-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Eπισης αυτο που δειχνει το νεο site στο V50 στα 5 πραγματα που πρεπει να γνωριζεις στην 2η επιλογη που πεφτει το καθισμα του συνοδηγου η πλατη και το προσκεφαλο μπαινει κατω απο το ταμπλο πως γινεται...???
και γω ριχνω την πλατη με το καθισμα τερμα πισω και ορθια πλατη...οπως λεει το manual αλλα δεν το εχω καταφερει...το προσκεφαλο μου βρισκει πανω στο ταμπλο....ξερει καποιος να μου απαντησει για αυτο το θεμα....???
θα το δοκιμάσω κι εγώ ....
-
Μπορεί να είναι και SAE 5W30 και να κάνω λάθος... στην αντιπροσωπεία θα γίνει το service, εδώ κοντά, στη Βελμάρ. Άρα δεν έχω επιλογές φαντάζομαι... αφού η Volvo συνιστά Castrol, γιατί δε βάζουν Castrol στις αντιπροσωπείες; Επίσης δε νομίζω ότι η χρήση του είναι υπό αντίξοες συνθήκες...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στο manual λέει ότι αν το οδηγείς σε αντίξοες συνθήκες, φορτωμένο ή με πολλά χαω στον αυτοκινητόδρομο ACEA A5 ?
Στο manual λέει ακριβώς:
Προδιαγραφές λαδιού: WSS-M2C913-B
Ιξώδες: SAE 5W-30
Όταν οδηγείτε σε αντίξοες συνθήκες χρησιμοπείται λάδι ACEA A5/B5 SAE 0W-30 -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
... αφού η Volvo συνιστά Castrol, γιατί δε βάζουν Castrol στις αντιπροσωπείες; ...Την ίδια απορία έχω και εγώ
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
στο manual λέει ότι αν το οδηγείς σε αντίξοες συνθήκες, φορτωμένο ή με πολλά χαω στον αυτοκινητόδρομο ACEA A5 ?
Στο manual λέει ακριβώς:
Προδιαγραφές λαδιού: WSS-M2C913-B
Ιξώδες: SAE 5W-30
Όταν οδηγείτε σε αντίξοες συνθήκες χρησιμοπείται λάδι ACEA A5/B5 SAE 0W-30Σωστά...μάλιστα αναφέρει αναλυτικά στην προηγούμενη σελίδα ποιες θεωρεί αντίξοες συνθήκες...αν και στο manual του δικού μου λέει ΑCEA Α3/Β3 ή Μ2C913B αλλά λέει να συμβουλευτείτε την πινακίδα στο εμπρός μέρος όταν ανοίγεις το καπώ....όπου έχει και τα στοιχεία που ανέφερα σε προηγούμενο post...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
στο manual λέει ότι αν το οδηγείς σε αντίξοες συνθήκες, φορτωμένο ή με πολλά χαω στον αυτοκινητόδρομο ACEA A5 ?
Στο manual λέει ακριβώς:
Προδιαγραφές λαδιού: WSS-M2C913-B
Ιξώδες: SAE 5W-30
Όταν οδηγείτε σε αντίξοες συνθήκες χρησιμοπείται λάδι ACEA A5/B5 SAE 0W-30Σωστά...μάλιστα αναφέρει αναλυτικά στην προηγούμενη σελίδα ποιες θεωρεί αντίξοες συνθήκες...
- ρυμουλκώντας τροχόσπιτα ή τρέιλερ
- σε ορεινές περιοχές
- σε υψηλές ταχύτητες
- σε θερμοκρασίες χαμηλότερες από -30 ή υψηλότερες από 40 βαθμούς κελσίου
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
... αφού η Volvo συνιστά Castrol, γιατί δε βάζουν Castrol στις αντιπροσωπείες; ...
Την ίδια απορία έχω και εγώ
γιατί είναι θέμα ΚΕΡΔΟΥΣ €€€€€€€€€€
scandianavian, στην θέση σου θα έπαιρνα ο ίδιος τα λάδια και δεν θα τους άφηνα να βάλουν ότι νανε. Eτσι για πλάκα δες το κουτί από τα λάδια που θα σου έβαζαν .... να δεις αν θα ήταν τουλάχιστον 913β ή ακόμα καλύτερα Α5, γιατί νομίζω ότι βάζουν Α3 εκτός προδιαγραφών και θα έχεις και αυξημένη κατανάλωση καυσίμων. Νομίζω στον jim στην βελμάρ είχαν βάλει 5/40 Α3
ζητώ από όλους συγνώμη .... γιατί ίσως να σας έχω κουράσει με το θέμα λαδιών τόσα ποστ εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
... αφού η Volvo συνιστά Castrol, γιατί δε βάζουν Castrol στις αντιπροσωπείες; ...
Την ίδια απορία έχω και εγώ
Ορισμένες αντιπροσωπείες Volvo στην Ελλάδα δουλεύουν Castrol/BP σίγουρα.
Το μπέρδεμα δημιουργείται γιατί ο κατασκευαστής του κινητήρα Duratec, η Ford δηλαδή, πρότεινε από την αρχή το 5W-30 και μάλιστα ημισυνθετικό, ενώ η Volvo πέρασε από 5W-40 σε 5W-30 και τώρα 0W-30.
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
... αφού η Volvo συνιστά Castrol, γιατί δε βάζουν Castrol στις αντιπροσωπείες; ...
Την ίδια απορία έχω και εγώ
Ορισμένες αντιπροσωπείες Volvo στην Ελλάδα δουλεύουν Castrol/BP σίγουρα.
Το μπέρδεμα δημιουργείται γιατί ο κατασκευαστής του κινητήρα Duratec, η Ford δηλαδή, πρότεινε από την αρχή το 5W-30 και μάλιστα ημισυνθετικό, ενώ η Volvo πέρασε από 5W-40 σε 5W-30 και τώρα 0W-30.
φαντάζομαι, ότι η τεχνολογία των λιπαντικών τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί για αυτό και οι αλλαγές, καλύτερα πρόσθετα μεγαλύτερες τιμές viscosity index
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
... αφού η Volvo συνιστά Castrol, γιατί δε βάζουν Castrol στις αντιπροσωπείες; ...
Την ίδια απορία έχω και εγώ
Ορισμένες αντιπροσωπείες Volvo στην Ελλάδα δουλεύουν Castrol/BP σίγουρα.
Το μπέρδεμα δημιουργείται γιατί ο κατασκευαστής του κινητήρα Duratec, η Ford δηλαδή, πρότεινε από την αρχή το 5W-30 και μάλιστα ημισυνθετικό, ενώ η Volvo πέρασε από 5W-40 σε 5W-30 και τώρα 0W-30.
Συγνώμη για το οφ τόπικ, αλλά τα λάδια που βάζει η φορντ στις αντιπροσωπείες είναι Α1/Β1.
-
Παιδιά καλημέρα και από εμένα! Ο λόγος που γράφω αυτή τη δημοσίευση είναι ο ακόλουθος...
Ρώτησα σε αυτό http://www.fatourosmotor.gr/ σχετικά με το κόστος των σέρβις των 60000χλμ! Η κοπέλα η οποία είναι υπεύθυνη του συγκεκριμένου συνεργείου, μου έστειλε τις τιμές για το εν' λόγω σέρβις!
Παραθέτω αναλυτικά:
Μπουζί: 60 Ευρώ
Λάδια: 60 Ευρώ
Φίλτρο Αέρα: 20 Ευρώ
Φίλτρο Καμπίνας: 30 Ευρώ
Φίλτρο Λαδιού: 12 Ευρώ
Υγρά Φρένων:10 ΕυρώΕργασία : 140 Ευρώ
Γενικό σύνολο λοιπόν 332 Ευρώ, τελική τιμή με το ΦΠΑ!
Θα ήθελα τις γνώμες όλων σας σχετικά με το αν αυτή η τιμή είναι καλή ή όχι καθώς έχω αρχίσει να φοβάμαι πολύ για τις τιμές των σέρβις στα αυτοκίνητά μας πλέον . -
360ευρώ θα πάει για το 3ο ετήσιο service του S40 1.8 που έχω (πέρυσι στο 2ο ήταν 260ευρώ).....Εμένα δε μου φαίνονται υπερβολικά τα ποσά για Volvo...
Όσο για τα λάδια στη ΒΕΛΜΑΡ ο υπεύθυνος μου τα έδειξε ότι είναι της Volvo προδιαγραφών ACEA Α3/Β3 με ιξώδες 5W40 ενώ οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου είναι άλλες. Όταν του το είπα αυτό, μου είπε ότι η Volvo Car Hellas δίνει αυτά τα λάδια με αυτές τις προδιαγραφές και αυτό γιατί η Ελλάδα έχει διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες από τη Σουηδία και τη Βόρεια Ευρώπη. Ουσιαστικά δηλαδή μου είπε ότι οι προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής είναι για τη Σουηδία και όχι για την Ελλάδα...άλλωστε μου είπε τα λάδια αυτά είναι της Volvo, και όταν τον ρώτησα γιατί δεν είναι Castrol ενώ αυτά συστήνει η εταιρεία, μου είπε ότι είναι Volvo και μάλλον τα παρασκευάζει η Castrol....
Και είχα και δίπλα μου έναν τύπο με Ford να παραπονιέται ότι το αυτοκίνητό του καίει πολύ λάδι...και με τα χίλια ζόρια τον έπεισαν ότι είναι φυσιολογικό...δεν άκουσα βέβαια την ποσότητα λαδιού...Πάντως τα ίδια λάδια δλδ ΑCEA A3/B3 5W40 είχα βάλει και πέρυσι και δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε είχε κάψει λάδι...συνεπώς είπα 'δεν πάει το παλιάμπελο.....'
Jim C30 η εταιρεία που αναφέρεις δεν είναι εξουσιοδοτημένη. Και σου είπε το μη εξουσιοδοτημένο 332ευρώ; Καλύτερα να δώσεις τα ίδια λεφτά σε εξουσιοδοτημένο....η γνώμη μου πάντα...στο Περιστέρι εμένα πήγαν να μου το κλέψουν και θα πάω και για service; Το έχω αναφέρει στις πρώτες σελίδες του forum...έκτοτε δεν έχω πάει προς τα εκεί με το Volvo....τουλάχιστον εδώ έχω συνεργείο δίπλα μου...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
jim C30 η εταιρεία που αναφέρεις δεν είναι εξουσιοδοτημένη. Και σου είπε το μη εξουσιοδοτημένο 332ευρώ; Καλύτερα να δώσεις τα ίδια λεφτά σε εξουσιοδοτημένο....η γνώμη μου πάντα...στο Περιστέρι εμένα πήγαν να μου το κλέψουν και θα πάω και για service; Το έχω αναφέρει στις πρώτες σελίδες του forum...έκτοτε δεν έχω πάει προς τα εκεί με το Volvo....τουλάχιστον εδώ έχω συνεργείο δίπλα μου...
Αγαπητέ φίλε καλημέρα!Καταρχήν γνωρίζω λοτι το συγκεκριμένο δεν είναι εξουσιοδοτημένο αλλά έχω να σου πω κάτι το οποίο μάλλον δεν πρόσεξες.
Έχω ποστάρει στη σελίδα 159 τις τιμές από το σέρβις 40000χλμ το οποίο έκανα κι εγώ στη Βελμαρ Βαρυμπόμπης! Για ρίξε μια ματιά να δεις τι τιμές έπαιξαν εκεί...και με έκπτωση παρακαλώ!
Και κάτι ακόμα...είπα για τους τύπους εκεί στο Περιστέρι καθώς η εγγύηση η δική μου αλλά και κάποιων άλλων στο φόρουμ λήγει σε λίγο καιρό και σε παλαιότερη συζήτηση είχε γίνει λόγος για εξειδικευμένα και όχι εξουσιοδοτημένα όταν λήγει η εγγύηση.
Όσο για τη Βελμαρ, τα γνωρίζω όλα τα παιδιά εκεί και διατηρώ άριστες σχέσεις με όλους στην υποδοχή αλλά οι τιμές... -
Δημήτρη έχεις C30 1.6 και σε χρέωσαν στο 2ο service 460 ευρώ; Είναι δυνατόν; Εμένα στο 2ο service πήγε 260 ευρώ που είναι S40 1.8!!!! Με το δίκιο σου αν είναι έτσι...αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δε σου αλλάξανε μπουζί...εμένα τώρα το δικό μου(36000χλμ) θα κοστίσει περί τα 360 ευρώ (να δούμε τελικά...) και θα περιλαμβάνει αλλαγή στα μπουζί, δεν ξέρω αν θα του αλλάξουν τακάκια αλλά και μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων... ελπίζω όχι τα δεύτερα....
-
310ευρώ πήγε τελικά το 3ο ετήσιο service καθώς τα τακάκια δεν θέλουν ακόμα αλλαγή παρότι το αμάξι έχει κάνει 36000χλμ. Προφανώς καθώς δεν το χρησιμοποιώ στην πόλη και συνήθως οι διαδρομές αφορούν αυτοκινητόδρομο.
Άσχετο:
H Volvo AB των φορτηγών δεν έχει κανένα πρόβλημα με την πώληση της Volvo PV αυτοκινήτων στην κινεζική Geely σύμφωνα με την εφημερίδα Dagens Industri. Aμφιβολίες όμως εκφράζουν στην εφημερίδα ο καθηγητής βιομηχανικής οργάνωσης στο Πανεπιστήμιο του Linköping Christian Berggren και ο Ernst Hollander, δόκτωρ τεχνολογίας καθώς θεωρούν ότι η Geely δεν θα ενδιαφερθεί για ζητήματα οικονομίας καυσίμου, προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και ασφάλειας. Πάντως οι κινητήρες που θα χρησιμοποιούν τα Volvo θα είναι ΄δικοί της και κάποιοι θα παράγονται με τεχνογνωσία της Ford καθώς έχει επιτευχθεί συμφωνία για ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων μεταξύ Ford και Geely... -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Δημήτρη έχεις C30 1.6 και σε χρέωσαν στο 2ο service 460 ευρώ; Είναι δυνατόν; Εμένα στο 2ο service πήγε 260 ευρώ που είναι S40 1.8!!!! Με το δίκιο σου αν είναι έτσι...αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δε σου αλλάξανε μπουζί...εμένα τώρα το δικό μου(36000χλμ) θα κοστίσει περί τα 360 ευρώ (να δούμε τελικά...) και θα περιλαμβάνει αλλαγή στα μπουζί, δεν ξέρω αν θα του αλλάξουν τακάκια αλλά και μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων... ελπίζω όχι τα δεύτερα....Κι όμως φίλε μου είναι δυνατόν...Από τη μέρα εκείνη προσπαθώ να συνέλθω και πίστεψέ με δεν υπάρχει κανένας λόγος να πω ψέματα για τις τιμές!Ίσα ίσα παρέθεσα τιμές από το τιμολόγιο όπως ακριβώς τις έγραφε...Αν πάλι σας είναι δύσκολο να το πιστέψετε, θέλετε να βγάλω σε σκάνερ το τιμολόγιο και να το ανεβάσω στο φόρουμ σε φωτογραφία;
Όσο για τα μπουζί, αλλάζουν στις 60000 χλμ και όχι στις 40000...Ευτυχώς να λες γιατί θα έφευγα με 600 ευρώ από εκει! -
Λοιπον οι παρακατω τιμες ειναι απο το τελευταιο σερβις (22-10-2009) στα 72000km που εγινε στο συνεργειο της Autopoint στην Λεωφ. Αθηνων (στις τιμες δεν περιλαμβανεται ΦΠΑ 19%)
Εργασια:
Σερβις 60000km - 121.00
ΚΕΚ - 7.46Ανταλλακτικα (με εκπτωση 20%):
Υγρο πλυστικης - 3.98
Φιλτρο λαδιου - 13.93
Μπουζι - 60.51
Φιλτρο αερα - 25.41
Φιλτρο καμπινας - 30.26Συνολο - 312.45 (με ΦΠΑ) + Λαδια (6Λιτρα) 82 ή 72 ευρω δεν βρισκω την αποδειξη
Αλλες κοινες εργασιες που εχουν γινει κατα καιρους στο αυτοκνητο στο ιδιο συνεργειο (χωρις ΦΠΑ)
Λαδια Haldex - 61.17
Λαδια transfer box - 20.25
Λαδια κιβωτιου - 34.07
Εργασια - 49.50
*Η Volvo δεν προβλεπει αλλαγη των παραπανω εφ' ορου ζωης και η αλλαγη εγινε προληπτικα στις 62000kmΕυθυγραμμιση - 49.50
Εργασια αλλαγης λαδιων και φιλτρου (σερβις 20000km) - 16.50- Εγω καθε 10000km αλλαζω λαδια/φιλτρα και καθε 20000 κανω το σερβις των 60000.
Βαψιμο και φανοποιια πισω προφυλακτηρα ( ) - 150.00
Υγρα φρενων (20% εκπτωση) - 4.80
Εργασια - 33.00
Τακακια εμπρος (25% εκπτωση) - 75.04
Δισκοπλακες εμπρος (25% εκπτωση) - 159.18
Εργασια - 49.50Λαδι συνθετικο 5W40 (ενω το ταμπελακι λεει 5W30 )(15% εκπτωση) - 63.78
Τακακια πισω - 85.00
Εργασια αλλαγης τακκακια εμπρος πισω - 104.50 -
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
στο manual λέει ότι αν το οδηγείς σε αντίξοες συνθήκες, φορτωμένο ή με πολλά χαω στον αυτοκινητόδρομο ACEA A5 ?
Στο manual λέει ακριβώς:
Προδιαγραφές λαδιού: WSS-M2C913-B
Ιξώδες: SAE 5W-30
Όταν οδηγείτε σε αντίξοες συνθήκες χρησιμοπείται λάδι ACEA A5/B5 SAE 0W-30Σωστά...μάλιστα αναφέρει αναλυτικά στην προηγούμενη σελίδα ποιες θεωρεί αντίξοες συνθήκες...
- ρυμουλκώντας τροχόσπιτα ή τρέιλερ
- σε ορεινές περιοχές
- σε υψηλές ταχύτητες
- σε θερμοκρασίες χαμηλότερες από -30 ή υψηλότερες από 40 βαθμούς κελσίου
φίλε scandinavian επέτρεψε μου να διαφονίσω με το τι είπε ο μηχανικός της Belmar σχετικά με τα λάδια ....
σύμφωνα με το manual τα Α5 είναι και για θερμοκρασίες -30 / +40, εκτός κι αν στην Ελλάδα έχουμε μεγαλύτερες θερμοκρασίες . Τα λάδια brand Volvo είναι ΒP. Αν ισχύει αυτό που είπε σχετικά με την οδηγία της volvo, σχετικά με τα λάδια Α3, τότε γιατί τα άλλα εξουσιοδοτημένα βάζουν και ford913b και Α5 ? . Μήπως λέω Μηπως επιλέγουν 5/40 Α3 αφού έιναι τα πιο φθηνά και αρκετά χοντρά για να μην σπάσει το μοτέρ σου και όχι τα 5/30 0/30 Α5 που είναι καταλληλότερα για το μοτέρ σου, σου κάνουν οικονομία στης κατανάλωση βενζίνης και είναι καλύτερα στο πρωινό ξεκίνημα που εκεί γίνονται και όλες οι φθορές ???? Τα λάδια που σου έβαλαν ήταν ημι-συνθετικά / ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ?
Προσωπικά μιας και έχω 10χρονια free service, αναγκαστικά βάζω τα δικά τους λάδια, αλλά θέλω να είναι αυτά που οριζει ο κατασκευαστής για αντίξοες συνθήκες. Αν επέλεγα μόνος μου τα λάδια θα έβαζα τα Mobil1 fuelenonomy 0-30 ή αν είχα όχημα Τ5 τα Mobil1 Esp 5-30Αλλά εδώ το μόνο που κοιτάνε, είναι το κέρδος του, βγαίνοντας έξω ακόμα και από τις προδιαγραφές
να οι 3 διαφορετικοί τύποι λαδιών που έχω από την volvo. 0w30 A3 , 0w30 A5 , 5w30 913b
-
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
Παιδιά καλημέρα και από εμένα! Ο λόγος που γράφω αυτή τη δημοσίευση είναι ο ακόλουθος...
Ρώτησα σε αυτό http://www.fatourosmotor.gr/ σχετικά με το κόστος των σέρβις των 60000χλμ! Η κοπέλα η οποία είναι υπεύθυνη του συγκεκριμένου συνεργείου, μου έστειλε τις τιμές για το εν' λόγω σέρβις!
Παραθέτω αναλυτικά:
Μπουζί: 60 Ευρώ
Λάδια: 60 Ευρώ
Φίλτρο Αέρα: 20 Ευρώ
Φίλτρο Καμπίνας: 30 Ευρώ
Φίλτρο Λαδιού: 12 Ευρώ
Υγρά Φρένων:10 ΕυρώΕργασία : 140 Ευρώ
Γενικό σύνολο λοιπόν 332 Ευρώ, τελική τιμή με το ΦΠΑ!
Θα ήθελα τις γνώμες όλων σας σχετικά με το αν αυτή η τιμή είναι καλή ή όχι καθώς έχω αρχίσει να φοβάμαι πολύ για τις τιμές των σέρβις στα αυτοκίνητά μας πλέον .Καλημερα παιδια!
@Jim_c30, στα 60000χλμ λογικα δε πρεπει να σου αλλαξουν ιμαντα; Απ'οτι ειδα εχεις το 1600αρι και νομιζω οτι εχει ιμαντα που αλλαζει στα 60000χλμ.. -
και αν τα συγκεκριμένα λάδια δεν κάνουν για Ελλάδα, τότε γιατί τα εισάγουν και έχουν μεταφράσει τις ετικέτες τους ?
VOLVO FORUM