Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    56
    154
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Α εγώ δεν έχω τέτοια κολλήματα να κρύψω εγκαθετότητες, είμαι εγκάθετος και το φωνάζω

      Απλά επειδή πέρα από το μοτέρ και την δηλούμενη μείωση βάρους δεν βλέπω κάποια κοσμογονική αλλαγή στο μεγκάν (όπως πχ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ανεξάρτητη πίσω) ή κάποια πρωτιά (π.χ. το προηγούμενο ήταν το πρώτο μικρομεσαίο πεντάστερο) δεν μπορώ να περιμένω ένα προιόν που να χτυπά κορυφή με το καλημέρα...

      Υ.Γ. δεν έκανα την σύγκριση στα 1.6 επειδή το κορόλα είχε πουλήσει ελάχιστα 1.6 (νόμιζω κάπου διάβαζά ότι ήταν το 10% των πωλήσεων του μοντέλου) και οπότε δεν θα υπήρχε μεγάλο δείγμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Καλη αυτου του ειδους η συγκριση αλλα δε λαβατε και κατι υποψη σας..ποσο εσκασε κανεις για μια corolla οταν ηταν καινουργια σε σχεση με το αντιστοιχο γαλλικο γενικοτερα και ποσα παραπανω extra και εξοπλισμο το γαλλικο ειχε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rafi last edited by

          Ο χρήστης travelman έγραψε:
          Α εγώ δεν έχω τέτοια κολλήματα να κρύψω εγκαθετότητες, είμαι εγκάθετος και το φωνάζω

          Απλά επειδή πέρα από το μοτέρ και την δηλούμενη μείωση βάρους δεν βλέπω κάποια κοσμογονική αλλαγή στο μεγκάν (όπως πχ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ανεξάρτητη πίσω) ή κάποια πρωτιά (π.χ. το προηγούμενο ήταν το πρώτο μικρομεσαίο πεντάστερο) δεν μπορώ να περιμένω ένα προιόν που να χτυπά κορυφή με το καλημέρα...

          Υ.Γ. δεν έκανα την σύγκριση στα 1.6 επειδή το κορόλα είχε πουλήσει ελάχιστα 1.6 (νόμιζω κάπου διάβαζά ότι ήταν το 10% των πωλήσεων του μοντέλου) και οπότε δεν θα υπήρχε μεγάλο δείγμα...

          αν ειναι να ανοιξουμε φιλοσοφικη κουβεντα, ναι το μεγκαν3 δεν ειναι κατευθειαν η κορυφη της κατηγοριας, ουτε εισαγει καποια τρελη καινοτομια, αλλά και ποιο σημερινο αυτοκίνητο το κανει? κιβωτια διπλου συμπλεκτη θα μπουν το νεο χρονο και ο νεος κινητηρας ειναι στην κορυφη της κατηγριας.. το εσωτερικό, η οδικη συμπεριφορα και η αξιοπιστα ειναι και αυτα σε πολύ υψηλα επίπεδα, και ολα αυτα σε πολύ καλή τιμη...

          γιαυτούς τους λόγους η εξκαθετιλα περισσευει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rafi last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Καλη αυτου του ειδους η συγκριση αλλα δε λαβατε και κατι υποψη σας..ποσο εσκασε κανεις για μια corolla οταν ηταν καινουργια σε σχεση με το αντιστοιχο γαλλικο γενικοτερα και ποσα παραπανω extra και εξοπλισμο το γαλλικο ειχε...

            το εγραψα και αυτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sprsk
              sprsk last edited by

              Ο χρήστης travelman έγραψε:
              Αυτό το βίντεο ήταν η χαριστική βολή όμως στο μεγκάν
              Youtube Video

              Παναγία ΜΟΥ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                Αυτό το βίντεο ήταν η χαριστική βολή όμως στο μεγκάν
                Youtube Video

                Παναγία ΜΟΥ

                βεβαια αυτη ειναι η μιση αληθεια

                μιλωντας με κατοχο μεγκαν μου ειπε οτι για να αλλαξεις τη λαμπα αρκει να στριψεις τη ροδα

                βεβαια αν εχεις κανα rs με τερατωδεις ζαντες ισως χρειαστει να βγαλεις τροχο, αλλα ισως και εκει δεν ειναι απαραιτητο
                ειναι λιγο μαπα αυτο το βιντεο, παρολο που αρχικα το ειχα πιστεψει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                  Αυτό το βίντεο ήταν η χαριστική βολή όμως στο μεγκάν
                  Youtube Video

                  Παναγία ΜΟΥ

                  βεβαια αυτη ειναι η μιση αληθεια

                  μιλωντας με κατοχο μεγκαν μου ειπε οτι για να αλλαξεις τη λαμπα αρκει να στριψεις τη ροδα

                  βεβαια αν εχεις κανα rs με τερατωδεις ζαντες ισως χρειαστει να βγαλεις τροχο, αλλα ισως και εκει δεν ειναι απαραιτητο
                  ειναι λιγο μαπα αυτο το βιντεο, παρολο που αρχικα το ειχα πιστεψει

                  +1.
                  Στο προπροηγούμενο μοντέλο ή αλλαγή ήταν άμεση και εύκολη και εντελώς καθαρή δουλειά (σε αντίθεση τότε με το Peugeot 406 που λερώθηκαν τα χέρια μου).
                  Ελπίζω το video να είναι 'λίγο' υπερβολικό ... και στο καινούριο να μην ισχύουν τα παραπάνω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

                    (όμιλος Hyundai - 7 χρόνια εγγύηση)

                    7 χρόνια ή 100.000χλμ, άρα αν κάνεις πολλά χλμ είναι άχρηστη... Για εμένα θα ήταν 2,5 χρόνια περίπου...

                    Εάν δεν θέλεις χώρους για εμένα Leon, αν θέλεις θα έλεγα το octavia, αλλά από ίδιο μαγαζί με τη citroen hellas, άρα για εμένα οριακά τρώει λόγω αντιπροσωπείας.

                    ρε παιδιά εντάξει αν εσύ κάνεις 50.000 χλμ το χρόνο , εννοείτε δεν σου φτάνει η εγγύηση.Όμως ο μέσος κόσμος διανύει περίπου 12-15 το χρόνο...

                    Εννοείται, απλά το ανέφερα λίγο παραστατικά, για να τονίσω τα λεγόμενά μου. Για το 95% των οδηγών είναι μια χαρά. Εμένα θα με κάλυπτε μόνο η 3ετής (χωρίς χλμ) που έχουν κάποιοι Γιαπωνέζοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      creator last edited by

                      Ο χρήστης Άγης έγραψε:
                      Από τις επιλογές σου θα παιρνα 308. Από άλλες επιλογές ή auris 1.33 ή megane tce όπως προειπώθηκε

                      Αφού τέσταρα τα μοντέλα που στην αρχή ανέφερα + το auris 1.33 έχω καταλήξει σε auris 1.33 (+ ESP που δεν προσφέρεται στον εξοπλισμό) ή megane tce. Σήμερα θα πάρω προσφορές και για τα δύο και θα καταλήξω σε ένα από αυτά!Βέβαια είμαι πιο κοντά στο megane...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rafi last edited by

                        Ο χρήστης creator έγραψε:

                        Από τις επιλογές σου θα παιρνα 308. Από άλλες επιλογές ή auris 1.33 ή megane tce όπως προειπώθηκε

                        Αφού τέσταρα τα μοντέλα που στην αρχή ανέφερα + το auris 1.33 έχω καταλήξει σε auris 1.33 (+ ESP που δεν προσφέρεται στον εξοπλισμό) ή megane tce. Σήμερα θα πάρω προσφορές και για τα δύο και θα καταλήξω σε ένα από αυτά!Βέβαια είμαι πιο κοντά στο megane...

                        ποια μοντελα τεσταρες..??
                        παντως συγκρινοντας ενα τουρμπατο με ενα ατμοσφαιρικο στα ιδια λεφτα, δεν πιστευω οτι υπαρχει νόημα να επιλέξεις το ατμοσφαιρικό, ουτε από την αποψη της αξιοπιστιας..
                        θα μπορούσες στη θεση του auris να βαλεις ενα bravo ας πουμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bibendum last edited by

                          αμα παρεις προσφορες για megane σημερα, για πες μας να δουμε που κυμαινονται οι τιμες με τη νεα προσφορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            creator last edited by

                            Παρήγγειλα τελικά το megane 1.4 tce dynamic στα 18.400 κλειδί (χωρίς μεταλλικό χρώμα - λευκό).
                            Η προσφορά της renault για το 50% του φ.π.α είναι ουσιαστικά έκπτωση 1.000 - 1.500 € ανάλογα με την αρχική τιμή.
                            Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bibendum last edited by

                              με το καλο να ερθει...και οποτε ερθει γραψε τις εντυπωσεις σου στο σχετικο topic του megane να μαθουμε γιατι οι πληροφοριες μας απο κατοχους του ειναι ελαχιστες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                Με το καλό να το παραλάβεις ,

                                και μετά

                                Καλοτάξιδο !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rafi last edited by

                                  καλοριζικο!! το coupe η το 5αθυρο πηρες?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    creator last edited by

                                    Το 5θυρο. Το προτίμησα γιατί υπερτερεί, για μένα, πολύ σε άνεση και υστερεί πολύ λίγο σε αισθητική - σπορ χαρακτήρα.
                                    Το περιμένω μέσα στην βδομάδα, αλλά μάλλον θα κάνω λίγο υπομονή και θα βγάλω την άδεια αρχές του 2010, οπότε θα ενημερώσω τότε για τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dark_side last edited by

                                      Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο λοιπόν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 3 / 3
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr