Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 368
    • 369
    • 120 / 369
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    7362
    201884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iliasp last edited by

      Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
      Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

      Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Εχω την εντυπωση πως παιζει ρολο και σε ποιο σημειο του καρτερ ειναι η ταπα.
        Νομιζω εχει ξανασυζητηθει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης iliasp έγραψε:
          Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
          Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

          Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

          Σε εμενα σημερα στο συνεργειο τραβηξαν τα λαδια ρουφωντας τα! Ο πιο καλος τροπος ειναι και δεν αφηνει σταγονα λαδι μεσα! Εγγυημενο γτ ρωτησα και καθηγητες που κανουν μαθημα σε μηχανικους αυτοκινητων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης iliasp έγραψε:
            Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
            Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

            Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

            Είτε 5 λεπτα το αφήσεις είτε 5 ώρες δέν έχει σημασία γιατί υπάρχει 0,5+ λίτρα τα οποία κρατά η αντλία.

            Αν δείς τεχνικό εγχειρίδιο δίνει τρία νούμερα για χωρητικότητα λαδίού, ένα χωρίς αλλαγή φίλτρου, ενα με αλλαγή φίλτρου και ένα μετά απο ανακατασκευή του κινητήρα, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

              Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
              Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

              Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

              Είτε 5 λεπτα το αφήσεις είτε 5 ώρες δέν έχει σημασία γιατί υπάρχει 0,5+ λίτρα τα οποία κρατά η αντλία.

              Αν δείς τεχνικό εγχειρίδιο δίνει τρία νούμερα για χωρητικότητα λαδίού, ένα χωρίς αλλαγή φίλτρου, ενα με αλλαγή φίλτρου και ένα μετά απο ανακατασκευή του κινητήρα, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο.

              Σωστος! Το καλοκαιρι π αλλαξα μονο λαδιου πηρε 6,5 λτ. Τωρα π αλλαξα κ φιλτρο 7 λτ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
                Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

                Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

                Σε εμενα σημερα στο συνεργειο τραβηξαν τα λαδια ρουφωντας τα! Ο πιο καλος τροπος ειναι και δεν αφηνει σταγονα λαδι μεσα! Εγγυημενο γτ ρωτησα και καθηγητες που κανουν μαθημα σε μηχανικους αυτοκινητων.

                Καλυτερος οχι, αλλα εξισου καλος οπως το στραγγισμα που δεν αφηνει λαδι μεσα οπως καταλαβα...

                Κατι που εχω ακουσει να βαζουμε μπρος τον κινητητρα χωρις λαδι για να γυρισει η αντλια και να πεταξει οτι λαδι εχει κρατησει ισχυει? Υπερβολη μεν, αλλα γινεται? Μιλαμε για ελαχιστα δευτερολεπτα....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                  Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
                  Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

                  Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

                  Σε εμενα σημερα στο συνεργειο τραβηξαν τα λαδια ρουφωντας τα! Ο πιο καλος τροπος ειναι και δεν αφηνει σταγονα λαδι μεσα! Εγγυημενο γτ ρωτησα και καθηγητες που κανουν μαθημα σε μηχανικους αυτοκινητων.

                  Καλυτερος οχι, αλλα εξισου καλος οπως το στραγγισμα που δεν αφηνει λαδι μεσα οπως καταλαβα...

                  Κατι που εχω ακουσει να βαζουμε μπρος τον κινητητρα χωρις λαδι για να γυρισει η αντλια και να πεταξει οτι λαδι εχει κρατησει ισχυει? Υπερβολη μεν, αλλα γινεται? Μιλαμε για ελαχιστα δευτερολεπτα....

                  Δεν νομιζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas last edited by

                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                    Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
                    Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

                    Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

                    Σε εμενα σημερα στο συνεργειο τραβηξαν τα λαδια ρουφωντας τα! Ο πιο καλος τροπος ειναι και δεν αφηνει σταγονα λαδι μεσα! Εγγυημενο γτ ρωτησα και καθηγητες που κανουν μαθημα σε μηχανικους αυτοκινητων.

                    Καλυτερος οχι, αλλα εξισου καλος οπως το στραγγισμα που δεν αφηνει λαδι μεσα οπως καταλαβα...

                    Κατι που εχω ακουσει να βαζουμε μπρος τον κινητητρα χωρις λαδι για να γυρισει η αντλια και να πεταξει οτι λαδι εχει κρατησει ισχυει? Υπερβολη μεν, αλλα γινεται? Μιλαμε για ελαχιστα δευτερολεπτα....

                    Δεν νομιζω.

                    Όντως, γυρνούσα τη μίζα, δλδ. μισή μιζιά, δεν επαιρνε μπροστά ενοείτε και πετούσε από κάτω 4-5 σταγόνες.

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ανοίγοντας την τάπα το λάδι φεύγει με μεγαλύτερη ορμή και ΙΣΩΣ παρασύρει περισσότερα σκουπίδια από τον πάτο του κάρτερ. Πάντως και με τους δύο τρόπους το κάρτερ αδειάζει.

                      Όμως στον κινητήρα παραμένει γύρω στο 1 λίτρο λάδι που μπορεί να φύγει εύκολα, αρκεί να γυρίσεις το αμάξι ανάποδα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Κατι που εχω ακουσει να βαζουμε μπρος τον κινητητρα χωρις λαδι για να γυρισει η αντλια και να πεταξει οτι λαδι εχει κρατησει ισχυει? Υπερβολη μεν, αλλα γινεται? Μιλαμε για ελαχιστα δευτερολεπτα....

                        Κακό κάνεις, καλό δεν κάνεις.
                        Αν νομίζεις ότι τα παλιά λάδια είναι πάρα πολύ βρώμικα, αλλάζεις πιο συχνά λάδια και δεν καταφεύγεις σε τέτοιες λύσεις.

                        Άλλοι αλλάζουν λάδια σε κινητήρες-αντλίες που δεν πρέπει να σταματήσουν εντελώς, χωρίς να σβήσουν τους κινητήρες (δουλεύουν στο ρελαντί).
                        Αντέχουν αλλά δεν πρέπει να χαίρονται οι κινητήρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                          Από τα επίσημα Service Manuals που το έχουν κάνει σύστημα να χρησιμοποιούν μόνο αυτή τη μέθοδο (χρόνος/ευκολία άρα κόστος) άσχετα εάν χρεώνεται το ίδιο στο τέλος για τον πελάτη!
                          Από τη μία στα εξουσιοδοτημένα είναι καλύτερο να τους αφήνετε να τα ρουφάνε μιας και όταν το σηκώνουν και ανοίγουν την τάπα του κάρτερ δεν αφήνουν να στραγγίσει καθόλου ο κινητήρας!

                          Σπίτι με ζεστό μοτέρ, τα αφήνω να στραγγίσουν κάμποσες ώρες, δε νομίζω να υπάρχει πιο σωστός τρόπος

                          Είτε 5 λεπτα το αφήσεις είτε 5 ώρες δέν έχει σημασία γιατί υπάρχει 0,5+ λίτρα τα οποία κρατά η αντλία.

                          Αν δείς τεχνικό εγχειρίδιο δίνει τρία νούμερα για χωρητικότητα λαδίού, ένα χωρίς αλλαγή φίλτρου, ενα με αλλαγή φίλτρου και ένα μετά απο ανακατασκευή του κινητήρα, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο.

                          Σωστος! Το καλοκαιρι π αλλαξα μονο λαδιου πηρε 6,5 λτ. Τωρα π αλλαξα κ φιλτρο 7 λτ!

                          Παντα φιλτρο με τα λαδακια, δεν ειναι ακριβο
                          Κατα τα αλλα οπως ειπανε και οι αλλοι Ηλια αν θες να αδειασει ολο το λαδι πρεπει να το γυρισεις αναποδα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iliasp last edited by

                            Καλά δεν το αφήνω τόσες ώρες επειδή λέω ότι όλο και κάμποσες σταγόνες έχουν μείνει ακόμη μέσα ( ) απλά είναι η άπλα χρόνου που υπάρχει στο σπίτι οπότε δεν κάνουμε και κάτι κακό!

                            Κατα τα άλλα σχετικά με την αλλαγή από την τάπα του κάρτερ υπάρχει αυτό που είπε ο Leonτας, με την ορμή που έχει το λάδι καθώς φεύγει από την τάπα το πιο λογικό είναι να παρασύρει 'βρωμιά', σε τελική ανάλυση όμως σχετικά με την μακροζωία του κινητήρα η επιλογή του τρόπου αλλαγής των λαδιών είναι κάτι το ψυχολογικό ( ) άλλοι νιώθουν ότι με το να τα ρουφάνε από την τάπα πλήρωσης δεν μένει τίποτα, άλλοι ότι από την τάπα του κάρτερ φεύγουν όλα και όλοι είμαστε καλά αλλάζοντας τακτικά λάδια και φίλτρο!

                            Τώρα σχετικά με το να βάλεις τον κινητήρα σε λειτουργία ενώ αλλάζεις λάδια .. καλύτερα 2 απανωτές αλλαγές για αυτούς που θέλουν να καλύψουν και αυτό το μικρό ποσοστό που μένει μέσα...

                            Βέβαια τόσο συχνά που αλλάζω λάδια (πάντα με φίλτρο) προσωπικά δεν θα έπρεπε να ασχολούμαι καθόλου με τον 'πιο' σωστό τρόπο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nrg_polini last edited by

                              Σερβις σε polo 1.4

                              αλλαγη λαδιων motul 5-40
                              φιλτρο λαδιου, καμπινας, βενζινης
                              μπουζι

                              150 Ευρω.

                              Εκτος αντιπροσωπειας φυσικα! Εκει μονο για λαδια θελουν τοσα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
                                Σερβις σε polo 1.4

                                αλλαγη λαδιων motul 5-40
                                φιλτρο λαδιου, καμπινας, βενζινης
                                μπουζι

                                150 Ευρω.

                                Εκτος αντιπροσωπειας φυσικα! Εκει μονο για λαδια θελουν τοσα

                                Με απόδειξη ή χωρίς?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nrg_polini last edited by

                                  Με αποδειξη (τη ζητησα δεν την εδωσε ετσι ).

                                  ΥΓ. Η τιμη δε περιλαμβανει φιλτρο αερος γιατι εχω φιλτροχοανη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
                                    Με αποδειξη (τη ζητησα δεν την εδωσε ετσι ).

                                    ΥΓ. Η τιμη δε περιλαμβανει φιλτρο αερος γιατι εχω φιλτροχοανη.

                                    Tόσα θα πλήρωνες και σε αντιπροσωπεία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Το μεγαλο σερβις στη μερκ.
                                      Μπουζί NGK γνησια που φοραει και η merc. 96€
                                      Φιλτρο λαδιου Man Filter 12€
                                      Φιλτρο Αερος Man Filter 28€
                                      Φιλτρο Βενζίνης Man Filter 89€
                                      Φιλτρο καμπινας Man Filter 27€
                                      Ιμάντες χρονισμού και υδραυλικος? 29 και 35 € αντιστοιχα (Continental)
                                      Λαδια ARAL πληρη συνθετικα 5W-30 Longlife 7lt 117€
                                      Εργασία 60€

                                      Σύνολο: 494€

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        φιλτρα μαν τοσο ακριβα;

                                        καλα μιλαμε για πολυ χρημα κονομανε τα συνεργεια της μςρσεντες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                          Το μεγαλο σερβις στη μερκ.
                                          Μπουζί NGK γνησια που φοραει και η merc. 96€
                                          Φιλτρο λαδιου Man Filter 12€
                                          Φιλτρο Αερος Man Filter 28€
                                          Φιλτρο Βενζίνης Man Filter 89€
                                          Φιλτρο καμπινας Man Filter 27€
                                          Ιμάντες χρονισμού και υδραυλικος? 29 και 35 € αντιστοιχα (Continental)
                                          Λαδια ARAL πληρη συνθετικα 5W-30 Longlife 7lt 117€
                                          Εργασία 60€

                                          Σύνολο: 494€

                                          Eνα 500 αρι αυτα μονο?
                                          Απλα πανακριβα ανταλλακτικα, ενω δεν χτυπησαν και πολυ εργασια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nrg_polini last edited by

                                            Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                            Με αποδειξη (τη ζητησα δεν την εδωσε ετσι ).

                                            ΥΓ. Η τιμη δε περιλαμβανει φιλτρο αερος γιατι εχω φιλτροχοανη.

                                            Tόσα θα πλήρωνες και σε αντιπροσωπεία.

                                            Σε αντιπροσωπεια vw σιγουρα 250 Ευρω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 120 / 369
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr