Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Γιατί ο Michael Schumacher είναι τελικά ασύγκριτος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 2 / 10
    Formula 1
    32
    183
    698
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Για τον Χάκινεν σηκώνει συζήτηση το πράγμα.
      Όντως επρόκειτο περί πολύ καλού πιλότου, είχε περάσει τον Σένα στα δοκιμαστικά μόλις πρωτοπήγε στην ΜακΛάρεν, το 93 με το που πέταξαν (επιτέλους) τον Μάικλ Αντρέτι στα σκουπίδια πήγε πολύ καλά (μην ξεχνάμε και τι μονοθέσιο είχε), ποτέ δεν απειλήθηκε ουσιαστικά από τον Κούλθαρντ (βέβαια ούτε τον επισκίασε τόσο, όσο επισκίασε ο Σουμάχερ τους συνομαδίτες του) και στα προσπεράσματα ήταν 'πολύς'!

      Όμως ο Μοντόγια που αναφέρεις, μπορεί να έχει την ταχύτητα και την εκρηκτικότητα του Μάνσελ, αλλά θολώνει πιο εύκολα, και τελικά δεν τον βλέπουμε να κρατά σταθερά κορυφαία απόδοση. Πρόπερσι ήταν το 'αντίπαλο δέος' στα δοκιμαστικά. Ναι, στα δοκιμαστικά όμως! ΕΝΑΝ γύρο!! Πολλές φορές πήγαινε καλά στην αρχή και μετά τα χάλαγε. Το ίδιο έγινε και προχθές... Δεν τον βλέπω να έχει αλλάξει πολύ, αν και έχει ηρεμήσει (και πέσει όμως σε απόδοση).

      Τώρα για τον Χιλ τι να πω; Τώρα ο κόσμος βλέπει Φ1 για να δει τον Σουμάχερ να χάνει, λίγο παλιότερα για να βλέπει τις βλακείες του Ιρβάιν, και λίγο παλιότερα του Χιλ... Ας μην οδηγούσε στην Γουίλιαμς και δη την συγκεκριμένη περίοδο, και ίσως να μην είχε πάρει ούτε νίκη!! Κάτι που παρολίγον να γίνει το 1993, που είχε συνομαδίτη τον Αλέν Πρόστ, ο οποίος είχε επανέλθει μετά από 'διακοπές' ενός έτους, και μόνο όπως μας είχε συνηθίσει δεν οδήγησε, και παρόλα αυτά τον είχε εξαφανίσει από τον χάρτη... Όπως τον είχε εξαφανίσει και ο Σένα, με ΜΑΚΡΑΝ κατώτερο μονοθέσιο, οπότε δεν υφίσταται σύγκριση για αυτόν. Ήταν κάκιστος.

      Ο Πανίς τί κατάφερε στα τόσα χρόνια στην Φ1; Να νικήσει στο Μονακό (σε έναν αγώνα που τερμάτισαν 3, και νομίζω εξ αυτών ο 3ος δεν τερμάτισε, αλλά τον μέτρησαν γιατί εγκατέλειψε στο τέλος). Ωραία! Και έγινε εφάμιλλος ποιανού; Με 5 πόντιουμς, 0 ταχύτερους γύρους, 0 πολ ποζίσιονς και μισό πόντο ανά αγώνα! Άλλαξε 5 ομάδες, σε όλες ήταν καλός, αλλά δεν έδειξε στόφα πρωταθλητή, και έχει περισσότερους αγώνες και από τον Ράλφ.

      Ναι, η Φεράρι με τον Σουμάχερ τους έχει επισκιάσει όλους, αλλά και αυτοί αντί να σφίξουν τα δόντια και να ορμήξουν όπως ο Σένα εναντίων της Γουίλιαμς, όπως ο Σουμάχερ εναντίον της Γουίλιαμς και κατόπιν της ΜακΛάρεν, όπως ο Χάκινεν εναντίον του Σουμάχερ, έχουν πέσει σε λήθαργο βαθύ, ομάδες και οδηγοί. Και οι τελευταίοι με τέτοιο οδήγημα αποτελούν το χάος μετά τον Σουμάχερ που λέω.

      Υ.Γ. Που είναι ένας αντί-Σουμάχερ να φτιάξει την ΜακΛάρεν, ή τη Γουίλιαμς όπως ο Σουμάχερ έκανε στην Φεράρι; Για την ώρα ακόμη και ο Ράικονεν, και σίγουρα οι Μοντόγια και Ραλφ χάνουν σε σχέση με τον Μίκαελ σε αυτό το επίπεδο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Δεν ηθελα να πω πως οι πιλοτοι που ανεφερα ειναι καλυτεροι, ισως να μην ειναι, ισως να ειναι καποιοι αλλοι αντι αυτων. Για μενα αν ενας οδηγος ειναι σταθερα ταχυτερος των teammate του μου αρκει να τον καταταξω ως ικανο και δυναμει κορυφαιο. Αλλα δεν μπορω να συγκρινω οδηγους διαφορετικων εποχων, ομαδων και συνθηκων μεταξυ τους. Αν καποιος μπορει, να μου πει τα κριτηρια συγκρισης.

        GeorgeTabs, ισως πεφτεις στην παγιδα των αποτελεσματων. Πχ ο Panis που αναφερεις -και που τον παρακολουθω για αρκετα χρονια- ηταν συνεχως ταχυτατος με τα μονοθεσια που ειχε στη διαθεση του. Καπου στις αρχες του 97 πηγε να κανει με τη Ligier οτι ο MS με τη Ferrari, οταν επαιζε στα ισια για νικες με τις Williams. Αργοτερα στη McLaren εδωσε ρεστα, οπως ολοι παραδεχονται, και στη BAR ηταν εφαμιλλος του πρωταθλητη JV. Απλα αυτος δεν ειχε τη Williams να παρει πρωταθλημα.

        Αν σημερα δεν υπηρχε ο Schumacher, οι υπολοιποι ισως να θεωρουνταν 'κορυφαιοι', και εμεις ως θεατες θα απολαμβαναμε τις εντυπωσιακες μαχες τους για το πρωταθλημα . Οπως και αν τα χρονια των Piquet, Senna, Mansell κτλ υπηρχε καποιος 'κυριαρχος' Schumacher, ισως αυτοι να περνουσαν οχι στην ιστορια αλλα στο περιθωριο ως 'δευτεροκλασατοι' οδηγοι, οπως τωρα χαρακτηριζετε τους Hakkinen, Montoya κτλ. Πχ στους 3 πρωτους αγωνες του 94 πολλα περιοδικα αναρωτιουνταν αν ο Senna 'τελειωσε' ως ικανος οδηγος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          **GeorgeTabs έγραψε: **

          Τώρα για τον Χιλ τι να πω; Τώρα ο κόσμος βλέπει Φ1 για να δει τον Σουμάχερ να χάνει, λίγο παλιότερα για να βλέπει τις βλακείες του Ιρβάιν, και λίγο παλιότερα του Χιλ... Ας μην οδηγούσε στην Γουίλιαμς και δη την συγκεκριμένη περίοδο, και ίσως να μην είχε πάρει ούτε νίκη!! Κάτι που παρολίγον να γίνει το 1993, που είχε συνομαδίτη τον Αλέν Πρόστ, ο οποίος είχε επανέλθει μετά από 'διακοπές' ενός έτους, και μόνο όπως μας είχε συνηθίσει δεν οδήγησε, και παρόλα αυτά τον είχε εξαφανίσει από τον χάρτη... Όπως τον είχε εξαφανίσει και ο Σένα, με ΜΑΚΡΑΝ κατώτερο μονοθέσιο, οπότε δεν υφίσταται σύγκριση για αυτόν. Ήταν κάκιστος.

          To 93 o Senna τερματισε 2ος με χειροτερο μονοθεσιο κ από τις Benneton κερδιζοντας 5 αγώνες στην βροχη. Εδωσε ρεσιταλ εκεινη την χρονια τριζοντας τα δοντια κ στον Prost αλλα κ στους νεους Hill κ Schumacher κανοντας τους να ΙΔΡΩΣΟΥΝ πολυ για να βρεθουν μπροστα του. Μην ξεχναμε ότι τότε η Williams (ισως από τα καλυτερα μονοθεσια ολων των εποχων) σε πολλες περιπτωσεις ήταν κ 2secs στον γυρο γρηγοροτερη του συναγωνισμου.

          GeorgeTabs έγραψε:> Ναι, η Φεράρι με τον Σουμάχερ τους έχει επισκιάσει όλους, αλλά και αυτοί αντί να σφίξουν τα δόντια και να ορμήξουν όπως ο Σένα εναντίων της Γουίλιαμς, όπως ο Σουμάχερ εναντίον της Γουίλιαμς και κατόπιν της ΜακΛάρεν, όπως ο Χάκινεν εναντίον του Σουμάχερ, έχουν πέσει σε λήθαργο βαθύ, ομάδες και οδηγοί. Και οι τελευταίοι με τέτοιο οδήγημα αποτελούν το χάος μετά τον Σουμάχερ που λέω.

          Υ.Γ. Που είναι ένας αντί-Σουμάχερ να φτιάξει την ΜακΛάρεν, ή τη Γουίλιαμς όπως ο Σουμάχερ έκανε στην Φεράρι; Για την ώρα ακόμη και ο Ράικονεν, και σίγουρα οι Μοντόγια και Ραλφ χάνουν σε σχέση με τον Μίκαελ σε αυτό το επίπεδο.

          Συμφωνω απολυτα.

          pininfarina έγραψε:

          Αν σημερα δεν υπηρχε ο Schumacher, οι υπολοιποι ισως να θεωρουνταν 'κορυφαιοι', και εμεις ως θεατες θα απολαμβαναμε τις εντυπωσιακες μαχες τους για το πρωταθλημα . Οπως και αν τα χρονια των Piquet, Senna, Mansell κτλ υπηρχε καποιος 'κυριαρχος' Schumacher, ισως αυτοι να περνουσαν οχι στην ιστορια αλλα στο περιθωριο ως 'δευτεροκλασατοι' οδηγοι, οπως τωρα χαρακτηριζετε τους Hakkinen, Montoya κτλ. Πχ στους 3 πρωτους αγωνες του 94 πολλα περιοδικα αναρωτιουνταν αν ο Senna 'τελειωσε' ως ικανος οδηγος.

          Αν τα χρονια των Piquet, Senna, Mansell, Prost υπηρχε Schumacher τότε αυτος μπορει να φαινοταν δευτεροκλασσατος. Τις επιτυχιες που εχει τωρα δεν θα τις ειχε.
          Θα ειχε σιγουρα αλλα οχι σε τετοιο βαθμο.
          Senna,Prost,Piquet,Mansell μιλαμε για 12 παγκοσμιους τιτλους στο συνολο σε εποχη που ο συναγωνισμος ήταν τοσο ψηλος που εκανε τους θεατες να μην χανουν GP. Εκεινη ήταν κ η χρυση εποχη των Grand Prix. Τότε που τα μονοθεσια ουτε εξελιγμενα λαστιχα κ αναρτησεις ειχαν οπως τωρα, ουτε ασφαλεια οπως τωρα, manual σασμαν, χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα κ με δυναμη που εφτανε ως τα 1400 αλογα την εποχη των turbo. Χαρακτηριστική δηλωση του Mansell οταν τον ρωτησαν για το δυνατοτερο μονοθεσιο που εχει οδηγησει ειπε “στα δοκιμαστικα του Phoinix το 86 η Williams του εβγαζε 1460 αλογα κ αλλαζοντας από 5η σε 6η στα 260χλμ το αυτοκίνητο “εγραφε” κατω”. Η δυσκολια σε συνδυασμο με τις ιπποδυναμεις που εβγαζαν τα τερατα τις προηγουμενης 10ετιας κ 20ετιας κ μαζι με τον εντονοτατο συναγωνισμο με κανουν να κατατασσω τους 4 παραπανω σε μια κλαση κ επιπεδο υψηλοτατο γιατι ξεχωρισαν κατα πολυ από τους υπολοιπους συναθλητες τους. Ο Schumacher σιγουρα θα ειχε μια θεση κοντα τους αλλα μονον αυτος. Οπως επισης δεν πιστευω ότι θα απολαμβανε τις σημερινες του επιτυχιες αν ετρεχε μαζι με αυτους. Κ σ αυτό ειναι που παραδεχομαι ως πολυ καλο τον Hakkinen γιατι εβαζε κεφαλι κατω κ τον κοντραρε πολυ δυνατα κρατωντας χαμηλους τονους κ μιλωντας στην πιστα (κατι που δεν κανει ο Monty) παιρνοντας κ 2 τιτλους, οπως κ τον Villeneuve οταν ειχε καλο μονοθεσιο.

          Η αμφισβητηση στους 3 αγώνες για τις ικανοτητες του Senna σιγουρα δεν συμβαδιζε με τις 3 poles που πηρε στους ισαριθμους αγώνες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kleisj last edited by

            K επισης μην ξεχναμε οτι με την παλια σχολη βλεπαμε μαχες κ pure racing κ οδηγους με 'μπαλες' που δεν περιμεναν τα pit-stop για να προσπερασουν. Χαμος κανονικος, στρατηγικες που εβγαζαν πχ κ εναν Capelli με την March (Paul Ricard 90) να διεκδικει την νικη απο τον Prost κ τελικα να τερματιζει 2ος πισω απο τον Γαλλο κ μπροστα απο τον Senna.
            Τοτε οι οδηγοι εστηναν τα μονοθεσια τωρα τις αρμοδιοτητες για το set-up τις εχουν κυριως στα pit κ λιγοτερο οι πιλοτοι.
            Γνωμη μου καμια σχεση εκεινη η σχολη με την σημερινη.
            Γι αυτο κ οι περισσοτεροι ειμαστε υπερμαχοι της ιδεας να καταργηθουν ηλεκτρονικα βοηθηματα κ να δοθουν περισσοτερες 'οδηγικες αρμοδιοτητες' στους σημερινους πιλοτους κ τοτε πραγματικα θα βγαλουμε συμπερασματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης kleisj έγραψε:
              Αν τα χρονια των Piquet, Senna, Mansell, Prost υπηρχε Schumacher τότε αυτος μπορει να φαινοταν δευτεροκλασσατος. Τις επιτυχιες που εχει τωρα δεν θα τις ειχε.
              Θα ειχε σιγουρα αλλα οχι σε τετοιο βαθμο.
              [...]
              Ο Schumacher σιγουρα θα ειχε μια θεση κοντα τους αλλα μονον αυτος. Οπως επισης δεν πιστευω ότι θα απολαμβανε τις σημερινες του επιτυχιες αν ετρεχε μαζι με αυτους.

              Χωρίς να συμφωνώ στο ότι ίσως και να φαινόταν δευτεροκλασσάτος (πάλι κορυφαίος θα ήταν), είμαι πεπεισμένος πως δεν θα είχε τις σημερινές του επιτυχίες, όπως πολύ σωστά λες. Ίσως μάλιστα (έτσι πιστεύω) να μην ήταν καν ο πρώτος, αλλά ο δεύτερος. Σίγουρα επιτυχημένος, σίγουρα κορυφαίος, όχι όμως μέρα και ούτε καν νύχτα, όπως σήμερα...
              Δεν φταίει αυτός φυσικά για την κατάσταση των άλλων, αλλά ούτε είναι τόσο μακράν μπροστά.

              Ακόμα και αν δεχτούμε αυτά που λέει ο Μοντόγια, δηλαδή πως τον ευνοούν οι κανονισμοί, πράγμα που λογικό να σε εξαγριώνει σαν αντίπαλο και να σε αποσυντονίζει, θυμίζω τι έγινε κάπου εκεί στα τέλη της δεκαετίας του '80, όταν ο Προστ συγκρούστηκε στον Σένα, και μηδενίστηκε ο Βραζιλιάνος και κατηγορήθηκε σαν επικίνδυνος. Έσφιξε τα δόντια, και κέρδισε (χωρίς αντίκρυσμα στο πρωτάθλημα) έναν αγώνα που διεκόπη στη μέση λόγω εξαιρετικά κακών συνθηκών, έναν αγώνα που ο ήδη πρωταθλητής Προστ δεν τόλμησε να εκκινήσει...

              Αυτή είναι η στόφα του πρωταθλητή, όχι με έκλεισε σε ένα προσπέρασμα, και μετά τερματίζω πίσω και από τη σκιά μου και φωνάζω να τον ακυρώσουν.

              Παλιοχαρακτήρας ή μη, μετά τον Σουμάχερ το οδηγικό χάος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                Χωρίς να συμφωνώ στο ότι ίσως και να φαινόταν δευτεροκλασσάτος (πάλι κορυφαίος θα ήταν), είμαι πεπεισμένος πως δεν θα είχε τις σημερινές του επιτυχίες, όπως πολύ σωστά λες. Ίσως μάλιστα (έτσι πιστεύω) να μην ήταν καν ο πρώτος, αλλά ο δεύτερος. Σίγουρα επιτυχημένος, σίγουρα κορυφαίος, όχι όμως μέρα και ούτε καν νύχτα, όπως σήμερα...
                Δεν φταίει αυτός φυσικά για την κατάσταση των άλλων, αλλά ούτε είναι τόσο μακράν μπροστά.

                Ακόμα και αν δεχτούμε αυτά που λέει ο Μοντόγια, δηλαδή πως τον ευνοούν οι κανονισμοί, πράγμα που λογικό να σε εξαγριώνει σαν αντίπαλο και να σε αποσυντονίζει, θυμίζω τι έγινε κάπου εκεί στα τέλη της δεκαετίας του '80, όταν ο Προστ συγκρούστηκε στον Σένα, και μηδενίστηκε ο Βραζιλιάνος και κατηγορήθηκε σαν επικίνδυνος. Έσφιξε τα δόντια, και κέρδισε (χωρίς αντίκρυσμα στο πρωτάθλημα) έναν αγώνα που διεκόπη στη μέση λόγω εξαιρετικά κακών συνθηκών, έναν αγώνα που ο ήδη πρωταθλητής Προστ δεν τόλμησε να εκκινήσει...

                Αυτή είναι η στόφα του πρωταθλητή, όχι με έκλεισε σε ένα προσπέρασμα, και μετά τερματίζω πίσω και από τη σκιά μου και φωνάζω να τον ακυρώσουν.

                Παλιοχαρακτήρας ή μη, μετά τον Σουμάχερ το οδηγικό χάος...

                Το λεω υποθετικα με δοση υπερβολης το δευτεροκλασσατος. Απλα τεραστιος ο τοτε συναγωνισμος. Συμφωνω κ πιστευω οτι η θεση του (οπως κ τωρα) θα ηταν αναμεσα στους κορυφαιους απλα οι επιτυχιες νομιζω θα ηταν λιγοτερες μια κ που θα κοντραριζοταν με Ayrton, Prost, Mansel, Piquet, Berger κλπ ωπου κανεις δεν χαριζε ποντο στον αλλον.
                Βεβαια παλι στις υποθεσεις εχουμε πεσει.
                Η τωρινη αληθεια λεει ή μαλλον ρωταει μετα τον ΜΣ ποιος;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  migf1 last edited by

                  Πολύ το παιδεύετε βρε παιδια το πράμα και μπλέκετε κι άλλες εποχές μέσα.

                  Όσο υπήρχε τουλάχιστον ένας ακόμα συνδυασμός πιλότου-μονοθεσίου ισοδύναμος ή σχεδόν ισοδύναμος με το συνδυασμό Σουμάχερ-μονοθέσιο (Μπεντόν παλιότερα, Φεράρι αργότερα), ο ΜΣ ούτε όλους τους τίτλους πήρε, ούτε πήρε αυτούς που πήρε χωρίς να ιδρώσει. Μέχρι και το 2000 δηλαδή (όπως έγραψα και στο προηγύμενο μήνυμά μου).

                  Επίσης, όπως όλοι οι παγκόσμιοι πρωταθλήτές της Φ1, έτσι κι αυτός 'χτύπησε' (κι άλλοτε πήρε κι άλλοτε έχασε για λίγο) τους τίτλους μόνο όταν βρέθηκε σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο... ενίοτε μάλιστα και με πράξεις που στιγμάτησαν αρνητικά την καριέρα του

                  Απλά μαζί με την ικανότητα είχε και την τύχη να οδηγεί μακράν το κορυφαίο μονοθέσιο χωρίς ταυτόχρονα να υπάρχει ισοδύναμος (ή σχεδόν ισοδύναμος) αντίπαλος συνδυασμός, επί 3 συνεχόμενα χρόνια (2001, 2002 και 2003)... Τι πιο φυσιολογικό λοιπόν απο κει και πέρα να σαρώσει όλα τα νούμερα και τα ρεκόρ. Αφόύ επί της ουσίας τρέχει μόνος του ή σχεδόν μόνος του επί 3 συνεχόμενα χρόνια.

                  Προσθέστε και το γεγονός ότι άλλοτε φρόντισε κι άλλοτε έτυχε να μην έχει ποτέ δυνατό (ισάξιο αν προτιμάτε) ομόσταυλο, και .. end of story.

                  Απλά τα πράγματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Το χάος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Στα posts του forum βλέπω μία νοσταλγία για την εποχή που τα
                      λάστιχα ήταν σλικς είχαμε τα turbo κλπ. Ταυτόχρονα βλέπω ότι
                      η νοσταλγία αυτή συνοδεύεται με τη ρήση 'ας ήταν ο τάδε σημε-
                      ρινός champ στην F1 του τότε και να δούμε πόσα απίδια θα έπια-
                      νε'.

                      Είναι ηλίου φαεινότερον ότι τα μονοθέσια σήμερα είναι πολύ πιο
                      ασφαλή πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο 'ευκολοοδήγητα' ένα
                      κλικ πιο κάτω από το όριο. Τα διάφορα όμως ατηχήματα καταδει-
                      κνύουν ότι στο όριο τους τα μονοθέσια είναι το ίδιο αν όχι περισ-
                      σότερο επικίνδυνα σε σχέση με τα μονοθέσια του παρελθόντος
                      καθώς το παραμικρό γλύστρημα έχει ως αποτέλεσμα τη κάθετη
                      μείωση της αεροδυναμικής απόδοσης με αποτέλεσμα το μονοθέ-
                      σιο να κινείται ανεξέλεκτα όπως προστάζουν οι νόμοι της φυσικής.

                      Δεν μπορώ παρά να μην θαυμάσω τον AS στο Μονακό ή παλαιότερα
                      τον GV με την Φερράρι αλλά τα σημερινά μονοθέσια απαιτούν
                      την ίδια προσήλωση από τους οδηγούς τους για να κινηθούν στο
                      όριο όπως τότε και συγχωρούν πολύ λιγότερο από τα μονοθέσια
                      της δεκατίας του 80 ένα οδηγικό λάθος ή τα 10 χιλιόμετρα παραπάνω
                      ταχύτητα εισόδου. Σήμερα το μυστικό του μεγάλου οδηγού είναι
                      η ικανότητα του να εκμεταλεύεται όσο το δυνατόν καλύτερα το μονο-
                      θέσιο του χωρίς όμως ποτέ να υπερβαίνει τα όρια του. Κατί που για
                      1 γύρο ίσως να είναι εύκολο από πολλούς οδηγούς στη Φ1 σήμερα
                      αλλά φαντάζει και είναι όπως αποδεικνύεται
                      απίστευτα δύσκολο όταν αυτό πρέπει να επαναληφθεί
                      50 με 70 φορές.

                      Κακά τα ψέματα κάθε γενεά έχει τους πρωταθλητές της. Ο AS βρέθηκε
                      στην Φ1 με τον AP και ως κύριο διεκδικητή. Ο MS σήμερα ως οδηγική
                      προσωπικότητα είχε να αντιμετωπίσει και μόνον τον MH. Πόσο καλός
                      οδηγός θα ήταν ο MS αν είχε γεννηθεί 9 χρόνια πιο πριν και ήταν συνο-
                      μίλικος του AS??? Κανείς δεν το ξέρει και ούτε μπορεί κανείς να προ-
                      βλέψει πια θα ήταν η απόδοση του MS με τα μονοθέσια του 80 ή του
                      AS με αυτά του 1970 και ούτω καθ' εξής. Στις εποχές τους και οι 2
                      απέδειξαν ότι ήταν οι γρηγορότεροι του grid. Αυτό είναι που τους
                      κάνει ξεχωριστούς και αγαπητούς στο κόσμο αλλά και μισητούς ταυτό-
                      χρονα.

                      Το πόσο δύσκολο είναι να οδηγείς με 1400 άλογα και τα ελαστικά
                      slik δεν το γνωρίζω καθώς όμως δεν γνωρίζω πόσο εύκολο είναι
                      να κινηθείς γρήγορα με τα σημερινά μονοθέσια. Το να ζητάμε όμως
                      να επιστρέψουμε στα σλικς και στα turbo και στην τεχνολογία του 80
                      είναι ένας δρόμος χωρίς γυρισμό. Γιατί τότε να μην γυρίσουμε στο
                      50 με 60 (pure racing) ή γιατί να μην μετατραπεί σε ενιαίο η Φ1. Μα
                      αν συμβεί αυτό τότε η Φ1 δεν θα είναι Φ1. Η Φ1 είναι αυτό που είναι
                      γιατί ο απλός θεατής ξέρει ότι αυτό που βλέπει τεχνολογικά είναι το
                      πιο εξελιγμένο όχημα στον πλανήτη που μπορεί να κινηθεί γρήγορα
                      σε πίστα με στροφές. Σίγουρα το bluebird που έσπασε τα 300 μίλια
                      την ώρα στην δεκαετία του 30 είναι πιο γρήγορα από μία Φ1 αλλά
                      ποιός τώρα θα ήθελε να παρακολουθήσει μία Φ1 με πλατίνες και
                      μανιατό, λάστιχα συμβατικά (όχι radial) με αεροδυναμική τούβλου
                      χωρίς όμως τα ωφέλη της κάθετης δύναμης με κινητήρες που αποδίδουν
                      500 ίππους και που τα μονοθέσια θα κινούνται πιο αργά από τα μονο-
                      θέσια του IRL ή του CART???

                      P.S. Το πόσο τυχερός είναι ο MS το αποδεικνύει έδω και χρόνια. Δεν
                      είναι θέμα τύχης και μόνον να είσαι στη κορυφή τόσο καιρό. Είναι και
                      θέμα αξίας. Από τύχη να πάρεις ένα πρωτάθλημα αλλά αν δεν είσαι
                      ο καλύτερος τότε σε 2 το πολύ 3 χρόνια θα πάψεις να είσαι ανταγωνιστι-
                      κός γιατί η ομάδα σου θα φέρει ένα πολύ καλύτερο πιλότο ή γιατί το
                      μονοθέσιο σου δεν θα είναι πια το καλύτερο.

                      P.S. (2). To 2003 το μονοθέσιο του MS δεν ήταν το ταχύτερο του
                      grid. Τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα αποτελέσματα. Σήμερα και πάλι
                      κάποιοι αναφέρουν τι τα θες τι τα γυρεύεις ο MS από το 2001 ως
                      και σήμερα έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Βέβαια ο MS κέρδισε και
                      το 2000 με μάλλον χειρότερο μονοθέσιο και μάλιστα τον MH. Ας
                      το αφήσουμε αυτό και να επικεντρώσουμε τη προσοχή μας
                      στο γεγονός ότι κάποιοι διατύνονται ότι το 2003
                      είχε το καλύτερο μονοθέσιο. Ίσως ως σασί αλλά ως σασί και λάστιχα
                      όχι. Οπότε πως κατάφερε και κέρδισε όλες αυτές τις οδηγάρες
                      όπως ο JPM ο KR ο FA??? Μα γιατί οι άλλοι ήταν άτυχοι. Μάλλον
                      το γνωμικό ότι 'η τύχη βοηθά τους ισχυρούς' δεν πρέπει να ισχύει
                      στην Φ1....

                      Να μην αναφέρω βέβαια ότι κέρδισε το 1994 και το 1995 με την
                      Bennetton και έχασε σίγουρα 2 πρωταθλήματα με την επιλογή του να πάει
                      στη Φερράρι αντί της Williams το 1996. Αλλά βέβαια το 1994 το πήρε
                      το πρωτάθλημα γιατί κατά Hill έπεσε πάνω στον Άγγλο και το 1995 η
                      Bennetton ήταν παράνομη.... Το 2000 το πήρε γιατί είχε έκλειψη ηλίου
                      το 2001 γιατί η Bridge πούλησε την McLaren το 2002 γιατί η Φερράρι
                      ήταν άπιαστη (με κουλό συνοδηγό αλλά το μονοθέσιο φύτρωσε έξω
                      από το Μαρανέλλο) το 2003 γιατί έσκασε ο κινητήρας του KR (λες
                      και για αυτό φταίει ο MS) φέτος γιατί η Φ2004 είναι διαστημική
                      το 2005 ποιός ξέρει γιατί κλπ. κλπ. ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Προσωπικα η αναδρομη που κανω στο παρελθον ειναι γιατι τότε εβλεπα racing κ οχι την σημερινη μουφα δηλ. τρενακι κ προσπερασεις στα pit.
                        Εγω δεν λεω να γυρισουμε στην εποχη των turbo με τα 1400 αλογα, αλλα διαφορες αλλαγες που συζητιουνται κ μερικες απ αυτες που η FIA θελει να φερει ειναι από το παρελθον. Κι ολα αυτα για να βελτιωθει η κατασταση.
                        Εγω παιρνω σαν σημειο αναφορας αυτό που εχω παρακολουθησει κ ξερω ότι ήταν καλο. Κ ήταν από την 10ετια του 80 κ ως κ αρχες του 90.

                        Τωρα για τον Schumacher που ειναι μια ψυχρη οδηγικη ιδιοφυια, κακως μπηκαμε στην διαδικασια συγκρισης με τον Senna αλλα δεν ειμαστε κ οι μονοι που το εχουμε κανει από την στιγμη που το εχουν ζητησει επισημα σε συνεντευξη κ από τον Ron Dennis. Απλα έκανα μια αντίπαραθεση προηγουμενως στο σχολιο ότι αν o MS οδηγουσε στην εποχη των Prost Mansell Senna κλπ θα τους ειχε υποσκελισει, κατι που δεν το πιστευω.
                        Anyway δεν φταιει αυτος που εχει τοσες επιτυχιες, οσο οι αλλοι που δεν μπορουν να τον φτασουν. Mε την Ferrari εχει δημιουργησει τον απολυτο συνδυασμο. Εκει πιστευω ότι ειναι κ η τυχη του δηλ. στην μεγαλη απουσια αντιπαλων. Περσι το πρωταθλημα πηγε να γινει derby αλλα παρολαυτα η επικρατηση ήταν παλι δυνατη.
                        Εχει συζητηθει η τυχη του για τις επιδοσεις του οσον αφορα την καταρριψη του ενος ρεκορ μετά το αλλο κ αναποφευκτα ερχονται οι συγκρισεις με Senna, Prost. Κ αυτό που βλεπω κ καταλαβαινω ότι εκεινοι παντα στην καριερα τους ειχαν απεναντι τους καποιον να διεκδικει στερωντας τους νικες, βαθνους κ πρωταθληματα κατι που δεν συμβαινει στην περιπτωση αυτη, (στην μετά Hakinen εποχη), χωρις ομως να φταιει ο MS γι αυτό ή ειναι κατι που θα πρεπει να απολογηθει κιολας!!!
                        Απλα συζητηση γινεται εξεταζοντας από διαφορες γωνιες!
                        Ανηκει στην ελιτ των ολιγων αδιαμφισβητητα!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο ΜΣ είναι στατιστικά πρώτος σε νίκες, ταχύτερους γύρους, βαθμούς και πρωταθλήματα.

                          Όμως ο δεύτερος, τρίτος και τέταρτος σε νίκες,
                          ο πρώτος, τρίτος και τέταρτος σε πολ ποζίσιονς,
                          ο δεύτερος και τρίτος σε ταχύτερους γύρους,
                          ο δεύτερος, τρίτος, τέταρτος και πέμπτος σε βαθμούς συμμετείχαν στον ίδιο αγώνα, και μάλιστα όχι μία φορά, αλλά αρκετές ΧΡΟΝΙΕΣ.

                          Όταν ντεμπουτάρισε ο Σουμάχερ υπήρχαν 3 ήδη εστεμμένοι παγκόσμιοι πρωταθλητές, και αν συμπεριλάβουμε τον Μάνσελ που το πήρε την αμέσως επόμενη σεζόν (πρώτη ολόκληρη του Σούμι), και τους Σουμάχερ, Χάκινεν που το πήραν αργότερα, τότε βλέπουμε πως 6 πρωταθλητές έτρεξαν μαζί σε έναν αγώνα, και αθροιστικά τα πρωταθλήματά τους (μέχρι σήμερα) ήταν 19! Σήμερα έχουμε μόλις έναν πρωταθλητή, τον εν ενεργεία, με 6 πρωταθλήματα.

                          Ίσως αν δεν υπήρχαν ο Σένα, ο Προστ και ο Πικέ, ο Μάνσελ να ήταν όχι 4ος σε νίκες, 5ος σε πολ ποζίσιονς, 3ος σε ταχύτερους γύρους και 5ος σε βαθμούς στην ιστορία της Φ1, αλλά το στατιστικό αντίπαλο δέος του Σούμι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pakos-m last edited by

                            κορυφαίος αλλά και μεγάλος αλήτης!
                            πως μπορεί κάποιος να είναι θαυμαστής του;

                            Συγκρούσεις με JV, DC και τώρα με JM....και ο ψευτοτσαμπουκάς πάει
                            να πλακωθεί στα pits. ΤΡΑΓΙΚΟΣ!

                            Στο άλλο άκρο ο MH υπόδειγμα χαρακτήρα και αξιαγάπητος άνθρωπος,
                            δύσκολο να αντέξει στην κόλαση της F1 αν και έχει ταλέντο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Τωρα το αλητης τι το ηθελες, θα γινει χαμος εδω

                              moderator

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Τωρα το αλητης τι το ηθελες, θα γινει χαμος εδω

                                moderator

                                ...οντως!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cavallino last edited by

                                  Γιατί ρε παιδιά, λίγη αλητεία και τσαμπουκάδες στα πιτς είναι αλατοπιπεράκι. Άμα είχαμε πρόβλημα με τους αλήτες θα μισούσαμε και τον Senna ο οποίος δεν είχε σηκώσει απλά χέρι, το χε προσγειώσει κιόλας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lybe last edited by

                                    Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
                                    Καλα ρε παιδια,ηρεμια κ λιγο.Μιλατε λες κ ο Schumi οδηγουσε καρο κ τα πηρε ολα τα πρωταθληματα μονο με το ταλεντο του.Δηλαδη συγγνωμη κιολας αλλα αν ο Hakkinen/Raikkonen οδηγουσε F2001,F2002,F2004 δε θα επερνε 3 πρωταθληματα?????

                                    ΌΧΙ!!! Δεν θα έπαιρναν αυτοί που αναφέρεις τρία Πρωταθλήματα. Και μην ξεχνάς ότι από το 1996 που πήγε στην Scuderia Ferrari ο Schumacher μέσα σε δύο χρόνια κατάφερα να εξελίξει με τους μηχανικούς του ένα μονοθέσιο άξιο για τον τίτλο...

                                    αλλα ειναι επισης κ παρα παρα παρα παρα πολυ τυχερος.

                                    Όντως θέλει πολύ μεγάλη δόση τύχης για να το καταφέρεις αυτό... Αλλά βέβαια, η πιο τυχερή στιγμή του θα πρέπει να είναι το 1999, που έχασε ενα σίγουρο Πρωτάθλημα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lybe last edited by

                                      Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                                      κορυφαίος αλλά και μεγάλος αλήτης!
                                      πως μπορεί κάποιος να είναι θαυμαστής του; ΤΡΑΓΙΚΟΣ!

                                      Στο άλλο άκρο ο MH υπόδειγμα χαρακτήρα και αξιαγάπητος άνθρωπος,
                                      δύσκολο να αντέξει στην κόλαση της F1 αν και έχει ταλέντο.

                                      Όπα ρε μεγάλε, τον έχεις γνωρίσει και από κοντά τον Mika??? Όντως το παληκάρι έχει μια καρδιά μάλαμα, φοβερός άνθρωπος, πάντα με την καλή κουβέντα στο στόμα είναι, να μην στεναχωρίσει κανέναν...
                                      Ρε δεν σοβαρεύεστε λίγο λεω εγώ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kleisj last edited by

                                        Η πλακα ειναι που Μικα κ Μικαελ ειναι πολυ φιλοι!!!
                                        Ο αξιαγαπητος Μικα κανει παρεα μ αυτον τον αλητη τον ΜΣ
                                        Ντροπη κ αισχος!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          raikkonen last edited by

                                          Τα ετερώνυμα έλκονται!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman_angel last edited by

                                            Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                            ΌΧΙ!!! Δεν θα έπερναν αυτοί που αναφέρεις τρία Πρωταθλήματα.

                                            Ωραια,θα παιξουμε την κολοκυθια.Εγω λεω οτι θα επαιρναν.Πες μου με επιχειρηματα γιατι δε θα επερναν. . . .

                                            Όντως θέλει πολύ μεγάλη δόση τύχης για να το καταφέρεις αυτό... Αλλά βέβαια, η πιο τυχερή στιγμή του θα πρέπει να είναι το 1999, που έχασε ενα σίγουρο Πρωτάθλημα...

                                            Ναι οντως σιγουρο.40-32 πριν χτυπησει στο Silverstone η βαθμολογια υπερ του Μικα αλλα κατα τα αλλα σιγουρο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 2 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr