Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 206+ vs Renault Clio Campus
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 206+ vs Renault Clio Campus
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    93
    656
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gerpapad last edited by

      μηπως το χατσμπακ αβεο;η το i20 που θα παρω και εγω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
          Μιλαμε για μεχρι 12 χιλιαρικα,ακριβως σαν και εμενα.Kαι κατα προτιμηση κατι made in korea.

          Made In Korea!...!     
          

          Accent ... πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο!

          Κοιτάχτε και το CHEVROLET LACETTI SE ... όμορφο και αυτό ... με 11285euro

          Επίσης κοιτάξτε και για SEAT CORDOBA 1.4/16V αν βγαίνει ακόμα... Τεράστιο πορτμπαγκάζ!
          Το πήραμε με φουλ εξτρα με 11500euro...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gerpapad last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.

            Γιατι μακρια απο αβεο;Ισα ισα που ειναι chevrolet και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Τωρα βεβαια σε σχεση με τα hyundai τα chevrolet,αλλα και τα κια ειναι κατωτερα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης GerPapad έγραψε:

              Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.

              Γιατι μακρια απο αβεο;Ισα ισα που ειναι chevrolet και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Τωρα βεβαια σε σχεση με τα hyundai τα chevrolet,αλλα και τα κια ειναι κατωτερα...

              καλά δεν ξέρω τι κριτίρια έχεις αλλά οδήγα το και θα καταλάβεις.
              είναι ένα κουτί με ρόδες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgosk last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                Μακρυά από Aveo. Ας πάρει κ αυτός i20.

                Γιατι μακρια απο αβεο;Ισα ισα που ειναι chevrolet και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα.Τωρα βεβαια σε σχεση με τα hyundai τα chevrolet,αλλα και τα κια ειναι κατωτερα...

                καλά δεν ξέρω τι κριτίρια έχεις αλλά οδήγα το και θα καταλάβεις.
                είναι ένα κουτί με ρόδες.

                +1 Το αυτοκίνητο είναι στην ουσία το Kalos της Daewoo, το οποίο το έχω οδηγήσει σαν εταιρικό. Είναι παντελώς αδιάφορο οδηγηκά, καμία αίσθηση με το δρόμο και επιδόσεις
                Πράγματι ένα κουτί με ρόδες κατάλληλο μόνο για μεταφορές. Βέβαια έχει χαμηλή τιμή και είναι αξιόπιστο (το αυτοκίνητο που ξέρω αν και αρκετά ταλαιπωρημένο 6 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα), αλλά από εκεί και πέρα τίποτα. Δεν μπορεί να σταθεί απέναντι στις σύγχρονες προτάσεις, παρά τις όποιες αλλαγές και βελτιώσεις του έχει κάνει η chevrolet.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  • dacia Logan MCV για τον brother. σεντάν = μειωμένη πρακτικότητα και μειωμένη δυνατότητα μεταφοράς ογκοδών αντικειμένων (πχ βούρτσες, κουβάδες, εργαλεία, κόπτες, κτλ...)

                  Με γειές για εσένα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gerpapad last edited by

                    Εγω πηγα και πηρα το i20.O bro μου δεν ξερει τι θα παρει ακομα.Chevrolet ΔΕΝ παιρνει λογω του οτι ειδε τα χαλια αποτελεσματα του αβεο στο euroncap.Απο ΚΙΑ μερια δεν εχει βρει τιποτα και γι'αυτο ειναι αναμεσα σε hyundai και dacia.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      για το 206+ εχω να πω πως ειναι αξιολογο αυτοκινητο και καλυτερο σε ολους τους τομεις που μας ενδιαφερουν πολλους απο εμας..
                      οπως αισθηση....κρατημα και παιχνιδια στις στροφες...εχει ανεξαρτητη πισω αναρτηση με 4 διευθυνση!!!!!!
                      απο την αλλη...εχει μέτρια πλαστικά, παλαιούς κινητήρες ( tu Κινητηρες =σκυλια) και παλαιο κιβωτιο ( δεν ειναι κακο αυτο ) με πολύ μεγάλα ποσοστά σε γραμμάρια διοξ ανα χιλιομετρο κατι που ειναι αρνητικό διότι αν αλλάξει η νομοθεσία μπορεί και να πληρωνει περισσοτερα τελη,
                      εχει 4 αστερια αλλα με τα προηγουμενα στανταρτς του euro ncap

                      απο την άλλη ειναι δοκιμασμένο, εχει περασει ολες τις παιδικές του ασθένειές και υπαρχουν πληθώρα ανταλακτικων ακομα και ιμιτασιόν για αυτο το μοντελο!


                      εδω το εχει και δοκιμη
                      http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/37582.asp

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gerpapad last edited by

                        Επειδη ο bro μου απεριψε το i20 λογω του οτι το εχω ηδη εγω,ειναι αναμεσα σε dacia sandero και chevrolet aveo.Ποιο ειναι το καλυτερο;
                        Βασικα εγω δεν θα διαλεγα κανενα απο τα 2,αλλα το Σαντερο ειναι ελαφρως ανωτερο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          dacia

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gerpapad last edited by

                            ΟΚ λοιπον.Καθως κοιταζα σημερα στο car.gr βρηκα αυτο εδω:
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/471122/
                            Να το παρει η να δωσει μερικα χιλιαρικα παραπανω και να παρει καινουριο sandero;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Επιμένω ότι με 12000 αγοράζεις καινούριο βασικό 207, clio, fiesta , polo, yaris, fabia, .....
                              γιατί να πάρεις παλιό ή κορεάτικο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης GerPapad έγραψε:
                                ΟΚ λοιπον.Καθως κοιταζα σημερα στο car.gr βρηκα αυτο εδω:
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/471122/
                                Να το παρει η να δωσει μερικα χιλιαρικα παραπανω και να παρει καινουριο sandero;

                                Εκείνο που σκέφτομαι είναι μήπως τα 13.000 χλμ προήλθαν απο κανένα test drive ... με ότι σημαίνει αυτό!
                                Ο έμπορος που το πουλάει αντιπρόσωπος της Renault δεν είναι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  μεταξύ 206+ και Sandero μιας κ τα δύο βασίζονται σε παλιότερα μοντέλα προτείνω το 206+.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    shumakos last edited by

                                    Επιμένω ότι με 12000 αγοράζεις καινούριο βασικό 207, clio, fiesta , polo, yaris, fabia, .....
                                    γιατί να πάρεις παλιό ή κορεάτικο;

                                    Δεν βλέπω τι έχει να ζηλέψει το Ι20 από τις βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων που αναφέρονται. Έχει περισσότερο εξοπλισμό και πιο ροπάτο μοτέρ από όλα αυτά ενώ το εσωτερικό αυτών των εκδόσεων είναι τόσο μουντό όσο και του I20... To μοτέρ του 207 είναι 25ετίας και 1400άρι (με ότι συνεπάγεται αυτό σε τέλη), το Φιέστα στην βασική έκδοση Ambiente δεν έχει AC και ηλ.παράθυρα και με αυτά πάει 1500 ευρώ πάνω από το I20, το Yaris σε 1000άρι είναι αργό, 3κύλινδρο και όχι ετοιμοπαράδοτο μιας και δεν υπάρχει ζήτηση (παραγγελία και 4μηνη αναμονή), και τα Polo και Fabia είναι αργά, 3κύλινδρα με το Polo να κοστίζει και αυτό πάνω από 1500 ευρώ περισσότερα από το I20. Αν ο οικονομικός πήχης από την άλλη ανέβει τότε οι ακριβότερες εκδόσεις με μεγαλύτερα μοτέρ αυτών των αυτοκινήτων αποκτούν νόημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      μην κανεις το ΜΕΓΑΛΟ λαθος να λες πιο ροπατο μοτερ χωρις να εξεταζεις την ελαστικοτητα του μοτερ .
                                      εκει παίζεται ολο το παιχνιδι .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        shumakos last edited by

                                        Η ελαστικότητα του μοτέρ εξαρτάται από τη ροπή του και το Ι20 την έχει διαθέσιμη από αρκετά χαμηλά ειδικά για 16V. Από εκεί και πέρα το να τραβάει με 4η,5η κάτω από τις 2000 το κόβω απίθανο όπως και για όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρονται εκτός από το Fiesta. Για το Fiesta δεν κάνω υποθέσεις. Είμαι βέβαιος μιας και το δικό μας στα χαμηλά είναι ανύπαρκτο. Μπορεί ο συνδυασμός 206+ και ΤU 1,4 να είναι ελαστικός, αλλά το γομάρι το 207 έχει πολύ μάζα για να είναι αξιοπρεπές με τον TU.(είμαι βέβαιος ότι εκεί χτύπησα ευαίσθητη χορδή)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          οχι ρε συ ενταξει δεν ειμαστε και ιταλοι...εχουμε αλλο.....πιο γαλλικό ταπεραμεντο
                                          cool
                                          απλα ο tu ειναι αξιοπρεπης για αυτοκινητα με το ζορι μεχρι το 206 απο εκει και περα ειναι ανύπαρκτος λογω βαρους...
                                          ο tu τραβαει σαν light turbo π.χ με 3η και 30 χιλιομετρα με το που καρφωσεις το γκαζι ξεκινα να τραβα και στα 50 χλμ το αυτοκινητο φευγει πολυ δυνατα μπροστα (αυτα σε 106 805κιλα με 1,4 8v) εν ετη 1992
                                          δηλ ηταν τοτε οτι ειναι τα σημερινα turbakia
                                          σημερα πια δεν μπορει να κουνησει κανενα 207 ουτε για πλακα...
                                          ωραιο θα ηταν να αναφερεις με διαγραμματα η νουμερα την ροπη του i20 και που την βγαζει με αυτη π.χ ενος 207 1,4 16v (τελειως τυχαιο το παραδειγμα )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gerpapad last edited by

                                            Aληθεια,να σας ρωτησω κατι;Γιατι παρα πολλοι λενε οτι το chevrolet aveo ειναι για τα κλαματα;Απο περιεργεια ρωταω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr