-
Τι έγινε με το θερμοστάτη GTZ;Θα το συνέδεες το όλο θέμα με το Pbox ή καμία σχεση κατά τη γνώμη σου;
-
Ο χρήστης docoupe έγραψε:
Τι έγινε με το θερμοστάτη GTZ;Θα το συνέδεες το όλο θέμα με το Pbox ή καμία σχεση κατά τη γνώμη σου;Καμμιά σχέση...δεν το συζητώ!!!
Ο θερμοστάτης αναμένεται στην αντιπροσωπία και λογικά αυτη την εβδομάδα... -
Τελικά αλλάχθηκε ο θερμοστάτης και πάλι τα ίδια...
Δοκιμάσαμε κι ενα μεταχειρισμένο Χ3 2.0D και τελικά κάνει και αυτο τα ίδια.Σε κατηφόρα το χειμώνα χωρις φορτίο η μηχανη ρίχνη θερμοκρασία...
Για δειτε το κι εσεις...
Σε παρατεταμένη κατηφορική πάρτε το πόδι απο το γκάζι για λίγα λεπτά και αφηστε το να τσουλήσει...Λογικά η θερμοκρασία θα πέσει σιγα σιγα μέχρι το μπλέ....!!!!
Ωραιο feature... -
Ναι ειναι χρησιμο να βλέπεις την πραγματική θερμοκρασία αφου αυτή μπορεί να ανέβει και να κατέβει από την μέση, ειναι απολύτως φυσιολογικό αρκεί φυσικά να μην οφείλεται σε χαλασμενο θερμοστάτη
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ναι ειναι χρησιμο να βλέπεις την πραγματική θερμοκρασία αφου αυτή μπορεί να ανέβει και να κατέβει από την μέση, ειναι απολύτως φυσιολογικό αρκεί φυσικά να μην οφείλεται σε χαλασμενο θερμοστάτηΟταν ο δεικτης θερμοκρασίας του καντράν ειναι στη μέση η θερμοκρασία παίζει απο 70 έως 90+.Οταν πέσει κάτω απο 70 αρχίζει και μετακινείται και ο δεικτης προς τα αριστερά.Ωστόσο ο ρόλος του θερμοστάτη είναι να κλεινει τότε ακριβως ώστε να μην κυκλοφορούν τα κρύα νερά απο το ψυγειο μέσα στα χιτώνια (ή τελος πάντων να κυκλοφορεί μια μικρή ποσότητα αυτών...).Εγω πάντως δεν καταλαβαινω γιατι πέφτει η θερμοκρασία εφ'όσον λειτουργει σωτά ο θερμοστάτης.... Πού τέλος πάντων ειναι αυτος ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού;Πάνω στο ψυγειο ή στο μπλοκ της μηχανής?
-
Για να πεφτει η θερμοκρασια δεν δουλευει σωστα ο θερμοστατης,εκτος αν εχει προβλημα το οργανο της θερμοκρασιας και δειχνει λαθος.Οταν πεσει πολυ χαμηλα η θερμοκρασια βγαζει ζεστο αερα το καλοριφερ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για να πεφτει η θερμοκρασια δεν δουλευει σωστα ο θερμοστατης,εκτος αν εχει προβλημα το οργανο της θερμοκρασιας και δειχνει λαθος.Οταν πεσει πολυ χαμηλα η θερμοκρασια βγαζει ζεστο αερα το καλοριφερ;Οχι βέβαια,πέφτει η απόδοση κατακόρυφα!!!
Εγω ειμαι σιγουρος οτι ο θερμοστάτης έχει πρόβλημα,απλά φαινεται οτι το πρόβλημα αγγιζει όλες τις 2.0D 150PS...χωρις φυσικά να το ξέρει το εργοστάσιο!!! -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Για να πεφτει η θερμοκρασια δεν δουλευει σωστα ο θερμοστατης,εκτος αν εχει προβλημα το οργανο της θερμοκρασιας και δειχνει λαθος.Οταν πεσει πολυ χαμηλα η θερμοκρασια βγαζει ζεστο αερα το καλοριφερ;
Οχι βέβαια,πέφτει η απόδοση κατακόρυφα!!!
Εγω ειμαι σιγουρος οτι ο θερμοστάτης έχει πρόβλημα,απλά φαινεται οτι το πρόβλημα αγγιζει όλες τις 2.0D 150PS...χωρις φυσικά να το ξέρει το εργοστάσιο!!!Oπως τα λες ειναι προβληματικος ο θερμοστατης.Χαρτονι στο ψυγειο ;
-
Πάντως δεν θα ήταν περίεργο να πετύχεις αρκετούς χαλασμένους θερμοστάτες...
Τον παλιό τον πήρες;
-
Τελικά υπάρχει και δεύτερος θερμοστάτης,στο κολάρο του EGR.Στο συνεργειο μου δεν το γνωριζαν δυστυχώς και μου άλλαζαν συνέχεια τον βασικό θερμοστάτη που εχουν όλα τα αυτοκίνητα.Το δευτερο θερμοστάτη τον ανακάλυψα τυχαία,όταν 'μου το σφυριξε' τεχνικός της BMW απο άλλο νομό σε κουβέντα που είχαμε μαζί οταν βρεθήκαμε κατα τύχη (απο κοινό φίλο δηλαδή).Μου εδωσε μάλιστα και τον κωδικό ανταλακτικού τον οποίο και...προσκόμισα στο συνεργείο ΒΜW της περιοχής μου.Σημειοτέον οτι ο τεχνικός της περιοχής μου που δεν είχε καταφέρει να λύσει το πρόβλημα τόσο καιρό,ειχε ζητήσει βοήθεια απο τα κεντρικά της BMW αλλά κι εκεινοι δεν ειχαν ιδέα τελικά τι παίζει στο συστημα ψύξης της 2.0D...
Τη Δευτέρα θα τον αλλάξουμε κι αυτόν και ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα... -
Εξιδίκευση βλέπω...
Τα γνωστά...
Οπως εμέναμου τα ειχαν αλλάξει όλα στο αμάξι τα μηχανικά για να μου πουν στο τέλος ότι εφταιγε κάτι που έκανε 100 ευρω...
-
Δυστυχώς απο σεμινάρια δεν πρέπει να κάνουν και πάρα πολλά στην BMW!!!
Τελικά αλλάχθηκε το ανταλλακτικό σήμερα,το οποίο όντως ειναι δεύτερος θερμοστάτης.Μάλλον το πρόβλημα έχει λυθεί πια διότι το μοτέρ ανεβάζει προοδευτικά θερμοκρασία και στο ρελαντι ενω παλιά όσο και να το άφηνε κανεις στο ρελαντι η θερμοκρασία δεν ανέβαινε πάνω απο τη μπλέ περιοχή.Τέλος 500 μέτρα οδήγησης μετά την αλλαγη του θερμοστάτη ήταν ακετά για να ανέβει η θερμοκρασία μέχρι τη μέση,πράγμα που δεν συνέβαινε ποτέ στο παρελθόν!!!
Οσοι λοιπόν έχετε Χ3 2.0d 150ps δείτε το λίγο γιατι κάπως έτσι 'σπάνε' τα μοτέρ 'χωρίς λόγο'... -
Καλή χρονιά σε όλους και καλά χιλιόμετρα με ασφάλεια...
Επιτέλους GTZ βρήκες τη λύση...Είναι αφάνταστα εκνευριστική η ελλειψη επαγγελματισμου και γνωσεων ωρες ωρες!Και ιδιαίτερα όταν αύτη συνοδεύει την επωνυμία της BMW!Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο κάποιοι (βλέπε Γερμανοί αρχιμηχανικοί) να σου παραδίδουν ένα τουλάχιστον μελετημένο αυτοκίνητο και εδώ να ταλαιπωρουμαστε με ελλιπείς γνώσεις αλλά κατά τ'άλλα (και έρχομαι σε προσωπικές εμπειρίες) ύφος πολλών καρδιναλίων...Κάποια στιγμή θα αναφερθώ εκτενώς στην εμπειρία μου με την αντιπροσωπεία στην Ήπειρο...
Δύο είναι τα θέματα που μου ανέκυψαν με τον καινουριο χρόνο εκ των οποίων το δευτερο πριν από λίγη ωρα...
Το πρώτο είναι ο γρύλος του πίσω αριστερού παραθύρου!Μετα απο ένα ανατριχιαστικό κρακ έπαψε να ανεβοκατεβαίνει παρόλο που ο μηχανισμός συνέχιζε να λειτουργεί...Η αντιπροσωπεία συνέστησε αλλαγή του γρύλου (200αράκι το κοστούμι)...Το ασφάλισα απλά να μην πέφτει το τζάμι με λακούβες κτλ (με κόστος 30 ευρώ παρακαλώ) και σκεφτομαι να το διορθώσω μόνος μια και μια αναζητηση στο διαδικτυο έδειξε οτι αρκετοί το εχουν πάθει και κάποιος μάλιστα με φωτογραφιες παρουσιαζει αναλυτικά μια σχετικά εύκολη λυση...Ίδωμεν...
Το δεύτερο και για το οποίο ζητάω και μια πρωτη γνωμη είναι η κίτρινη ενδεικτική λυχνία του κινητηρα που μου άναψε πριν λιγο χωρίς κάποια αλλαγη στη χροια ή την απόδοσή του!Το βιβλιο του κατασκευαστή αναφερει αύξηση των επιπεδων των καυσαερίων και αμεση επισκεψη στο συνεργειο!
Πριν συμβουλευτω αυριο τον...καρδινάλιο της περιοχής μου, κάποιο πιθανο σεναριο ή συμβουλη υπαρχει;
Εύχομαι να μη μου φέξει τίποτα σοβαρό γιατι για τις επόμενες εβδομάδες ουτως ή άλλως πάω για το τρίτο σερβις,αλλάγη ελαστικών και αμορτισερ... -
Δυστυχώς υπάρχουν δεκάδες λόγοι για τους οποίους μπορεί να έχει ανάψει το λαμπάκι. Υποτίθεται ότι ο καθένας από αυτούς τους λόγους μπορεί να οδηγήσει βραχυ ή μακροπρόθεσμα σε αύξηση της ρύπανση που προκαλεί το αυτοκίνητο.
Μερικές ιδέες: είναι όλα τα σωληνάκια στη θέση τους, συστήματα έγχυσης (και ανάφλεξης στα βενζινοκίνητα), καταλύτες, αισθητήρες λ, άλλοι αισθητήρες με πρόβλημα ή απλά αποσυνδέθηκαν ή κουνήθηκαν ή είχαν ακεφιά μια φορά και έστειλαν λάθος μήνυμα και το κορυφαίο....μήπως δεν έχει κλείσει καλά η τάπα του καυσίμου;; -
Ευχαριστώ πολύ onyx!
Πάντως με το που ξεκίνησα για την αντιπροσωπεία το λαμπακι έσβησε...Βάζουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο και βρήκαν μια αναφορα σχετική με την εισαγωγή αέρα στον κινητηρα και ένα φίλτρο πάνω από τις βαλβίδες...Το πιο ευχαριστο βέβαια είναι η πληροφορία που μου δωσανε σχετικα με το ότι όποτε ανάβει μια προειδοποιητική λυχνία η οποία μετα από τρεις κύκλους λειτουργίας του κινητήρα σβήνει (όπως συνέβη σε μενα δηλαδη)τότε μαλλον προκειται για κάτι παροδικό!Μακάρι να είναι έτσι!Το παρακολουθούμε και βλέπουμε!
Παρεπιμπτόντως,γνωρίζει κάποιος τι είναι ο διαχωριστής λαδιού; -
@docoupe
Kι εμένα μου αναβε το λαμπάκι πέρυσι και όντως έσβηνε μετά απο 3 επανεκινήσεις του κινητήρα.Οταν ταξίδευα εκτός πόλης ξανα άναβε όμως!!!Αυτό προέκυψε βέβαια μετά απο νέα βαθμονόμιση του MAF την οποία είχε κάνει με δική του πρωτοβουλία ο τεχνικός της BMW στην προσπάθειά του να προσαρμόσει την ένδειξη ροής λόγω του φιλτρου K&N,πέρυσι όταν μου εκαναν την πρώτη (λανθασμένη) αλλαγη του θερμοστάτη.Το πρόβλημα λύθηκε με αναβάθμιση του λογισμικού του εγκεφάλου γιατι δεν ήταν δυνατόν να αναβαθμονομηθει ο MAF στις εργοστασιακές ρυθμίσεις λόγω του φιλτρου K&N...
Στην περίπτωσή σου ίσως είναι πολύ μπουκωμένο το φίτρο αέρα ή έχει κάποιο πρόβλημα ο MAF...
Τέλος ο διαχωριστής λαδιού δεν ξέρω τι είναι... -
Καλησπερα σε ολους τους κατοχους bmw x3. Γνωμες για τα ελαστικα vredestein wintrac 4 xtreme τι εχετε ακουσει..? ειναι καποιος που τα εχει δοκιμασει..? σε διασταση 235-55-17.
σχετικα με το κιβωτιο ταχυτητων και το κουμπωμα που κανει οταν θελεις να αλλαξεις απο 1 σε 2 το λεω γιατι εχω ακουσει πολλους να εχουν προβλημα ειδικα το πρωι με κρυο.
Εγω την λυση που βρηκα και βελτιωσε αρκετα το προβλημα ηταν να αλλαξω τα λαδια του σασμαν..η bmw λεει πως τα λαδια που εχει στο σασμαν ειναι για μια ζωη και δεν αλαζουν..μεγα λαθος δεν υπαρχει λαδι που να μην καταστρεφετε με την χρηση.Οταν τα αλλαξα ηταν σαν καραμελα τοσο πηχτα και μαυρα σε αθλια κατασταση..μετα την αλλαγη με φρεσκο λαδακι περιπου 1/5 λιτρο περνει το σασμαν το κιβωτιο δουλευει μια χαρα..
αλλαγη στα 86.000χιλ και θα τα αλλαζω απο δω και περα καθε 50.000χιλ...Ξεχασα να αναφερω πως το κιβωτιο ειναι χειροκινητο... -
Ο χρήστης dimitris bmw x3 3.0d έγραψε:
Καλησπερα σε ολους τους κατοχους bmw x3. Γνωμες για τα ελαστικα vredestein wintrac 4 xtreme τι εχετε ακουσει..? ειναι καποιος που τα εχει δοκιμασει..? σε διασταση 235-55-17.σχετικα με το κιβωτιο ταχυτητων και το κουμπωμα που κανει οταν θελεις να αλλαξεις απο 1 σε 2 το λεω γιατι εχω ακουσει πολλους να εχουν προβλημα ειδικα το πρωι με κρυο.
Εγω την λυση που βρηκα και βελτιωσε αρκετα το προβλημα ηταν να αλλαξω τα λαδια του σασμαν..η bmw λεει πως τα λαδια που εχει στο σασμαν ειναι για μια ζωη και δεν αλαζουν..μεγα λαθος δεν υπαρχει λαδι που να μην καταστρεφετε με την χρηση.Οταν τα αλλαξα ηταν σαν καραμελα τοσο πηχτα και μαυρα σε αθλια κατασταση..μετα την αλλαγη με φρεσκο λαδακι περιπου 1/5 λιτρο περνει το σασμαν το κιβωτιο δουλευει μια χαρα..
αλλαγη στα 86.000χιλ και θα τα αλλαζω απο δω και περα καθε 50.000χιλ...Ξεχασα να αναφερω πως το κιβωτιο ειναι χειροκινητο...Καλώς όρισες Δημήτρη.
Μια χαρά είναι τα Wintrac 4 xtreme...Ημουνα μεταξύ αυτών και των Michelin Lititude Alpin HP και προτίμησα τα δεύτερα χωρίς όμως να το έχω μετανοιώσει ως τώρα.Τα συγκεκριμένα Vredestein τα φορά ένας φίλος μου όμως και δηλώνει πολύ ευχαριστημένος.
Ενδιαφέρον αυτο που λές για τις βαλβολίνες και μάλλον θα το ακολουθήσω κι εγω προληπτικώς άν και ως τώρα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα το σαζμάν μου... -
Καλησπερα στο forum! ειμαι νεο μελος,κατοχος εδω και 11 μηνες μιας 2λιτρης χ3,βενζινοκινητης.Εξαιρετικο αυτοκινητο με εντυπωσιακο τιμονι,φρενα,ποιοτητα κατασκευης και κυλισης εστω και αν εχει μονο 150 αλογα!το εχω ευχαριστηθει,μια γνησια ΒΜW!
Συγχαρητηρια για ολη την σειρα του θεματος,ειναι πολυ κατατοπιστικο. -
Τί είναι ο MAF GTZ?
Και επίσης πώς μπορει να μπούκωσε το φίλτρο αέρα; Μέχρι στιγμής πάντως λαμπάκι δεν ξαναάναψε...
Τέλος σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων με τί μετρο συγκρισης μιλάμε για δυσκολία αλλαγής απο 1η σε 2α;Σκαλώνει σε αργη αλλαγη, σε γρήγορη ή χάνουμε και αλλάγη στο όριο;Γενικά πάντως δεν φημιζεται για τη αίσθησή του το κιβωτιο της Χ3 και από όσα εχω διαβάσει, αλλά και από προσωπική εμπειρία!Υπάρχουν και καλύτερα για να το θέσω πιο...δικαια!
BMW Χ3 (Ε83)