-
ξερει κανεις αν θα βγει στο μελλον ο 1,2 tsi με haldex 4 γενιας?
-
Η Daihatsu τους άρχισε στην πλάκα. Διαφημίζει το Terios ως αληθινό τετρακίνητο, χωρίς 'skodo' στην αλήθεια...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Η Daihatsu τους άρχισε στην πλάκα. Διαφημίζει το Terios ως αληθινό τετρακίνητο, χωρίς 'skodo' στην αλήθεια...Καλά τους κάνει γιατί αν και δεν είδα την διαφήμιση του Yeti, μου είπαν 2, 3 άτομα που την είδαν ότι ήταν κάπως μπερδεμένη αναφέροντας '4χ4' αλλά και '1200 κυβικά' και την τιμή του 1,2 ... δίνοντας την εντύπωση ότι 17000€ κοστίζει 1200άρη 4κίνητο!
ξερει κανεις αν θα βγει στο μελλον ο 1,2 tsi με haldex 4 γενιας?
Δεν εχω διαβάσει κάτι αλλά δεν νομίζω ούτε η Skoda (η VW βασικά) να θέλει κάτι τέτοιο, ούτε και οι δυνατότητες του 1,2 σε σχέση με το βάρος του Yeti (περίπου 1400 κιλά το δικίνητο 1,2) να μπορούν να ικανοποιήσουν το 'off roading'.
-
Πάντως για κάποιον που δε θα κάνει ποτέ off roading, και θα το χρησιμοποιήσει το πολύ για κανένα χωματόδρομο, το δικίνητο 1,2 είναι λουκούμι. Αυτό προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου, αλλά θέλει και καλά 4κίνηση(τι να την κάνει...... )
-
Ένα 4κίνητο 1,4 TSI με 125 hp θα έσπαγε ταμία στην Ελλάδα έχω την εντύπωση
-
Γενικά ένα SUV από 1600 και κάτω με τιμή έως 20.000. Το μόνο που υπάρχει είναι τα sx4/sedici..... Για μένα το καλύτερο ήταν το HR-V αλλά δυστυχώς δεν παράγεται πια...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Πάντως για κάποιον που δε θα κάνει ποτέ off roading, και θα το χρησιμοποιήσει το πολύ για κανένα χωματόδρομο, το δικίνητο 1,2 είναι λουκούμι. Αυτό προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου, αλλά θέλει και καλά 4κίνηση(τι να την κάνει...... )Ένα 4κίνητο 1,4 TSI με 125 hp θα έσπαγε ταμία στην Ελλάδα έχω την εντύπωση
χαχαχαχα..κατι παρομοιο μου πεταξε και ο δικος μου προχτες...βρες μου ενα τζηποειδες μεχρι 20000...που οπου εχει χωματοδρομο δεν παει με τιποτα...το yeti σκεφτηκα αλλα το 1.2 παρα ειναι μικρος κινητηρας και το 1.8 παραειναι μεγαλος...Οχι οτι θα παει να παρει κατι αλλα σε σχεση μ αυτα που λετε, με τις αναγκες αυτου που θα πει στο yeti και τα οικονομικα του, θα ηταν κουτι ενα yeti 1.4 ακομα και δικινιτο...
-
Οκ είναι ο κινητήρας. Στο sx4 που έχω και είναι ατμοσφαιρικός βγάζει 106 άλογα. Του yeti που είναι τουρμπίσια άλογα και με καλή ροπή θα κινείται αξιοπρεπέστατα θαρρώ.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Οκ είναι ο κινητήρας. Στο sx4 που έχω και είναι ατμοσφαιρικός βγάζει 106 άλογα. Του yeti που είναι τουρμπίσια άλογα και με καλή ροπή θα κινείται αξιοπρεπέστατα θαρρώ.Ο χιονάνθρωπος όμως είναι βαρύτερος ακόμα και από τον δικό σου παλαιστή του Σούμο κατά καμμιά 200αριά κιλά...
Βέβαια, δεν πιστεύω να πειράξει το κοινό του (που απλά το θέλει για να πάει από το Α στο Β)...
-
100 και κάτι κιλά πρπ η διαφορά σε βάρος αλλά 2 κιλά τουρμποροπή παραπάνω από τις 1500 σαλ για το χιονάνθρωπο.
Δεν συγκρίνονται τα 2 αυτοκίνητα. Αν είχα την δυνατότητα θα πετούσα τον ελεεινό ιάπωνα και θα τσιμπούσα ένα yetάκι
-
Έχω την εντύπωση πως η σύγκριση με το SX4 πάει κάπως έτσι ... όπως και οι τιμολογήσεις και των 2.
- Δικίνητο SX4 - Φτηνότερο όλων, ατού μόνο τα 18 εκατοστά απόστασης απο το έδαφος (εναλλακτική με το Kia Soul, για όσους δεν διαθέτουν τα χρήματα για το QQ 1,6 ή το Yeti 1,2).
- Δικίνητο Yeti - 18 εκατοστά απόστασης απο το έδαφος, Mpv λειτουργικότητα μέσα, φρέσκια (και πολύ όμορφη) εμφάνιση, κινητήρας με χαμηλά πάγια έξοδα και επαρκείς επιδόσεις.
- Τετρακίνητο SX4 - Στην Auto λειτουργία του 4wd (που κινείται ως επι το πλείστον απο τους κατόχους) αποδεικνύει πολύ καλές επιδόσεις εκτός δρόμου/χιόνια κλπ, το φτηνότερο 5θέσιο, 5θυρο 4κίνητο της αγοράς και με αρκετή αξιοπιστία.
- Τετρακίνητο Yeti - (Για μένα) κορυφή ο 1,8 Tsi, σύγχρονη τετρακίνηση, αξιοπιστία, καλές επιδόσεις και σε άσφαλτο και εκτός.
-
- η μεγαλη διαφορα ποιοτητας υπερ του yeti
-
Χωρίς να έχω ιδιαίτερη σχέση (και γνώσεις) με το αυτοκίνητο (απλός χρήστης είμαι) δοκίμασα σε test drive (πάντα στη λογική ενός απλού χρήστη) το yeti 1.2 και το βρήκα εξαιρετικό (τηρουμένων των αναλογιών)! Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύεις ότι οδηγείς 1200άρι! Στις πολύ χαμηλές στροφές είναι κάπως αλλά όχι ενοχλητικά (ξανατονίζω για ένα απλό χρήστη). Αλλά μια τέτοια αίσθηση μου έδωσε και το Tiguan (1.4 TSI) σε δοκιμή που έκανα.
Μεγάλο του ατού βρίσκω τον πολυμορφικό χαρακτήρα του εσωτερικού, το μήκος του και τους ανετότατους χώρους των επιβατών για ένα μικρομεσαίο και φυσικά την τιμή. -
συμφωνω πολυ ολοκληρομενο αυτοκινητο αν και κατα την γνωμη μου θα ητνα τελειο με haldex (4χ4) απο τα 1,2 tsi αλλωστε αυτος ο κινητηρας αποδιδει 121 πραγματικα αλογα!
-
Ίσως και να κάνω λάθος αλλά τα '120 άλογα' και το 'turbo' με βάζουν σε απορία σε σχέση με τα 175 τελικής μόνο που δίνει η Skoda για το 1,2. (Ίσως το βάρος, ο όγκος ... )
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
συμφωνω πολυ ολοκληρομενο αυτοκινητο αν και κατα την γνωμη μου θα ητνα τελειο με haldex (4χ4) απο τα 1,2 tsi αλλωστε αυτος ο κινητηρας αποδιδει 121 πραγματικα αλογα!Το γράψανε κάπου αυτό?!?!? Η φράση 'πραγματικά άλογα' μου θυμίζει auto Τρίτη....
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
συμφωνω πολυ ολοκληρομενο αυτοκινητο αν και κατα την γνωμη μου θα ητνα τελειο με haldex (4χ4) απο τα 1,2 tsi αλλωστε αυτος ο κινητηρας αποδιδει 121 πραγματικα αλογα!
Το γράψανε κάπου αυτό?!?!? Η φράση 'πραγματικά άλογα' μου θυμίζει auto Τρίτη....
μεσα εισαι
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Το γράψανε κάπου αυτό?!?!? Η φράση 'πραγματικά άλογα' μου θυμίζει auto Τρίτη....Στις 1 Δεκεμβρίου ... http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=10999&start=225#p1695551
-
-
Θεωρώ άκρως 'ανόητη' την τακτική της VAG για 250€ να μην έχουν στανταρ τα χειριστήρια του ραδιοcd στο τιμόνι! Σαν να πρόκειται βασική έκδοση 1000ριού αφρικάνικης κατασκευής!
Η φώτο (Yeti 1,2) από το http://www.in.gr/auto/tests/introduction.asp?lngTestID=68257
SKODA YETI