-
μηπως το χατσμπακ αβεο;η το i20 που θα παρω και εγω;
-
Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.
-
Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
Μιλαμε για μεχρι 12 χιλιαρικα,ακριβως σαν και εμενα.Kαι κατα προτιμηση κατι made in korea.Made In Korea!...!Accent ... πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο!
Κοιτάχτε και το CHEVROLET LACETTI SE ... όμορφο και αυτό ... με 11285euro
Επίσης κοιτάξτε και για SEAT CORDOBA 1.4/16V αν βγαίνει ακόμα... Τεράστιο πορτμπαγκάζ!
Το πήραμε με φουλ εξτρα με 11500euro... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.Γιατι μακρια απο αβεο;Ισα ισα που ειναι chevrolet και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Τωρα βεβαια σε σχεση με τα hyundai τα chevrolet,αλλα και τα κια ειναι κατωτερα...
-
Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.
Γιατι μακρια απο αβεο;Ισα ισα που ειναι chevrolet και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Τωρα βεβαια σε σχεση με τα hyundai τα chevrolet,αλλα και τα κια ειναι κατωτερα...
καλά δεν ξέρω τι κριτίρια έχεις αλλά οδήγα το και θα καταλάβεις.
είναι ένα κουτί με ρόδες. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.
Γιατι μακρια απο αβεο;Ισα ισα που ειναι chevrolet και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Τωρα βεβαια σε σχεση με τα hyundai τα chevrolet,αλλα και τα κια ειναι κατωτερα...
καλά δεν ξέρω τι κριτίρια έχεις αλλά οδήγα το και θα καταλάβεις.
είναι ένα κουτί με ρόδες.+1 Το αυτοκίνητο είναι στην ουσία το Kalos της Daewoo, το οποίο το έχω οδηγήσει σαν εταιρικό. Είναι παντελώς αδιάφορο οδηγηκά, καμία αίσθηση με το δρόμο και επιδόσεις
Πράγματι ένα κουτί με ρόδες κατάλληλο μόνο για μεταφορές. Βέβαια έχει χαμηλή τιμή και είναι αξιόπιστο (το αυτοκίνητο που ξέρω αν και αρκετά ταλαιπωρημένο 6 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα), αλλά από εκεί και πέρα τίποτα. Δεν μπορεί να σταθεί απέναντι στις σύγχρονες προτάσεις, παρά τις όποιες αλλαγές και βελτιώσεις του έχει κάνει η chevrolet. -
- dacia Logan MCV για τον brother. σεντάν = μειωμένη πρακτικότητα και μειωμένη δυνατότητα μεταφοράς ογκοδών αντικειμένων (πχ βούρτσες, κουβάδες, εργαλεία, κόπτες, κτλ...)
Με γειές για εσένα!
-
Εγω πηγα και πηρα το i20.O bro μου δεν ξερει τι θα παρει ακομα.Chevrolet ΔΕΝ παιρνει λογω του οτι ειδε τα χαλια αποτελεσματα του αβεο στο euroncap.Απο ΚΙΑ μερια δεν εχει βρει τιποτα και γι'αυτο ειναι αναμεσα σε hyundai και dacia.
-
για το 206+ εχω να πω πως ειναι αξιολογο αυτοκινητο και καλυτερο σε ολους τους τομεις που μας ενδιαφερουν πολλους απο εμας..
οπως αισθηση....κρατημα και παιχνιδια στις στροφες...εχει ανεξαρτητη πισω αναρτηση με 4 διευθυνση!!!!!!
απο την αλλη...εχει μέτρια πλαστικά, παλαιούς κινητήρες ( tu Κινητηρες =σκυλια) και παλαιο κιβωτιο ( δεν ειναι κακο αυτο ) με πολύ μεγάλα ποσοστά σε γραμμάρια διοξ ανα χιλιομετρο κατι που ειναι αρνητικό διότι αν αλλάξει η νομοθεσία μπορεί και να πληρωνει περισσοτερα τελη,
εχει 4 αστερια αλλα με τα προηγουμενα στανταρτς του euro ncapαπο την άλλη ειναι δοκιμασμένο, εχει περασει ολες τις παιδικές του ασθένειές και υπαρχουν πληθώρα ανταλακτικων ακομα και ιμιτασιόν για αυτο το μοντελο!


εδω το εχει και δοκιμη
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/37582.asp -
Επειδη ο bro μου απεριψε το i20 λογω του οτι το εχω ηδη εγω,ειναι αναμεσα σε dacia sandero και chevrolet aveo.Ποιο ειναι το καλυτερο;
Βασικα εγω δεν θα διαλεγα κανενα απο τα 2,αλλα το Σαντερο ειναι ελαφρως ανωτερο... -
dacia
-
ΟΚ λοιπον.Καθως κοιταζα σημερα στο car.gr βρηκα αυτο εδω:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/471122/
Να το παρει η να δωσει μερικα χιλιαρικα παραπανω και να παρει καινουριο sandero; -
Επιμένω ότι με 12000 αγοράζεις καινούριο βασικό 207, clio, fiesta , polo, yaris, fabia, .....
γιατί να πάρεις παλιό ή κορεάτικο; -
Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
ΟΚ λοιπον.Καθως κοιταζα σημερα στο car.gr βρηκα αυτο εδω:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/471122/
Να το παρει η να δωσει μερικα χιλιαρικα παραπανω και να παρει καινουριο sandero;Εκείνο που σκέφτομαι είναι μήπως τα 13.000 χλμ προήλθαν απο κανένα test drive ... με ότι σημαίνει αυτό!
Ο έμπορος που το πουλάει αντιπρόσωπος της Renault δεν είναι? -
μεταξύ 206+ και Sandero μιας κ τα δύο βασίζονται σε παλιότερα μοντέλα προτείνω το 206+.
-
Επιμένω ότι με 12000 αγοράζεις καινούριο βασικό 207, clio, fiesta , polo, yaris, fabia, .....
γιατί να πάρεις παλιό ή κορεάτικο;Δεν βλέπω τι έχει να ζηλέψει το Ι20 από τις βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων που αναφέρονται. Έχει περισσότερο εξοπλισμό και πιο ροπάτο μοτέρ από όλα αυτά ενώ το εσωτερικό αυτών των εκδόσεων είναι τόσο μουντό όσο και του I20... To μοτέρ του 207 είναι 25ετίας και 1400άρι (με ότι συνεπάγεται αυτό σε τέλη), το Φιέστα στην βασική έκδοση Ambiente δεν έχει AC και ηλ.παράθυρα και με αυτά πάει 1500 ευρώ πάνω από το I20, το Yaris σε 1000άρι είναι αργό, 3κύλινδρο και όχι ετοιμοπαράδοτο μιας και δεν υπάρχει ζήτηση (παραγγελία και 4μηνη αναμονή), και τα Polo και Fabia είναι αργά, 3κύλινδρα με το Polo να κοστίζει και αυτό πάνω από 1500 ευρώ περισσότερα από το I20. Αν ο οικονομικός πήχης από την άλλη ανέβει τότε οι ακριβότερες εκδόσεις με μεγαλύτερα μοτέρ αυτών των αυτοκινήτων αποκτούν νόημα.
-
μην κανεις το ΜΕΓΑΛΟ λαθος να λες πιο ροπατο μοτερ χωρις να εξεταζεις την ελαστικοτητα του μοτερ .
εκει παίζεται ολο το παιχνιδι . -
Η ελαστικότητα του μοτέρ εξαρτάται από τη ροπή του και το Ι20 την έχει διαθέσιμη από αρκετά χαμηλά ειδικά για 16V. Από εκεί και πέρα το να τραβάει με 4η,5η κάτω από τις 2000 το κόβω απίθανο όπως και για όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρονται εκτός από το Fiesta. Για το Fiesta δεν κάνω υποθέσεις. Είμαι βέβαιος μιας και το δικό μας στα χαμηλά είναι ανύπαρκτο. Μπορεί ο συνδυασμός 206+ και ΤU 1,4 να είναι ελαστικός, αλλά το γομάρι το 207 έχει πολύ μάζα για να είναι αξιοπρεπές με τον TU.(είμαι βέβαιος ότι εκεί χτύπησα ευαίσθητη χορδή)
-
οχι ρε συ ενταξει δεν ειμαστε και ιταλοι...εχουμε αλλο.....πιο γαλλικό ταπεραμεντο
cool
απλα ο tu ειναι αξιοπρεπης για αυτοκινητα με το ζορι μεχρι το 206 απο εκει και περα ειναι ανύπαρκτος λογω βαρους...
ο tu τραβαει σαν light turbo π.χ με 3η και 30 χιλιομετρα με το που καρφωσεις το γκαζι ξεκινα να τραβα και στα 50 χλμ το αυτοκινητο φευγει πολυ δυνατα μπροστα (αυτα σε 106 805κιλα με 1,4 8v) εν ετη 1992
δηλ ηταν τοτε οτι ειναι τα σημερινα turbakia
σημερα πια δεν μπορει να κουνησει κανενα 207 ουτε για πλακα...
ωραιο θα ηταν να αναφερεις με διαγραμματα η νουμερα την ροπη του i20 και που την βγαζει με αυτη π.χ ενος 207 1,4 16v (τελειως τυχαιο το παραδειγμα ) -
Aληθεια,να σας ρωτησω κατι;Γιατι παρα πολλοι λενε οτι το chevrolet aveo ειναι για τα κλαματα;Απο περιεργεια ρωταω.
Peugeot 206+ vs Renault Clio Campus