-
Αν γινει σωστη ρυθμιση δεν τυφλωνουν κανεναν εχω βαλει σε παρα πολλα αμαξια οπως και στο δικο μου και στον δρομο δεν μου εχει παιξει ποτε κανεις τα φωτα οτι τον ενοχλω
Ειναι πολλοι παντως που τα βαζουν με σκοπο να ενοχλουν που μου λενε ρυθμισε τα λιγο πιο πανω απο το κανονικο αυτο βεβαια δεν το κανω -
Η κατάσταση στους δρόμους, ειδικά τώρα που βρέχει και γυαλίζουν είναι τραγική. Και όχι, δεν μπορείς να έχεις φώτα xenon που να δίνουν σωστό φωτισμό (κοντά και μακριά) χωρίς να ενοχλούν.
Δεν πρόκειται να ξαναμπώ στην διαδικασία να παραθέτω ιστοσελίδες από αυτοκινητοβιομηχανίες, από κατασκευαστές φωτιστικών σωμάτων, από οδηγίες της Ε.Ε και... την κοινή λογική.
Όποιος θέλει πραγματικά να καταλάβει την έκταση του προβλήματος και το γιατί δεν μπορεί παρακάμπτεις βασικές προϋποθέσεις για να γλιτώνεις χρήματα και παρόλα αυτά να φτάνεις στο ίδιο αποτέλεσμα με την τεχνολογία xenon, μπορεί να ανατρέξει στις σελίδες αυτού του νήματος.
Για τους υπόλοιπους που ουσιαστικά επιλέγουν να πιστεύουν όσους πουλάνε μαγικά μαντζούνια, το συνοικιακό σας συνεργείο θα χαρεί πολύ να σας κάνει πελάτη. Άλλωστε ζείτε σε μια χώρα όπου όλα επιτρέπονται, γιατί να μην βάλετε και εσείς το λιθαράκι σας, αφού μπορείτε.
-
Υπαρχουν και παρα πολλα εργοστασιακα xenon που κι αυτα τυφλωνουν .......
Το προβλημα ειναι γενικα στα xenon κaι οχι μονο στα after market -
Αν ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα ρε παιδια κλειδωστε το θεμα για να μην μολυνθουν και αλλοι απο τον ιο της xenonιασης.Μια ερωτηση εκανα δεν ηθελα να δημιουργησω θεμα.
-
Relax, κουβέντα κάνουμε, άλλωστε όσοι περισσότεροι ενημερώνονται για το τι πραγματικά παίζεται, τόσο το καλύτερο.
Όταν πρωτοχρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία xenon (νομίζω στα αεροπλάνα) οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνειδητοποίησαν ότι ο νέος αυτός τρόπος φωτισμού είχε την δυνατότητα να αυξήσει κάθετα την οδική ασφάλεια και να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα μείωσης των ατυχημάτων την νύχτα.
Υπήρχε όμως ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο για τα αυτοκίνητα. Το φως που παράγεται είναι τόσο δυνατό και έχει τόσο μεγάλο εύρος που στραβώνει τους πάντες και ουσιαστικά μειώνει την ορατότητα και... αυξάνει τις πιθανότητες δυστυχήματος. Ο μόνος τρόπος να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί σε δημόσιους δρόμους ήταν να βρεθεί μια μέθοδος με την οποία τα φωτιστικά σώματα θα αποκρίνονται ενεργά στις κλίσεις και τις ανωμαλίες του δρόμου, ώστε να μην έχουμε ανεξέλεγκτη ταλάντωση της δέσμης.
Enter 'self leveling'. Λαμβάνοντας συνέχεια πληροφόρηση από αισθητήρες κλίσης και επιτάχυνσης/επιβράδυνσης, ο εγκέφαλος του συστήματος δίνει εντολή για ακαριαία βύθιση/ανύψωση της δέσμης ανάλογα με τις συνθήκες. Είχαμε επιτέλους την τεχνολογία να έχουμε δυνατό φως που καλύπτει κοντά αλλά και μακριά, με σημαντική μείωση στον βαθμό όχλησης των άλλων οδηγών. Επιτέλους μπορούσε να νομιμοποιηθεί το σύστημα για road use. Μοναδικό μειονέκτημα το κόστος, κάτι που μέχρι σήμερα περιορίζει την τεχνολογία στα αυτοκίνητα μεσαίας και μεγάλης κατηγορίας τιμής.
Από την άλλη, έρχονται οι επαγγελματίες που εμπορεύονται φτηνά υποκατάστατα και προσπαθούν να σας πείσουν ότι υπάρχει συνωμοσία από τις εταιρίες και τις κυβερνήσεις για να σας κρατούν στο σκοτάδι, ότι όλα τα ηλεκτρονικά δεν χρειάζονται και αρκούν 2-3 κατοστάρικα για να απολαύσετε φωτισμό που στους κατόχους μεγάλων αυτοκινήτων έχουν στοιχίσει χιλιάρικα.
Το ποιον επιλέγει να πιστέψει κανείς σε αυτή την περίπτωση δεν νομίζω ότι έγκειται τόσο στην λογική, όσο στην λαχτάρα του να ακούσει αυτό που θέλει, όχι αυτό που πρέπει.
-
Δεν τα γνωριζα ολα αυτα.Πολυ καλος.Οταν αγορασα το αυτοκινητο θεωρησα οτι τα xenon δεν ηταν απαραιτητα.Τωρα καταλαβα οτι εκανα βλακεια και ψαχνω να βρω λυση γιατι δεν ειμαι ικανοποιημενος απο τα φωτα του αυτοκινητου.Υπ'οψιν οτι το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου τα ρυθμισαν αλλα και παλι τιποτα.
-
ΧΛ, η δική μου εντύπωση είναι πως το self leveling δεν δουλεύει τόσο στις ανωμαλίες όσο στο φόρτωμα.
-
dr δουλεύει και στις ανωμαλίες with varying degrees of success. Σίγουρα πολύ καλύτερα από το να μην υπάρχει καθόλου.
-
Δοκιμάστε να καθαρίσετε το εσωτερικό του φαναριού από το λεπτό στρώμα σκόνης που μαζεύεται. Το έκανα πρόσφατα και παρόλο που δεν φαινόταν καν η σκόνη στον καθρέφτη και στο κρύσταλλο τελικά κάνει σημαντική διαφορά. Αν συνδυαστεί και με καμιά λάμπα και μια καλή ρύθμιση ακόμα καλύτερα.
Ένα κακό των ξένον είναι ότι βγάζουν φως πολύ δυνατό αλλά και με σαφή όρια. Έτσι μπορεί να βλέπεις πολύ καλά όπου φωτίζουν αλλά καθόλου οπουδήποτε αλλού. Με τα κοινά φανάρια η νυχτερινή όραση διατηρείται πολύ καλύτερα και βλέπεις πιο καλά στα σκοτεινά σημεία.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Enter 'self leveling'. Λαμβάνοντας συνέχεια πληροφόρηση από αισθητήρες κλίσης και επιτάχυνσης/επιβράδυνσης, ο εγκέφαλος του συστήματος δίνει εντολή για ακαριαία βύθιση/ανύψωση της δέσμης ανάλογα με τις συνθήκες. Είχαμε επιτέλους την τεχνολογία να έχουμε δυνατό φως που καλύπτει κοντά αλλά και μακριά, με σημαντική μείωση στον βαθμό όχλησης των άλλων οδηγών. Επιτέλους μπορούσε να νομιμοποιηθεί το σύστημα για road use. Μοναδικό μειονέκτημα το κόστος, κάτι που μέχρι σήμερα περιορίζει την τεχνολογία στα αυτοκίνητα μεσαίας και μεγάλης κατηγορίας τιμής. .Προς θεου δεν κανουμε αντιπαραθεση κουβεντιαζουμε
Φιλε χρηστο σε αυτα που γραφει εχεις απολυτο δικιο με την μονη διαφορα οτι αυτο το βρισκεις σε αυτοκινητα μεγαλης κατηγοριας τιμης μακαρι να ειχαν ολα ....
Αν και οπως λεει και ο dr dino εχω παρατηρησει πως σε συνεχομενες ανωμαλιες δρομου δεν εχουν την σωστη αμεσοτητα ειναι λιγο αργο ακομαΕιμασταν σε βουνο με τζιπακι και εδειχνε οτι να ναι
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δοκιμάστε να καθαρίσετε το εσωτερικό του φαναριού από το λεπτό στρώμα σκόνης που μαζεύεται. Το έκανα πρόσφατα και παρόλο που δεν φαινόταν καν η σκόνη στον καθρέφτη και στο κρύσταλλο τελικά κάνει σημαντική διαφορά. Αν συνδυαστεί και με καμιά λάμπα και μια καλή ρύθμιση ακόμα καλύτερα.Θέλει προσοχή γιατί με δυνατό τρίψιμο ο καθρέφτης χάνει εύκολα το γυαλιστερό (αλουμίνιο) και γεμίζει γρατζουνιές.
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Αν γινει σωστη ρυθμιση δεν τυφλωνουν κανενανΑν το φανάρι δεν παίρνει λάμπα xenon ότι ρύθμιση και να κάνεις θα τυφλώνει.
Ρυθμίζεις σε κανονικό ύψος τα φώτα και βλέπεις καθαρά την γραμμή αποκοπής.
Όμως το φανάρι φωτίζει αχνά και πάνω από αυτή τη γραμμή στραβώνοντας τους άλλους. -
Εισαι στον δρόμο και σε στραβώνει ο πίσω τι κάνεις?
Δεξιά?
ή μπορείς να πάρεις το 100 τηλ... (εδω γελάνε?) -
Κλείνω καθρέφτες, τι άλλο να κάνω;
Έχω βαρεθεί να βλέπω τον ουρανό του αυτοκινήτου μου (σε μποτιλιάρισμα) φωτισμένο με το απόκοσμο μπλε φως των καγκουροξένον. -
Χα χα κι εγώ έχω βαρεθεί να με τυφλώνουν τα Smart.... στο μπαλκόνι μου εννοώ!!
Ισχύει αυτό που λέει ο leonp, υπάρχει γραμμή αποκοπής και νομίζεις ότι όλα καλά τα ρύθμισες και δεν ενοχλείς αλλά υπάρχουν και κάποιες αδέσποτες ακτίνες που φωτίζουν όπου νά 'ναι... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εισαι στον δρόμο και σε στραβώνει ο πίσω τι κάνεις?Δεξιά?
ή μπορείς να πάρεις το 100 τηλ... (εδω γελάνε?)Tις πρώτες φορές, κάνεις τα προφανή (ανέβασμα εσωτερικού καθρέπτη, αριστερό χέρι μεταξύ αριστερού καθρέπτη και ματιών κλπ)
Τις επόμενες, ένα led 10mm στην εταζέρα, και άντε γειά
-
ηλεκτρικό πίσω κουρτινάκι
χρήσιμο το καλοκαίρι
χρήσιμο το βράδυ
βγάζει τα λεφτά του με το παραπάνω. πάνε και βάζουν δερμάτινα σαλόνια 7ζωνικούς κλιματισμούς κλπ και ξεχνάν απλά βολικά και δοκιμασμένα πράγματα. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
**ηλεκτρικό **πίσω κουρτινάκιΜου μυρίζει mercedes C ή E ή S-class
Αν και δεν είναι σίγουρο ότι το έχει μόνο αυτή η μάρκα αυτοκινήτων.Όντως πολύ-πολύ χρήσιμο.
Δυστυχώς (μόνο) με το κουρτινάκι δεν γλιτώνεις την 'τύφλωση' από τους εξωτερικούς καθρέφτες.
Το δικό μου είναι μηχανικό (δηλαδή το σηκώνεις και το κατεβάζεις με το χέρι) αλλά μπορώ να το κινήσω απομακρυσμένα:
'ρε μ@λ@κ@ (σε αυτόν που κάθεται πίσω), κατέβασε/ανέβασε το κουρτινάκι σε παρακαλώ.'Προσωπικά πλέον δεν ασχολούμαι...
(έχω αυτόματους φωτοχρωμικούς καθρέφτες -εσωτερικό και εξωτερικούς και έτσι γλίτωσα από όλους τους βλάκες που έχουν είτε aftermarket xenon είτε αρύθμιστα φώτα.Η πλάκα είναι ότι ακόμα κι έτσι κάποιοι συνεχίζουν να καταφέρνουν να με τυφλώνουν.Αυτοί αξίζουν βραβείο βλακείας ) -
Και στη BMW σειράς 3 υπάρχει ηλεκτρικό σκιάδιο (το είχα στο παλιό μου) και είναι πολύ χρήσιμο για τέτοιες περιπτώσεις, όπου ακόμα και οι ηλεκτροχρωματικοί δεν είναι αρκετοί. Δεν μπορώ να εκφράσω πόσο μετάνιωσα που δεν το έβαλα και στο καινούργιο, απλά είχα ορκιστεί στον εαυτό μου το κόστος του αυτοκινήτου να μην ξεπεράσει σε καμία περίπτωση αυτό της 330.
-
Οντως το ηλεκτρικο κουρτινακι ειναι καλο...Το εχει η 525 και μαζι με τους ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες βοηθαει πολυ.
Φώτα Xenon...