-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
Αντε 'χερά', πάρε το σακί με τις πατάτες που έχεις στο δεξί κάθισμα για έρμα και πήγαινε στο Παλάδιο να δείξεις πόσο καλά τα έμαθες όλα απ΄έξω.
νασο αυτα να κοπουνε......περι σακια και πατατες και ερμα.......αυτα το σαββατο στη λαικη..(και την εννοια που το λες την επιασα)
Συγνώμη αλλά εγώ πάλι δεν έπιασα τι σημαίνει 'να κοπούνε' ούτε τον 'τόνο' σου. Δεν κατάλαβα καν αν σε πρόσβαλλα.
Κατά την άποψή μου, όποιος αντιμετωπίζει τα ράλι σαν μεγάλες αναβάσεις και για να πάει γρήγορα πρέπει να μάθει απ΄έξω τις ειδικές, τότε -του αρέσει δεν του αρέσει- μετατρέπει το συνοδηγό σε σακί με πατάτες / έρμα. Διαφωνείς ?
Δες πόσα περάσματα έκαναν και πως πήγαιναν όχι οι 'παγκόσμιοι' (που όντως έχουν gravel crews) αλλά οι Basso, Travaglia, Jean-Joseph, Thiry κτλ. μέχρι και ο Solowow και ο Icik και όποτε ήρθαν στο ΕΛΠΑ κάνοντας 100% τις επιτρεπόμενες αναγνωρίσεις (και όποιος δεν το καταλαβαίνει εθελοτυφλεί) πήγαιναν εξίσου γρήγορα ή και γρηγορότερα από διάφορους δικούς μας, που κατασκήνωναν μήνες στις ειδικές. Υπάρχει και άλλος, σωστός τρόπος να πας γρήγορα από το να σκοτώσεις ενδεχομένως άτυχους διερχόμενους (το οποίο ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ και πιθανά να ξανασυμβεί) και από το να μετατρέψεις το συνοδηγό σου σε επιβάτη. Αυτό εννοώ, αν το έπιασες.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ MG.??????
Διάβασε στην προηγούμενη σελίδα.
-
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ MG?
-
ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ MG ΤΕΛΙΚΑ?
ΜΑΘΑΜΕ? -
Βρε Nass ουτε αυτα ειναι παραδειγματα που μπορουν να πεισουν αυτα τα παιδια για την αποψη σου , γιατι ουτε ο BASSO ουτε οι αλλοι που αναφερεις ειναι ερασιτεχνες σαν αυτα τα παιδια που τρεχουν το πολυ 5- 6 φορες το χρονο .........και εχουν μαθει να πηγαινουν γρηγορα αρα πρεπει να ειναι και ασφαλεις .......
Ειμαι αρνητικος στις δοκιμες σε ρυθμο υπερβολικα γρηγορο σχεδον σαν του αγωνα .....αλλα δεν πιστευω οτι μπορουν να γινουν αγωνες με αξιοπρεπεις εμφανισεις απο ερασιτεχνες οδηγους , χωρις τελεια γνωση του δρομου .................
Ας μην λεμε τα ιδια και τα ιδια , αυτοι που πιστευουν οτι γινοντε θαυματα κι οτι μπορουν χωρις δοκιμες .... η ειναι ψευτες η αδικημενα σουπερ ταλεντα , η φανταζοντε οτι τους βλεπουν μονον ασχετοι και δεν μπορουν να καταλαβουν οτι πανε σχεδον στην τυχη .........
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
http://www.epitrohon.gr/article-360.html
Για ακούστε λίγο εκεί κάπου στα 4 λεπτά ...
Tα ακουσαμε .... αλλα αυτο δεν λεει τιποτα που να καλυπτει το συνολο ,αλλα και δεν ειπε σε καποιους εκεινη την εποχη , αγαπητε μου JEAN , οι οποιοι ειχαν αλλη λογικη και αποψη για το θεμα , και με τις δοκιμες τον εκαναν και δαγκωνε τα χειλη του τον αγαπημενο μας Γιωργο , παρ'οτι ηταν ο μονος που ειχε εργοστασιο πισω του(ειτε alfa ,ειτε nissan) και αυτοι οι ελαχιστοι βεβαιως , που του τις , παρε'ιστικα σερβις και εξοπλισμο .
Αλλωστε ο συγκεκριμενος ηταν ενα πηγαιο ταλεντο - διαμαντι , αλλα που ηταν και αδυνατον να κατεργαστει απ'οτι λεει η ιστορια με τις τακτικες ακομα και των συγχρονων του συναθλητων ,που εκαναν οτι και οι αντιστοιχοι επαγγελματιες της εποχης τους ..........οι δε αγωνες δεν ειχαν καμια σχεση με τους σημερινους , και ειναι τραγικο να μπουμε σε συγκριση .....Μα μάστορα το θέμα δεν είναι αν τα κατάφερε ο συγκεκριμένος με τον τρόπο που αντιμετώπιζε το σπορ. Και μην περιμένεις να συγκρίνω επιδόσεις μιας εποχής που γνωρίζω από τα περιοδικά και τα video. Θα ήμουν ηλίθιος να έχω έστω άποψη. Το πόσταρα αυτό για να δείξω πως για μένα η πιο σωστή αντιμετώπιση είναι περίπου αυτή. Είμαι σίγουρος πως σχεδόν δεν μπορεί να κάνει το ίδιο, να πάει δηλαδή χωρίς δοκιμές. Αλλά και αυτό με τα 100 περάσματα δεν με βρίσκει σύμφωνο κατά την ταπεινή και άχρηστη γνώμη μου ....
-
ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑΣΟ,
ΑΝ ΚΑΙ
- ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
2, ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΤΟΥΜΕ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ.
ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΟΥ 'ΣΑΚΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ' ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ Ο Π Ο Ι Ο Ν Δ Η Π Ο Τ Ε ΣΥΝΟΔΗΓΟ. Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΘΙΣΜΑ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΟΙ ΑΡΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ-ΤΑΚΗΣ-ΛΕΥΤΕΡΗΣ-ΛΑΜΠΡΟΣ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ? ΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΗ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ 'ΤΣΙΜΠΗΣΕ' Ο ΤΑΚΗΣ,ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΛΟΓΩ ΙΔΙΟΤΗΤΟΣ (MODERATOR) ΕΙΧΕΣ ΒΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ.
ΛΙΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
- ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
-
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Βρε Nass ουτε αυτα ειναι παραδειγματα που μπορουν να πεισουν αυτα τα παιδια για την αποψη σου , γιατι ουτε ο BASSO ουτε οι αλλοι που αναφερεις ειναι ερασιτεχνες σαν αυτα τα παιδια που τρεχουν το πολυ 5- 6 φορες το χρονο .........και εχουν μαθει να πηγαινουν γρηγορα αρα πρεπει να ειναι και ασφαλεις .......Εμένα αυτό μου λέει πως ο Basso ξέρει κάποιο 'μυστικό' να πηγαίνει γρήγορα και με ασφάλεια με λίγα περάσματα, το οποίο 'μυστικό' πρέπει να ανακαλύψουν όσοι νομίζουν πως ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να γίνει αυτό είναι με 100 περάσματα. Αντί να ξοδεύουν μήνες κατασκηνώνοντας στις ειδικές θέτοντας σε κίνδυνο τους διερχόμενους και διώχνοντας τους αγώνες από την περιοχή, ας ξοδέψουν το χρόνο να μάθουν το μυστικό.
Ειμαι αρνητικος στις δοκιμες σε ρυθμο υπερβολικα γρηγορο σχεδον σαν του αγωνα .....αλλα δεν πιστευω οτι μπορουν να γινουν αγωνες με αξιοπρεπεις εμφανισεις απο ερασιτεχνες οδηγους , χωρις τελεια γνωση του δρομου .................
Οι επαγγελματίες πως ξεπερνούν το πρόβλημα της μη τέλειας γνώσης του δρόμου ? ΟΚ, ας μην πάει ο Ελληνας ερασιτέχνης χεράς σαν τον Basso, ας πάει στα 75% του Basso. Σιγά-σιγά θα μάθει να πηγαίνει στο 90% του Basso, φτάνει.
Δηλαδή ο Αμαξόπουλος στην Ιταλία πως πάει αεροπορία με 2-3-4 περάσματα ? Εχει ανάγκη ο Αμαξόπουλος όταν τρέχει στην Ελλάδα να κάνει 100 περάσματα ? Οχι, γιατί έχει μάθει αλλιώς. Απλά εδώ έχουμε βρεί την 'καραμέλλα' και την εύκολη λύση, 'πέρνα 100 φορές'. Γιατί η άλλη λύση θέλει περισσότερη δουλειά και είναι λιγότερο διασκεδαστική.
Να το θέσω αλλιώς: ας υποθέσουμε, πως αύριο οι οργανωτές και η ΕΘΕΑ βρίσκουν και τον τρόπο και την πολιτική βούληση να επιβάλλουν τις αναγνωρίσεις όπως λένε οι κανονισμοί. Πιστεύεις πως οι αγώνες θα είναι 'αργότεροι' και 'ανασφαλείς' ? Δηλαδή στην πχ. Σουηδία που όλοι οι δρόμοι των ειδικών είναι ιδιωτικοί και 'δοκιμές' όπως τις λέμε ούτε καν διανοούνται να κάνουν είναι 'αργοί' και 'ανασφαλείς' οι ερασιτέχνες πιτσιρικάδες τους ? Σίγουρα όχι, κάπως αλλιώς το κάνουν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κατά την άποψή μου, όποιος αντιμετωπίζει τα ράλι σαν μεγάλες αναβάσεις και για να πάει γρήγορα πρέπει να μάθει απ΄έξω τις ειδικές, τότε -του αρέσει δεν του αρέσει- μετατρέπει το συνοδηγό σε σακί με πατάτες / έρμα. Διαφωνείς ?
διαφωνω, γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγος οσες δοκιμες και να κανει χωρις συνοδηγο δεν μπορει
να παει γρηγορα αυτο να το ξερεις......
επισης...αποψη πρεπει να εχουμε γι αυτο που κανει ο καθενας... και οχι για ολα.ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΟΥ 'ΣΑΚΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ' ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ Ο Π Ο Ι Ο Ν Δ Η Π Ο Τ Ε ΣΥΝΟΔΗΓΟ. Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΘΙΣΜΑ.Δες την απάντησή μου στον stamelos.
Σκοπός μου δεν είναι να προσβάλλω τους συνοδηγούς, και αν το έκανα άθελά μου ζητώ συγνώμη.
Εννοείται βέβαια ότι δεν απευθυνόμουν σε ΟΛΟΥΣ τους συνοδηγούς αλλά σε όσους ανέχονται να είναι μέρος αυτής της λανθασμένης αντιμετώπισης.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΟΙ ΑΡΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ-ΤΑΚΗΣ-ΛΕΥΤΕΡΗΣ-ΛΑΜΠΡΟΣ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ? ΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΗ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
Οχι.
Αλλά πιστεύω πως, αν ο οδηγός με τα 2-3-4 περάσματα χρειάζεται 100 φορές το συνοδηγό του, ο οδηγός με τα 100 περάσματα χρειάζεται όχι 0, προς θεού, αλλά 2-3-4 φορές του συνοδηγό του (δεν το θέτω ποσοτικά, ενδεικτικά είναι τα νούμερα) και άρα κατ΄αυτή την έννοια τον προσβάλλει πρώτα απ΄όλα ο ίδιος μειώνοντάς του τη σημασία και τη συμβολή στην επιτυχία (ή την αποτυχία). Αυτό εννοώ με το 'σακί με πατάτες'.
Εσύ πιστεύεις πως ο οδηγός με τα 100 περάσματα χρειάζεται το συνοδηγό του εξίσου με τον οδηγό με τα 2-3-4 περάσματα και πως έχουν το ίδιο μερίδιο στην όποια επιτυχία ή αποτυχία ?
Αν ναι, το δέχομαι από σένα και τότε κάνω λάθος και ανακαλώ τα πάντα.
Αν όχι, τότε αυτό εννοώ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ 'ΤΣΙΜΠΗΣΕ' Ο ΤΑΚΗΣ,ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΛΟΓΩ ΙΔΙΟΤΗΤΟΣ (MODERATOR) ΕΙΧΕΣ ΒΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ.
Οχι φυσικά, υπέθεσα πως θα ήταν κάποιος οδηγός με παρόμοιες αντιλήψεις και δεν έπεσα έξω.
ΛΙΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Ούτε και περισσότερος σεβασμός στους κανόνες του παιχνιδιού αλλά και στο περιβάλλον (ανθρώπινο και υλικό) που μας φιλοξενεί. Εχουν όπως ξέρεις πεθάνει άνθρωποι για να κάνουν κάποιοι το σπορ τους με αυτή την αντιμετώπιση και εμένα αυτό με προσβάλλει περισσότερο σαν φίλο του σπορ, απ΄όσο προσέβαλα ενδεχομένως κάποιους με κάποια ατυχή έκφραση.
-
Δεν υπαρχουν μυστικα Nasss ............. αγωνιστικα χιλιομετρα ,μονον που τα παιδια μας δεν μπορουν να τα εχουν !
Για ρωτα τον Αμαξο , σε καθε 5 χλμ ποσους βλεπει κραμασμενους , αλλα .....πληρωμενα ολα απ'τις ασφαλειες ....................
Η γνωση του δρομου ειναι αποκαθηστα την ασφαλεια !
Τα υπολοιπα περιτευουν .
-
Ο χρήστης zahosnikos έγραψε:
ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ MG ΤΕΛΙΚΑ?
ΜΑΘΑΜΕ?ελα Νικο μου προσπαθεις να τα ριξεις στον Βασιλη?
και εμεις δεν καναμε δοκιμες με ενα κιτρινο mg λες να υπαρχει και αλλο?
αλλα δεν νομιζω να κλεισαμε κανεναν.... λες να μας κανουν πλακα? -
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
Κατά την άποψή μου, όποιος αντιμετωπίζει τα ράλι σαν μεγάλες αναβάσεις και για να πάει γρήγορα πρέπει να μάθει απ΄έξω τις ειδικές, τότε -του αρέσει δεν του αρέσει- μετατρέπει το συνοδηγό σε σακί με πατάτες / έρμα. Διαφωνείς ?
διαφωνω, γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγος οσες δοκιμες και να κανει χωρις συνοδηγο δεν μπορει
να παει γρηγορα αυτο να το ξερεις......Ισχύει ότι έγραψα στον el-em:
Αλλά πιστεύω πως, αν ο οδηγός με τα 2-3-4 περάσματα χρειάζεται 100 φορές το συνοδηγό του, ο οδηγός με τα 100 περάσματα χρειάζεται όχι 0, προς θεού, αλλά 2-3-4 φορές του συνοδηγό του (δεν το θέτω ποσοτικά, ενδεικτικά είναι τα νούμερα) και άρα κατ΄αυτή την έννοια τον προσβάλλει πρώτα απ΄όλα ο ίδιος μειώνοντάς του τη σημασία και τη συμβολή στην επιτυχία (ή την αποτυχία). Αυτό εννοώ με το 'σακί με πατάτες'.
Κάνω λάθος ?
Εχουν την ίδια ακριβώς συμβολή στο αποτέλεσμα ο συνοδηγός των 2-3-4 περασμάτων και ο συνοδηγός των 100 περασμάτων ?επισης...αποψη πρεπει να εχουμε γι αυτο που κανει ο καθενας... και οχι για ολα.
Πχ. οι θεατές 'δικαιούνται δια να ομιλούν' ή
Είσαι τελείως λάθος σε αυτό. Η άποψη είναι άποψη ασχέτως του ποιός την εκφέρει και γίνεται σεβαστή αν συνοδεύεται από επιχειρήματα.ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ
Σαφώς.
Αρχίζοντας από όσους οδηγούς τους μειώνουν πρώτοι-πρώτοι. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Δεν υπαρχουν μυστικα Nasss ............. αγωνιστικα χιλιομετρα ,μονον που τα παιδια μας δεν μπορουν να τα εχουν !Για ρωτα τον Αμαξο , σε καθε 5 χλμ ποσους βλεπει κραμασμενους , αλλα .....πληρωμενα ολα απ'τις ασφαλειες ....................
Η γνωση του δρομου ειναι αναντικαταστατο , της ασφαλειας !
Τα υπολοιπα περιτευουν .
Ας μας πει τότε ο Αμαξο πως διακρίνεται στην Ιταλία χωρίς 'τέλεια' γνώση του δρόμου.
-
Τα πραγματα δεν ασπρο η μαυρο .
Δεν ξερω αν απαντησει τωρα ο Δημητρης , αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα σου ελεγε κατι σαν ......
Εκει που εχει να κανει με Ιταλους του ιδιου βελινεκους με το δικο του , αυτοι που εχουν κανει τους ιδιους αγωνες τα προηγουμενα χρονια , του περνουν και μισο στο χλμ !
Στα δευτερα η τριτα περασματα του ...... παντα μειωνει εκπληκτικα τους χρονους του .ΓΝΩΣΗ .....!!!!!! -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τα πραγματα δεν ασπρο η μαυρο .Δεν ξερω αν απαντησει τωρα ο Δημητρης , αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα σου ελεγε κατι σαν ......
Εκει που εχει να κανει με Ιταλους του ιδιου βελινεκους με το δικο του , αυτοι που εχουν κανει τους ιδιους αγωνες τα προηγουμενα χρονια , του περνουν και μισο στο χλμ !
Μα δεν αμφισβητώ τη σημασία της γνώσης του δρόμου.
Αλλά αμφισβητώ ότι έχει τόση σημασία όση της δίνουν κάποιοι, ώστε να αξίζει το (αποδεδειγμένο) ρίσκο. Και θεωρώ πως υπάρχουν τρόποι, δουλεύοντας σωστά με το συνοδηγό του (= ο σεβασμός που λέγαμε, όχι στα λόγια ενός άσχετου σε ένα forum, αλλά έμπρακτα), ένας οδηγός να υποκαταστήσει τη γνώση του δρόμου σε ένα βαθμό, ώστε να κινηθεί γρήγορα και πρωτίστως με ασφάλεια. Ισως όχι όσο γρήγορα θα μπορούσε από την πρώτη μέρα, αλλά σιγά-σιγά θα γίνει και αυτό.Μην τρελλαθούμε δηλαδή, πως αν δεν ξέρεις απέξω το δρόμο 'σέρνεσαι' και 'κινδυνεύεις'. Αυτό είναι το 'μαύρο-άσπρο' που λες.
-
Τα πραγματα ειναι απλα. 2 περασματα ειναι λιγα, αλλα σε βοηθουν να βελτιωθεις και με τον καιρο να γραφεις καλυτερα και να σου φτανουν. Στο WRC δεν γινεται αλλιως λογω χρονου εξου και εχουν μονο 2.
3 περασματα ειναι αρκετα για καποιον για να νιωθει ασφαλης. Τωρα αν καποιος θελει 20, 30 η 100, στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι ελευθερος να τα κανει, χωρις ομως να παιζει την ζωη του και την ζωη των πολιτων. Δεν λεω, ολοι γρηγορα παμε στις δοκιμες αλλα με οσο το δυνατον προσοχη και σεβασμο στους αλλους.
Η γνωμη μου ειναι οτι 4 περασματα ειναι υπεραρκετα, ακομα και σε πληρως αγνωστους δρομους.
Στο θεμα των συνοδηγων να σας πω οτι ακομα και στους Αγιους Θεοδωρους που θεωρητικα εχω πολυ καλη γνωση δρομου, αν ο Νικος αργουσε μια στροφη εγω θα σηκωνα. Ειναι το α και ω μιας καλης επιδοσης. Πρεπει και οι δυο να ειναι πολυ καλοι και να ταιριαζουν μεσα στο αγωνιστικο -
Σερνεσαι , ακριβως , αλλοιως η ρισκαρεις η δεν εχεις επιγνωση τι κανεις , η δεν σε νοιαζει γιατι εχεις ευρω να αποκαταστησεις την ηλη , που με τα μετρα ασφαλειας μονον αυτο γινεται συνηθως .........
-
Καποιος πρεπει υπερβαλει εδω μεσα ...... μην τρελαθουμε τωρα , με τεσσερα περασματα .....
Εκτος κι αν εννοει καθε μηνα σ'αυτες τις ειδικες εσωτερικου και εξωτερικου ........απο 4 ........οκτω μηνες μετα , ισον 32 περιπου .... η καπου εκει .........
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Καποιος υπερβαλει εδω μεσα ...... μην τρελαθουμε τωρα , με τεσσερα περασματα .....Είδες που σου λέω πως υπάρχει και άλλος τρόπος ? Πολλοί εδώ μέσα είπαν για 3-4 περάσματα = υπεραρκετά. Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως όλοι αυτοί κινδυνεύουν. Απλά είναι άλλος τρόπος, δυσκολότερος γιατί θέλει δουλειά λεπτομερή και ομαδική οδηγός-συνοδηγός. Ενώ το να περάσεις 100 φορές, τις 50 σε ρυθμό αγώνα, έχει και πλάκα...
Περί δοκιμών, αναγνωρίσεων κτλ. [Διάσπαση]