-
Καλησπέρα.Ήρθε η ώρα να περάσω (απο το νεο έτος) σε νεο αυτοκίνητο.Θα είναι σίγουρα μεταχειρισμένο μετά το 2005 (μάλλον 2008,2009).Τώρα στις απορίες.
1.Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε με βάση τα κυβικά και το έτος κατασκευής ή 1ης αδείας;Γιατί αν πάνε με βάση την ημ/νια πρώτης αδείας μπορώ να αγοράσω απο εξωτερικό πχ ένα μοντέλο 2004 και κατα τον εκτελωνισμό να πάρει άδεια και να φαίνεται ημ/νια πρώτης αδείας 2009, οπότε να πέσει στα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας.
2.Το αυτοκίνητο που θέλω πρέπει να έιναι μέχρι 1800 κυβικά για λόγους κόστους τελών κυκλοφορίας,ασφάλειας κτλ. και πιθανόν να αγοραστεί αν βρεθεί σε καλή τιμή άπω το εξωτερικό.
3.Έχω τρελαθεί με το A4 B8 (ή 8Κ) 1,8Tfsi.Ξεφεύγει αρκετά η τιμή του βέβαια.Επίσης μου αρέσει το Mini Cooper S (άλλη κατηγορία) αλλά επειδή 4 άτομα δεν μπαίνουν με τίποτα το αφήνω ως τελευταία λύση.Θέλω κάτι οικονομικό σε καύσιμα,γρήγορο (όσο μπορεί να είναι).Δεν ξέρω τι άλλο με βάση αυτά τα κριτήρια να πάρω.Όποια βοήθεια δεκτή.Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα.Ήρθε η ώρα να περάσω (απο το νεο έτος) σε νεο αυτοκίνητο.Θα είναι σίγουρα μεταχειρισμένο μετά το 2005 (μάλλον 2008,2009).Τώρα στις απορίες.
1.Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε με βάση τα κυβικά και το έτος κατασκευής ή 1ης αδείας;Γιατί αν πάνε με βάση την ημ/νια πρώτης αδείας μπορώ να αγοράσω απο εξωτερικό πχ ένα μοντέλο 2004 και κατα τον εκτελωνισμό να πάρει άδεια και να φαίνεται ημ/νια πρώτης αδείας 2009, οπότε να πέσει στα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας.
2.Το αυτοκίνητο που θέλω πρέπει να έιναι μέχρι 1800 κυβικά για λόγους κόστους τελών κυκλοφορίας,ασφάλειας κτλ. και πιθανόν να αγοραστεί αν βρεθεί σε καλή τιμή άπω το εξωτερικό.
3.Έχω τρελαθεί με το A4 B8 (ή 8Κ) 1,8Tfsi.Ξεφεύγει αρκετά η τιμή του βέβαια.Επίσης μου αρέσει το Mini Cooper S (άλλη κατηγορία) αλλά επειδή 4 άτομα δεν μπαίνουν με τίποτα το αφήνω ως τελευταία λύση.Θέλω κάτι οικονομικό σε καύσιμα,γρήγορο (όσο μπορεί να είναι).Δεν ξέρω τι άλλο με βάση αυτά τα κριτήρια να πάρω.Όποια βοήθεια δεκτή.Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα.Ήρθε η ώρα να περάσω (απο το νεο έτος) σε νεο αυτοκίνητο.Θα είναι σίγουρα μεταχειρισμένο μετά το 2005 (μάλλον 2008,2009).Τώρα στις απορίες.
1.Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε με βάση τα κυβικά και το έτος κατασκευής ή 1ης αδείας;Γιατί αν πάνε με βάση την ημ/νια πρώτης αδείας μπορώ να αγοράσω απο εξωτερικό πχ ένα μοντέλο 2004 και κατα τον εκτελωνισμό να πάρει άδεια και να φαίνεται ημ/νια πρώτης αδείας 2009, οπότε να πέσει στα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας.
2.Το αυτοκίνητο που θέλω πρέπει να έιναι μέχρι 1800 κυβικά για λόγους κόστους τελών κυκλοφορίας,ασφάλειας κτλ. και πιθανόν να αγοραστεί αν βρεθεί σε καλή τιμή άπω το εξωτερικό.
3.Έχω τρελαθεί με το A4 B8 (ή 8Κ) 1,8Tfsi.Ξεφεύγει αρκετά η τιμή του βέβαια.Επίσης μου αρέσει το Mini Cooper S (άλλη κατηγορία) αλλά επειδή 4 άτομα δεν μπαίνουν με τίποτα το αφήνω ως τελευταία λύση.Θέλω κάτι οικονομικό σε καύσιμα,γρήγορο (όσο μπορεί να είναι).Δεν ξέρω τι άλλο με βάση αυτά τα κριτήρια να πάρω.Όποια βοήθεια δεκτή.Ευχαριστώ.
-
Πρέπει να ξεκαθαρίσεις λίγο καλύτερα τα κριτήριά σου.... Πόσους χώρους χρειάζεσαι, πόσο οικονομία χρειάζεσαι, πόσα άλογα χρειάζεσαι κλπ.
Κύριο κριτήριο θα θεωρούσα το μέγεθος του αυτοκινήτου, την κατηγορία μεγέθους και μετά τα υπόλοιπα. -
Να παίρνει 4 άτομα με αποσκευές.Αλλά δεν είμαι απόλυτος σε αυτό.Στην κατηγορία μεσαίων θέλω a4.Είμαι πολύ μίζερος.Λίγα νεα αυτοκίνητα μου αρέσουν.Σχετικά με τα τέλη;
-
Ο χρήστης Spyrious έγραψε:
θέλω a4. Είμαι πολύ μίζερος.Μόλις έδωσες λαβές για σχόλια στους VAGομάχους
-
ford mondeo,
skoda octaviaΣτο πορτ μπαγκαζ τους χωραω ανετα ξαπλωμενη.Υποθετω και οι αποσκευες 4 ατομων. Τωρα περι μιζεριας...κολοκυθοπιτα !!
-
Ίσως της προηγούμενης γενιάς Mazda 6 (ιδιαίτερα όμορφο αμάξι) ή Toyota Avensis (εξίσου ωραίο). Και τα 2 προσφέρουν χώρους, εμφάνιση -ακόμα και τώρα που αντικαταστάθηκαν, αξιοπιστία και αξιοπρεπείς έως και καλές επιδόσεις.
Από τα premium μια στρογγυλοφάναρη C Class (προηγούμενο μοντέλο δηλαδή) στα 1800 δεν θα με χαλούσε καθόλου. -
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
ford mondeo,
skoda octaviaΣτο πορτ μπαγκαζ τους χωραω ανετα ξαπλωμενη.Υποθετω και οι αποσκευες 4 ατομων. Τωρα περι μιζεριας...κολοκυθοπιτα !!
Το Octavia είναι καταπληκτική επιλογή! Μάλιστα βγαίνει και 1.4Τ 122 PS που συνεπάγεται μικρά τέλη και κατανάλωση και γενικά μικρό κόστος χρήσης (σε αντιστοιχία με το Α4 που βγαίνει τουλάχιστον 1.8Τ )
Και δεν εστιάζομαι τόσο στα τέλη (τα οποία είναι μία φορά το χρόνο) αλλά κυρίως στην κατανάλωση (και δη μέσα στην πόλη) όπου ο 1.8Τ δεν είναι και ο ορισμός του οικονομικού (το 10άκι στην μέση κατανάλωση το έχεις ψιλοσίγουρο )Δεν ξέρω βέβαια φίλε Σπύρο (Spyrious) τι επίπεδο επιτάχυνσης χρειάζεσαι/αντέχεις οικονικά/θες.
(αν και το 1.4Τ δεν μπορεί να πει κάποιος ότι κινείται απλώς αξιοπρεπώς οπότε αν σε ικανοποιεί αυτός ο κινητήρας, ίιιισως κακώς κοιτάς 'πιο πάνω' )Τόσα στο θέμα της μιζέριας φίλε Spyrious, θα συμφωνήσω με την sofia78.Εκτός κι αν το 'μιζέρια' το ορίζουμε διαφορετικά.
Το ότι δε σου αρέσει κάποιο νέο αμάξι, δεν είναι κακό...
Νομίζω όμως ότι μπορείς να βρεις αυτό που έρχεται πιο κοντά στις ανάγκες σου και στα γούστα σου. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Octavia δεν μου αρέσει καθόλου.Mercedes η προηγούμενη c μου αρέσει,αλλά προτειμώ turbo παρα kompressor.Θα προτιμούσα 1800,και ότι πάρω θα πάει και σιγα σιγα για μικρη βελτιωση (Προγραμμα πχ revo για Α4).Τώρα για να πω την αλήθεια έχω diesel τώρα και θα ήθελα πάλι αλλά επειδή τα δυνατα diesel είναι 2λιτρα αναγκαστικά πάω σε βενζίνη.Ο 1800tfsi της vag δουλευει περίπου σαν diesel και έχει σχετικά καλή οικονομία.Κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ.Θα δω για Mercedes.Δεν ξέρω αλλά ίσως και 207 gti ίσως,αν και δεν μου πολύ αρέσει.Είμαι λίγο μπερδεμένος.Αυτό που θα ήθελα ανεξαρτήτως τελών κ. είναι A4 B8 2.0tdi 170hp.
-
Ο χρήστης Spyrious έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Octavia δεν μου αρέσει καθόλου.Mercedes η προηγούμενη c μου αρέσει,αλλά προτειμώ turbo παρα kompressor.Θα προτιμούσα 1800,και ότι πάρω θα πάει και σιγα σιγα για μικρη βελτιωση (Προγραμμα πχ revo για Α4).Τώρα για να πω την αλήθεια έχω diesel τώρα και θα ήθελα πάλι αλλά επειδή τα δυνατα diesel είναι 2λιτρα αναγκαστικά πάω σε βενζίνη.Ο 1800tfsi της vag δουλευει περίπου σαν diesel και έχει σχετικά καλή οικονομία.Κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ.Θα δω για Mercedes.Δεν ξέρω αλλά ίσως και 207 gti ίσως,αν και δεν μου πολύ αρέσει.Είμαι λίγο μπερδεμένος.Αυτό που θα ήθελα ανεξαρτήτως τελών κ. είναι A4 B8 2.0tdi 170hp.Ο 2.0ΤDI του Α4 με τα 170PS (που μπαίνει και στο Α3) είναι απίστευτος.
Βέβαια...είναι δίλιτρος και από αυτά που γράφεις, καταλαβαίνω ότι είναι στο απυρόβλητο.
Ο 1800άρης (επειδή τυχαίνει να τον οδηγώ κάθε μέρα) είναι ροπάτος αλλά καμία σχέση με έναν αντίστοιχου κυβισμου diesel.Ούτε στο θέμα της κατανάλωσης (μιλάμε ότι οι diesel πάνε εκνευριστικά τσάμπα) ούτε στο θέμα της επιτάχυνσης (η ροπή που παράγει ένας diesel με ίδια ισχύ με τον 1800άρι... δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης.
Το 1.8TFSI είναι εκπληκτικό μοτέρ (ειδικά το 160άρι ).Σήμερα προσπάθησα μέσα στην αθήνα με ψιλο-αραιή κίνηση να πάω όσο πιο ομαλά μπορούσα χωρίς όμως να σέρνομαι είτε σε σταθερή ταχύτητα είτε σε επιταχύνσεις.Ήμουν στο μέσο όρο.Εξεπλάγην όταν είδα μέση κατανάλωση 7,9lt/100km για απόσταση 30km μέσα στην πόλη Αν 'ξεθαρρευτείς' βέβαια, το 10αράκι το έχει σίγουρο.
Τι θέλω να πω?Ένα diesel αντίστοιχης ισχύος αυτές τις καταναλώσεις για να τις δεις πρέπει να προσπαθήσεις πραγματικά, να ιδρώσεις... (δηλαδή πάει τόσο πιο οικονομικά που το 8άρι θα το δεις μόνο αν το λιώνεις, όταν στο βενζινοκινητήρα, την κατανάλωση αυτή θα τη βλέπεις όταν πας σε ρυθμό χαλαρής βόλτας).Εννοείται ότι αν βάλεις και πρόγραμμα κτλ...η κατανάλωση στον 1800άρη πάει περίπατο.(όσο και στον αντίστοιχο 2.000 απλά σε μικρότερο βαθμό)
Κάτι που πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
τα τέλη είναι μία σημαντική διαφορά ανάμεσα στο 1800 και στο 2000.Πόση είναι αυτή όμως?450-202=248€...πες 250€
Αν κάνεις πχ 15000km το χρόνο και το αμάξι καίει 9lt/100km (περίπτωση 1.8ΤFSI) => χρειάζεσαι 1350lt βενζίνης => επί 1,1€/lt => 1485€
Αν έχεις το 2.0ΤDI η κατανάλωση θα είναι γύρω στο 6lt/100km =>για 15000km θα χρειαστεί να καταναλώσεις 900lt πετρελαίου κίνησης => επί 1,2€/lt => 1080€Διαφορά περίπου 400€.
**Στο θεωρητικό μας παράδειγμα δηλαδή στο τέλος του χρόνου μας μείνανε και 150€ στην τσέπη αν επιλέγαμε τον 2000cc diesel έναντι του 1800cc **
Όσο κουλό κι αν φαίνεται, πρακτικά ο 2.0lt diesel κινητήρας στο τέλος του χρόνου θα σου έχει στοιχίσει λιγότερο.
Κι όλα αυτά με 15000km το χρόνο!Αν αυξηθούν, μιλάμε και για μεγαλύτερη διαφορά (υπέρ του diesel).
(δεν έχω υπολογίσει και τα service γιατί θα χάσουμε τη μπάλα )Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ΟΛΟΙ κοιτάμε τα τέλη που...ΟΚ, δε λέω είναι ένα σοβαρό ποσό και μαζεμένο στο τέλος κάθε έτους, αλλά ΚΑΝΕΙΣ μας δεν σκέφτεται ότι το πρακτικά μεγαλύτερο κόστος το κάνει η κατανάλωση του κινητήρα και όχι τα τέλη.
-
Διαφορά στην τιμή αγοράς;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
...**Στο θεωρητικό μας παράδειγμα δηλαδή στο τέλος του χρόνου μας μείνανε και 150€ στην τσέπη αν επιλέγαμε τον 2000cc diesel έναντι του 1800cc **...150€.... ακριβώς όσο κάνει και το ειδικό τέλος για τα δίλιτρα... οπότε έρχονται στα ίσα! Και δεν ξέρουμε και τι θα γίνει στο μέλλον... Και η ασφάλεια μπορεί να είναι λίγο παραπάνω.... και η τιμή αγοράς το ίδιο...
Ακόμα κι έτσι όμως καλύτερα το πετρέλαιο. Σε πετρέλαιο παίζουν καλά και τα γαλλικά. Και δεν ξέρω αλλά κάποιοι δεν έχουν και 1900 πετρέλαιο;; Οι ιταλοί; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Διαφορά στην τιμή αγοράς;Κάτι ψιλά, ούτε 5 χιλιάρικα.
Σε 250-300.000 χλμ έχεις κάνει απόσβεση και αν το κρατήσεις μέχρι τις 500.000 χλμ θα έχεις και κέρδος 1-2 χιλιάρικα. (μέση κατανάλωση από spritmonitor)
Όλα τα αμάξια τα κρατάμε τουλάχιστον 700.000 χλμ.Σε μικρά αμάξια, μόνο δικύλινδροι, το πολύ τρικύλινδροι πετρελαιοκινητήρες αξίζουν οικονομικά.
(και με σημαντικά μικρότερη ισχύ) -
Στην πόλη (Γιάννενα) δεν κυκλοφορώ, παρά πολύ σπάνια με το αυτοκίνητο.Οπότε το χρησιμοποιώ μόνο για ταξίδια και για αν πάω στην δουλειά που είναι εκτός πόλης (10χλμ).Αυτό τώρα που λες Κάβουρα έχεις απόλυτο δίκιο.Αλλά για ιχ μετά την 1,1,2005 2000cc είναι 578ευρώ,ενώ για 1800cc,184 ευρώ,αρκετά μεγάλη διαφορά.Αλλά τρόμαξα γιατί τώρα έχω το 1996 Xantia 2.1td και θα πληρώσω 746ευρώ τέλη.Θα το σκεφτώ και πάλι το diesel.Αυτό με τα τέλη και αγορά ιχ από εξωτερικό που ρώτησα ξέρει κανείς τι ισχύει;
-
Ο χρήστης Spyrious έγραψε:
Γιατί αν πάνε με βάση την ημ/νια πρώτης αδείας μπορώ να αγοράσω απο εξωτερικό πχ ένα μοντέλο 2004 και κατα τον εκτελωνισμό να πάρει άδεια και να φαίνεται ημ/νια πρώτης αδείας 2009, οπότε να πέσει στα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας.Πολύ απλοϊοκό για να γίνεται. Προφανώς - χωρίς να το γνωρίζω σίγουρα όμως- ως άδεια πρωτης κυκλοφορίας δεν νοείται η ελληνική άδεια αλλά η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος (όπου κι αν έχει εκδοθεί).
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Γιατί αν πάνε με βάση την ημ/νια πρώτης αδείας μπορώ να αγοράσω απο εξωτερικό πχ ένα μοντέλο 2004 και κατα τον εκτελωνισμό να πάρει άδεια και να φαίνεται ημ/νια πρώτης αδείας 2009, οπότε να πέσει στα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας.
Πολύ απλοϊοκό για να γίνεται. Προφανώς - χωρίς να το γνωρίζω σίγουρα όμως- ως άδεια πρωτης κυκλοφορίας δεν νοείται η ελληνική άδεια αλλά η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος (όπου κι αν έχει εκδοθεί).
Το χαρτι για τα τελη γραφει επανω για ετος πρωτης κυκλοφοριας στην Ελλαδα.
-
Μου άρεσε και το passat cc με το 2,0tdi μοτέρ,έχει και dsg.
-
Καλή σας μέρα. Πρώτη φορά συμμετέχω στο φόρουμ αυτό και δεν ξέρω εάν είμαι στο σωστό θέμα συζήτησης. Λόγω δουλειάς, διανύω 500-550 εβδομαδιαία. Έχω ένα GOLF 4 19 TDI 110 αλόγων από τον Ιούλιο του 2001. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την όλη οδηγική συμπεριφορά και φυσικά την κατανάλωση (190,000 χιλιόμετρα του έχω 'γράψει'!). Τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια μικροπροβλήματα ελέω φυσικής φθοράς, απαιτεί κάποια έξοδα και σκέφτομαι να το αλλάξω. Είμαι διαθετημένος να δώσω μέχρι 15,000 ευρώ και με ενδιαφέρει κυρίως η ασφάλεια, η σταθερότητα, η κατανάλωση (φυσικά). Σημειώνω ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα τα διανύω στον αυτοκινητόδρομο. Κατέληξα σε κάποιες επιλογές αλλά όχι κάπου συγκεκριμμένα και θα ήθελα τη βοήθειά σας. Σκεφτόμουν το SUZUKI SX4 1500cc και το GOLF 6 14TSI 122 bhp (μιλάμε για μεταχειρισμένα πάντοτε και αν καταλήξω στο γερμανικό, θα περιμένω μέχρι του χρόνου για να πέσει η τιμή). Θα ήθελα τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ. Αλέξανδρος από Κύπρο.
-
Ο χρήστης alexalex έγραψε:
... SUZUKI SX4 1500cc ...Το 1,5 δεν έρχεται στην Ελλάδα, αλλά μόνο το 1,6 βενζίνης και μέχρι πριν λίγο καιρό -προ f/l- το 1,9 diesel και μόνο σε 5θυρο 2κίνητο ή 4κίνητο (αν αναφέρεσαι στο 5θυρο) ... οπότε ... μάλλον μας είναι άγνωστο.
Θα σου έλεγα καλύτερα να δεις κάτι σε diesel.
Αναζήτηση νεου Αυτ/του,τελη κυκλοφοριας κ.α