Ο χρήστης nfil έγραψε:
Χαιρετώ όλους τους φίλους του forum.
Καλώς σε βρήκαμε Νίκο.
Νέος στην κοινότητα αυτή και κάτοχός μιας alfa 147 1.6 Distinctive με ηλιοροφή και 16άρες (τι τις ήθελα τρομάρα μου), από τον 9/2003.
Ίδιο αυτοκίνητο (βλέπε άβαταρ) με 16άρες και ηλιοροφή.
- Κοντεύω τις 9000 χλμ., τα περισσότερα από αυτά έγιναν μέσα στην πόλη.
Τι θα γίνει με τον κινητήρα, θα ανοίξει επιτέλους; Ειδικά στα ξεκινήματα νιώθω ότι είμαι πιο αργός και από την καθυστέρηση. Μου είπαν όταν το πήρα μετά τις 5000 θα δεις διαφορά, μετά μου είπαν μετά τις 9000. Βέβαια τον τελευταίο καιρό κάτι πάει να γίνει.
Ένας φίλος που έχει την 145 με τον ίδιο κινητήρα, μου είπε πραγματική διαφορά θα δω μετά τις 30.000. Τι λέτε;
Ο κινητήρας είναι πολύ πνιγμένος και δεν αποδίδει χαμηλά. Σε πρώτη φάση βάλε ένα aftermarket φίλτρο, το οποίο και φθηνότερα θα σου έρθει τελικά αφού δεν το αλλάζεις ποτέ και θα βελτιώσει αισθητά τη ροπή χαμηλά και την απόκριση στο γκάζι.
- 16άρες. Μεταμορφώνουν την εξωτερική εικόνα του αυτοκινήτου, αλλά αλλάζουν και τη συμπεριφορά του στους κακοτράχηλους ελληνικούς καρόδρομους. Κοπανήματα, καμία άνεση, με αποτέλεσμα να οδηγώ σιγά γιατί νιώθω ότι θα μου μείνει το τιμόνι στα χέρια.
Δεν υπάρχει λύση σε αυτό, παρά μόνο να οδηγείς ...οφιοειδώς για να αποφεύγεις τις λακούβες. Εγώ αυτό κάνω.
- Ποιότητα συναρμολόγησης - ηχομόνωση. Προσπάθησαν αλλά απέχουν πολύ από τα γερμανικά πρότυπα. Καλή ποιότητα υλικών αλλά οι τριγμοί δε λείπουν. Και είναι πολύ εκνευριστικοί. Μετά από 9 μήνες έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται αυτά που άκουγα κατά καιρούς. Τριξίματα στην αριστερή κολώνα εκεί που είναι η ζώνη ασφαλείας, γδούποι από την πίσω ανάρτηση,
τριξίματα της ηλιοροφής κλπ. Μέχρι στιγμής θορύβους από το ταμπλό δεν έχω αρκετούς, ευτυχώς. Μπορώ να κάνω για να μειώσω τους θορύβους;
Τώρα πια υπάρχει αρκετή τεχνογνωσία στο αυτοκίνητο ώστε να ξέρουν να διορθώνουν τους τριγμούς. Με το συνεργείο σου μίλησες;
- Κινητήρας - καύσιμο. Θα ήθελα τις απόψεις σας επί του θέματος. Δοκίμασα 2 φορές τα 97-98 οκτάνια της Shell και είδα μία διαφορά, όχι όμως σημαντική. Επίσης, η εναλλαγή από 95 σε 98 και μετά από 98 σε 95 οκτάνια δημιουργεί προβλήματα;
Θα δεις ακόμα πιο αισθητή διαφορά ειδικά σε ροπή χαμηλά/απόκριση αν βάζεις EKO Kinitron 100. Μακράν η καλύτερη από τις 'κατοστάρες'. Μην αλλάζεις όμως συχνά από 95 σε 99/100 και τούμπαλιν, όχι γιατί υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αλλά γιατί ο εγκέφαλος χρειάζεται 2-3 γεμίσματα για να επαναπρογραμματίσει τον εαυτό του τιο επιθετικά με την 100άρα βενζίνη.
Ακούω πειράκια πυκνά συχνά στις αλλαγές των ταχυτήτων στις 3500 στροφές ειδικά σε ανηφορικούς δρόμους. Πιο ψηλά δεν παρατηρούνται
όμως. Είναι θέμα στροφών, βενζίνης ή κάτι άλλο;
Βενζίνης.
Αν μειώσω τις πιέσεις σε 2.1 / 2.0 ελέω άνεσης, δε θα φθείρω τα ελαστικά;
Δεν το έχω κάνει ποτέ επίτηδες και ούτε το συνιστώ (βέβαια είμαι απλός χρήστης και όχι λαστιχάς). Τα Firestone έχεις; Είναι πολύ σκληρά λάστιχα και αν τα αλλάξεις με κάτι μαλακότερο (π.χ. Michelin) θα δεις δραματική βελτίωση στην άνεση.
- Αίσθηση φρένων. Κακή. Ή θα χαϊδεύεις το φρένο, οπότε δε φρενάρεις ή θα πατήσεις με δύναμη το πεντάλ και θα βρεθείς αγκαλιά με το τιμόνι από τη μείωση της ταχύτητας. Τα φρένα είναι υπερευαίσθητα, και κυρίως με χαλάει η αίσθηση που σου δίνουν. Πρέπει να είσαι προσεχτικός με τον τρόπο που φρενάρεις, για να μην γίνεις φραπέ από τις μετακινήσεις του σώματος. Είναι δε φορές που νιώθω ότι θα πέσω στον μπροστινό μου, τι λέτε;
Τι οδηγούσες πριν; Εγώ θεωρώ την αίσθηση των φρένων της 147 από τις καλύτερες που υπάρχουν. Γραμμική απόκριση, Σταθερή αντίσταση του πεντάλ και δυνατότητα μικρομετρικής ρύθμισης της δύναμης φρεναρίσματος. Ίσως πρέπει απλά να τα συνηθίσεις.
Απλά, να έλειπαν και κάποια μειονεκτήματα, θα ήταν καλύτερα!
Αν ήταν τέλεια δεν θα ήταν Άλφα Ρομέο! Όλες οι ντίβες έχουν τις ιδιοτροπίες τους.