Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 323
    • 324
    • 325
    • 326
    • 327
    • 463
    • 464
    • 325 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Γρηγόρη έχεις φαντάζομαι υπόψη σου ότι κινητήρας από κινητήρα διαφέρει. Ακόμα και όταν μιλάμε για το ίδιο μοντέλο της ίδιας μάρκας της ίδιας ιπποδύναμης σε μια τάξη του +- 5%.
      Άρα λοιπόν και να έχουν κάποιες μικρές διαφορές οι οποίες να συνεπάγονται κάποια λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά δεδομένα, πάλι δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα πάνω σε αυτό που λέτε.
      Μπορεί το τάδε διαφορετικό εξάρτημα της Mito να σημαίνει καλύτερη αξιοπιστία ή δυνατότητα για βελτίωση ή δεν ξέρω γω τι άλλο. Εσείς ψυρίζετε την ψύρα σε 2 supermini αμάξια... Δεν έχω καταλάβει που πάτε να καταλήξετε...

      Δεν μιλησαμε για κατι τετοιο που λες, καμμια σχεση.
      Υπονοηθηκε απο καποιους οτι το μηχανικο συνολο και συγκεκριμενα το τουρμπο της
      Mito 155 ειναι διαφορετικο απο του GP Abarth, και οτι αυτο της Mito υπερεχει.
      Πανω σε αυτο συνεχιστηκε η κουβεντα...

      Δεν ξέρεις να διαβάζεις??
      Είπε κανείς οτι είναι καλύτερό?? ο μπούσο σου είπε οτι είναι πιο ακριβή και βαριά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        αμαν ρε παιδια παλι τα ιδια!!!!!!!!!!!!????????? πιο ευγενικααααααααααααααααααααααααααααααα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

          οχι αν κουμπωνει με διαφορετικο τροπο πχ στον εκαστοτε κινητηρα).

          είπε κανείς οτι κουμπώνει με διαφορετικό τρόπο??
          Έχει χαραγμένο πανω ΑΛΛΟ κωδικό .-

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            οχι αν κουμπωνει με διαφορετικο τροπο πχ στον εκαστοτε κινητηρα).

            είπε κανείς οτι κουμπώνει με διαφορετικό τρόπο??
            Έχει χαραγμένο πανω ΑΛΛΟ κωδικό .-

            Γιατί αρπάζεστε έτσι εύκολα όλοι οι αλφίστι? Ειλικρινά δε το καταλαβαίνω!

            Τι κι αν έχει ίδια τουρμπίνα? Τι πειράζει δηλαδή? Εδώ το μοτέρ επάνω γράφει Fiat Powertrains...

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              αρπαζονται γιατι τα τελευταια χρονια τρωνε σκονη στο παρμπριζ τους.
              ειναι ψυχολογικο πλεον,σαν τις μαγκουφησες που δεν εχουν αντρα εδω και χρονια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                οχι αν κουμπωνει με διαφορετικο τροπο πχ στον εκαστοτε κινητηρα).

                είπε κανείς οτι κουμπώνει με διαφορετικό τρόπο??
                Έχει χαραγμένο πανω ΑΛΛΟ κωδικό .-

                Γιατί αρπάζεστε έτσι εύκολα όλοι οι αλφίστι? Ειλικρινά δε το καταλαβαίνω!

                Τι κι αν έχει ίδια τουρμπίνα? Τι πειράζει δηλαδή? Εδώ το μοτέρ επάνω γράφει Fiat Powertrains...

                Ρε παιδιά , όταν κάνετε διάλογο γιατί θέλετε μόνο να μιλάτε και όχι να ακούτε?
                Νομίζω οτι είμαστε όλοι ενήλικοι ...
                Δεν είπε κανείς οτι είναι καλύτερη τουρμπίνα , είπαμε οτι απλά είναι διαφορετική και το διάγραμμα που παραθέσαν οι 4 τροχοί είναι λανθασμένο.
                Καλά κάνει και το γράφει , για αυτό δεν καίει σταγόνα λάδι , γιατί είναι προιόν ενός από τα πιο εξελιγμένα κέντρα εξέλιξης κινητήρων στον κόσμο.
                Όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά κοιτάει κάτω από το καπό και τέλος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                  αρπαζονται γιατι τα τελευταια χρονια τρωνε σκονη στο παρμπριζ τους.
                  ειναι ψυχολογικο πλεον,σαν τις μαγκουφησες που δεν εχουν αντρα εδω και χρονια

                  ποιος ο σκοπός του παραπάνω ποστ , μόνο και μόνο για να μπαρουτίσεις την κατάσταση??

                  Γιατί θες να ρίξεις το επίπεδο του φορουμ τόσο χαμηλά??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    ενταξει μωρε ,λιγη πλακιτσα να κανουμε βραδυατικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης italakias έγραψε:
                      ενταξει μωρε ,λιγη πλακιτσα να κανουμε βραδυατικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        @redmonster
                        Γιατι ειναι το διαγραμμα των 4τροχων λανθασμενο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Εγώ θα ρωτήσω κάτι ακόμα πιο απλό: έχει καμμία σημασία όλη αυτή η ιστορία; Θέλω να πω καταλήγει κάπου ή απλά συνεχίζει σαν το ανέκδοτο με την αγελάδα;
                          Κι εγώ σου λέω ότι έχουν βίδες από διαφορετικό προμηθευτή. Τι σημασία έχει και τι αλλάζει; Το μοτέρ εννοείται ότι έχει την ίδια βάση, όπως συμβαίνει και με τους t(f)si.
                          Καλύτερα να συγκρίνεται (γενικά όχι εσείς) η Mito με το GPA συνολικά παρά 2 διαγράμματα ισχύος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                            Εγώ θα ρωτήσω κάτι ακόμα πιο απλό: έχει καμμία σημασία όλη αυτή η ιστορία; Θέλω να πω καταλήγει κάπου ή απλά συνεχίζει σαν το ανέκδοτο με την αγελάδα;
                            Κι εγώ σου λέω ότι έχουν βίδες από διαφορετικό προμηθευτή. Τι σημασία έχει και τι αλλάζει; Το μοτέρ εννοείται ότι έχει την ίδια βάση, όπως συμβαίνει και με τους t(f)si.
                            Καλύτερα να συγκρίνεται (γενικά όχι εσείς) η Mito με το GPA συνολικά παρά 2 διαγράμματα ισχύος.

                            GPA

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jntaras last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              Εγώ θα ρωτήσω κάτι ακόμα πιο απλό: έχει καμμία σημασία όλη αυτή η ιστορία; Θέλω να πω καταλήγει κάπου ή απλά συνεχίζει σαν το ανέκδοτο με την αγελάδα;
                              Κι εγώ σου λέω ότι έχουν βίδες από διαφορετικό προμηθευτή. Τι σημασία έχει και τι αλλάζει; Το μοτέρ εννοείται ότι έχει την ίδια βάση, όπως συμβαίνει και με τους t(f)si.
                              Καλύτερα να συγκρίνεται (γενικά όχι εσείς) η Mito με το GPA συνολικά παρά 2 διαγράμματα ισχύος.

                              GPA

                              Με τα 1000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                Εγώ θα ρωτήσω κάτι ακόμα πιο απλό: έχει καμμία σημασία όλη αυτή η ιστορία; Θέλω να πω καταλήγει κάπου ή απλά συνεχίζει σαν το ανέκδοτο με την αγελάδα;
                                Κι εγώ σου λέω ότι έχουν βίδες από διαφορετικό προμηθευτή. Τι σημασία έχει και τι αλλάζει; Το μοτέρ εννοείται ότι έχει την ίδια βάση, όπως συμβαίνει και με τους t(f)si.
                                Καλύτερα να συγκρίνεται (γενικά όχι εσείς) η Mito με το GPA συνολικά παρά 2 διαγράμματα ισχύος.

                                To θέμα ξεκίνησε από ένα διάγραμμα των 4τροχών που είχε μεταφερθει ΑΥΤΟΥΣΙΟ από το gpa στο μίτο ή τούμπαλην... Είπα τότε οτι είναι αδύνατο να ισχύει αυτό γιατί ,αφενός είναι αδύνατο δύο βιομηχανικά υλικά να έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστ, και αφετέρου έχουν διαφορετική τουρμπίνα (της IHI, αλλά με διαφορετικό κωδικό χαραγμένο πάνω)
                                Τα διαγράμματα μπορεί να μοιάζουν ,αλλά είναι ατόπιμα του περιοδικού να μην αναφέρει την διαφορετικό τους...
                                Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για το ποιο είναι καλύτερο , δεν γίνεται αυτό από μερικά στοιχεία της τουρμπίνας(όπως νομίζουν μερικοί)..
                                Το ξαναλέω ,αν κάποιος δεν έχει τι να κάνει , και τον καίει τόσο πολύ να λύσει αυτό το μυστήριο , ας πάει σε μια αντιπροσωπεία και ας κοιτάξει με τα ίδια του τα μάτια...
                                Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο , υπάρχου ανάγκες και διαθέσιμοι πόροι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  http://www.topgear.com/uk/alfa-romeo/mito

                                  cause mito is cool...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evgenios last edited by

                                    Λοιπον χωρις να ξερω οτι ειμαι 100% σωστος , η τουρμπινα της Mito εχει ελαφρυτερη φτερωτη σε σχεση με του Abarth και μεγαλυτερη διαμετρο στο χταποδι οπου καθεται η τουρμπινα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                      Λοιπον χωρις να ξερω οτι ειμαι 100% σωστος , η τουρμπινα της Mito εχει ελαφρυτερη φτερωτη σε σχεση με του Abarth και μεγαλυτερη διαμετρο στο χταποδι οπου καθεται η τουρμπινα.

                                      Οταν λες 'ελαφρυτερη' , τι εννοεις ακριβως?
                                      Αυτο με την διαφορα διαμετρου, οκ , ισως ετσι ειναι πιο 'ελευθερα' τα καυσαερια,και σιγουρα ο καθε κατασκευαστης θελει και στην συνεχεια, μετα το χταποδι, προς το τελικο, να υπαρχει και διαφορετικη ακουστικη χροια, κατι που επιτυγχανεται τελικα, με την Mito να εχει αρκετα πιο σπορτιφ χροια, απο το GP Abarth...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        evgenios last edited by

                                        Ειναι κατασκευασμενη απο ελαφρυτερο υλικο για να εχει μικροτερη αδρανεια.Η υπολοιπη τουρμπινα ειναι ιδια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evgenios last edited by

                                          Eπισης δεν ξερω αν η Mito εχει τους εκκεντροφορους του Abarth.Παντως σιγουρα το T-jet εχεις μικροτερης διαρκειας εκκεντροφορους.Με τα Mito/Bravo/500 Abarth δεν ξερω τι γινεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                            Ειναι κατασκευασμενη απο ελαφρυτερο υλικο για να εχει μικροτερη αδρανεια.Η υπολοιπη τουρμπινα ειναι ιδια.

                                            Αφου ειναι διαφορετικη η φτερωτη (κατασκευασμενη απο ελαφρυτερο υλικο) γιατι δεν εχει αλλο κωδικο αλλα παραμενει σαν vl36 ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 325 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr