-
Επειδη τωρα ειδα τις μετρησεις ακριβως προφανως αυτο γινεται!
Πως γινεται η μιτο να ειναι πιο αργη απο τα 100 και πανω απο το 207?? 215 λαστιχο εχουν και τα δυο...
Αρα μηπως κανουν κουκουρουκου αλλαγες ειδικα μετα την 3η 4η ?
Δεν υπαρχει λογος να ειναι πιο αργη απο το 207... απλα προφανως στο 207 κανουν αλλαγες στον κοφτη και ευνοειται ενω η μιτο χανει με τον ιδιο τροπο... -
μα μεχρι σχεδον το κοφτη φαινεται να εχει πανω απο 130 αλογα, δε βρισκω ποιο ειναι το προβλημα
δε μπορω να καταλαβω την ολη φαση, γιατι δεν ειχα ποτε αυτοκινητο που να μην θελει ολες τις στροφες του για να επιταγχυνει, συνεπως μου φαινεται λιγο χαζο ολο αυτο
αν ηταν να ειναι αχρηστες αυτες οι επιπλεον στροφες θα εβαζαν χαμηλο κοφτη οπως στην 159 (εκτος αν εκει το εκαναν γιατι ειναι και καλα η μικρη εκδοση του μοτερ ή για λογους αξιοπιστιας, δε ξερω)
το οτι η μιτο εχει ροπη χαμηλα ειναι καλο γιατι αν εδινε ροπη στις μεσαιες και υψηλες απο τη στιγμη που ειναι1400αρι δε θα επαιρνε τα ποδια του στις χαμηλες και καθημερινα θα ηταν ανυποφορο αυτοκινητο, ομως και ψηλα εχει δυναμη πώς να το κανουμε?
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Επειδη τωρα ειδα τις μετρησεις ακριβως προφανως αυτο γινεται!
Πως γινεται η μιτο να ειναι πιο αργη απο τα 100 και πανω απο το 207?? 215 λαστιχο εχουν και τα δυο...
Αρα μηπως κανουν κουκουρουκου αλλαγες ειδικα μετα την 3η 4η ?
Δεν υπαρχει λογος να ειναι πιο αργη απο το 207... απλα προφανως στο 207 κανουν αλλαγες στον κοφτη και ευνοειται ενω η μιτο χανει με τον ιδιο τροπο...Το οτι φορανε ιδιο φαρδος πελματος (215) δεν λεει και πολλα...
Τα πραγματα ειναι αρκετα πιο περιπλοκα, και εχει σημασια η τελικη σχεση διαφορικου,
οι σχεσεις ταχυτητων, η αεροδυναμικη του αυτοκινητου, και βεβαια η αποδοση του εκαστοτε κινητηρα και το ωφελιμο ευρος του.
Αυτο παντως με το οποιο συμφωνω και ειχα αναφερει σε Post δυο σελιδες πισω περιπου, ειναι η χρησιμοτητα αλλαγων πολυ κοντα στον κοφτη για τις πρωτες 3 σχεσεις, -για αυτοκινητα μικρου κυβισμου με turbo οπως η Mito 155-, μετα
δεν ειναι ιδιαιτερο το κερδος, αρκει βεβαια οι αλλαγες να μην γινονται περιπου (αναλογα και την καθε περιπτωση) κατω απο τις 5,500σ.α.λ. -
[quote='QsisVTS']μα μεχρι σχεδον το κοφτη φαινεται να εχει πανω απο 130 αλογα, δε βρισκω ποιο ειναι το προβλημα
δε μπορω να καταλαβω την ολη φαση, γιατι δεν ειχα ποτε αυτοκινητο που να μην θελει ολες τις στροφες του για να επιταγχυνει, συνεπως μου φαινεται λιγο χαζο ολο αυτο
αν ηταν να ειναι αχρηστες αυτες οι επιπλεον στροφες θα εβαζαν χαμηλο κοφτη οπως στην 159 (εκτος αν εκει το εκαναν γιατι ειναι και καλα η μικρη εκδοση του μοτερ ή για λογους αξιοπιστιας, δε ξερω)
[/quote
Τον παραπανω κοφτη στον εχει για να εκμεταλλευτεις τις 3 πρωτες σχεσεις... δε σημαινει οτι επειδη εχει κοφτη 1000στροφες πανω απο τη μεγιστη ισχυ πρεπει σε ολες τις σχεσεις να αλλαζεις στον κοφτη.
επισης αν ειχε κοφτη 5700 με την κλιμακωση αυτη η 2η θα εβγαζε 70 χιλιομετρα και η 3η οριακα 100...
οποτε αν θελουν να εχουν τραβηγμα (βαζουν κοντο σασμαν με 6 ταχυτητες) πρεπει αν κανουν συνδυασμο πολλων πραγματων.Δεν αμφιβαλλω οτι εχει 130 στον κοφτη αλλα με 4η και 5η χανεις αν ανεβασεις μεχρι εκει. Εσυ παντα με τις αλλαγες σου πρεπει να 'περικυκλωνεις' τις στροφες μεγιστης ισχυος (βλεπε σχεσατα σασμαν που απο αλλαγη σε αλλαγη πεφτουν κατω απο 1000 στροφες ακριβως για να 'πετυχαινεις πιο καλα τη μεγιστη ισχυ (και ειδικα σε ατμοσφαιρικα τερατα με πολυ περιορισμενο ευρος στροφων)
οσο για την 159 δεν ξερω στοιχεια. Εχουμε κανενα διαγραμμα?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επειδη τωρα ειδα τις μετρησεις ακριβως προφανως αυτο γινεται!
Πως γινεται η μιτο να ειναι πιο αργη απο τα 100 και πανω απο το 207?? 215 λαστιχο εχουν και τα δυο...
Αρα μηπως κανουν κουκουρουκου αλλαγες ειδικα μετα την 3η 4η ?
Δεν υπαρχει λογος να ειναι πιο αργη απο το 207... απλα προφανως στο 207 κανουν αλλαγες στον κοφτη και ευνοειται ενω η μιτο χανει με τον ιδιο τροπο...Το οτι φορανε ιδιο φαρδος πελματος (215) δεν λεει και πολλα...
Τα πραγματα ειναι αρκετα πιο περιπλοκα, και εχει σημασια η τελικη σχεση διαφορικου,
οι σχεσεις ταχυτητων, η αεροδυναμικη του αυτοκινητου, και βεβαια η αποδοση του εκαστοτε κινητηρα και το ωφελιμο ευρος του.
Αυτο παντως με το οποιο συμφωνω και ειχα αναφερει σε Post δυο σελιδες πισω περιπου, ειναι η χρησιμοτητα αλλαγων πολυ κοντα στον κοφτη για τις πρωτες 3 σχεσεις, -για αυτοκινητα μικρου κυβισμου με turbo οπως η Mito 155-, μετα
δεν ειναι ιδιαιτερο το κερδος, αρκει βεβαια οι αλλαγες να μην γινονται περιπου (αναλογα και την καθε περιπτωση) κατω απο τις 5,500σ.α.λ.Σωστα! ειναι οντως πολυ περιπλοκα ειδικα στα πολλα χιλιομετρα απλα ενα ψιλοσυμπερασμα βγαινει.
εννοειται πως ΠΟΤΕ δεν αλλαζεις κατω απο τη μεγιστη ισχυ οποιοδηποτε αυτοκινητο και αν εχεις! Για να μην παρεξηγηθουμε παντως, οταν λεω οτι υπαρχουν διαφορες ειναι της ταξης των δεκατων του sec ...μη φανταστει καποιος οτι εννουμε οτι θα κανεις 400αρι αντι για 16 15... σε καμια περιπτωση.
Απλα σε καποιους αρεσει και η λεπτομερειαΠροχθες εκανα βολτα με ενα 207 rc. Πολυ ωραιο και γραμμικο τραβηγμα, δε σου εδινε αισθηση τουρμπο μοτερ. Η μιτο οταν την ειχα οδηγησει ειχε σαφως πιο τουρμπο συμπεριφορα με τα καλα και τα κακα της!
Για την 155αρα εκδοση... -
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;Ποια ειναι απο το δραιβ? Τουλαχιστον ως προς τη δυναμομετρηση λιγο πανωω λιγο κατω ετσι θα ναι τα πραγματα...
( ειδα σε περιοδικο δυναμομετρηση της 159 με μεγιστη ισχυ 5100 οποτε λογικος ο κοφτης των 5800 και προφανως με πιο μακρυες σχεσεις )
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;Τα διαγραμματα ειναι απο τους 4τροχους.
Γραφω στο τελος του Post ποιου μηνα ειναι... -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Ποια ειναι απο το δραιβ? Τουλαχιστον ως προς τη δυναμομετρηση λιγο πανωω λιγο κατω ετσι θα ναι τα πραγματα...
( ειδα σε περιοδικο δυναμομετρηση της 159 με μεγιστη ισχυ 5100 οποτε λογικος ο κοφτης των 5800 και προφανως με πιο μακρυες σχεσεις )
6200rpm ο κόφτης στον Tbi...για να μην ξεχνιόμαστε...
-
Έτσι μου φάνηκαν τα διαγράμματα. Αλλά όποιο και να ήταν χαίρω πολύ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Τα διαγραμματα ειναι απο τους 4τροχους.
Γραφω στο τελος του Post ποιου μηνα ειναι...Ακόμα χειρότερα...
Αλλά να μου πεις στην αναβροχιά...καλό και το χαλάζι... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Ποια ειναι απο το δραιβ? Τουλαχιστον ως προς τη δυναμομετρηση λιγο πανωω λιγο κατω ετσι θα ναι τα πραγματα...
( ειδα σε περιοδικο δυναμομετρηση της 159 με μεγιστη ισχυ 5100 οποτε λογικος ο κοφτης των 5800 και προφανως με πιο μακρυες σχεσεις )
6200rpm ο κόφτης στον Tbi...για να μην ξεχνιόμαστε...
Σορυ δικο μου λαθος... το περιοδικο το δραιβ λεει μεγιστη ισχυ σε δυναμομετρηση 5100 και ο κοφτης πεφτει στις 6000... αν ισχυει και το 6200 τοτε ακομα πιο λογικο (σε ολα σχεδον τα πολιτικα ο κοφτης ειναι περιπου 1000 στροφες πανω απο τη μεγιστη ισχυ..)
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Τα διαγραμματα ειναι απο τους 4τροχους.
Γραφω στο τελος του Post ποιου μηνα ειναι...Ακόμα χειρότερα...
Αλλά να μου πεις στην αναβροχιά...καλό και το χαλάζι...Τοσο αναξιοπιστο θεωρεις το Δημητριαδη?
-
Ο κόφτης του TBi είναι ένα μυστήριο πάντως. Άλλοι λένε 5800, άλλοι 6000, άλλοι 6200...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Τα διαγραμματα ειναι απο τους 4τροχους.
Γραφω στο τελος του Post ποιου μηνα ειναι...Ακόμα χειρότερα...
Αλλά να μου πεις στην αναβροχιά...καλό και το χαλάζι...Aμα γνωριζεις πιο αξιοπιστες μετρησεις για τα Ελληνικα δεδομενα, be my guest, κανε
μας εσυ παραθεση με δικα σου διαγραμματα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Τα διαγραμματα ειναι απο τους 4τροχους.
Γραφω στο τελος του Post ποιου μηνα ειναι...Ακόμα χειρότερα...
Αλλά να μου πεις στην αναβροχιά...καλό και το χαλάζι...Aμα γνωριζεις πιο αξιοπιστες μετρησεις για τα Ελληνικα δεδομενα, be my guest, κανε
μας εσυ παραθεση με δικα σου διαγραμματα...Τώρα μισό...να πάω μία κάτω να ανεβάσω στα ράουλα και να δέσω...και έρχομαι...
Είπαμε στις δυναμομετρήσεις πάει στο διάολο...ελλείψει εναλλακτικών ας κάνουμε ότι εμπιστευόμαστε τους πολύπειρους έλληνες δυναμομέτρες...αλλά στα υπόλοιπα νούμερα... -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Συγνώμη που διακόπτω... Τόση ώρα κάνετε ανάλυση πάνω σε δεδομένα από το Drive;
Ποια ειναι απο το δραιβ? Τουλαχιστον ως προς τη δυναμομετρηση λιγο πανωω λιγο κατω ετσι θα ναι τα πραγματα...
( ειδα σε περιοδικο δυναμομετρηση της 159 με μεγιστη ισχυ 5100 οποτε λογικος ο κοφτης των 5800 και προφανως με πιο μακρυες σχεσεις )
6250 νομιζω ειναι ο κοφτης του 1.75
(κατα busso αν θυμαμαι καλα)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο κόφτης του TBi είναι ένα μυστήριο πάντως. Άλλοι λένε 5800, άλλοι 6000, άλλοι 6200...http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU&feature=related
Δες τα πρώτα 20sec. -
Το έχω ξαναδεί Στέφανε. Τα στροφόμετρα, όπως και τα ταχύμετρα, έχουν μια απόκλιση πάντως. Το θέμα είναι να βγει ένα επίσημο νούμερο από την AR η την FPT να μην παιδευόμαστε με αυτό πια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το έχω ξαναδεί Στέφανε. Τα στροφόμετρα, όπως και τα ταχύμετρα, έχουν μια απόκλιση πάντως. Το θέμα είναι να βγει ένα επίσημο νούμερο από την AR η την FPT να μην παιδευόμαστε με αυτό πια.αλλο τα ταχυμετρα (που και αυτα αν σε πολλες περιπτωσεις δεν χανουν κατι σημαντικο ακομα και στα πολλα) , αλλα τα στροφομετρα απο πού και ως πού να εχουν αποκλισεις?
μονο σε 600αρα μηχανη εχω ακουσει να γινεται κατι τετοιο και αυτο επιτηδες γιατι η εταιρεια ηθελε να το παιξει οτι στροφαρει περισσοτερο απο τον ανταγνωνισμο και οτι εχει πιο δυνατο μοτερ
Alfa Romeo Mi.Τo 2008