-
Α εγώ δεν έχω τέτοια κολλήματα να κρύψω εγκαθετότητες, είμαι εγκάθετος και το φωνάζω
Απλά επειδή πέρα από το μοτέρ και την δηλούμενη μείωση βάρους δεν βλέπω κάποια κοσμογονική αλλαγή στο μεγκάν (όπως πχ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ανεξάρτητη πίσω) ή κάποια πρωτιά (π.χ. το προηγούμενο ήταν το πρώτο μικρομεσαίο πεντάστερο) δεν μπορώ να περιμένω ένα προιόν που να χτυπά κορυφή με το καλημέρα...
Υ.Γ. δεν έκανα την σύγκριση στα 1.6 επειδή το κορόλα είχε πουλήσει ελάχιστα 1.6 (νόμιζω κάπου διάβαζά ότι ήταν το 10% των πωλήσεων του μοντέλου) και οπότε δεν θα υπήρχε μεγάλο δείγμα...
-
Καλη αυτου του ειδους η συγκριση αλλα δε λαβατε και κατι υποψη σας..ποσο εσκασε κανεις για μια corolla οταν ηταν καινουργια σε σχεση με το αντιστοιχο γαλλικο γενικοτερα και ποσα παραπανω extra και εξοπλισμο το γαλλικο ειχε...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Α εγώ δεν έχω τέτοια κολλήματα να κρύψω εγκαθετότητες, είμαι εγκάθετος και το φωνάζωΑπλά επειδή πέρα από το μοτέρ και την δηλούμενη μείωση βάρους δεν βλέπω κάποια κοσμογονική αλλαγή στο μεγκάν (όπως πχ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ανεξάρτητη πίσω) ή κάποια πρωτιά (π.χ. το προηγούμενο ήταν το πρώτο μικρομεσαίο πεντάστερο) δεν μπορώ να περιμένω ένα προιόν που να χτυπά κορυφή με το καλημέρα...
Υ.Γ. δεν έκανα την σύγκριση στα 1.6 επειδή το κορόλα είχε πουλήσει ελάχιστα 1.6 (νόμιζω κάπου διάβαζά ότι ήταν το 10% των πωλήσεων του μοντέλου) και οπότε δεν θα υπήρχε μεγάλο δείγμα...
αν ειναι να ανοιξουμε φιλοσοφικη κουβεντα, ναι το μεγκαν3 δεν ειναι κατευθειαν η κορυφη της κατηγοριας, ουτε εισαγει καποια τρελη καινοτομια, αλλά και ποιο σημερινο αυτοκίνητο το κανει? κιβωτια διπλου συμπλεκτη θα μπουν το νεο χρονο και ο νεος κινητηρας ειναι στην κορυφη της κατηγριας.. το εσωτερικό, η οδικη συμπεριφορα και η αξιοπιστα ειναι και αυτα σε πολύ υψηλα επίπεδα, και ολα αυτα σε πολύ καλή τιμη...
γιαυτούς τους λόγους η εξκαθετιλα περισσευει
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλη αυτου του ειδους η συγκριση αλλα δε λαβατε και κατι υποψη σας..ποσο εσκασε κανεις για μια corolla οταν ηταν καινουργια σε σχεση με το αντιστοιχο γαλλικο γενικοτερα και ποσα παραπανω extra και εξοπλισμο το γαλλικο ειχε...το εγραψα και αυτο
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Αυτό το βίντεο ήταν η χαριστική βολή όμως στο μεγκάν
Youtube VideoΠαναγία ΜΟΥ
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αυτό το βίντεο ήταν η χαριστική βολή όμως στο μεγκάν
Youtube VideoΠαναγία ΜΟΥ
βεβαια αυτη ειναι η μιση αληθεια
μιλωντας με κατοχο μεγκαν μου ειπε οτι για να αλλαξεις τη λαμπα αρκει να στριψεις τη ροδα
βεβαια αν εχεις κανα rs με τερατωδεις ζαντες ισως χρειαστει να βγαλεις τροχο, αλλα ισως και εκει δεν ειναι απαραιτητο
ειναι λιγο μαπα αυτο το βιντεο, παρολο που αρχικα το ειχα πιστεψει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αυτό το βίντεο ήταν η χαριστική βολή όμως στο μεγκάν
Youtube VideoΠαναγία ΜΟΥ
βεβαια αυτη ειναι η μιση αληθεια
μιλωντας με κατοχο μεγκαν μου ειπε οτι για να αλλαξεις τη λαμπα αρκει να στριψεις τη ροδα
βεβαια αν εχεις κανα rs με τερατωδεις ζαντες ισως χρειαστει να βγαλεις τροχο, αλλα ισως και εκει δεν ειναι απαραιτητο
ειναι λιγο μαπα αυτο το βιντεο, παρολο που αρχικα το ειχα πιστεψει+1.
Στο προπροηγούμενο μοντέλο ή αλλαγή ήταν άμεση και εύκολη και εντελώς καθαρή δουλειά (σε αντίθεση τότε με το Peugeot 406 που λερώθηκαν τα χέρια μου).
Ελπίζω το video να είναι 'λίγο' υπερβολικό ... και στο καινούριο να μην ισχύουν τα παραπάνω! -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
(όμιλος Hyundai - 7 χρόνια εγγύηση)
7 χρόνια ή 100.000χλμ, άρα αν κάνεις πολλά χλμ είναι άχρηστη... Για εμένα θα ήταν 2,5 χρόνια περίπου...
Εάν δεν θέλεις χώρους για εμένα Leon, αν θέλεις θα έλεγα το octavia, αλλά από ίδιο μαγαζί με τη citroen hellas, άρα για εμένα οριακά τρώει λόγω αντιπροσωπείας.
ρε παιδιά εντάξει αν εσύ κάνεις 50.000 χλμ το χρόνο , εννοείτε δεν σου φτάνει η εγγύηση.Όμως ο μέσος κόσμος διανύει περίπου 12-15 το χρόνο...
Εννοείται, απλά το ανέφερα λίγο παραστατικά, για να τονίσω τα λεγόμενά μου. Για το 95% των οδηγών είναι μια χαρά. Εμένα θα με κάλυπτε μόνο η 3ετής (χωρίς χλμ) που έχουν κάποιοι Γιαπωνέζοι.
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
Από τις επιλογές σου θα παιρνα 308. Από άλλες επιλογές ή auris 1.33 ή megane tce όπως προειπώθηκεΑφού τέσταρα τα μοντέλα που στην αρχή ανέφερα + το auris 1.33 έχω καταλήξει σε auris 1.33 (+ ESP που δεν προσφέρεται στον εξοπλισμό) ή megane tce. Σήμερα θα πάρω προσφορές και για τα δύο και θα καταλήξω σε ένα από αυτά!Βέβαια είμαι πιο κοντά στο megane...
-
Ο χρήστης creator έγραψε:
Από τις επιλογές σου θα παιρνα 308. Από άλλες επιλογές ή auris 1.33 ή megane tce όπως προειπώθηκε
Αφού τέσταρα τα μοντέλα που στην αρχή ανέφερα + το auris 1.33 έχω καταλήξει σε auris 1.33 (+ ESP που δεν προσφέρεται στον εξοπλισμό) ή megane tce. Σήμερα θα πάρω προσφορές και για τα δύο και θα καταλήξω σε ένα από αυτά!Βέβαια είμαι πιο κοντά στο megane...
ποια μοντελα τεσταρες..??
παντως συγκρινοντας ενα τουρμπατο με ενα ατμοσφαιρικο στα ιδια λεφτα, δεν πιστευω οτι υπαρχει νόημα να επιλέξεις το ατμοσφαιρικό, ουτε από την αποψη της αξιοπιστιας..
θα μπορούσες στη θεση του auris να βαλεις ενα bravo ας πουμε -
αμα παρεις προσφορες για megane σημερα, για πες μας να δουμε που κυμαινονται οι τιμες με τη νεα προσφορα.
-
Παρήγγειλα τελικά το megane 1.4 tce dynamic στα 18.400 κλειδί (χωρίς μεταλλικό χρώμα - λευκό).
Η προσφορά της renault για το 50% του φ.π.α είναι ουσιαστικά έκπτωση 1.000 - 1.500 € ανάλογα με την αρχική τιμή.
Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας! -
με το καλο να ερθει...και οποτε ερθει γραψε τις εντυπωσεις σου στο σχετικο topic του megane να μαθουμε γιατι οι πληροφοριες μας απο κατοχους του ειναι ελαχιστες...
-
Με το καλό να το παραλάβεις ,
και μετά
Καλοτάξιδο !!!
-
καλοριζικο!! το coupe η το 5αθυρο πηρες?
-
Το 5θυρο. Το προτίμησα γιατί υπερτερεί, για μένα, πολύ σε άνεση και υστερεί πολύ λίγο σε αισθητική - σπορ χαρακτήρα.
Το περιμένω μέσα στην βδομάδα, αλλά μάλλον θα κάνω λίγο υπομονή και θα βγάλω την άδεια αρχές του 2010, οπότε θα ενημερώσω τότε για τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις. -
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο λοιπόν
ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ