Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Λογικο το αποτελεσμα μιας και η μπεμπα εχει βγαλει 147 αλογα τροχο και το Scirocco 155 , παντα στο δυναμομετρο των 4τροχων.
το θέμα είναι ότι δεν μιλάμε για μισό αμάξι μπρος-πίσω
pls, Νίκο, δώσε μας την οπτική σου γωνία από το περιστατικό...
τι διαστάσεις ελαστικών φορούσαν ?
Νομίζω η 120 φορούσε 205 λάστιχο σε 17άρα ζάντα και το scirocco σε 18άρα 225. (πρακτικά υπέρ της bmw οι διαστάσεις ελαστικών)
Άνοιξαν νομίζω από 2α ρολαριστή.
Ο νίκος είχε πει ότι δεν είχε καμία τύχη παρότι στην αρχή φαινόταν να πηγαίνουν μαζί.
Νίκοοοοοοο...
Italiakias
κανένα αμάξι δεν είναι φτιαγμένο για κόντρες αλλά όταν λέμε υπερπλήρωση ή ατμόσφαιρα εκτός από τις μικρολεπτομέρειες του στυλ τι προτιμάμε ηχητικά, λειτουργικά κτλ, στο τέλος αυτό που έχει σημασία είναι πώς αποδίδει τη δύναμη.
Όταν το ένα είναι 1400cc και το άλλο 2000cc και παρόλα αυτά το 1400άρι καίει λιγότερο σε μικτό κύκλο και παρόλα αυτά σε 'πάτημα' είναι αισθητά μπροστά από το 2.0lt, τότε ό,τι και να λέμε στην θεωρία, στην πράξη ο 1.4Τ είναι πιο αποδοτικός, πιο γρήγορος, πιο δυνατός παρότι στα νούμερα-χαρτιά είναι σχεδόν μαζί.