Προληπτικά ή μετά από κάποιο θέμα με τον κινητήρα;Εντυπώσεις;
Latest posts made by docoupe
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά!
Μια πρώτη απορία ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά στα προιόντα αυτά είναι η εξής...Έστω ότι καθαρίζουν όπως υπόσχονται.Πού θα πάει όλη αυτή η μούργα,λάσπη,μαυρίλα;Θα φρακάρει το φίλτρο μικροσωματιδίων;Θα βγεί ως καπνιά από την εξάτμιση και μετά όλα καλά;Πρέπει πρώτα να καθαριστεί ό,τι είναι να καθαριστει από μηχανικό και μετά να χρησιμοποιηθούν πιο πολύ ως προληπτικά μέσα;
Θα περάσω κάποια στιγμή να τους ρωτήσω κάποιες λεπτομέρειες.Θα δω στο ενδιάμεσο και πώς πάει το αυτοκίνητο και ευχαρίστως να σας μεταφέρω εμπειρίες αν οδηγηθώ κατα εκεί!
Παρεπιπτόντως αν ο φίλος GTZ (Γιώργος) παρακολουθεί,ήθελα να τον ρωτησω αν έχει ακόμα εκείνο το τσιπ του αυστριακού στην X3 του (αν την έχει φυσικά ακόμα),και τις όποιες εντυπώσεις μετά από τόσα χρόνια! -
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Το απλό ή το καινούριο της;
Μπορείς να πεις κάποια μάρκα από αυτά τα πρόσθετα; -
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, ειλικρινά! Αυτή η ποιότητα καυσίμου μια ζωή θα μας κυνηγά σε αυτή τη χώρα!Πότε θα ανησυχούμε για νοθεία,πότε για πειραγμένες αντλίες...αλλά και όλα ναναι καλά και προβλεπόμενα έρχεται το βιοντίζελ κερασάκι στην τούρτα...!!!Τί να πω; Το εν λόγω πρόσθετο που αναφέρει φίλε spi duster εμπεριέχεται στο v power της shell?
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Είναι ακριβώς η τελευταία σου πρόταση που με κάνει να εκνευρίζομαι με την όλη κατάσταση.Δε θεωρώ πολλά τα χιλιόμετρα για έναν πετρελαιοκινητηρα, όταν βλέπω υπερδιπλάσια σε ταξί και να δουλεύουν άψογα.Όπως και ναχει να σε διορθωσω στο ότι δεν άλλαξα τούρμπο.Δεν ξέρω αν έγραψα εκ παραδρομής κάτι τέτοιο στην προηγούμενη ανάρτηση.Δύο χρόνια πριν περίπου στις 160000 km είχα πάλι ένα πρόβλημα απόδοσης του κινητήρα αλλά διαφορετικής εικόνας.Το αυτοκίνητο εν κινήσει και ενώ κατέβαζα ταχύτητα για να το φέρω σε καλύτερο εύρος στροφών για προσπέραση,ξαφνικά κολλούσε στις 2500 και δεν ανέβαζε.Άφηνα το γκάζι ,ξαναέδινα και έστρωνε...Μου το πρωτοέκανε μάλιστα σε προσπέραση σε ανοικτό δρόμο και ήταν αρκετά άσχημη αίσθηση για να μην πω τρομακτική να σε κρεμάει με αυτόν τον τρόπο και απροειδοποίητα, μια και δεν το έκανε και πάντα.Στο ψάξιμο πάλι τότε,επίσημη αντιπροσωπεία,ανοίγουν το καπάκι του κινητήρα και με φωνάζουν να δω πόσο είχαν φρακάρει οι αυλοί από την πολλαπλή εισαγωγής μ μούργα (αν τη λέω σωστά).Μου λένε για αλλαγή και μου ζητάνε ένα διχίλιαρο.Ρώτησα για άλλη λύση και μου είπανε να την καθαρίσουν στο μέτρο του δυνατού χωρίς βέβαια να μπορούν να εγγυηθούν το αποτέλεσμα της εργασίας.Να μην πολυλογώ το αυτοκίνητο έγινε με κανα χιλιάρικο , και πήγαινε καλά!
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα ο τρομπάς που τα είδε όλα και μέτρησε πιέσεις είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αντλίες.Ποιος ξέρει αν ετοιμάζεται όπως μου είπες να με εγκαταλείψει; Θα δούμε.Αυτή τη στιγμή πάντως η x3 πάει καλά όσον αφορά την προοδευτικότητα στο ανέβασμα των στροφών,γεμίζει μέχρι 4500 στροφές, απλά δε νιώθω το ίδιο τίναγμα,την ίδια άμεση απόκριση σε νορμάλ ταχύτητες,και φυσικά όπως είπα και χθες δεν πιάνει τελική καθόλου άνετα... -
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Καλησπέρα στο forum.Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία ανάρτησή μου πίστευα ότι το θέμα είχε σβήσει αλλά με χαρά βλέπω οτι σα να αναθερμάνθηκε το ενδιαφέρον!Ευκαιρία λοιπόν να σας θέσω το πρόβλημά μου μήπως και με διαφωτίσετε λιγάκι
!Η Χ3 μου είναι μοντέλο 02/2007 με τα 150ps, με 230000 km πλέον.
Κάπου στο φετινό Πάσχα για να σας δώσω λίγο το ιστορικό,σε υγρό καιρό με το που βάζω μπροστά τη μηχανή αιφνίδια δεν κρατάει τις στροφές και σβήνει.Ξαναβάζω και ο κινητήρας κροτάλιζε κάπως διαφορετικά,εντονότερα,πιο άρρυθμα!Ξεκινάω ταξίδι 600km, όπου όλα καλά.Τις επόμενες μέρες παρατηρώ ένα ήπιο κόμπιασμα και έλλειψη προοδευτικότητας μέχρι τις 2000, 2000 και κατι στροφες,μα αυτό όχι πάντα.Με τον καιρό το πρόβλημα επιδεινώνονταν.Με σταθερό γκάζι και προοδευτική επιτάχυνση στο ελάχιστο η χ3 κλωτσούσε, με μια αισθηση εκκίνησης πρωτάρη που δεν ελέγχει το συμπλέκτη.
Ρωτώ στην αντιπροσωπεία όπου η διάγνωση με τη μία σχεδόν ήταν αλλαγή τούρμπο.Με δεδομένο ότι 6 μήνες πριν μου αλλάξανε κεντρικό διαφορικό(άλλη ιστορία αυτή) ενώ τελικά υπήρχε και άλλη λύση,συν το γεγονός ότι το αυτοκίνητο διακοσάριζε χωρίς πρόβλημα,απευθύνθηκα και σε εξειδικευμένο της Θεσσαλονίκης για μια δεύτερη γνώμη.Το αυτοκίνητο ψάχτηκε αρκετά.Γίνανε αλλαγές σε κολάρα εισαγωγής και εξαγωγής turbo ,όπου υπήρχαν εμφανείς απώλειες, και ενώ ήλπιζα πως όλα θα πάνε καλά η αλήθεια ήταν πως διαφορά δεν βρήκα.
Ένα μήνα μετά το πρόβλημα χειροτέρευε,λαμπάκι κινητήρα δεν άναβε,ενώ έπρεπε να οδηγώ με φουλ επιτάχυνση στην αρχή ή να διατηρώ τις στροφές πάνω από 2000-2200. Ξαναψάχνω το αυτοκίνητο.Τί διαγνωστικά,τί τρομπάς για μπεκ και τούρμπο;Φτάνουμε στη διάγνωση για maf (αισθ. μάζας αέρα).Τον αλλάζω!
Και το αυτοκίνητο στρώνει...χαμηλά αλλά σαν να αδειάζει ψηλά!!!Με το ζόρι 190 στο κοντέρ,αν κατηφόριζε έπαιρνε τα πάνω του αλλά εύκολα πάλι τα έχανε τα έξτρα χιλιόμετρα!Όλα αυτά αρχές Ιούλη.Λόγω υποχρεώσεων φεύγω από την πόλη για ένα τρίμηνο.Σε αυτό το διάστημα μέχρι 15αύγουστο περίπου το αυτοκίνητο ενώ πήγαινε στρωτά,δε με ικανοποιούσε αρκετά σε απόδοση.Περίμενα την 'προσαρμογή' του νέου MAF,με βάση τα λεγόμενα του τεχνίτη.Και καπου εκεί μια ωραία πρωία νάτο πάλι το σκορτσάρισμα.Διστακτικά στην αρχή,επιδεινούμενο στην πορεία...μα ως εκ θαύματος το αυτοκίνητο ψηλά να ξαναπετάει (τηρουμένων των αναλογιών).
Την προηγούμενη εβδομάδα το αφήνω ξανά για έλεγχο.Κάνω και ένα σερβις λαδιών συν καθαρισμό πολλαπλής εισαγωγής συν επαναπρογραμματισμό ,και το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ στρωτο x3 σε όλες τις στροφές,αλλά δυστυχώς με μια υποκειμενική αίσθηση άνευρου ψηλά...Όπως δηλαδή τον Ιούλιο...Έχει κανείς καμιά παραπλήσια εμπειρία ή ιδέα;
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Μια δυο σελιδες πιο πισω αναφέρω την εμπειρία μου απο τα Continental Crosscontact UHP,για τα οποία να αναφέρω πλέον μετα από 7000χλμ ότι είναι η πιο ολοκληρωμένη επιλογή που είχα ως τώρα!Πριν φορούσα Michelin Latitude HP ,τα οποία ήταν η αλλαγη στα εργοστασιακά Pirelli Scorpion STR!
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Πρώτα το οδήγησαν!Εξαρχής μου αναφέρανε ότι πρόκειται για ρουλεμάν αλλά το ανέβασαν και στη ράμπα.Εκεί με 2α άφησαν τους τροχούς να περιστραφούν ελεύθερα και κατόπιν με ακουστικά ακούγανε κάθε ρουλεμάν ξεχωριστά!Έτσι καταλήξανε στα μπροστινά!Το δεξιό περισσότερο απο το αριστερό,αλλά τα άλλαξα και τα δύο!
Στο λαστιχά πάντως η διαδικασία ήταν πιο...κλασική!Με γρύλο σήκωνε και γύριζε έναν έναν τους τροχούς και ο προβληματικός πραγματικά ακουγότανε πολύ 'γρατσουνιστά'!Τώρα όμως...
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Τέλος στην ταλαιπωρία με το θόρυβο...με ανάμικτα όμως συναισθήματα!
Αφού ξαλάφρωσα από 380 ευρώ (ποιος τα χρειάζεται άλλωστε τώρα τα παραπάνω χρήματα;;;)...άλλαξα τα ρουλεμάν των μπροστινών τροχων και το ...τρακτέρ έγινε ξανά αυτοκίνητο!
Όλα πολύ καλά και πάλι λοιπόν, και νομίζω θα ήταν άδικο να μην αναφέρω πως τα Continental όχι μόνο φανηκε ότι είναι τελικά αθόρυβα αλλά οτί είναι και πολύ καλά στο βρεγμένο!Μετά από 80 χλμ σε πολύ δυνατή ως καταρρακτώδη βροχή το φρενάρισμα,το κράτημα και γενικότερα η ασφάλεια που μου ενέπνεαν ήταν ασύγκριτα καλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα ελαστικά ακόμα και όταν εκείνα ήταν καινουρια!
Όπως και να είναι όμως ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς συνέπεσε να βγουν 'εκτός' και τα δύο ρουλεμαν ταυτόχρονα ,τόσο νωρις (103000 χλμ) και μάλιστα με την αλλαγή των ελαστικών...!Μήπως να παίξω κανένα λόττο;
-
RE: BMW Χ3 (Ε83)
Δυστυχώς τα νέα δεν ειναι και πολύ ευχαριστα...Θα έλεγα καλύτερα ότι είναι μάλλον μπερδεμένα!
Το πρόβλημα εστιάστηκε μετά από πολλές δοκιμες με διαφορετικές πιέσεις και μετατοπίστηκε από τα λάστιχα στο...δεξιό ρουλεμάν!Όχι ακόμα οριστικά γιατί αυριο θα επισκεφτω την τοπική BMW!
Το περίεργο είναι πως η ίδια BMW μου είπε πως δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα τουλάχιστον μεχρι την Παρασκευή όπως έγραψα και χθες!Η αλήθεια είναι πως με το αυτοκίνητο στη ράμπα ο δεξιός τροχός ακούγονταν περίεργα όταν γυρνούσε σήμερα,κάτι που δεν έκανε στο συνεργείο της BMW!Να υποθέσω ότι επιδεινώθηκε μεσα στο τριήμερο;Δεν ξέρω!Θα δείξει αύριο!Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς συνέπεσε με την αλλαγή των ελαστικών... Τελοσπάντων!Αύριο ελπίζω να εχω περισσοτερα στοιχεια!Ο λόγος που έφυγα από την Michelin είναι κατά πρώτον ότι απο την πρώτη στιγμή δε με άφησε καθόλου ευχαριστημένο στο βρεγμένο και κατά δεύτερον αυτή η μέτρια τελικά αποδοση σε όλες τις δοκιμασίες στο βωμό της φιλικότητας, της χιλιομετρικής απόδοσης και του χαμηλου θορυβου!(υποκειμενικά μιλώντας πάντα).Όσον αφορά το Diamaris είναι 100% ασφάλτινο;Γιατί τουλάχιστον το Continental δίνει και ένα 5% για offroad κατι που με εκανε να το συγκρίνω με το Latitude Tour HP που είχα!
Τέλος για το φίλο που ρωτά για scorpion str και latitude tour, αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια κάποιες σελίδες πισω!Αν ωστόσο ενδιαφέρεσαι μόνο για το θόρυβο θα έλεγα οτι δεν υπηρχε αισθητη διαφορά τουλάχιστον όσο τη θυμαμαι!Λίγο πιο ήσυχα ίσως τα michelin αλλα και πάλι δε θυμαμαι να με ενοχλουσε καθόλου ο θόρυβος με τα str!Ανεπαίσθητη διαφορά κατά τη γνώμη μου!