Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 forum
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 141
    • 142
    • 78 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    2822
    19392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gramacar last edited by

      Παιδιά θεωρείτε καλή αγορά την 147 2.0 TS ή πιστέευτε ότι επειδή σε λίγο καιρό θα βγει με τον JTS κινητήρα το υπάρχον μοντέλο θα απαξιωθεί αρκετά? Νομίζω ότι η τιμή του είναι αρκετά καλή αλλά δε γνωρίζω για τον κινητήρα αν δηλαδή είναι ελαστικός, αξιόπιστος και οικονομικός. Κάποια φωτογραφία του facelift υοάρχει? για να δω μήπως πρέπει να περιμένω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ο χρήστης gramacar έγραψε:
        Κάποια φωτογραφία του facelift υοάρχει? για να δω μήπως πρέπει να περιμένω.

        Δες αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=7102 είναι ότι ωεότερο υπάρχει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          droemmen last edited by

          Ο χρήστης gramacar έγραψε:
          Παιδιά θεωρείτε καλή αγορά την 147 2.0 TS ή πιστέευτε ότι επειδή σε λίγο καιρό θα βγει με τον JTS κινητήρα το υπάρχον μοντέλο θα απαξιωθεί αρκετά? Νομίζω ότι η τιμή του είναι αρκετά καλή αλλά δε γνωρίζω για τον κινητήρα αν δηλαδή είναι ελαστικός, αξιόπιστος και οικονομικός.

          Η 2.0 TS είναι μια καλή αγορά με την τιμή που έχει σήμερα. Ο 2.0 TS είναι ένας πολυδοκιμασμένος κινητήρας που δεν έχει κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας. Η διαφορά του TS με τον JTS εκτός από την ιπποδύναμη (+15 hp ο JTS) είναι η ελαστικότητα του δεύτερου σε σχέση με τον πρώτο. Φυσικά και ο TS είναι από τους πολύ καλούς κινητήρες δύο λίτρων. Πάντως αν θέλεις τη γνώμη μου δεν νομίζω ν'αξίζει να περιμένεις γιατί εκτός από τις φήμες που ακούγονται, τίποτα άλλο δεν δείχνει ότι θα έχουμε σύντομα το facelift μοντέλο. Αλλά πάλι κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης droemmen έγραψε:
            Ο 2.0 TS είναι ένας πολυδοκιμασμένος κινητήρας που δεν έχει κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας.

            Επίσης υπάρχει μεγάλη τεχνογνωσία και για τον ίδιο τον κινητήρα και για πιθανές βελτιώσεις του, αφού οι TS είναι μαζί μας για πάρα πολλά χρόνια. Το αντίστοιχο δεν ισχύει για τον JTS, για τον οποίο ακόμα και εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν έχουν προλάβει να ενημερωθούν και να μάθουν τα χούγια του. Επίσης, οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης πέρα από τα τετριμμένα (Φίλτρο-εξάτμιση) είναι μάλλον παρακινδυνευμένη αφού δεν υπάρχει προηγούμενη εμπειρία.

            Πάντως αν θέλεις τη γνώμη μου δεν νομίζω ν'αξίζει να περιμένεις γιατί εκτός από τις φήμες που ακούγονται, τίποτα άλλο δεν δείχνει ότι θα έχουμε σύντομα το facelift μοντέλο. Αλλά πάλι κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος...

            Συμφωνώ κι εγώ, και αν το νέο μοντέλο έχει τον JTS φοβάμαι πως η τιμή του θα είναι πολύ υψηλότερη από τη σημερινή δίλιτρη TS. Άλλωστε τι θα μπορούσαν να βελτιώσουν κι άλλο οι ιταλοί στην ήδη εξαιρετική 147 εκτός από την απόδοση του δίλιτρου κινητήρα και ενδεχομένως την παρουσίαση μοντέλου με κινητήρα 1.8;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:

              Το καλό είναι ότι τα αλλάζεις στις 80 χιλίαδες χλμ. κ εγώ έχω ακόμη 42...

              Σύμφωνα με μηχανικό που εμπιστεύομαι, δεν πρέπει να περιμένεις μέχρι τα 80,000, πρέπει να αλλάζονται μαζί με τον ιμάντα χρονισμού στα 60,000χλμ.

              Τελικά αυτό ήταν λάθος δικό μου. Μετά από ερώτηση που έκανα χθες στον εν λόγω μηχανικό τα μπουζί αλλάζονται στα 80000χλμ, και μπορείς με σχετική ασφάλεια να περιμένεις μέχρι τα 100000 (εγώ πάντως δεν θα το κάνω), αν και η πτώση απόδοσης αρχίζει να γίνεται αισθητή μετά τα 80000.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                Συμφωνώ κι εγώ, και αν το νέο μοντέλο έχει τον JTS φοβάμαι πως η τιμή του θα είναι πολύ υψηλότερη από τη σημερινή δίλιτρη TS. Άλλωστε τι θα μπορούσαν να βελτιώσουν κι άλλο οι ιταλοί στην ήδη εξαιρετική 147 εκτός από την απόδοση του δίλιτρου κινητήρα και ενδεχομένως την παρουσίαση μοντέλου με κινητήρα 1.8;

                Αλήθεια γιατί δεν είχαν/έχουν παρουσιάσει την 147 με τον 1.8 (140hp)?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gramacar last edited by

                  Μακάρι να το κάνουν μια και ο 1.8 αποτελεί τη χρυσή τομή από πλευράς απόδοσης - κόστους. Ίσως όταν παρουσιαστεί η 147 με τον JTS όπου και θα υπάρχει η κατάλληλη διαφορά ιπποδύναμης (25hp) για να δικαιολογηθεί και η διαφορά κόστους. Έχετε ακούσει κάτι για τον 1.8 στην 147? Τί βελτιώσεις μπορεί να δεχτεί ο 2.0 ΤS και ο 1.6 TS ? Μιλάμε πάντα για λογικές και προπάντων αξιόπιστες λύσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    droemmen last edited by

                    Ο χρήστης gramacar έγραψε:
                    Τί βελτιώσεις μπορεί να δεχτεί ο 2.0 ΤS και ο 1.6 TS ? Μιλάμε πάντα για λογικές και προπάντων αξιόπιστες λύσεις.

                    Μιλάω και για τους δύο, από τα απλά: φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση έως εκκεντροφόρους, turbo, kompressor...
                    Το αξιόπιστο παίζει από τον βελτιωτή κυρίως οι κινητήρες δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
                    πχ εγώ έχω 1.6 kompressor (Autodelta) εδώ και τρεις μήνες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, η δύναμη super (190 hp) και όλα δουλεύουν ρολόι...

                    Επίσης έχω εμπειρία 1 εβδομάδας από 2.0 με εκκεντροφόρους, πρόγραμμα, εξάτμιση (175 hp) που επίσης δεν είχε κανένα πρόβλημα.
                    Το δίλιτρο που αναφέρω είναι εδώ και δυο χρόνια βελτιωμένο απροβλημάτιστα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adim last edited by

                      Μια και μιλάμε για κινητήρες... Ξέρει κανείς τι παίζει από τιμές;
                      1.8 η 2.0 TS καινούργιοι η μεταχειρισμένοι.

                      Εγκυκλοπαιδική ερώτηση....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Ο χρήστης adim έγραψε:
                        Μια και μιλάμε για κινητήρες... Ξέρει κανείς τι παίζει από τιμές;
                        1.8 η 2.0 TS καινούργιοι η μεταχειρισμένοι.

                        Θα ήξερα, αλλά σε εξουσιοδοτημένα που πήρα ήθελαν αριθμό πλαισίου...
                        -Μα ρε παιδιά αλλαγή κινητήρα θέλω να κάνω από 1.6 TS σε 2.0 JTS, πως να ξέρω τον αρ.πλαισίου του JTS?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                          Θα ήξερα, αλλά σε εξουσιοδοτημένα που πήρα ήθελαν αριθμό πλαισίου...
                          -Μα ρε παιδιά αλλαγή κινητήρα θέλω να κάνω από 1.6 TS σε 2.0 JTS, πως να ξέρω τον αρ.πλαισίου του JTS?

                          Δεν χρειάζεται να τον ξέρεις. Η λογική της επίσημης Alfa Romeo είναι ότι μόνο τον δικό σου κινητήρα μπορείς να βάλεις στο αυτοκίνητό σου. Είχες 1.6 και σου κάηκε; Ξανά 1.6.
                          Αν αλλάξεις από μόνος σου (κινητήρα) και πας για service με το που θα χτυπήσουν τον αριθμό πλαισίου σου, στον υπολογιστή και δουν ότι το πλαίσιό σου είχε βγει από το εργοστάσιο με 1.6 και τώρα φοράς 2.0 π.χ. αρνούνται να σου κάνουν service. Τουλάχιστον αυτή την εντολή έχουν...
                          Μιλάμε για τα επίσημα συνεργεία, πάντα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                            Θα ήξερα, αλλά σε εξουσιοδοτημένα που πήρα ήθελαν αριθμό πλαισίου...
                            -Μα ρε παιδιά αλλαγή κινητήρα θέλω να κάνω από 1.6 TS σε 2.0 JTS, πως να ξέρω τον αρ.πλαισίου του JTS?

                            Δεν χρειάζεται να τον ξέρεις. Η λογική της επίσημης Alfa Romeo είναι ότι μόνο τον δικό σου κινητήρα μπορείς να βάλεις στο αυτοκίνητό σου. Είχες 1.6 και σου κάηκε; Ξανά 1.6.
                            Αν αλλάξεις από μόνος σου (κινητήρα) και πας για service με το που θα χτυπήσουν τον αριθμό πλαισίου σου, στον υπολογιστή και δουν ότι το πλαίσιό σου είχε βγει από το εργοστάσιο με 1.6 και τώρα φοράς 2.0 π.χ. αρνούνται να σου κάνουν service. Τουλάχιστον αυτή την εντολή έχουν...
                            Μιλάμε για τα επίσημα συνεργεία, πάντα.

                            Ακριβώς έτσι είναι και δεν ισχύει αυτό μόνο στα συνεργεία της Alfa. Εκτός δικτύου βάλε και κινητήρα VAG αν θες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Θα ήξερα, αλλά σε εξουσιοδοτημένα που πήρα ήθελαν αριθμό πλαισίου...
                              -Μα ρε παιδιά αλλαγή κινητήρα θέλω να κάνω από 1.6 TS σε 2.0 JTS, πως να ξέρω τον αρ.πλαισίου του JTS?

                              Δεν χρειάζεται να τον ξέρεις. Η λογική της επίσημης Alfa Romeo είναι ότι μόνο τον δικό σου κινητήρα μπορείς να βάλεις στο αυτοκίνητό σου. Είχες 1.6 και σου κάηκε; Ξανά 1.6.
                              Αν αλλάξεις από μόνος σου (κινητήρα) και πας για service με το που θα χτυπήσουν τον αριθμό πλαισίου σου, στον υπολογιστή και δουν ότι το πλαίσιό σου είχε βγει από το εργοστάσιο με 1.6 και τώρα φοράς 2.0 π.χ. αρνούνται να σου κάνουν service. Τουλάχιστον αυτή την εντολή έχουν...
                              Μιλάμε για τα επίσημα συνεργεία, πάντα.

                              Ακριβώς έτσι είναι και δεν ισχύει αυτό μόνο στα συνεργεία της Alfa. Εκτός δικτύου βάλε και κινητήρα VAG αν θες

                              Όμως αν βάλεις κινητήρα που δεν φοριέται στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο από το εργοστάσιο (π.χ. 2.0V6TB, 2.5V6 ή ακόμα και 1.8TS σε 147) δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει νόμιμη η μετατροπή και δεν θα μπορείς να δηλώσεις τον κινητήρα. Οπότε αμφιβάλλω αν θα βρεθεί (όχι εξουσιοδοτημένο φυσικά) συνεργείο να αναλάβει την παράνομη μετατροπή.

                              Αυτό είναι πολύ κακό γιατί ο 2.5V6 ή ο 2.0V6TB θα ήταν πολύ καλές περιπτώσεις ως πιο ελαφρείς από τον 3.2 και με όχι τόσο πολλά άλογα ώστε να απαιτούν εκτεταμμένες αλλαγές στο υπόλοιπο αυτοκίνητο (βλέπε ανάρτηση-φρένα-body kit από GTA). Και δεδομένου ότι ο 2.0TS μάλλον δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα η μόνη λύση με λογικό κόστος φαίνεται να είναι η βελτίωση 2ου-3ου σταδίου του 1.6 και όχι η αλλαγή κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                ...Και δεδομένου ότι ο 2.0TS μάλλον δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα η μόνη λύση με λογικό κόστος φαίνεται να είναι η βελτίωση 2ου-3ου σταδίου του 1.6 και όχι η αλλαγή κινητήρα.

                                Ακριβώς αυτό, στο συνεργείο που έκανα την μετατροπή σε kompressor βάζουν ακόμα και τον 3.2 σε απλή 147 1.6! Φυσικά με όλα τα παρελκόμενα, πλαισίου, αναρτήσεων, φρένων κλπ αλλά με το βάρος του 3.2 μπροστά και το συνολικό κόστος της μετατροπής μια βελτίωση 3ου σταδίου κρίνεται πολύ πιο συμφέρουσα. Αν αποδειχτεί και αξιόπιστη όλα καλά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  velissarios last edited by

                                  Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                  ...Και δεδομένου ότι ο 2.0TS μάλλον δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα η μόνη λύση με λογικό κόστος φαίνεται να είναι η βελτίωση 2ου-3ου σταδίου του 1.6 και όχι η αλλαγή κινητήρα.

                                  Ακριβώς αυτό, στο συνεργείο που έκανα την μετατροπή σε kompressor βάζουν ακόμα και τον 3.2 σε απλή 147 1.6! Φυσικά με όλα τα παρελκόμενα, πλαισίου, αναρτήσεων, φρένων κλπ αλλά με το βάρος του 3.2 μπροστά και το συνολικό κόστος της μετατροπής μια βελτίωση 3ου σταδίου κρίνεται πολύ πιο συμφέρουσα. Αν αποδειχτεί και αξιόπιστη όλα καλά

                                  Περιμένουμε νέα από την συνάντηση του Σαββάτου !
                                  Και με το θέμα της εξάτμισης. Τελικά βρέθηκε κάποια που να κάνει λιγότερο θόρυβο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    droemmen last edited by

                                    Ο χρήστης velissarios έγραψε:
                                    Περιμένουμε νέα από την συνάντηση του Σαββάτου !
                                    Και με το θέμα της εξάτμισης. Τελικά βρέθηκε κάποια που να κάνει λιγότερο θόρυβο;

                                    Ελπίζω να έρθει ο Jano αυτή την εβδομάδα και να μη μας κρεμάσει πάλι!
                                    Η εξάτμιση θα αλλαχτεί αυτό είναι το μόνο 'σίγουρο', το θέμα όμως είναι ότι ο Γρίβας είναι λίγο κολλημένος με το θέμα της απόδοσης και το ψάχνουμε αρκετά το θέμα για να μην χάσουμε κάτι σε δύναμη. Τελικά καταλήξαμε ότι είναι καλύτερα να οριστικοποιηθούν οι ρυθμίσεις στο μοτερ και μετά ν'ασχοληθούμε με την εξάτμιση...
                                    Το πρόβλημα είναι ο θόρυβος μεταξύ 2800 και 4000 rpm σε οποιοδήποτε άλλο σημείο και να είναι το στροφόμετρο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, αν αυτό λυθεί είναι όλα οκ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                      Ελπίζω να έρθει ο Jano αυτή την εβδομάδα και να μη μας κρεμάσει πάλι!

                                      ...και σιγά μην ερχόταν Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι μας έκλασε πανηγυρικά και θα έρθει στις 5 Ιουνίου
                                      Αυτοί οι άγγλοι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Πήρα τo αυτοκίνητο σήμερα από το συνεργείο. Σαν καινούργια. Μου έλειψε 1 βδομάδα τώρα . Η δουλειά φαίνεται πολύ καλή, δεν ήταν βέβαια και τίποτα δύσκολο, συναρμολόγηση έκαναν. Οι άνθρωποι στον Σπυρόπουλο συννενοήσιμοι και ευγενικοί. Για να δούμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Καλορίζικο να είναι και από εδώ και πέρα να χρειαστεί μόνο τα -προγραμματισμένα- service του

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adim last edited by

                                            Κώστα, βάλε κανένα ματόχανδρο, Κανά σκόρδο βρε παιδί μου...
                                            Για να σε φυλάει από το κακό το μάτι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 78 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr