Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
@Alba πέρα από τα μοτέρ μιλάμε για μεγαλύτερες εσωτερικές (και εξωτερικές) διαστάσεις με καλύτερους εσωτερικούς χώρους...και βεβαίως δε θα είναι restyling όπως λες.
Μου φαίνεται ότι κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.Το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί το 2011 δεν είναι μια 1er 2.....αλλά μια 1er 1.1,καθώς στα δομικά του στοιχεία (δάπεδο,πλαίσιο,πιθανότατα αναρτήσεις)το αυτοκίνητο παραμένει ίδιο.Πρόκειται στην ουσία για ένα βαρύ restyling της υπάρχουσας σειράς 1, ISO golf 5,5.Η πραγματικά καινούρια 1er θα εμφανιστεί μετά από αυτήν και θα βασιστεί σε νέο πάτωμα (ή αυτό που θα χρησιμοποιεί ο αντικαταστάτης της e90 ή σε δάπεδο που θα είναι προϊόν συνεργασίας με την PSA).....και τότε μάλλον θα εξεταστεί και το θέμα της εμπρόσθιας ανάρτησης.
Η χρήση νέων κινητήρων και η αύξηση του μήκους (που μπορεί να γίνει ακόμα και με χρήση διαφορετικών προφυλακτήρων),δεν καθιστά το αυτοκίνητο καινούριο.
Άρα η Ε90 που βασίζεται στο πάτωμα της Ε36 δεν είναι καινούρια? Ή η Ε46? Η δε 147 που βασιζόταν στο Tipo δεν ήταν καινούρια?
Τι σχέση έχουν τα πατώματα? Εδώ μιλάμε ότι αλλάζει εντελώς εξωτερικά το αυτοκίνητο, έχει άλλα μοτέρ και είναι πιο μεγάλο! Τι άλλες αλλαγές θέλει κάποιος?
Η ανάρτηση αφού είναι άκρως επιτυχημένη γιατί να αλλάξει?
Θα βελτιωθεί κλασσικά το 'Ring' και θα γίνουν κάποιες μικρορυθμίσεις αλλά σαν τεχνική (McPherson εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) θα είναι ίδια με της τωρινής 1 που είναι ήδη πολύ καλή...η δε Μ ανάρτηση είναι απλά απίστευτη (άλλα ψαλίδια, παχύτερες αντιστρεπτικές, άλλα ελατήρια και άλλες αναρτήσεις από την 'απλή')!
Μιλάμε για ΕΝΤΕΛΩΣ καινούρια 1 και όχι facelift.
Οταν λες οτι η πραγματικα νεα 1er θα βασιζεταισε κοινο πατωμα με τη psa..Να την αναμενουμε μπροσθιοκινητη ή να αναμενουμε πισωκινητο το αντιστοιχο psa..? Αν δε κανω λαθος ειναι δυσκολο-δαπανηρο να εχεις ιδιο σασσι για μπρος και πισω κινηση..
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η νέα 1 που βγαίνει το 2011 είναι (όχι θα είναι...είναι ήδη) πισωκίνητη και βασίζεται στο πάτωμα της τωρινής 1, απλά λίγο μακρύτερο.
Δεν υπάρχει κάτι με τη PSA και η 1 θα παραμείνει να είναι πισωκίνητη. Η συνεργασία με τη PSA θα παραμείνει στα μοτέρ και ΟΧΙ στα πατώματα τουλάχιστον όσον αφορά τη C κατηγορία. Υπάρχει η σκέψη να φτιάξει κάτι μικρότερο η BMW, αλλά προς το παρόν δεν έχει πάρει το πράσινο φως.
Ο Alba μιλάει το 2020...μέχρι τότε έχουμε καιρό...
Θυμάσαι πριν κάτι μήνες που έλεγαν για συνεργασία με τη ΦΙΑΤ και το είχαν σίγουρο ότι θα βγει κοινό πάτωμα και θα γίνει μπροστοκίνητη η 1 κλπ...ε...όπως βλέπεις δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και ούτε θα υπάρξει με καμία ΦΙΑΤ, PSA κλπ.
Το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί το 2011 δεν είναι μια 1er 2.....αλλά μια 1er 1.1,καθώς στα δομικά του στοιχεία (δάπεδο,πλαίσιο,πιθανότατα αναρτήσεις)το αυτοκίνητο παραμένει ίδιο.Πρόκειται στην ουσία για ένα βαρύ restyling της υπάρχουσας σειράς 1, ISO golf 5,5.Η πραγματικά καινούρια 1er θα εμφανιστεί μετά από αυτήν και θα βασιστεί σε νέο πάτωμα (ή αυτό που θα χρησιμοποιεί ο αντικαταστάτης της e90 ή σε δάπεδο που θα είναι προϊόν συνεργασίας με την PSA).....και τότε μάλλον θα εξεταστεί και το θέμα της εμπρόσθιας ανάρτησης.
@Alba: Θα είναι μια νέα σειρά 1 που θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη σημερινή.Ουτως η άλλως πολλά νέα μοντέλα βασίζονται στον προκάτοχο τους. Δεν χρειάζεται ολοκαίνουριο πάτωμα για να θεωρηθεί ένα μοντέλο νέο.Ειδικά όταν μιλάμε για αλλαγές στις διαστάσεις, (πιθανότατα στο μεταξόνιο, μικρές όμως,αυξημένη ακαμψία) ,πέρα απο τους κινητήρες.
Η vg απο την άλλη οπως λές παρουσίασε στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο σαν νέο.
Οταν λες οτι η πραγματικα νεα 1er θα βασιζεταισε κοινο πατωμα με τη psa..Να την αναμενουμε μπροσθιοκινητη ή να αναμενουμε πισωκινητο το αντιστοιχο psa..? Αν δε κανω λαθος ειναι δυσκολο-δαπανηρο να εχεις ιδιο σασσι για μπρος και πισω κινηση..
Υπάρχουν συζητήσεις και φήμες για πιθανή συνεργασία.Δεν υπάρχει κάτι σίγουρο.Αλλά ναι αν υπάρξει συμφωνία μιλάμε για σειρά 1 με κίνηση στον μπροστινό άξονα.
Δεν θα βγει κοινό πάτωμα με τη PSA στο οποίο θα βγει η 1. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Ένα μοτέρ έκαναν και ίσως συνεχιστεί αυτό...αλλά πάτωμα ΔΕΝ θα γίνει και ειδικά μπροστοκίνητο.
Έχει έτοιμο πισωκίνητο πάτωμα...γιατί να επενδύσει σε εμπρός?