγάλο της SUV, των 60.000 ευρώ, το ΧC90, ακολουθούμενο συνήθως από το V50 ή το V70. Το V50 πέρασε στην πρώτη θέση των πωλήσεων της Volvo για πρώτη φορά το 2008.
Ενδεικτικά για το 2007 για τη Volvo:
XC90: 79140 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003)
V70: 69197 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007)
S40: 63062 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2004)
V50: 62348
Όσο για το S60, πούλησε συνολικά γύρω στα 600.000 αυτοκίνητα στα 10 χρόνια πορείας του στην αγορά, όντας το πιο επιτυχημένο Volvo παγκοσμίως. -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Σε κυβικά και τιμές απο το μικρότερο έως το μεγαλύτερο τους ... δηλαδή το 9 3 και το 9 5 έπαιζαν σε χωράφια 'κατεστημένου' που δεν αγγίζουν το ευρύ target group έως και τα μεσαία. Πολλές εταιρίες θα είχαν κλείσει αν στοχευαν μόνο εκεί. Αξιόλογες -αυτής της κατηγορίας- προτάσεις είχαν και έχουν και άλλες αλλά σίγουρα δεν βασίζονται σ' αυτά (Volvo S80, Citroen C6, Peugeot 608, Lancia Thessis, VW Phaeton και άλλα). Ας μην είχαν ακόμα και 1,6 στα μεσαία τους με 100 άλογα και όλες θα ήταν ... στην ιστορία.
Είμαι της άποψης ότι ακόμα και οι premium κατασκευαστες στηρίζονται περισσότερο στα A και C class,116, 316 και 318, C30, S40 παρά στα E, S60, S80, 530 και 750. Σε αντίθετη περίπτωση οι επιλογές επιβίωσης είναι μετρημένες, ή έχουμε την 'ινδική' Jaguar, τις 'γερμανόφωνες' Bentley και RollsRoyce ή και σε απόλυτες καταστάσεις κινδυνευουμε ... να κλείσουμε (Maybach)!Σε αυτό κάνεις λάθος. Τα κέρδη της Mercedes προέρχονται κατά κύριο λόγο από την E-Class, για τη Volvo από το V70 τη δεκαετία του '90, από το ΧC90 στη συνέχεια και τώρα από το XC60, για την Jaguar από την XF, για τη Land Rover από το Range Rover και μόνο για την Audi τα κέρδη προέρχονται κυρίως από το Α4 και για την BMW από την 3άρα. Όταν μιλάμε για την ευρωπαϊκή αγορά αναφερόμαστε κυρίως στις station εκδόσεις ενώ για τις υπόλοιπες και την ελληνική για τις sedan εκδόσεις.
Όσο για τη Volvo οι περισσότεροι Έλληνες και εσύ ανάμεσά τους κρίνεις από αυτά που βλέπεις στους ελληνικούς δρόμους. Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της για πολλά χρόνια ήταν το μεγάλο της SUV, των 60.000 ευρώ, το ΧC90, ακολουθούμενο συνήθως από το V50 ή το V70. Το V50 πέρασε στην πρώτη θέση των πωλήσεων της Volvo για πρώτη φορά το 2008.
Ενδεικτικά για το 2007 για τη Volvo:
XC90: 79140 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003)
V70: 69197 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007)
S40: 63062 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2004)
V50: 62348
Όσο για το S60, πούλησε συνολικά γύρω στα 600.000 αυτοκίνητα στα 10 χρόνια πορείας του στην αγορά, όντας το πιο επιτυχημένο Volvo παγκοσμίως.Σκανδιναβέ, ξέρεις φαντάζομαι ότι πρόσφατα η Ford ήθελε να ξεφορτωθεί την Volvo...μόνο οι κινέζοι ενδιαφέρθηκαν.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σκανδιναβέ, ξέρεις φαντάζομαι ότι πρόσφατα η Ford ήθελε να ξεφορτωθεί την Volvo...μόνο οι κινέζοι ενδιαφέρθηκαν.
Δεν ήθελε.....ΘΕΛΕΙ.Η Volvo κατά 90% θα καταλήξει στα χέρια της Geely.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Απορώ που δεν αναφέρετε την απλούστερη των αιτιών.Το 9-3 ήταν ένα μέτριο για τα δεδομένα της κατηγορίας του αυτοκίνητο (αν και σκάλες καλυτερο από αυτό που αντικατέστησε).
Το δε 9-5 ήταν ένα παρωχημένο αυτοκίνητο,του οποίου η σκούφια κράταγε από την πλατφόρμα Tipo4,των μέσων της δεκαετίας του 80.Εξακολουθούσε να προσφέρεται μέχρι και χθες στην αγορά.....διατηρώντας τις ίδιες πόρτες με τη Lancia Thema.
To παιχνίδι με τις άδειες καρέκλες,τις οποίες γυροφέρνουν οι παίκτες προσπαθώντας να τις καταλάβουν μόλις δοθεί το σύνθημα,ώστε να μείνει περισσευούμενος και όρθιος ένας από αυτούς,δεν το παίξατε ποτέ;Αυτό έπαθε η Saab....γιατί ήταν πιο αδύναμη ή λιγότερο τυχερή από τους συμπαίκτες της.
Δυστυχώς στη σημερινή αγορά δεν υπάρχει πλέον χώρος για όλα τα brands.Κάποια θα ακολουθήσουν το δρόμο της Saab,είτε το θέλουμε είτε όχι,σε σύντομο ή λιγότερο σύντομο χρονικό διάστημα.Και δεν πρόκειται να γίνει διάκριση κατά την ώρα του αποκεφαλισμού,με βάση την ιστορία τους,την προσφορά τους στην αυτοκίνηση ή την ευγενική τους καταγωγή.Κριτής είναι τα νούμερα.Τόσο απλά.H GM δεν επένδυσε τίποτα στη Saab αυτά τα 20 χρόνια...αυτές τις ημέρες αναμενόταν η παρουσίαση του νέου 9-5 που αν δεν κάνω λάθος θα βασιζόταν στο Insignia. Δε δώσανε στη Saab λίγους μήνες προθεσμία για να δουν πως θα πήγαινε το νέο μοντέλο, οι πρώτες ενυπώσεις για το οποίο ήταν αρκετά θετικές. Ξοδεύτηκαν τόσα λεφτά για την ανάπτυξγ του νέου 9-5 και τελικά δε θα βγει στην αγορά. Όσο για το νέο 9-3, δεν είναι και τόσο νέο καθώς οι επεμβάσεις που έγιναν ήταν κυρίως αισθητικές. Βέβαια η εταιρεία παρουσίασε νέα προϊόντα όπως το 9-3Χ αλλά και τα turbo-x ενώ πρόσφερε και τετρακίνηση στις εκδόσεις Aero. Ας μην ξεχνάμε ότι η Saab είναι ο μόνος κατασκευαστής εν μέρει μαζί με τη Volvo που έμεινε πιστός στα turbo μοντέλα όταν όλοι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι επέμεναν στα ατμοσφαιρικά. Και έρχεται τώρα η VW να το παίξει και καλά επανάσταση...
-
Αρα να περιμένουμε κινεζικη εισβολή απο τα εργαστασια της Σκανδιναβίας?
-
...Τα κέρδη της Mercedes προέρχονται κατά κύριο λόγο από την E-Class...
To 35% των κερδών του ομίλου προέρχονται από τα επαγγελματικά. Από εκεί και πέρα στα υπόλοιπα, πρωταθλητής κερδών είναι πράγματι η Ε που είναι άλλωστε και η ραχοκοκκαλιά της παραγωγής και συνήθως η προμετωπίδα της φίρμας.
Αν βάλεις και το ποσοστό των αυτοκινήτων Μερσεντές που έχουν επαγγελματική χρήση, χωρίς τα φορτηγά, δηλαδή ταξί, και νεκροφόρες και οτιδήποτε άλλο, θα δεις ότι περί τα μισά κέρδη του ομίλου είναι ο επαγγελματίας.
Μετά οι υπόλοιποι αιμοδότες στα κέρδη είναι τα Α, Β και C.
Φυσικά τα διάφορα S, CL, CLS, SLR, R κ.τ.λ. απλά τσοντάρουν το κατά δύναμη, αν δεν μπαίνουν μέσα κάποια εξ' αυτών.
Γενικώς τα πολλά κέρδη βρίσκονται στην μεγάλη παραγωγή και όχι στην απίθανη εξειδίκευση και στο ακραίο μοντέλο, νόμος. -
H Volvo έχει άλλου είδους προβλήματα. Πριν από 2 χρόνια η μαμά Ford επειδή έβλεπε την καταιγίδα, αφαίμαξε τη Volvo από όλα τα πάγια στοιχεία του ενεργητικού της και πήρε και λεφτά από το ταμείο της για να δανειοδοτήσει τις δραστηριότητές της στην Aμερική όπου σε αντίθεση με την Ευρώπη, αντιμετωπίζει απίστευτη πίεση από τον ιαπωνικό ανταγωνισμό. Αν δεν είχε γίνει αυτό η Volvo τώρα θα ήταν διαμάντι...γι'αυτό ενδιαφέρθηκαν οι BMW και Renault αλλά βλέποντας αυτά μαζί με την εκμετάλλευση όλης της τεχνολογίας της Volvo απευθείας από τη Ford αλλά και της μεγάλης εξάρτησης και των 2 μεταξύ τους, την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια... H Volvo δεν πρόκειται να κλείσει σαν τη Saab ενώ αν δείτε και τα στοιχεία από τις πωλήσεις της στην Ευρώπη για το Νοέμβριο και στο σύνολο του έτους, είχε τις μικρότερες απώλειες στο κλάδο των αυτοκινήτων πολυτελείας. Το Νοέμβριο μάλιστα οι πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκαν κατά 24,7%. Οι πωλήσεις της Saab λόγω κυρίως της αβεβαιότητας για την εταιρεία μειώθηκαν κατά 57,8% στην Ευρώπη.
Ενδεικτικά να αναφέρω ότι η 'αγία τριάδα' Mercedes, ΒΜW και Αudi δεν κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της ούτε το Νοέμβριο ούτε για το έτος παρά το γεγονός ότι η **γερμανική αγορά **έσπασε φέτος όλα τα ρεκόρ με **άνοδο 25% **των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι λόγω της απόσυρσης (ΒΜW: - 16.6%, Mercedes: -14.3%, Audi: -6.6%).
Aντιθέτως οι βρεταννικές Jaguar και Land Rover ενισχύθηκαν από τα προγράμματα απόσυρσης το Νοέμβριο: +64.8% για τη Land Rover, +25,7% για την Jaguar).
Στοιχεία: ACEA, http://www.acea.be/images/uploads/files/20091216_PRPC-FINAL2-0911.pdf -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Αρα να περιμένουμε κινεζικη εισβολή απο τα εργαστασια της Σκανδιναβίας? -
έτοιμα τα κανόνια για πυροβολισμό...άρξατε πυρ....
Να υπενθυμίσω ότι η Volvo φορτηγών είναι και θα παραμείνει σουηδική εταιρεία ενώ φαίνεται να μην έχει πρόβλημα με την πώληση της εταιρείας αυτοκινήτων από τη Ford στην Geely καθώς η κινεζική είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο ενώ υπάρχουν εκατομμύρια κινέζοι με πάνω από 1εκατομμύριο $ περιουσία....σε μια χώρα που μετρά δισεκατομμύρια πληθυσμό... -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Είμαι της άποψης ότι ακόμα και οι premium κατασκευαστες στηρίζονται περισσότερο στα A και C class,116, 316 και 318, C30, S40 παρά στα E, S60, S80, 530 και 750. Σε αντίθετη περίπτωση οι επιλογές επιβίωσης είναι μετρημένες, ή έχουμε την 'ινδική' Jaguar, τις 'γερμανόφωνες' Bentley και RollsRoyce ή και σε απόλυτες καταστάσεις κινδυνευουμε ... να κλείσουμε (Maybach)!
Σε αυτό κάνεις λάθος. Τα κέρδη της Mercedes προέρχονται κατά κύριο λόγο από την E-Class, για τη Volvo από το V70 τη δεκαετία του '90, από το ΧC90 στη συνέχεια και τώρα από το XC60, για την Jaguar από την XF, για τη Land Rover από το Range Rover και μόνο για την Audi τα κέρδη προέρχονται κυρίως από το Α4 και για την BMW από την 3άρα. Όταν μιλάμε για την ευρωπαϊκή αγορά αναφερόμαστε κυρίως στις station εκδόσεις ενώ για τις υπόλοιπες και την ελληνική για τις sedan εκδόσεις.
Όσο για τη Volvo οι περισσότεροι Έλληνες και εσύ ανάμεσά τους κρίνεις από αυτά που βλέπεις στους ελληνικούς δρόμους. Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της για πολλά χρόνια ήταν το μεγάλο της SUV, των 60.000 ευρώ, το ΧC90, ακολουθούμενο συνήθως από το V50 ή το V70. Το V50 πέρασε στην πρώτη θέση των πωλήσεων της Volvo για πρώτη φορά το 2008.
Ενδεικτικά για το 2007 για τη Volvo:
XC90: 79140 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003)
V70: 69197 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007)
S40: 63062 (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2004)
V50: 62348
Όσο για το S60, πούλησε συνολικά γύρω στα 600.000 αυτοκίνητα στα 10 χρόνια πορείας του στην αγορά, όντας το πιο επιτυχημένο Volvo παγκοσμίως.Έχω την εντύπωση πως λέμε ακριβώς τό ίδιο ... εκ του έως τώρα αποτελέσματος αλλά και του κοντινού μέλλοντος.
Πιστεύω ότι η Ελλάδα δεν διαφέρει πολύ από την παγκόσμια αγορά ή έστω την Ευρωπαική.
Η Mercedes είναι το 'κατεστημένο' που αναφέρω παραπάνω. Δεν νομίζω να υπήρχε περίπτωση η Ε να μην είχε την απόλυτη ψήφο εμπιστοσύνης απο τον κόσμο που θέλει premium αυτοκίνητο.
Για τα λοιπα 'κατεστημένα' Audi, BMW υπάρχουν και άλλοι παραμετροι (απο αποδοχή σχεδίων Bangle έως υποστήριξη VAG και downsizing κυβικών).
Για το αν η Volvo ξεπουλούσε XC90 και V70 δεν διαφωνώ αλλά φαίνεται να μην ήταν τόσο κερδοφόρα (ίσως και να μην αρκούσαν και οι αγορές στις οποίες διέθεταν) αφού ψάχνει ... υποστήριξη για να συνεχίσει να τα πουλάει (αν δεν υπήρχαν και τα μικρότερα καλοπουλημένα ίσως να γινόταν και νωρίτερα). Για τις εγγλέζικες δε εταιρίες για να συνεχίσουν να πουλάνε βρηκαν χρήμα και διοίκηση ... από την Ασία.ΥΓ. Φυσικά όπως και να έχει για πολλούς λόγους δεν νομίζω ότι μπορούν να συγκριθούν (σε νούμερα κλπ) όλες οι υπόλοιπες εταιρίες (Mercedes, BMW, Audi, Volvo κλπ) με την θέση που είχε η Saab η οποία κατέληξε στο λουκέτο.
-
scandinavian εσύ είσαι ο σωματοφύλακας των σουηδικwn εταιριών? (φιλικά πάντα )
είχα την εντύπωση ότι τα volvo trucks ήταν subsidiary της renault αλλα μάλλον το αντίθετο συμβαίνει
-
eξακολουθω να μην μπορω να καταλαβω γιατι η GM προτίμησε να κλεισει την Saab και δεν την εδωσε εστω και κοψοχρονια στην Spyker ή στην koenigsegg .
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κηρύσσοντας πτωχευση δεν θα αποπληρωσει τα χρεη της, διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα πραγματικα αδυνατώ να καταλαβω αυτη την κινηση της GΜ -
Είναι κρίμα ρε παιδιά, δε το βλέπετε; Τόσοι άνθρωποι χάνουν τη δουλειά τους....δεν είμαι με το γερμανικό κατεστημένο, την 'αγία τριάδα' που λέω εγώ, αυτό είναι σίγουρο...υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές και μία από αυτές καταστράφηκε από τον παγετό...αυτή είναι η Saab. Δεν πρόκειται για μια κλωστοϋφαντουργία ή ένα μαγαζάκι, αν και η GM προσπάθησε πολύ και πέτυχε να κάνει τη Saab μαγαζάκι... δεν έχω πάει ποτέ μου στη Σουηδία αλλά θα λυπηθώ το ίδιο αν μάθω πχ ότι έκλεισε η Lancia ή η Jaguar...είναι απώλειες από την αυτοκίνηση και ειδικά οι Σουηδοί με την turbo τεχνολογία τους. Είναι ταυτόχρονα και οργή για τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις όπως η σημερινή σουηδική, που βλέπουν απαθείς ένα σύμβολο να κλείνει και χιλιάδες εργάτες να μένουν στο δρόμο λίγο πριν τα Χριστούγεννα...
Ένα video από τη γραμμή παραγωγής του παλιού 9-3: http://www.youtube.com/watch?v=Afn_iumWb50&feature=related
και από τις εγκαταστάσεις της Saab στο Trollhättan:
http://www.youtube.com/watch?v=q4m0-hCEWPU&feature=PlayList&p=BA2D08A66D8A2B24&index=1
Η αποβιομηχάνιση της βόρειας Ευρώπης και η εξαθλίωση της εργατικής τάξης είναι προ των πυλών ενώ συντελείται εδώ και πολλά χρόνια στην Αμερική...αυτό είναι το πρότυπο που θέλουμε; Δε βλέπετε τη συνεχή κατρακύλα;
Όσο για την GM, δήλωσε ότι δε θα κηρύξει πτώχευση η Saab αλλά και ότι θα αποπληρώσει κανονικά τους προμηθευτές της. Επίσης είχε έλθει σε συμφωνία με τους πιστωτές της για παραγραφή 75 % του χρέους της. Η παραγωγή είχε προσαρμοστεί στη ζήτηση ενώ είχαν γίνει κινήσεις για τη μείωση του κόστους . Είχαν συγκεντρωθεί μάλιστα όλες οι δραστηριότητες της εταιρείας στο Trollhättan της Σουηδίας ακόμα και του κάμπριο 9-3 που παραγόταν μέχρι πριν λίγο καιρό από τη Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
eξακολουθω να μην μπορω να καταλαβω γιατι η GM προτίμησε να κλεισει την Saab και δεν την εδωσε εστω και κοψοχρονια στην Spyker ή στην koenigsegg .
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κηρύσσοντας πτωχευση δεν θα αποπληρωσει τα χρεη της, διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα πραγματικα αδυνατώ να καταλαβω αυτη την κινηση της GΜπουλάει κομμάτια της σε καλή τιμή...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
eξακολουθω να μην μπορω να καταλαβω γιατι η GM προτίμησε να κλεισει την Saab και δεν την εδωσε εστω και κοψοχρονια στην Spyker ή στην koenigsegg .
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κηρύσσοντας πτωχευση δεν θα αποπληρωσει τα χρεη της, διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα πραγματικα αδυνατώ να καταλαβω αυτη την κινηση της GΜπουλάει κομμάτια της σε καλή τιμή...
ακριβώς!
Saab Forum