-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
τα κομμάτια δέρματος σου έμεναν στα χέρια. Ο φίλος μου μου είπε ότι ήταν το τρίτο τιμόνι που του άλλαζαν και όλα πάθαιναν τα ίδια
Μετά έβαλα το καλριφέρ και από τις γρύλιες του αέρα έβγαιναν κομμάτια πλαστικό από τις σωλήνες του αέρα
ΠΙΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!
Είπαμε ρε μεγάλε αλλά το χεσες...
Δηλαδή έλεος...Ελεος εντι πεθανα..
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
τα κομμάτια δέρματος σου έμεναν στα χέρια. Ο φίλος μου μου είπε ότι ήταν το τρίτο τιμόνι που του άλλαζαν και όλα πάθαιναν τα ίδια
Μετά έβαλα το καλριφέρ και από τις γρύλιες του αέρα έβγαιναν κομμάτια πλαστικό από τις σωλήνες του αέρα
ΠΙΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!
Είπαμε ρε μεγάλε αλλά το χεσες...
Δηλαδή έλεος...Ελεος εντι πεθανα..
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
τα κομμάτια δέρματος σου έμεναν στα χέρια. Ο φίλος μου μου είπε ότι ήταν το τρίτο τιμόνι που του άλλαζαν και όλα πάθαιναν τα ίδια
Μετά έβαλα το καλριφέρ και από τις γρύλιες του αέρα έβγαιναν κομμάτια πλαστικό από τις σωλήνες του αέρα
ΠΙΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!
Είπαμε ρε μεγάλε αλλά το χεσες...
Δηλαδή έλεος...Ελεος εντι πεθανα..
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
τα κομμάτια δέρματος σου έμεναν στα χέρια. Ο φίλος μου μου είπε ότι ήταν το τρίτο τιμόνι που του άλλαζαν και όλα πάθαιναν τα ίδια
Μετά έβαλα το καλριφέρ και από τις γρύλιες του αέρα έβγαιναν κομμάτια πλαστικό από τις σωλήνες του αέρα
ΠΙΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!
Είπαμε ρε μεγάλε αλλά το χεσες...
Δηλαδή έλεος...Νομίζω ότι με αυτές τις φαιδρότητες εκτίθεσαι...
-
Κομμάτια δέρμα που ξεκολάνε από το τιμόνι; Κομμάτια πλαστικό από τις γρύλιες του αέρα;
Αυτά είναι φαιδρότητες και εσύ εκτίθεσαι.
3 φορές του άλλαξαν τιμόνι; Και κάθε φορά ξεκόλλαγε το δέρμα;
Υποψιάζομαι για το πρώτο ότι εννοείς τα τρίμματα που μένουν στο χέρι όταν τα χέρια είναι πολύ ιδρωμένα και ζορίζεις πολύ το τιμόνι (το είδα φέτος στα Μέγαρα) αλλά αυτό ούτε κομμάτια δέρματος είναι, ούτε και χρήζει αλλαγής το τιμόνι.
Το άλλο με τα κομμάτια πλαστικό από τις γρύλιες (πώς χώρεσαν...; ) μου θυμίζει Τζούλια Αλεξανδράτου που πήγε στα μπουζούκια να ακούσει Στράτο Διονυσίου... -
ελεος με το τερας...με σηκωθηκε η πετσα..ανατριχιασα..
thvarveris -
pls delete
-
-
Ξερετε κάτι όλοι εσείς που σπεύσατε να με ειρωνευτήται, εγώ (όπως και αρκετοί άλλοι) από την πρωτη στιγμή αυτού του forum (γιατί είμαι και ιδρυτικός) γραφω με nick name το όνομα μου - Θοδωρής Βαρβέρης- και με απόλυτη ευθυνη του τι λέω. Δεν εχω ειρωνευτεί δε, ποτέ και κανένα ακόμα και όταν έχω διαβασει τέρατα.
Λοιπον μάγκες όταν και εσείς θα αποκτήσετε το θάρρος να κάνετε το ίδιο θα χαρώ πολύ να μου τα πείτε και πιο χοντρά.Επίσης για τι θέμα που γράφω με τις Alfasud και που δεν βλέπω να το χλευάζετε γιατί μάλλον λόγο ηλικίας δεν το γνωρίζετε, θα ζητήσω ταπεινά τα φώτα της Alba.
Και είμαι πολύ περίεργος τι θα απαντήσει...Και όπως ειπαμε. Με υπογραφή πάντα...
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Τελικά, για να μάθει κάποιος κάτι σημαντικό για την καινούργια Ιουλιέττα,πρέπει να αναζητεί τις απαντήσεις ορισμένων χρηστών.Ειδάλλως υπομένει οτιδήποτε άσχετο με το αυτοκίνητο.Κρίμαεχεις απολυτο δικαιο κ ζητω συγνωμη για την εκτος θεματος απαντηση μου..
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Επίσης για τι θέμα που γράφω με τις Alfasud και που δεν βλέπω να το χλευάζετε γιατί μάλλον λόγο ηλικίας δεν το γνωρίζετεΤα προβλήματα
Στο τέλος του 1967 τελείωσε η εξέλιξη του κινητήρα. Η 10η Ιουλίου του 1968 ήταν η πρώτη μέρα που λειτούργησε το πρώτο δοκιμαστικό μπλοκ. Η εξέλιξη του αμαξώματος τελείωσε το Σεπτέμβριο και ο Rudolf Hruska μπόρεσε να κάνει το πρώτο test-drive την πρώτη Νοεμβρίου. Την ίδια ώρα οι οικοδόμοι στο Πομιλιάνο Ντ'Αρκο ακόμα ισοπέδωναν το έδαφος.
Αμέσως μετά τα πρώτα δοκιμαστικά αυτοκίνητα έφυγαν από την Ιταλία για να δοκιμαστούν σε όλες τις πιθανές συνθήκες από το αρκτικό ψύχος ως τον αφρικανικό καύσωνα. Μετά από πολλές δυσκολίες (όπως η πολύ σημαντική σοδειά της τομάτας, τα συνηθισμένα ιταλικά προβλήματα με τα συνδικάτα και οι απεργίες των οικοδόμων που ήθελαν να απασχοληθούν στο νέο εργοστάσιο) οι οποίες καθυστέρησαν την ισοπέδωση του εδάφους στο νέο εργοστάσιο η 29η Απριλίου έγινε η μέρα που γιορτάστηκε η τοποθέτηση του πρώτου θεμέλιου λίθου στο Πομιλιάνο Ντ'Αρκο.
Η Alfasud έγινε η ατραξιόν της έκθεσης αυτοκινήτου του Τορίνου του 1971 αλλά με την έναρξη της παραγωγής των πρώτων αυτοκινήτων την 1η Απριλίου του 1972 τα προβλήματα επανεμφανίστηκαν. Οι απεργίες, οι δολιοφθορές και οι καθυστερήσεις σταμάτησαν την παραγωγή πολλές φορές και η τελική ποιότητα του αυτοκινήτου ήταν απαράδεκτη, αποτέλεσμα της νοοτροπίας των νοτιο-ιταλών εργατών. Η παραγωγικότητα ήταν ακόμη χειρότερη. Η Alfa Romeo είχε προγραμματίσει την παραγωγή 500 αυτοκινήτων ημερησίως και αργότερα το νούμερο αυτό θα γινόταν 1000 αυτοκίνητα τη μέρα όμωςη παραγωγή ποτέ δεν έφτασε αυτά τα νούμερα. Στην αρχή της παραγωγής της Alfasud μόλις 70 παράγονταν ημερησίως. Όταν άρχισε η παραγωγή της ti, 78.000 τετράθυρες Alfasud είχαν βγεί από το Πομιλιάνο Ντ'Αρκο ενώ είχαν προγραμματιστεί 175.000.
Εξ'αιτίας της πολύ κακής ποιότητας των αμαξωμάτων των Alfasud η φήμη της Alfa Romeo άρχισε να ζημιώνεται. Κάθε Alfasud που παραδιδόταν στον κάτοχό της επιδείνωνε τα πράγματα. Το μεγάλο πρόβλημα εκείνων των ημερών ήταν ότι τα αυτοκίνητα σκούριαζαν σε απίστευτα μικρό διάστημα. Ο κόσμος είχε επίσης αρχίσει να κατηγορεί και όλα τα άλλα μοντέλα της Alfa Romeo τα οποία στην ουσία είχαν παρόμοια ποιότητα με τις γερμανικές BMW. Εκείνη την εποχή βέβαια και η BMW αλλά και άλλοι κατασκευαστές είχαν σοβαρά προβλήματα με την πολύ κακή ποιότητα του χάλυβα που χρησιμοποιούσαν.
Εν τω μεταξύ η δουλειά του Rudolf Hruska είχε γίνει κόλαση καθώς η παραγωγή διακοπτόταν από διαδοχικές απεργίες. Μία φορά ένας βαφέας αρνήθηκε να συνεχίσει να ψεκάζει αστάρι επειδή ανησυχούσε για τις συνθήκες υγιεινής. Επίσης αρνήθηκε να αντικατασταθεί από συνάδερφό του με αποτέλεσμα τα άβαφα αμαξώματα να μείνουν εκτός γραμμής παραγωγής εκτεθειμένα στην αλμυρή θαλάσσια αύρα από την κοντινή θάλασσα και να αρχίσουν να σκουριάζουν πριν καν αποκτήσουν το πρώτο στρώμα βαφής. Τελικά περισσότερες από 700 απεργίες είχαν σταματήσει την παραγωγή. Για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα με τη σκουριά οι μηχανικοί δοκίμασαν να γεμίσουν όλες τις εσωτερικές κοιλότητες του αυτοκινήτου με έναν ειδικό συνθετικό αφρό. Το αποτέλεσμα ήταν ακόμα πιο καταστροφικό, μετά από κάποιο διάστημα η υγρασία διαπότιζε την εσωτερική δομή του αφρού μετατρέποντάς τον σε βρεγμένο σφουγγάρι και κάνοντας τη διάβρωση πλέον σίγουρη.
Ένας γερμανός πωλητής Alfa Romeo ανέφερε ένα συμβάν κατά το οποίο μια Alfasud έχασε τον ανεμοθώρακά της μόλις κύλησε έξω από το μεταφορικό φορτηγό εξαιτίας μιας σκουριασμένης κόλλησης. Ο ανεμοθώρακας ήταν από τα σοβαρότερα προβλήματα των πρώτων Alfasud. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε την απ'ευθείας συγκόλληση του ανεμοθώρακα στο αμάξωμα αλλά οι ιταλοί εργάτες δεν μπορούσαν να πετύχουν την απαιτούμενη ακρίβεια στην τεχνική αυτή. Έτσι η μόνη λύση ήταν η παραδοσιακή μέθοδος τοποθέτησης του ανεμοθώρακα μέσα σε ελαστική τσιμούχα. Κάποιοι με σαρκαστική διάθεση είπαν πως ήταν θέμα τύχης το γεγονός ότι ο Rudolf Hruska είχε προβλέψει τη χρήση χοντρότερης του κανονικού λαμαρίνας επειδή οι νοτιοϊταλοί εργάτες δεν είχαν εξ'αρχής την ικανότητα να επεξεργαστούν την λεπτή λαμαρίνα. Για να μάθει περισσότερο από τα λάθη του ο Hruska θυσίασε 14 αυτοκίνητα αλλά η βελτίωση της κατάστασης φαινόταν αδύνατη. Προσπαθώντας να περικόψει το κόστος η Alfa Romeo αγόραζε φθηνότερο ανακυκλωμένο χάλυβα ρωσικής παραγωγής. Εκείνη την εποχή κανείς δεν μπορούσε να επινοήσει μια αποτελεσματική προστασία από τη διάβρωση. Οι πελάτες επίσης παραπονούνταν για τριγμούς και σπασμένα πλαστικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Στην αρχή της παραγωγής της Alfasud δεν υπήρχαν κατάλληλες μέθοδοι ποιοτικού ελέγχου της παραγωγής.
Όταν σταμάτησε η παραγωγή της Alfasud το 1984, κάποιος μπορούσε να πει πως η Alfasud ήταν εμπορική αποτυχία και για την ιταλική κυβέρνηση η οποία επιβαρύνθηκε με περίπου €25 για κάθε αυτοκίνητο που πουλήθηκε αλλά και για την Alfa Romeo.
Πηγή: alfisti.gr
Σχετικά με το ρωσικό χάλυβα, από όσο γνωρίζω ποτέ δεν αποδείχθηκε κάτι....Περιμένω και εγώ την απάντηση της Alba. Πάμε όμως στο αντίστοιχο τοπικό.
Ωστόσο φίλε Θεόδωρε ο τρόπος σου ήταν υπερβολικός, εξού και η επίθεση που δέχτηκες.
Βέβαια αυτά που αναφέρεις είναι στο παλαιό παρελθόν....στο πολύ παλαιό όμως.
Ή μήπως το παρελθόν να το θυμόμαστε για τα προβλήματα που υπήρξαν, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ PORTELLO? -
Τι υπερβολικός βρε Giuseppe Busso, αφού μέ όλο αυτό το κατεβατό με δικαιώνεις για το θέμα των SUD.
Όσο για το θέμα με το τιμόνι εξήγησα στο C.L.A.B. με πμ παρόμοια περίπτωση που ξέρω από το διάστημα που δούλευα στην RENAULT και την επίσημη απάντηση από το εργοστάσιο, και τους λόγους που οι δύο περιπτώσεις δεν ήταν ίδιες. Για τους αεραγωγούς πως να το αποδείξω, μόνο αν το δεις το πιστευεις αυτό.¨
Όσο για τα αριστουργήματα που λες, ποιος έχει αντίρηση για αυτό; -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τι υπερβολικός βρε Giuseppe Busso, αφού μέ όλο αυτό το κατεβατό με δικαιώνεις για το θέμα των SUD.Φιλε Θοδωρη νομιζω πως κανενας σοβαρος και νοημον αλφιστι δεν θα διαφονουσε μαζι σου στα περι sud μιας και ολα αυτα ειναι γνωστα σε ολους και αποδεδηγμενα. Για τις αποψεις σου περι αξιοπιστιας των alfa ομως επιτρεψε μου να εχω διαφορετικη γνωμη, μιας και ειμαι κατοχος μιας 156 απο το 1999 και μολις προχθες συμπληροσα 220.000 ΚΜ ( ) και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος, αφου πραγματικα το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει τιποτα. Αυτο που με εκνευριζει ομως εμενα ειναι οτι εχω πετυχει ακινητοποιημενα audi, bmw, mercedes απο βλαβη και δεν εχω μπει στα αντιστοιχα θρεντ να χλευασω. Οταν γινει αυτο σε μια αλφα γιατι πρεπει να μας την λετε συνεχεια?
Πλεον πιστευω οτι ολες οι εταιριες ειναι κοντα στο θεμα αξιοπιστια.Για να επανελθουμε στο θεμα μας μπραβο στην αλφα για ακομη μια φορα για το σχεδιο και το ονομα. Ειμαι σχεδον σιγουρος πως απο κοντα θα μου αρεσει πιο πολυ. Για τα υπολοιπα αναμονη.......
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τι υπερβολικός βρε Giuseppe Busso, αφού μέ όλο αυτό το κατεβατό με δικαιώνεις για το θέμα των SUD.
Όσο για το θέμα με το τιμόνι εξήγησα στο C.L.A.B. με πμ παρόμοια περίπτωση που ξέρω από το διάστημα που δούλευα στην RENAULT και την επίσημη απάντηση από το εργοστάσιο, και τους λόγους που οι δύο περιπτώσεις δεν ήταν ίδιες. Για τους αεραγωγούς πως να το αποδείξω, μόνο αν το δεις το πιστευεις αυτό.¨
Όσο για τα αριστουργήματα που λες, ποιος έχει αντίρηση για αυτό;Θοδωρή δε θα βγάλεις άκρη. Αν τα έγραφα εγώ αυτά που γράφεις εσύ θα τα είχα ακούσει, όπως τα άκουσα για το auto start/stop (που τελικά είναι προβληματικό στο 500) της Μίτο...
Ο ένας θα γράφει ότι τα έβγαλες από το μυαλό σου...και ο άλλος ότι το δικό του δεν έχει βγάλει τίποτα.
Το θέμα είναι άλλο. Η Ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει κάνει τίποτα για να αντιμετωπίσει αυτές τις 'φήμες' περί αναξιοπιστίας και να αποδείξει ότι δε στέκουν. Ας κάνει κάτι τελοσπάντων να αποδείξει ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Συνεχίζει τον στρουθοκαμηλισμό.
Τέσπα...είμαστε off topic...αλλά νομίζω ότι η κουβέντα αυτή ίσως βοηθήσει στα περί αναξιοπιστίας των Ιταλικών αυτοκίνητων μπας και η Fiat Auto Hellas κάνει κάτι γι'αυτό... (ναι καλά)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και εντάξει το Α3 βγάλτο απ' έξω, θα 'ναι σίγουρα καλύτερη αφού τα audi αλλού στοχεύουν.
Το θέμα είναι τι θα κάνει με τον μελλοντικό άσσο όπου εκεί υπάρχει και ο μεγάλος ανταγωνισμός και που απ' ότι διάβασα ο μελλοντικός άσσος θα έχει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλάπλών πίσω. Βέβαια την μεγαλύτερη σημασία την παίζει το στήσιμο...τεσπά μένει να δούμε αν ο ανταγωνισμός έχει την ικανότητα και την θέληση να αγγίξει το τέλειο.αυτη η σιγουρια ειναι που θα σας φαει
αυτο το συμπερασμα απο πού βγαινει? απο το οτι η αλφα θα εχει παλι το πιο ζπορ 1400αρι/1600αρι της αγορας γιατι οι υπολοιποι θα ασχολουνται με τις μεγαλες εκδοσεις (μιας και δεν υπαρχει λογος να ειναι σπορ η βασικη εκδοση) και στις μεγαλες κατηγοριες θα εχουμε παλι τσοντα?
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι για κάποιον που ενδιαφέρεται περισσότερο για την αίσθηση και το σχεδιασμό το όποιο A3, λόγω φιλοσοφίας εταιρείας, θα είναι χειρότερο από την αντίστοιχη Alfa.
Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ρε τρελοί Αλφίστι πως να εμπιστευθεί ο υποψήφιος αγοραστής τα AR. Πριν από λίγα μόλις χρόνια φίλος μου με spider (δεν θυμάμαι ακριβώς το μοντέλο) με κάλεσε να οδηγήσω το μόλις λίγων μηνών αυτοκίνητο του.
Έκατσα και εγώ όλο χαρα στο δερμάτινο τιμόνι της ΑR και με έκπληξη είδα ότι το δερμάτινο τιμόνι της είχε ξηλωθεί στις ραφές και σου τα κομμάτια δέρματος σου έμεναν στα χέρια. Ο φίλος μου μου είπε ότι ήταν το τρίτο τιμόνι που του άλλαζαν και όλα πάθαιναν τα ίδια.
Μετά έβαλα το καλριφέρ και από τις γρύλιες του αέρα έβγαιναν κομμάτια πλαστικό από τις σωλήνες του αέρα!!!
Να μην θυμηθώ την εποχή της Alfasud που έπειδή η AR ήταν σε μια κατάσταση συνεχούς απεργιακής αναταραχής (νομίζω ότι η AR ήταν τότε κρατική) υπήρχαν περιπτώσεις που αγόραζες καινούργιο αυτοκίνητο και έβρισκες μέσα σε αυτό εργαλεία από την συναρμολόγηση, καμιά φορά ολόκληρες συλογές εργαλείων, που όπως μαθεύτηκε αργότερα, επίτηδες οι εργαζόμενοι άφηναν στα αυτοκίνητα επειδή είχαν κόντρα με την διοίκηση!!!!Οπότε τι μου λέτε.
Πως εγώ να πειστώ να αγοράσω την Ιουλιέτα που μου αρέσει και που δεν θελω να πάρω Κορεάτικο και Γιαπωνέζικο;
Πολύ δρόμο έχει να διανύσει η AR μέχρι να πείσει τους υποψήφιος αγοραστές ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Αν έχουν αλλάξει δηλαδή.Καλά τα λες...
Πες και για τότε που πήρε φωτιά, έμεινε από ηλεκτρικά και σκούργιασε ταυτόχρονα...
Offtopic απο Alfa Romeo Giulietta